Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.

Ziet er echt heel goed uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit ziet er wel echt heel vet uit idd. Hopelijk komt het politieke spel zoals in de in de eerste 4 / 5 seizoenen van GoT hier ook weer in terug. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.

Ziet er echt heel goed uit :thumbsup:


Ik heb het tegenovergestelde. Enige positieve wat ik de GOT prequel mee geef is dat het source materiaal iig al kant en klaar is en ze dat niet meer uit de duim hoeven te zuigen.

Ben echt 100 x meer hyped voor die LOTR serie though. Ben echt enorm pessimistisch geworden als het Game of Thrones betreft.

Ziet er goed uit dat wel, en ik ga het zeker kijken. Maar als ik 'Game of Thrones' less krijg ik automatisch een hele zure smaak in m'n bek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.

Ziet er echt heel goed uit :thumbsup:


Ik heb het tegenovergestelde. Enige positieve wat ik de GOT prequel mee geef is dat het source materiaal iig al kant en klaar is en ze dat niet meer uit de duim hoeven te zuigen.

Ben echt 100 x meer hyped voor die LOTR serie though. Ben echt enorm pessimistisch geworden als het Game of Thrones betreft.

Ziet er goed uit dat wel, en ik ga het zeker kijken. Maar als ik 'Game of Thrones' less krijg ik automatisch een hele zure smaak in m'n bek :lol:


Welk woord geeft een zuurdere smaak: MYST of Game of Thrones?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nuracore schreef:
Eens begonnen aan Better call Saul na alle positieve berichten.
Ben benieuwd. Ik vond Breaking bad ondanks dat ik hem heb afgekeken wat tegenvallen. Had altijd het gevoel dat het wat te land duurde voordat er echt wat gebeurde.

Hopelijk is dit anders.


De eerste 2 seizoenen iig niet, daar zal je echt doorheen moeten bijten.
Hetgeen erna komt is erg a la BB.

Inderdaad, ben nu halverwege seizoen 3 en het begint nu spannender te worden.
Echter trokken de karakters en ook de ontwikkeling daar in mij meer dan in Breaking Bad en vond ik de tussendoorse fill-up niet erg dit keer.

Wat betreft GoT en Lotr..

Ik ben erg voorzichtig met de prequel van GoT. De eerste seizoenen van GoT waren super meeslepend en erg sterk maar hoe ze de serie aan het eind hebben verneukt weerhoud mij er erg van om hyped te zijn. Ik ga het waarschijnlijk wel kijken maar word er op dit moment niet warm of koud van.

Lotr, ik stoor mij nu al aan de woke-ness al voor dat ik de serie heb gezien. Maar dat komt gewoon omdat ik moe word van het trans/gay/gender of black zooi omwille om diversiteit door te drukken ipv dat het ook goed doet aan het (oorspronkelijke) verhaal waardoor het gewoon geen meerwaarde heeft. Ik ben erg benieuwd naar het verhaal e.d.en ga de serie ook echt wel kijken maar Amazon kennende... Die word net zo erg als Netflix rondom deze zooi.

Ik wil gewoon sterke karakters zien die er aan toe doen waar de normen en waardes van het beschreven karakter ook helpt in het verhaal en huidskleur, geslacht of seksuele geaardheid word 9 van de 10 keer verplicht in het verhaal gedrukt zonder dat dit invloed heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.

Ziet er echt heel goed uit :thumbsup:


Ik heb het tegenovergestelde. Enige positieve wat ik de GOT prequel mee geef is dat het source materiaal iig al kant en klaar is en ze dat niet meer uit de duim hoeven te zuigen.

Ben echt 100 x meer hyped voor die LOTR serie though. Ben echt enorm pessimistisch geworden als het Game of Thrones betreft.

Ziet er goed uit dat wel, en ik ga het zeker kijken. Maar als ik 'Game of Thrones' less krijg ik automatisch een hele zure smaak in m'n bek :lol:


Welk woord geeft een zuurdere smaak: MYST of Game of Thrones?


Zal d'r om spannen, en jij als je 'Deadly Guns' zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.

Ziet er echt heel goed uit :thumbsup:


Oke maar heb je deze trailer gezien



Godvertering, weet niet hoe bekend je bent met de lore en het verhaal rond Sauron in deze periode. (ik weet ook echt maar een fractie, heb de Silmarilian in ieder geval ZEKER niet gelezen :P)

Maar deze trailer en het verhaal (wat ik ervan begreep dat ze ongeveer gaan vertellen) is wel echt reden voor mij om extreem hyped te zijn voor deze serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Dit geeft mij zoveel meer ''hoop'' dan de trailer van de LotR trailer.

Ziet er echt heel goed uit :thumbsup:


Oke maar heb je deze trailer gezien



Godvertering, weet niet hoe bekend je bent met de lore en het verhaal rond Sauron in deze periode. (ik weet ook echt maar een fractie, heb de Silmarilian in ieder geval ZEKER niet gelezen :P)

Maar deze trailer en het verhaal (wat ik ervan begreep dat ze ongeveer gaan vertellen) is wel echt reden voor mij om extreem hyped te zijn voor deze serie.

Ik wel en ben net als jij, moker hyped
Vind ook echt dat deze serie al vroegtijdig online helemaal is afgebrand voor er ook maar iets bekend was. Je merkt dat het sentiment nu wel weer bijdraait gelukkig. Ik heb er in ieder geval zin in, helemaal in de eerste aflevering wat naar het schijnt een first age flashback gaat zijn. Gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ik het echt doen, de LoR serie kijken zonder de films te hebben gezien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ga ik het echt doen, de LoR serie kijken zonder de films te hebben gezien...


Echt te bizar voor woorden, als het je ook maar enigszins boeit zou ik gewoon eerst eens LOTR kijken die kunnen echt nog meer dan prima 20 jaar na dato. Ik kijk ze minstens 1 of 2 keer per jaar haha.

Of heb je de boeken gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 18:30 
 
Hardtraxx Elite

Moet je het wel meteen goed doen met de extended versies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in één run
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Moet je het wel meteen goed doen met de extended versies :P


de niet-extended versie's kijken is uberhaupt een doodszonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen boek gelezen, geen film gezien. Staat al wel tijdje op to watch list maar ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Geen boek gelezen, geen film gezien. Staat al wel tijdje op to watch list maar ja :lol:


Oprecht, doe jezelf een plezier, als je ook maar enigszins geinteresseerd bent in fantasy. Ga dan in godsnaam even de drie Lord of the Rings extended versies checken.

De Hobbit trilogie kun je wel skippen, dan kun je beter het boek ff lezen in een weekendje. Dat is echt een heel klein boekie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 21:34 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
in één run

Afgelopen weekend geprobeerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha een strijd hè.

Paar keer gedaan wel, maar je moet niet te laat op de dag beginnen zijn wij ook achter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 00:41 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Geen boek gelezen, geen film gezien. Staat al wel tijdje op to watch list maar ja :lol:


Oprecht, doe jezelf een plezier, als je ook maar enigszins geinteresseerd bent in fantasy. Ga dan in godsnaam even de drie Lord of the Rings extended versies checken.

De Hobbit trilogie kun je wel skippen, dan kun je beter het boek ff lezen in een weekendje. Dat is echt een heel klein boekie.


Kijkt toch ook heerlijk weg?! Het is wel ff wat anders, maar ik vind het ook zeker vermakelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 09:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
in één run

Dit doe ik dus wel altijd :lol: Kies ieder jaar een vrije dag rondom kerst uit en dan bingen de hele dag, heerlijk man :loving:

De Hobbit kijkt wel prima weg maar is imo echt niet een must-see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nuracore schreef:
in één run

Dit doe ik dus wel altijd :lol: Kies ieder jaar een vrije dag rondom kerst uit en dan bingen de hele dag, heerlijk man :loving:

De Hobbit kijkt wel prima weg maar is imo echt niet een must-see.

Dat laatste mee eens, zijn opzicht wel ok films die eigenlijk net te weinig toevoegen aan LOTR imo maar kijken gewoon goed weg zodra je The Hobbit en LOTR als apart beschouwd. Geen hoe idee hoe die films zich hebben vertaald uit de boeken maar hoor dat er behoorlijk in gesneden is om de films mogelijk te maken :P

Volgens mij was er ook een gerucht gaande dat er een Peter Jacksons cut zou komen maar dat was tegelijk met Snyders cut dus ja korreltje zout dan maar.

Al is 726 minuten ook niet niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 11:12 
 
Hardtraxxer

Ja, ik heb inderdaad de boeken nooit gelezen dus misschien dat daar voor de echte fans wel een irritatie bij zit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste deel van the Hobbit heeft nog wel iets magisch, maar die twee daarna kan ik niet meer zien. Die 3e heb ik zelfs uitgezet toen ik hem voor het laatst wilde checken. Dat is gewoon alsof ik naar een videogame uit 2015 zit te kijken. Echt heel slecht.

Je kan ook overduidelijk merken dat het EN gerusht is EN dat er eigenlijk veel te weinig verhaal was om uit te smeren over 3 fims.

Al die B verhaallijnen die er bij zijn bedacht slaan ook echt 3 keer nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eerste deel van the Hobbit heeft nog wel iets magisch


Inderdaad, ik viel op magische wijze in een keer in slaap.

Grootste probleem van die reeks is dat het veel te langdradig is met een vrij beroerde climax en met een onnozele verdeling over de 3 films. En dat is knap, gezien de uitgebreide varianten van de originele trilogie, die veel langer zijn, dat niet hebben.

Maar je condenseert ook veel minder boekmateriaal in 3 films dan bij de originele.

Maar inderdaad, ook de karakters en zijplots waren gewoon vol met clichés, voorspelbaarheid en gewoon 13/12 Hollywood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zingende dwergen + gedoe met Gollum en beetje dat 'fellowship' gevoel vond ik wel echt heel mooi gedaan aan deel 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S06E10 Better Call Saul. Velen gaan deze saai vinden, ik vond het schitterend!

Spoilerts:Een volledige aflevering over "Gene". Nog één keer een perfect uitgewerkte heist uitvoeren die dan toch weer een twist krijgt. Die anekdote over de chemistry teacher (Walter White) was leuk, net zoals de subtiele link tussen de Kansas City Royals lunchbox/tas(?) in deze aflevering en Kim, die ook zo'n shirt droeg in een eerdere aflevering. Kers op de taart was de laatste scène, waarbij het leek alsof Jimmy definitief het kostuum (en de daarbij horende louche praktijken) aan de haak hangt. :worship:
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic