Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw Better Call Saul. Wat is dit verdomme een schitterende serie seg. Hoe die laatste afleveringen uitgewerkt worden is gewoonweg fenomenaal.

Wat over S06E12 :
Mooiste scenes vond ik de lege cabine waar Kim voorbij reed (parkeerwachter Mike referentie), het gesprek tussen Kim en Jessie waarbij Kim links staat in het grijze gedeelte (einde van haar verhaal) en Jessie onder het kleurvolle raam (begin van zijn verhaal) en het shot van Gene waarbij je in zijn bril de reflectie van zijn commercial in kleur ziet en hij beseft dat ie de lul is. Nog een leuke overeenkomst die ik online vond was bij de inbraak die 737k dollar op papier wat weer een referentie was naar WW die in Breaking Bad zei dat ie 737k dollar nodig heeft. Ook hoe er weer geacteerd werd door Odenkirk is niet normaal. Die laatste minuten, van zingend in de auto naar evil motherfucker.

Kom maar door met de finale! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, heerlijke aflevering en geweldig geacteerd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
The Sandman, heb er 3 afleveringen op zitten en het gaat van horror naar fantasie naar comedy. Toffe cameo in aflevering 3, die ze hebben verWoked en toch soort van comic relevant hebben gemaakt xd

Spoiler: Johanna Constantine komt uit de comics waar ze een voorouder is van John uit 1700 zoveel. Morhpeus refereert er ook aan dat ze haar familie al eeuwen kent.



Gisteren afgekeken en what a ride!! Alle liefhebbers van fantasy/horror/comics is dit een must watch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Better Call Saul wat een sterke finale zeg :oh:
Benieuwd of er nog meer spin-offs komen van Breaking Bad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ErikZ schreef:
The Sandman, heb er 3 afleveringen op zitten en het gaat van horror naar fantasie naar comedy. Toffe cameo in aflevering 3, die ze hebben verWoked en toch soort van comic relevant hebben gemaakt xd

Spoiler: Johanna Constantine komt uit de comics waar ze een voorouder is van John uit 1700 zoveel. Morhpeus refereert er ook aan dat ze haar familie al eeuwen kent.



Gisteren afgekeken en what a ride!! Alle liefhebbers van fantasy/horror/comics is dit een must watch :thumbsup:


Spreekt mij erg aan, ben alleen niet zo'n fan van het horrorgenre, hoe erg is de horror!
Of valt het horror gedeelte mee? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Het is er in maar valt mee, zijn geen jump scares maar bloed en bijbehorende wonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het is er in maar valt mee, zijn geen jump scares maar bloed en bijbehorende wonden


Owh dan valt dat opzich nog wel mee, ga ik er vanavond ana beginnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit weer volop in Better Call Saul, inmiddels bij seizoen 5! Seizoen 1 en 2 was echt doorheen komen vond ik. Seizoen 3 ijzersterk en seizoen 4 kwam ook wat langdradig over af en toe (sommige verhaallijnen die eerder afgemaakt hadden kunnen worden na seizoen 3). Seizoen 5 lijkt het sterkste seizoen tot nu toe te zijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit ondertussen op de laatste 3 episodes maar kom er niet echt meer door heen. Komt mede dankzij de filmstijl wat mij de aandacht niet houd. Spoiler...-ishVervelende is een beetje dat de 'toekomst beelden' een beetje van hetzelfde is wat je eerder al vaker hebt gezien. Tuurlijk snap ik dat dit is omdat hij weer in zijn oude manier terug valt en dit met het slot te maken gaat hebben maar toch voor mij net niet interessant genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 13:14 
 
Hardtraxxer

mayans mc op disney echt een aanrader maar voordat je deze kijkt eerst sons of anarchy kijken man man man :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Terminal List gekeken, erg vermakelijke serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 08:06 
 
Hardtraxxer



Zo erg hyped hiervoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

HotD met plezier aan het volgen. Toffe knipogen naar GoT, met her en der zelfs zeer belangrijke aanvullingen.

Prachtige scenes ook, al wordt de CGI soms afwisselend prachtig of foeilelijk. Opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn verlof (lekker 4 weken vrij ivm mijn pasgeboren dochter). Begonnen aan een rewatch van Game of Thrones, inmiddels eerste 3 seizoenen af, en moet wel zeggen dat ik weer hernieuwde liefde voor die serie heb. Vooral omdat ik nu rekening hou met het einde dat tegen gaat vallen,zijn er wel heel veel details die ik echt totaal vergeten was.

Straks een kleine pauze inlassen om die nieuwe Lord of the Rings serie te kijken (die krijgt echt wel voorrang voor mij) maar daarna steady GOT afkijken voor we aan House of the Dragon beginnen. Waar ik ook best veel goeie verhalen over hoor.

Mooie tijden voor fantasy liefhebber :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Better Call Saul opnieuw begonnen aan Breaking Bad, wat een geweldige serie toch ook. Scenes tussen Jesse en Walter zijn standaard goed/humoristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 weken dus 6 seizoenen How To Get Away With Murder gekeken, en nu sad dat de serie alweer klaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Serie/documentaire Woodstock 99 op Netflix gister afgekeken wat een chaos is het daar geweest zeg.
Echt de moeite waard om te kijken. Dan hebben wij het in Nederland met onze festivals e medemensen maar mooi geregeld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Poh die nieuwe Lord of the Rings serie is gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 16:22 
 
Hardtraxxer

immuunm schreef:
Poh die nieuwe Lord of the Rings serie is gruwelijk :drool:


Vind het dus ook wel leuk. Mag nog wel iets meer onduidelijkheid en spanning in zitten wat mij betreft. Verder na alle commotie niet teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Serie/documentaire Woodstock 99 op Netflix gister afgekeken wat een chaos is het daar geweest zeg.
Echt de moeite waard om te kijken. Dan hebben wij het in Nederland met onze festivals e medemensen maar mooi geregeld! :)

Zo dan, wat bizar joh. Als je een super slecht georganiseerd festival combineert met een groep boze jongeren eind jaren '90. Wat een gekke tijd was dat ook eigenlijk. Sommige dingen zijn toch wel echter beter nu dan vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
TkTT schreef:
Serie/documentaire Woodstock 99 op Netflix gister afgekeken wat een chaos is het daar geweest zeg.
Echt de moeite waard om te kijken. Dan hebben wij het in Nederland met onze festivals e medemensen maar mooi geregeld! :)

Zo dan, wat bizar joh. Als je een super slecht georganiseerd festival combineert met een groep boze jongeren eind jaren '90. Wat een gekke tijd was dat ook eigenlijk. Sommige dingen zijn toch wel echter beter nu dan vroeger.

Docu had meer tieten dan een gemiddelde GoT seizoen. Opgefokte geile tieners waren het :lol: toffe docu , kreeg wel een beetje een Fyre (geloof ik) gevoel. Behalve dat het feest ook plaatsvond haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
TkTT schreef:
Serie/documentaire Woodstock 99 op Netflix gister afgekeken wat een chaos is het daar geweest zeg.
Echt de moeite waard om te kijken. Dan hebben wij het in Nederland met onze festivals e medemensen maar mooi geregeld! :)

Zo dan, wat bizar joh. Als je een super slecht georganiseerd festival combineert met een groep boze jongeren eind jaren '90. Wat een gekke tijd was dat ook eigenlijk. Sommige dingen zijn toch wel echter beter nu dan vroeger.


Haha dat Korn optreden gaf me wel kippenvel moet ik zeggen. Gruwelijk vette muziek ook. \

En die Fred Durst die de hele teringzooi loopt op te zwepen ITS JUST ONE OF THOSE DAYS BWROAAAAAAAAAAAAAAAAH

Heerlijke samenkomst van slechte organisatie, opgefokte jeugd, agressieve beukmuziek en tijdgeest. :lol: En die organisatie maar denken dat dat "peace and love" verhaal nog van toepassing is hahaha.

Dat ze bij het laatste optreden nog brandende kaarsen aan het publiek gaven als kers op de taart. Werelds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vanochtend in de trein ook die docu over Woodstock '99 afgekeken. Ik verbaas me vooral over het feit dat de twee belangrijkste mensen in de organisatie toen zich nu nog altijd van geen kwaad bewust zijn.

Verder was het wel heel vet om al die beelden te zien, goeie docu die toch echt wel heel sterk beschrijft hoe dat weekend gelopen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sarabande schreef:
TkTT schreef:
Serie/documentaire Woodstock 99 op Netflix gister afgekeken wat een chaos is het daar geweest zeg.
Echt de moeite waard om te kijken. Dan hebben wij het in Nederland met onze festivals e medemensen maar mooi geregeld! :)

Zo dan, wat bizar joh. Als je een super slecht georganiseerd festival combineert met een groep boze jongeren eind jaren '90. Wat een gekke tijd was dat ook eigenlijk. Sommige dingen zijn toch wel echter beter nu dan vroeger.


Haha dat Korn optreden gaf me wel kippenvel moet ik zeggen. Gruwelijk vette muziek ook. \

Nog steeds geweldig de mannen :thumbsup:

Ook maar even checken die docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat ze bij het laatste optreden nog brandende kaarsen aan het publiek gaven als kers op de taart. Werelds :lol:

Hahaha echt hoor. Hoe dan? :lol:

Fantazoo schreef:
Heb vanochtend in de trein ook die docu over Woodstock '99 afgekeken. Ik verbaas me vooral over het feit dat de twee belangrijkste mensen in de organisatie toen zich nu nog altijd van geen kwaad bewust zijn.

Dit vind ik ook heel fascinerend. Nemen nog steeds geen enkele verantwoordelijkheid en schuiven de schuld 20 jaar later nog steeds af op de bands en het publiek terwijl ze zelf een heel groot, zo niet het grootste, aandeel hadden in dat het geëindigd is in een warzone.

In 2021 is er blijkbaar ook een HBO docu over uitgekomen. Die heb ik ook even gekeken en daar precies hetzelfde vanuit de twee hoofdorganisatoren. Het gaat daar ook iets uitgebreider over het seksueel overschrijdende gedrag richting vrouwen en dan komt er toch een partij stront (aka victim blaming) vanuit één van die mannen. Trouwens in die docu op Netflix ook. :sick:
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic