Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard ook Trainwreck: Woodstock '99 gekeken. Zoveel fouten door de organisatie, maar lekker blijven wijzen naar anderen.

Rickzel schreef:
Heerlijke samenkomst van slechte organisatie, opgefokte jeugd, agressieve beukmuziek en tijdgeest. :lol: En die organisatie maar denken dat dat "peace and love" verhaal nog van toepassing is hahaha.

Dat ze bij het laatste optreden nog brandende kaarsen aan het publiek gaven als kers op de taart. Werelds :lol:


Echt van de ene verbazing in de andere xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem ook gekeken ja, mega interessant. Wat een bende daar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 11:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sarabande schreef:
TkTT schreef:
Serie/documentaire Woodstock 99 op Netflix gister afgekeken wat een chaos is het daar geweest zeg.
Echt de moeite waard om te kijken. Dan hebben wij het in Nederland met onze festivals e medemensen maar mooi geregeld! :)

Zo dan, wat bizar joh. Als je een super slecht georganiseerd festival combineert met een groep boze jongeren eind jaren '90. Wat een gekke tijd was dat ook eigenlijk. Sommige dingen zijn toch wel echter beter nu dan vroeger.


Haha dat Korn optreden gaf me wel kippenvel moet ik zeggen. Gruwelijk vette muziek ook. \

En die Fred Durst die de hele teringzooi loopt op te zwepen ITS JUST ONE OF THOSE DAYS BWROAAAAAAAAAAAAAAAAH


Haha heerlijk idd, heb Limp Bizkit een paar jaar terug nog live gezien en ze waren wat dat betreft nog weinig veranderd.

Ben inmiddels ook bij met House of the Dragon & Rings of Power. Ik snap de haat jegens Rings of Power echt niet, ik kreeg er juist gelijk weer een LotR vibe van. Oke er zitten opeens donkere personages tussen, maar so what. Kun je toch wel doorheen kijken? Verder wat mooie scenes gezien en leuk om ook wat bekende characters terug te zien. Spoiler: Ben ik de enige die denkt dat die 'komeet' gast Gandalf is? :$

House of the Dragon moest ik de 1e aflevering heel erg wennen en inkomen, vond de casting ook een beetje moah. Maar ik kom er na de 3e aflevering toch wel lekker in, dikke scene ook met Daemon op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de haat ook niet zo. Nadeel van Ring of Power is wel dat in vergelijking de man zwak of als lafaards word neergezet. De vrouw daarintegen niet. Of dit nou met equality of feminisme te maken heeft, geen idee.

Verder mooie visuals en interessant verhaal tot dusver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2022 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geniet meer van HotD dan LOTR, overigens niet zeggende dat ik niet alsnog met plezier naar LOTR kijk.
HotD heeft toffe acteurs imo, goed dialoog met voldoende intrige zoals dat in eerste seizoenen GoT ook was.
Daarnaast soms ook waanzinnig mooie beelden.

LOTR is me iets te Disney, met overacting en kleurgebruik.
Overigens zit dit voor mijn gevoel grotendeels bij die cringy Harfoots.
Zodra je die weghaalt, zou dat het voor mij al een stuk beter maken.

Zou graag iets meer duistere shit zien, maargoed we zijn pas net onderweg.
Visueel is het natuurlijk fantastisch, en ook stip ik graag de waanzinnige muziek aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2022 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
voldoende intrige zoals dat in eerste seizoenen GoT ook was.


Blij om dit te lezen, ik ben nu halverwege seizoen 5 met m'n rewatch van GOT, maar naarmate het teveel naar draken en white walkers gaat wordt het voor mij steeds minder boeiend.

Was ook bang dat HotD vooral een HAHA KIJK NOG MEER CGI WEZENS-fest zou worden, terwijl die machtsspelletjes echt by far het meest interessante van GOT was.

Hyped. :D Maar ga wel eerst aan Lord of the Rings beginnen, daar nog nét iets meer hyped voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 16:58 
 
Hardtraxx Crew




Heel benieuwd naar deze 2 :drool: (Werewolf By Night is geen serie maar een special van een uurtje ofzo :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha dat Korn optreden gaf me wel kippenvel moet ik zeggen. Gruwelijk vette muziek ook.



oh meen je dat serieus joh? Ik vond die periode muziek uit de jaren 90' echt de slechtste periode muziek in decennia :lol: Wat een ontiegelijke grafmeuk. Limp Bizkit net zo, zum kotsen. Net als dat volk trouwens. Achterlijke tering amerikanen.

OT: Volledig eens met Firetrap boven me. Howard Shore :loving:

Ik vond Rhaenyra eerst niet perse heel sterk maar dat komt ook steeds meer uit de verf. Matt Smith acteert echt de sterren van de hemel met Daemon :worship: By far de meest interessante karakter so far. HYPED.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh kippenvel bij die secret invasion trailer! Een serie over Nick Fury kan alleen maar heel vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Cyberpunk: Edgerunners (Netflix)

Wat je ook van de game vind, dit is fantastisch! Nu 5 afleveringen gezien en dit is een heel gave anime maar de cinematografie is geweldig, op het niveau van Arcane.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 3 afleveringen van House of the Dragons gezien. Ik vind het een prima cast, goede acteurs. De pacing was goed met verhaallijn en character development en zo nu en dan geweldige CGI, tot einde episode 3...

Spoiler:
De vechtscene op het strand. Dit deed me echt weer denken aan GoT seizoen 8, waar main characters in een situatie zaten wat ze eigenlijk onmogelijk konden overleven en toch overleven, zoals Daemon.

Uiteraard snap ik dat hij als character nog niet dood moet, maar breng het dan überhaupt niet in zo'n situatie. Dat soort plotholes.... Het magische aan GoT in de eerdere seizoenen was dat letterlijk geen character 'veilig' was.

En ik vind het persoonlijk jammer dat we uiteindelijk zo weinig van de Crabfeeder weten, 3 jaar (?) In oorlog met Daemon/Corlys en dan uiteindelijk zo 'abrupt' op z'n einde (ook nog eens off-screen...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 10:19 
 
Hardtraxx Veteran



Deze trailer voorspelt veel goeds. Evan Peters in deze rol kan sowieso niet fout gaan, die is perfect om zo'n type psychopaat te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rings of Power ziet er fraai uit hoor, locaties en special effects in het algemeen zijn top maar hier kijk ik persoonlijk geen serie voor.

Spoiler
Dat dwergen, de helft van de harfoots of een elf een kleur heeft kan soms opvallend overkomen maar dat zal mij werkelijk een bal jeuken. Ook al zijn de redenen om dit te doen op zijn zachts gezegd nogal dubieus. Ook dat er gerommeld wordt aan de lore maakt mij persoonlijk eigenlijk niet zoveel uit, maar ik ben van mening dat de serie gewoon focking saai is. Dialogen die bij tijd en wijle werkelijk tenenkrommend zijn, een vrouwelijke hoofdpersoon die zeurderig en onsympathiek is en nu al werkelijk gapend grote plotholes. Of het nou Galadriel is die de hele oceaan wil overzwemmen, de harfoots die niemand willen achterlaten maar eigenlijk toch wel, de onlogische vallende blaadjes van de boom of dat ze die zwarte elf met een achterlijke reden vrijlaten…Het grootste probleem voor mij zit echter in de pacing die echt in een slakkengang gaat, er gebeurt al 4 afleveringen vrijwel niks.

Als ik dit vergelijk met House of the Dragon dan is die serie in bijna elk opzicht veel beter. Ik ben de hele tijd geboeid, ik wil de hele tijd verder kijken en weten hoe het verhaal afloopt. De dialogen zijn ook veel beter en de spanning komt uit de karakters, de manipulaties en de intriges tussen hoofdrolspelers. HOTD hoeft geen draken te laten zien om het spannend te maken, hoeft de kijker niet per se met visueel geweld te overtuigen. Wat een contrast met Rings of Power die naar mijn mening tot nu toe alleen maar uiterlijk vertoon heeft om mee te pronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 15:12 
 
Hardtraxxer

Heb house of the dragon niet gezien omdat ik na 2 seizoenen GoT gestopt ben indertijd, dus die vergelijking kan ik niet maken.

Maar Rings of Power is traag ja. En afgezien van wat figuren/volken heeft het maar weinig te maken met de LotR-films. Het voelt alsof je naar een slap, niet boeiend aftreksel van GoT zit te kijken, met veel verschillende actoren en matige politieke belangen tegenover elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week begonnen aan Ted Lasso. Heel nice :thumbsup: veel comedy's zijn totaal niet grappig, maar lig hier echt regelmatig dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:


Deze trailer voorspelt veel goeds. Evan Peters in deze rol kan sowieso niet fout gaan, die is perfect om zo'n type psychopaat te spelen.

Hele goede miniserie. En Evan Peters heeft z'n Emmy met gemak binnengesleept. Wel heel deprimerend maar dat is logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen week begonnen aan Mayans MC, een spin-off van Sons of Anarchy. Erg vette serie, ben bijna klaar met S1 en valt niet tegen. Wel een aanrader voor iedereen die SOA ook vet vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Afgelopen week begonnen aan Mayans MC, een spin-off van Sons of Anarchy. Erg vette serie, ben bijna klaar met S1 en valt niet tegen. Wel een aanrader voor iedereen die SOA ook vet vond!


Ergens altijd wel geweten dat er een spin-off van Sons zou komen maar nooit meer naar gezocht.
Staat op mijn lijstje om bekeken te worden na Dahmer.
Wat een tering zieke serie is dat trouwens zeg marietje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 19:56 
 
Hardtraxxer

Ik heb alleen de eerste ep van dahmer gezien. Vond het een beetje karig om eerlijk te zijn. De moeite waard om door te gluren?

Lotr serie moet voor mij ook nog wel een beetje op gang komen, maar heb goede hoop dat het nog wel mega gaat worden.

The handmaids tale nieuw seizoen is overigens weer echt super dik!! Aanrader voor degene die nog niet hebben gekeken. Staat op videoland
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Ik heb alleen de eerste ep van dahmer gezien. Vond het een beetje karig om eerlijk te zijn. De moeite waard om door te gluren?

Lotr serie moet voor mij ook nog wel een beetje op gang komen, maar heb goede hoop dat het nog wel mega gaat worden.

The handmaids tale nieuw seizoen is overigens weer echt super dik!! Aanrader voor degene die nog niet hebben gekeken. Staat op videoland


Hangt er natuurlijk een beetje van af waarom je het karig vond om naar te kijken :P

Ik vind het persoonlijk echt een sterke serie. Ook goed om te zien dat het niet volledig vanuit de persoon Dahmer wordt getoond, maar dat ook de maatschappelijke problemen (het falen van de politie, racisme) duidelijk aan bod komen.

Dahmer wordt inderdaad wel ijzersterk gespeeld, die stemmingswisselingen en gestoorde kalmte maken het af en toe erg luguber om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker zijn kalmte inderdaad :lol: mijn god wat kan dat op je zenuwen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyberpunk: Edgerunners, verrassend sterke en trippy (anime) serie, ook als je de game niet hebt gespeeld. Na Castlevania en Arcane bewijst Netflix toch weer dat ze echt hele vette geanimeerde gaming series kunnen maken (of in ieder geval de opdracht binnen kunnen halen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit er 3 ep's in, idd erg vet gedaan. Leuke knipogen tevens naar NPC's/plekken in de game zelf.
Ga hem zeker afkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2022 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Cyberpunk: Edgerunners (Netflix)

Wat je ook van de game vind, dit is fantastisch! Nu 5 afleveringen gezien en dit is een heel gave anime maar de cinematografie is geweldig, op het niveau van Arcane.


Echt in 1 ruk uitgekeken en nu voor de 2e keer mee bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2022 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#Sixseasonsandamovie
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic