Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Vind ghost adventures toch wat interessanter.
Dit voelt extra 'gemaakt'
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
House of the Dragon :worship:

Tussendoor ook opnieuw begonnen met The Wire, blijft echt ongekend goed. En nu ik het voor de 2e keer zie, vind ik eigenlijk dat er meer 'gebeurt' dan hoe ik het me herinner van de eerste keer kijken. In mijn herinnering zaten ze toen alleen maar 24/7 in dat hokje naar taps te luisteren, maar dat valt eigenlijk best mee.
P
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Oct 2022
Fantazoo wrote:Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.
Compleet nep.
3.3 op IMDB, je hebt een meesterlijke smaak!
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
House of the Dragon was weer top, echt jammer dat het seizoen afgelopen is.
Had er weinig van verwacht nadat seizoen 8 van GOT zo matig was maar vond HOTD vanaf de eerste aflevering top. :worship: :worship:
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
Fantazoo wrote:Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.
Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Teupie1 wrote:
Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.
Sorry dit was ook pas de eerste keer dat ik hier mee in aanraking kwam zal het niet meer doen hoor :cry:
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
Is oke (L)
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 21 days ago
Fantazoo wrote:
Teupie1 wrote:
Sorry dit was ook pas de eerste keer dat ik hier mee in aanraking kwam zal het niet meer doen hoor :cry:
Soms bij verveling kijken wij Ghost Adventures. Echt dat programma wordt gewoon komisch naarmate je het vaker hebt gekeken. Wat er nou echt en nep aan is, weet ik niet. Wel weet ik dat ze vaak gewoon bij meth junkies langs gaan die in een psychose zitten. Dan lijkt mij een exorcist niet echt bevorderlijk xd
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 21 days ago
Dubbel post
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Henry Cavil stopt na season 3 blijkbaar met The Witcher :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Pannenkoek wrote:Henry Cavil stopt na season 3 blijkbaar met The Witcher :oh:
Schijnbaar onenigheid met de schrijvers van de show. Geruchten gaan al langer rond dat de schrijvers de originele lore geen knetter aan vinden en zelf hun draai er steeds aan geven. Dit resulteerde in een clash met Henry Cavil aangezien die de lore zo goed mogelijk wilt bewaren.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.

Makers van Peaky Blinders + WW2 kan ik niet laten liggen.
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.

Nice! Staat op HBO zie ik, dus die gaat aan :thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Broken Balance wrote:Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.

2 epi's gezien, vind het niet zo tot nu toe helaas.
Zit hem voor mij vooral in de dialogen volgens mij, beetje chaotisch en semi-humoristisch waardoor het allemaal net-niet is.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Firetrap wrote:

2 epi's gezien, vind het niet zo tot nu toe helaas.
Zit hem voor mij vooral in de dialogen volgens mij, beetje chaotisch en semi-humoristisch waardoor het allemaal net-niet is.
Dat ervoer ik ook.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Ep3 was dan wel weer nice, ga het dus wel af kijken :)
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Wat vinden we van The peripheral?

Ik vind het echt mega dik.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Staat nog op het lijstje.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
pim__ wrote:Wat vinden we van The peripheral?

Vond de eerste twee erg vet. Moet het nog verder kijken.
Hardtraxx Elite
last seen 12 hours ago
Ja, zeker doen! Vind chloe grace moretz ook erg fijn als hoofdrolspeelster.

The handmaids tale begint ook weer erg aantrekkelijk te worden.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Inside Man is ook vermakelijk.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Rings of Power viel me toch een beetje tegen hoor. Visueel spektakel (mag ook wel met zo'n budget), maar waarom dan niet ff investeren in een beeeetje goeie acteurs? Vooral die chick die Galadriël speelt is zo niet overtuigend in haar acteren. Verschrikkelijk. Enige lichtpuntjes vond ik Adar en die dwergmaat van van Elrond.
Hardtraxx Elite
last seen 12 hours ago
Jordi wrote:Rings of Power viel me toch een beetje tegen hoor. Visueel spektakel (mag ook wel met zo'n budget), maar waarom dan niet ff investeren in een beeeetje goeie acteurs? Vooral die chick die Galadriël speelt is zo niet overtuigend in haar acteren. Verschrikkelijk. Enige lichtpuntjes vond ik Adar en die dwergmaat van van Elrond.
Eens, al vond ik galadriel wel een fijne bek hebben om naar te kijken
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 18 days ago
pim__ wrote:Wat vinden we van The peripheral?

Hele vette serie, van 't weekend de 6 afleveringen gekeken die er tot nu toe op staan.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?