Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2022 18:45 
 
Hardtraxx Crew

Koen schreef:
#Sixseasonsandamovie

Zin in :D Community heb ik een tijdje terug nog gebinged.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
#Sixseasonsandamovie

Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de community echt nooit wat aan gevonden.
Moet ook zeggen dat het alweer lang geleden is dat ik de serie uberhaupt een kans heb gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 10:32 
 
Hardtraxxer

Beste serie ooit, met afstand.

Film kan enkel tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Community ook een van mijn favoriete series, oprecht verdrietig na die laatste afleveringen van seizoen 6 omdat je weet dat het de laatste zijn. Vond de eerste seizoenen wel leuker, omdat er steeds meer main characters verdwijnen naarmate het einde.

Ook eindelijk de laatste aflevering van Stranger Things gezien (wilde graag de 2,5 uur aan één stuk doorkijken). Heel vet, maar dat laatste half uur had voor mij niet gehoeven. Dat die kinderen wat vrijwilligerswerk doen etc voegde niet echt iets toe aan het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 13:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Community is by far een van de beste comedy series inderdaad (niet geanimeerd), eenzaam aan de top met series als The Office en Scrubs e.d. Die meta-humor is echt top, ik kan die humor daar tbh meer waarderen dan iets als een Rick & Morty (zelfde maker natuurlijk).

Het ging wel hard bergafwaarts toen Troy wegging omdat hij verder wou met Childish Gambino.

Maar voor de film zijn Troy, Shirley en Pierce nog niet bevestigd. Troy lijkt me wel een zekerheid haast gezien hij ook een stap terug heeft gedaan van Childish Gambino en hij klaar is met zijn serie Atlanta. Shirley lijkt me ook wel, niet onder vijandige omstandigheden de show verlaten maar om voor haar vader te zorgen.

Pierce gaat niet komen denk ik, die is ook onder vijandige omstandigheden daar weg gegaan met de rest van de crew en de regisseur wegens persoonlijke aanvallen, racistische opmerkingen on en off set e.d.. 2 jaar geleden bij een corona stream was ook iedereen van de og cast aanwezig behalve Pierce.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Community is by far een van de beste comedy series inderdaad (niet geanimeerd), eenzaam aan de top met series als The Office

Eens, samen met Parks and Rec.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste aflevering van Rings of Power gezien. Ben toch algeheel wel tevreden over de uitkomst van de serie. Einde is ook echt heel goed! Toch ook flinke bak nostalgie daarin. Kijk in ieder geval uit naar seizoen 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 11:22 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Laatste aflevering van Rings of Power gezien. Ben toch algeheel wel tevreden over de uitkomst van de serie. Einde is ook echt heel goed! Toch ook flinke bak nostalgie daarin. Kijk in ieder geval uit naar seizoen 2


Dan kan je nog een jaar of 2 wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 11:25 
 
Hardtraxxer

Het is dat ik hier lees dat het de seizoensfinale was. Ben even gaan kijken of dat daadwerkelijk de laatste is die ik jeb gekeken. Ja dus.

Vond het de laatste paar eps wel een stuk beter en kwam er steeds lekkerder in, maar dat dit seizoen zo afloopt vind ik toch wel een beetje slap. EDOCH heb ik daardoor ook wel weer heel veel zin in een nieuw seizoen als deze stijgende lijn door wordt gezet.


Net the watcher gekeken.... erg matig. Weinig echt spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rings of Power is een prima serie, alleen ik vind het script soms wel echt matig. HOTD doet dat toch echt een stuk beter. Al met al kijkt het wel lekker weg en de visuals zijn wel echt klasse. Wanneer het script beter wordt kan het echt een top serie worden.

Wat betreft HOTD, die laatste episode was echt heeeel dik. Wat een heerlijk karakter is Daemon! Benieuwd naar de laatste afleveringen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2022 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja laatste aflevering HOTD vet, maar tipt voor mij bij lange na niet aan GoT. Er zijn ook wel heel veel donkere stukken in die series waardoor ik amper wat zie, of m'n tv is blijkbaar ruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2022 09:54 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Ja laatste aflevering HOTD vet, maar tipt voor mij bij lange na niet aan GoT. Er zijn ook wel heel veel donkere stukken in die series waardoor ik amper wat zie, of m'n tv is blijkbaar ruk


Ff proberen bij settings een andere beeldinstelling te zoeken? Bij mij zit er ook verschil in bepaalde series en daarmee los ik t vaak op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Op een Oled is het nog goed te doen, vind ik het zelfs wel een mooi effect, maar op non oleds schijnt het niet te doen te zijn idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk is het inderdaad, met wel als dieptepunt The Long Night (GoT). Ergens op een forum heeft iemand met sicke meetapparatuur de meest natuurgetrouwe settings gevonden voor mijn specifieke tv, kleurweergave is best nice maar speciaal voor HotD mag ik de brightness weer een slinger geven om het daarna weer terug te veranderen. Tering irritant.

Kunnen we AUB teruggaan naar de style 'donker' van Lord of the Rings?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hier ook een discussie over met collega's dat nieuwe fantasy series vaak heel kleurrijk zijn (zeker voor de nieuwe generatie televisies). En daardoor je ook een stukje sfeer mist wat die serie dan nodig heeft.
Snap deze kritiek wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eindelijk (bijna) bij het einde van m'n Game of Thrones rewatch en ben nu halverwege seizoen 7. Was wle echt vergeten hoe godsgruwelijk vet dat seizoen eigenlijk nog is.

Hierna even een korte fantasy break en Handmaids Tale kijken, om vervolgens weer vuistdiep in de LOTR en GOT spinoffs te duiken. Worden een paar mooie wintermaanden. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu beland bij aflevering 6 van RoP. Hopelijk komt er wat vaart in het verhaal. Tot nu toe nog niet omver geblazen. Visuals zijn prima maar het verhaal en de dialoog laten echt te wensen over. Wat ik ook een grote ergernis vind: al die epische muziek op momenten dat het niks meer is dan een close-up shot op iets of iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Nu beland bij aflevering 6 van RoP. Hopelijk komt er wat vaart in het verhaal. Tot nu toe nog niet omver geblazen. Visuals zijn prima maar het verhaal en de dialoog laten echt te wensen over. Wat ik ook een grote ergernis vind: al die epische muziek op momenten dat het niks meer is dan een close-up shot op iets of iemand.


De pacing is inderdaad heel raar er gebeurt qua progressie echt geen zak in veel afleveringen. Op het einde van het seizoen gebeurt er dan juist weer heel veel in een heel korte tijd. Grootste probleem voor mij is het script, onlogische dingen die gebeuren en alles dat van toevalligheden aan elkaar hangt + de soms tenenkrommende dialogen. De onthulling wie Sauron is kun je al vanaf aflevering 2 aan zien komen. Weinig karakters waar ik wat mee heb op mss Elrond en Durin na maar Galadriel is dan weer zo sympathiek als een nazi. De Harfoots verhaallijn is n.m.m. niet boeiend (neemt ook veel te veel tijd in beslag) en de Numenor verhaallijn is ook knetter saai. Visuals zijn indrukwekkend wat op zich wel mag met een budget van 60 miljoen per aflevering. Kijkend naar het verhaal en de uitvoering snap ik oprecht niet dat iemand dit een prima serie kan vinden. Ik zit de helft van de tijd op mijn telefoon te kijken terwijl ik bijv. bij HOTD niet kan stoppen met kijken. Toch wil ik het zien omdat de films mijn favorieten zijn en ik blijf hopen dat ze het beter gaan doen met het materiaal, maar qua kwaliteit is de serie voor mijn een zes en een half.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een beetje kip en het ei verhaal maar als je de helft van de tijd op je telefoon gaat zitten loeren ga je er ook nooit echt van genieten of lekker in komen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Misschien een beetje kip en het ei verhaal maar als je de helft van de tijd op je telefoon gaat zitten loeren ga je er ook nooit echt van genieten of lekker in komen lijkt me.


De helft van de tijd is dan weer beeldspraak natuurlijk, maar eens in de zoveel tijd omdat het me niet genoeg boeit.
En als ik die neiging krijg - geldt tenminste voor mij - dan is hetgeen ik op tv zie klaarblijkelijk niet boeiend genoeg.

Edit: Klein voorbeeld, in de laatste aflevering - heel lichte spoiler zonder in detail te treden - zijn er karakters die afscheid nemen van elkaar. Dit is een scene die in 1 a 2 minuten kon maar dit duurt bijna 20 minuten. Op dat moment kijk ik even een paar seconden wat de tussenstand van de voetbal is op mijn telefoon ipv dat ik 20 min onafgebroken blijf kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran



HYPED!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 15:28 
 
Hardtraxxer

Wenzel schreef:
JeftaElachouri schreef:
Nu beland bij aflevering 6 van RoP. Hopelijk komt er wat vaart in het verhaal. Tot nu toe nog niet omver geblazen. Visuals zijn prima maar het verhaal en de dialoog laten echt te wensen over. Wat ik ook een grote ergernis vind: al die epische muziek op momenten dat het niks meer is dan een close-up shot op iets of iemand.


De pacing is inderdaad heel raar er gebeurt qua progressie echt geen zak in veel afleveringen. Op het einde van het seizoen gebeurt er dan juist weer heel veel in een heel korte tijd. Grootste probleem voor mij is het script, onlogische dingen die gebeuren en alles dat van toevalligheden aan elkaar hangt + de soms tenenkrommende dialogen. De onthulling wie Sauron is kun je al vanaf aflevering 2 aan zien komen. Weinig karakters waar ik wat mee heb op mss Elrond en Durin na maar Galadriel is dan weer zo sympathiek als een nazi. De Harfoots verhaallijn is n.m.m. niet boeiend (neemt ook veel te veel tijd in beslag) en de Numenor verhaallijn is ook knetter saai. Visuals zijn indrukwekkend wat op zich wel mag met een budget van 60 miljoen per aflevering. Kijkend naar het verhaal en de uitvoering snap ik oprecht niet dat iemand dit een prima serie kan vinden. Ik zit de helft van de tijd op mijn telefoon te kijken terwijl ik bijv. bij HOTD niet kan stoppen met kijken. Toch wil ik het zien omdat de films mijn favorieten zijn en ik blijf hopen dat ze het beter gaan doen met het materiaal, maar qua kwaliteit is de serie voor mijn een zes en een half.


100% eens. Ik kan traag en saai heel goed waarderen, maar dan wel als het bewust is en desondanks fijn om naar te kijken. Dat is dit eerste seizoen echt totaal niet.

Casting ook echt heel matig. De verhaallijn rond Elrond en de dwergen is de moeite waard, maar de casting van Elrond is matig. Die andere guy (weet zijn naam niet eens) die de dochter van Elendil op date vraagt slaat al helemaal alles.

60 miljoen per aflevering is leuk, maar dat zie je totaal niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Heb heel erg genoten van seizoensfinale HotD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend in de trein begonnen aan 28 Days Haunted op Netflix. Bijna jammer dat ik de trein uit moest want had dit waarschijnlijk wel aan een stuk door kunnen kijken. Wel even door de stereotype Amerikanen heen bijten, maar verder wel bizarre shit wat daar gebeurt.
Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic