Vind ghost adventures toch wat interessanter.
Dit voelt extra 'gemaakt'
Dit voelt extra 'gemaakt'
Compleet nep.wrote:Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.
Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.wrote:Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.
Sorry dit was ook pas de eerste keer dat ik hier mee in aanraking kwam zal het niet meer doen hoorwrote:Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.wrote:Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.
Soms bij verveling kijken wij Ghost Adventures. Echt dat programma wordt gewoon komisch naarmate je het vaker hebt gekeken. Wat er nou echt en nep aan is, weet ik niet. Wel weet ik dat ze vaak gewoon bij meth junkies langs gaan die in een psychose zitten. Dan lijkt mij een exorcist niet echt bevorderlijkwrote:Sorry dit was ook pas de eerste keer dat ik hier mee in aanraking kwam zal het niet meer doen hoorwrote:Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.wrote:Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.
Schijnbaar onenigheid met de schrijvers van de show. Geruchten gaan al langer rond dat de schrijvers de originele lore geen knetter aan vinden en zelf hun draai er steeds aan geven. Dit resulteerde in een clash met Henry Cavil aangezien die de lore zo goed mogelijk wilt bewaren.wrote:Henry Cavil stopt na season 3 blijkbaar met The Witcher
Nice! Staat op HBO zie ik, dus die gaat aanwrote:Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.
Makers van Peaky Blinders + WW2 kan ik niet laten liggen.
2 epi's gezien, vind het niet zo tot nu toe helaas.wrote:Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.
Dat ervoer ik ook.wrote:2 epi's gezien, vind het niet zo tot nu toe helaas.wrote:Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.
Zit hem voor mij vooral in de dialogen volgens mij, beetje chaotisch en semi-humoristisch waardoor het allemaal net-niet is.
Vond de eerste twee erg vet. Moet het nog verder kijken.wrote:Wat vinden we van The peripheral?
Ik vind het echt mega dik.
Eens, al vond ik galadriel wel een fijne bek hebben om naar te kijkenwrote:Rings of Power viel me toch een beetje tegen hoor. Visueel spektakel (mag ook wel met zo'n budget), maar waarom dan niet ff investeren in een beeeetje goeie acteurs? Vooral die chick die Galadriël speelt is zo niet overtuigend in haar acteren. Verschrikkelijk. Enige lichtpuntjes vond ik Adar en die dwergmaat van van Elrond.
Hele vette serie, van 't weekend de 6 afleveringen gekeken die er tot nu toe op staan.wrote:Wat vinden we van The peripheral?
Ik vind het echt mega dik.