Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ghost adventures toch wat interessanter.
Dit voelt extra 'gemaakt'
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

House of the Dragon :worship:

Tussendoor ook opnieuw begonnen met The Wire, blijft echt ongekend goed. En nu ik het voor de 2e keer zie, vind ik eigenlijk dat er meer 'gebeurt' dan hoe ik het me herinner van de eerste keer kijken. In mijn herinnering zaten ze toen alleen maar 24/7 in dat hokje naar taps te luisteren, maar dat valt eigenlijk best mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 15:44 
 
Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:
Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.


Compleet nep.
3.3 op IMDB, je hebt een meesterlijke smaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

House of the Dragon was weer top, echt jammer dat het seizoen afgelopen is.
Had er weinig van verwacht nadat seizoen 8 van GOT zo matig was maar vond HOTD vanaf de eerste aflevering top. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 11:28 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.


Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Fantazoo schreef:
Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.


Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.


Sorry dit was ook pas de eerste keer dat ik hier mee in aanraking kwam zal het niet meer doen hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 13:49 
 
Hardtraxxer

Is oke (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 13:38 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Teupie1 schreef:
Fantazoo schreef:
Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.


Zit je in een psychose ofzo? Een gemiddelde mongole vlogger op youtube die gaat ghosthunten is nog spannender.


Sorry dit was ook pas de eerste keer dat ik hier mee in aanraking kwam zal het niet meer doen hoor :cry:

Soms bij verveling kijken wij Ghost Adventures. Echt dat programma wordt gewoon komisch naarmate je het vaker hebt gekeken. Wat er nou echt en nep aan is, weet ik niet. Wel weet ik dat ze vaak gewoon bij meth junkies langs gaan die in een psychose zitten. Dan lijkt mij een exorcist niet echt bevorderlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 13:38 
 
Hardtraxxer

Dubbel post
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henry Cavil stopt na season 3 blijkbaar met The Witcher :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Henry Cavil stopt na season 3 blijkbaar met The Witcher :oh:

Schijnbaar onenigheid met de schrijvers van de show. Geruchten gaan al langer rond dat de schrijvers de originele lore geen knetter aan vinden en zelf hun draai er steeds aan geven. Dit resulteerde in een clash met Henry Cavil aangezien die de lore zo goed mogelijk wilt bewaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2022 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.

Makers van Peaky Blinders + WW2 kan ik niet laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.

Makers van Peaky Blinders + WW2 kan ik niet laten liggen.


Nice! Staat op HBO zie ik, dus die gaat aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.

Makers van Peaky Blinders + WW2 kan ik niet laten liggen.


2 epi's gezien, vind het niet zo tot nu toe helaas.
Zit hem voor mij vooral in de dialogen volgens mij, beetje chaotisch en semi-humoristisch waardoor het allemaal net-niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Broken Balance schreef:
Van de makers van Peaky Blinders is nu een mini series over de SAS (Special Air Service), krijgt goede ratings tot nu toe. Rogue Heroes.

Makers van Peaky Blinders + WW2 kan ik niet laten liggen.


2 epi's gezien, vind het niet zo tot nu toe helaas.
Zit hem voor mij vooral in de dialogen volgens mij, beetje chaotisch en semi-humoristisch waardoor het allemaal net-niet is.

Dat ervoer ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ep3 was dan wel weer nice, ga het dus wel af kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat vinden we van The peripheral?

Ik vind het echt mega dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Staat nog op het lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Wat vinden we van The peripheral?

Ik vind het echt mega dik.

Vond de eerste twee erg vet. Moet het nog verder kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, zeker doen! Vind chloe grace moretz ook erg fijn als hoofdrolspeelster.

The handmaids tale begint ook weer erg aantrekkelijk te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inside Man is ook vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rings of Power viel me toch een beetje tegen hoor. Visueel spektakel (mag ook wel met zo'n budget), maar waarom dan niet ff investeren in een beeeetje goeie acteurs? Vooral die chick die Galadriƫl speelt is zo niet overtuigend in haar acteren. Verschrikkelijk. Enige lichtpuntjes vond ik Adar en die dwergmaat van van Elrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Rings of Power viel me toch een beetje tegen hoor. Visueel spektakel (mag ook wel met zo'n budget), maar waarom dan niet ff investeren in een beeeetje goeie acteurs? Vooral die chick die Galadriƫl speelt is zo niet overtuigend in haar acteren. Verschrikkelijk. Enige lichtpuntjes vond ik Adar en die dwergmaat van van Elrond.


Eens, al vond ik galadriel wel een fijne bek hebben om naar te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Wat vinden we van The peripheral?

Ik vind het echt mega dik.

Hele vette serie, van 't weekend de 6 afleveringen gekeken die er tot nu toe op staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand al een poging gewaagd voor 1899, van de makers van Dark?
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic