Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.
Ziet er echt heel goed uit
Ik heb het tegenovergestelde. Enige positieve wat ik de GOT prequel mee geef is dat het source materiaal iig al kant en klaar is en ze dat niet meer uit de duim hoeven te zuigen.wrote:Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.
Welk woord geeft een zuurdere smaak: MYST of Game of Thrones?wrote:Ik heb het tegenovergestelde. Enige positieve wat ik de GOT prequel mee geef is dat het source materiaal iig al kant en klaar is en ze dat niet meer uit de duim hoeven te zuigen.wrote:Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.
Ben echt 100 x meer hyped voor die LOTR serie though. Ben echt enorm pessimistisch geworden als het Game of Thrones betreft.
Ziet er goed uit dat wel, en ik ga het zeker kijken. Maar als ik 'Game of Thrones' less krijg ik automatisch een hele zure smaak in m'n bek
Inderdaad, ben nu halverwege seizoen 3 en het begint nu spannender te worden.wrote:De eerste 2 seizoenen iig niet, daar zal je echt doorheen moeten bijten.wrote:Eens begonnen aan Better call Saul na alle positieve berichten.
Ben benieuwd. Ik vond Breaking bad ondanks dat ik hem heb afgekeken wat tegenvallen. Had altijd het gevoel dat het wat te land duurde voordat er echt wat gebeurde.
Hopelijk is dit anders.
Hetgeen erna komt is erg a la BB.
Zal d'r om spannen, en jij als je 'Deadly Guns' zegt?wrote:Welk woord geeft een zuurdere smaak: MYST of Game of Thrones?wrote:Ik heb het tegenovergestelde. Enige positieve wat ik de GOT prequel mee geef is dat het source materiaal iig al kant en klaar is en ze dat niet meer uit de duim hoeven te zuigen.wrote:Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.
Ben echt 100 x meer hyped voor die LOTR serie though. Ben echt enorm pessimistisch geworden als het Game of Thrones betreft.
Ziet er goed uit dat wel, en ik ga het zeker kijken. Maar als ik 'Game of Thrones' less krijg ik automatisch een hele zure smaak in m'n bek
Oke maar heb je deze trailer gezienwrote:Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.
Ik wel en ben net als jij, moker hypedwrote:Oke maar heb je deze trailer gezienwrote:Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.
View on YouTube
Godvertering, weet niet hoe bekend je bent met de lore en het verhaal rond Sauron in deze periode. (ik weet ook echt maar een fractie, heb de Silmarilian in ieder geval ZEKER niet gelezen)
Maar deze trailer en het verhaal (wat ik ervan begreep dat ze ongeveer gaan vertellen) is wel echt reden voor mij om extreem hyped te zijn voor deze serie.
Echt te bizar voor woorden, als het je ook maar enigszins boeit zou ik gewoon eerst eens LOTR kijken die kunnen echt nog meer dan prima 20 jaar na dato. Ik kijk ze minstens 1 of 2 keer per jaar haha.wrote:Ga ik het echt doen, de LoR serie kijken zonder de films te hebben gezien...
de niet-extended versie's kijken is uberhaupt een doodszondewrote:Moet je het wel meteen goed doen met de extended versies
Oprecht, doe jezelf een plezier, als je ook maar enigszins geinteresseerd bent in fantasy. Ga dan in godsnaam even de drie Lord of the Rings extended versies checken.wrote:Geen boek gelezen, geen film gezien. Staat al wel tijdje op to watch list maar ja
Afgelopen weekend geprobeerdwrote:in één run
Kijkt toch ook heerlijk weg?! Het is wel ff wat anders, maar ik vind het ook zeker vermakelijkwrote:Oprecht, doe jezelf een plezier, als je ook maar enigszins geinteresseerd bent in fantasy. Ga dan in godsnaam even de drie Lord of the Rings extended versies checken.wrote:Geen boek gelezen, geen film gezien. Staat al wel tijdje op to watch list maar ja
De Hobbit trilogie kun je wel skippen, dan kun je beter het boek ff lezen in een weekendje. Dat is echt een heel klein boekie.
Dit doe ik dus wel altijdwrote:in één run
Dat laatste mee eens, zijn opzicht wel ok films die eigenlijk net te weinig toevoegen aan LOTR imo maar kijken gewoon goed weg zodra je The Hobbit en LOTR als apart beschouwd. Geen hoe idee hoe die films zich hebben vertaald uit de boeken maar hoor dat er behoorlijk in gesneden is om de films mogelijk te makenwrote:Dit doe ik dus wel altijdwrote:in één runKies ieder jaar een vrije dag rondom kerst uit en dan bingen de hele dag, heerlijk man
![]()
De Hobbit kijkt wel prima weg maar is imo echt niet een must-see.
Inderdaad, ik viel op magische wijze in een keer in slaap.wrote:Eerste deel van the Hobbit heeft nog wel iets magisch