Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op aanraden van mijn kapper voor het eerst aan een échte Anime serie begonnen (los van Pokémon en alle Dragonball varianten. Deze tel ik voor het gemak even niet mee): Attack on Titan.

Ik moest er even inkomen qua stijl, maar holyshit wat vet.

Lekker in het Japans (of Chinees, Koreaans, weet ik het. Spreek die talen niet) streamen met Engelse ondertiteling. Gruwelijk. Binnen no time seizoen 1 er doorheen geknald. Ik snap wel dat deze serie als (een van de?) hoogst gewaardeerd is op IMDB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Op aanraden van mijn kapper voor het eerst aan een échte Anime serie begonnen (los van Pokémon en alle Dragonball varianten. Deze tel ik voor het gemak even niet mee): Attack on Titan.

Ik moest er even inkomen qua stijl, maar holyshit wat vet.

Lekker in het Japans (of Chinees, Koreaans, weet ik het. Spreek die talen niet) streamen met Engelse ondertiteling. Gruwelijk. Binnen no time seizoen 1 er doorheen geknald. Ik snap wel dat deze serie als (een van de?) hoogst gewaardeerd is op IMDB.


Absoluut een aanrader. Seizoen 1 begint nog "klein", seizoen drie en vier kunnen zich echt meten met de beste dingen die ik op TV heb gezien. Ga je geen spijt van krijgen! (en het is inderdaad Japans)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het 3x geprobeerd maar kom steeds absoluut niet door de eerste seizoen heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heb het 3x geprobeerd maar kom steeds absoluut niet door de eerste seizoen heen


Ja had dit ook, maar heb ook niks met anime, heb vroeger DBZ gekeken omdat het op tv was maar daar houdt het ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Heb het 3x geprobeerd maar kom steeds absoluut niet door de eerste seizoen heen


Ja had dit ook, maar heb ook niks met anime, heb vroeger DBZ gekeken omdat het op tv was maar daar houdt het ook op.


Als DBZ nog in je achterhoofd zit en je toch Anime weer eens wilt proberen start dan met Baki of Kengan Ashura, beide op Netflix. Keiharde vechtsport met heel weinig filler episodes.

Voor de mooiste: Arcane
Mijn favo: 7 Deadly Sins
Fantasie: Castlevania
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Heb het 3x geprobeerd maar kom steeds absoluut niet door de eerste seizoen heen


Ja had dit ook, maar heb ook niks met anime, heb vroeger DBZ gekeken omdat het op tv was maar daar houdt het ook op.

Kan ook niet zeggen dat ik een full sized weeb ben maar sommige series vind ik nog wel leuk om met de vrouw te kijken. Persoonlijk heb ik DB (Z) heel hoog zitten. Zelfde geld voor first gen pokemon maar kan ik ook Akira, Ghost in a Shell waarderen.

Verder vind ik Sword Art Online erg goed en de films Your Name, Weathering With You, Spirited Away erg mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
first gen pokemon


Zo jammer dat alleen de eerste helft ervan op Netflix staat. Ik zou Blaine, Giovanni en de Indigo League graag weer eens terug zien. En die soort league battle op het eind van de Orange Islands ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
first gen pokemon


Zo jammer dat alleen de eerste helft ervan op Netflix staat. Ik zou Blaine, Giovanni en de Indigo League graag weer eens terug zien. En die soort league battle op het eind van de Orange Islands ook.

Je kunt gratis via de Nintendo dienst Pokémon TV veel seizoenen bekijken geloof ik dus je zou het daar kunnen proberen. Niet alle seizoenen staan er op omdat ze blijkbaar op vraag en aanbod tijdelijk siezoenen toevoegen en verwijderen maar de eerste 3 staan er wel op geloof ik.

Verder heb ik vanwege nostalgische doeleindes bijna alle seizoenen in het Nederlands verzameld op de hoop dat mijn zoon zich daar ook aan vergrijpt de komende jaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pokemon en DBZ was gewoon mijn jeugd. Maar los van nostalgie heb ik gewoon geen fluit met die anime pruttel. Maar heb me er ook nooit verder in verdiept.

@Nura haha die mindset van "ik hoop dat mijn kind dit later net zo tof vind als ik" is wel heel herkenbaar. Ik kan bijv niet wachten om m'n dochter(s) over een paar jaar Harry Potter voor te lezen ofzo haha. (beejte offtopic).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie ooit gewoon een keer 1 anime wil hebben gezien: One Punch Man. En die titel dekt de lading volledig. Bij elke rewatch bescheur ik me weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Meer Anime series tips:

Jujutsu Kaisen
Demon Slayer
Death Note (duh)
Berserk (is wat meer hardcore, en gedateerd, dus ga je niet snel vet vinden denk ik). Leuk weetje wel is dat deze serie de inspiratiebron is geweest van Dark Souls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Docuserie, Light & Magic op Disney+, over special effects en specifiek over de eerste star wars films.

Erg boeiend. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zeer zeer zeer Hyped voor deze.

Lijkt wel game of thrones in het star wars universum :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 16:09 
 
Hardtraxx Crew

:drool: :drool:
Rogue One is een van mn favoriete Star Wars films, dus ben heel benieuwd naar deze serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
:drool: :drool:
Rogue One is een van mn favoriete Star Wars films, dus ben heel benieuwd naar deze serie.


Ik heb hem toevallig 2 weken terug nog eens gekeken, voor het eerst sinds ik hem in de bios zag. Was vergeten hoe vet hij was. Echt BY FAR de beste "nieuwe" Star Wars film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 22:36 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
MYTZE schreef:
:drool: :drool:
Rogue One is een van mn favoriete Star Wars films, dus ben heel benieuwd naar deze serie.


Ik heb hem toevallig 2 weken terug nog eens gekeken, voor het eerst sinds ik hem in de bios zag. Was vergeten hoe vet hij was. Echt BY FAR de beste "nieuwe" Star Wars film.

Eens, die Darth Vader scene aan t einde poh :drool:
Vind Solo, The Force Awakens & The Last Jedi ook wel prima, maar daar zullen niet veel mensen het mee eens zijn :lol: ieder zn eigen mening natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solo niet gezien, Force Awakens ook wel van kunnen genieten ook door alle hype ook wel, kan van the Last Jedi en die 3e film niks meer herinneren. (kan zelfs de titel niet meer herinneren).

Mandalorian
Rogue One
Force Awakens
Boba Fett serie
Alle andere ongein

Zo zou ik de nieuwe content ranken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Solo niet gezien, Force Awakens ook wel van kunnen genieten ook door alle hype ook wel, kan van the Last Jedi en die 3e film niks meer herinneren. (kan zelfs de titel niet meer herinneren).

Mandalorian
Rogue One
Force Awakens
Boba Fett serie
Alle andere ongein

Zo zou ik de nieuwe content ranken :P

Wat is dit voor een ketterij!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Solo niet gezien, Force Awakens ook wel van kunnen genieten ook door alle hype ook wel, kan van the Last Jedi en die 3e film niks meer herinneren. (kan zelfs de titel niet meer herinneren).

Mandalorian
Rogue One
Force Awakens
Boba Fett serie
Alle andere ongein

Zo zou ik de nieuwe content ranken :P

Wat is dit voor een ketterij!!


Verklaar je nader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de recente trilogie echt ontzettend slecht opgezet. Het klopt van geen kant.
Er was echt gebrek aan verhaalplanning waardoor alles zo onsamenhangend was. Van Rey's afkomst tot Snoke's oorsprong, deze plotpunten werden bedacht zonder duidelijk te bedenken waar ze uiteindelijk zouden eindigen.

Het voelde echt aan alsof Disney een complete reboot wilde doen om zo de nieuwe generatie binnen te halen. Hierdoor vergaten ze de meeste opgebouwde Lore van de laatste 40 jaar

Hele characters die zich totaal anders voordeden en meer werden behandeld als een of andere antiek object om toch maar even de oude fans binnen proberen te halen. De character development die zo goed was neergezet in de voorgaande films en series allemaal teniet gedaan.

Ook waren ze erg onorigineel. Weer een wees op een woestijn achtige planeet met een hele sterke band met The Force die opzoek is naar haar levensdoel. Zoekend naar een meester om scheef schietende troopers tegen te gaan en het heelal van vrede te voorzien door een oude gemummificeerde Sith te stoppen die alles met een poppenspel in controle heeft. Komt je bekend voor denk ik.

Ook die hele lightsaber battles waren zo onnodig lang en zo slecht choreographeerd. Voornamelijk emotieloos wanneer het ging om de wie en de waarom.

Finn en Smoke waren de enige met een originele opzet maar werden compleet geditched xd
Ik kan zo echt nog even doorgaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee joh Force Awakens was geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 19:14 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Zo zou ik de nieuwe content ranken :P

Zal ik dat ook maar even doen dan xd

The Mandalorian
Rogue One
The Last Jedi
The Force Awakens
Obi-Wan Kenobi
Solo
-- tot hier vond ik goed, de onderste 2 vond ik echt helemaal niks.
The Book of Boba Fett
The Rise of Skywalker
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 19:25 
 
Hardtraxx Elite

Weer een beste aflevering van Better Call saul :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mini-docu/serie Trainwreck net gekeken (over Woodstock 99).
Mijn god wat moet dat een enge ervaring zijn geweest als je daar als bezoeker belandt, en wat een ongeorganiseerde bende was dat.

Lijkt me ook verschrikkelijk als zoiets bij een Defqon zou gebeuren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

The Sandman, heb er 3 afleveringen op zitten en het gaat van horror naar fantasie naar comedy. Toffe cameo in aflevering 3, die ze hebben verWoked en toch soort van comic relevant hebben gemaakt xd

Spoiler: Johanna Constantine komt uit de comics waar ze een voorouder is van John uit 1700 zoveel. Morhpeus refereert er ook aan dat ze haar familie al eeuwen kent.
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic