Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Rickzel schreef:
Ben wel benieuwd waar het naartoe gaat met Will, ze leggen het er wel heel erg dik bovenop dat hij verliefd is op Mike


Ja? Oh ik heb dit echt totaal gemist. Ik dacht dat Will gewoon grote sippie was omdat ze niet echt meer vrienden waren zoals vroeger haha. (Ben btw ook nog heel benieuwd hoe The Mind Flayer in dit verhaal terugkomt, aangezien hij nog steeds een beetje de main bad 'guy' is van the upside down right?

Verder overigens volledig met je eens, ik heb zoveel momenten gehad waarbij ik echt kippenvel kreeg van hoe vet het is. Sowieso het beste seizoen tot nu toe en echt enorm gestegen in de lijst van mijn favoriete series.


Dat zag ik ook niet zo op die manier, had meer het idee dat hij het moeilijk kan accepteren dat ze ouder worden en dat ze niet meer met hun groepje D&D kunnen doen enzo.

Maar het einde dat 001/Vecna/Creel allemaal dezelfde persoon was had ik ook niet zien aankomen en dat Eleven de portal naar the upside down had geopend zag ik nooit aankomen. Het verhaal klopt gewoon perfect en het sfeertje wat neergezet wordt is echt heerlijk. Ben benieuwd naar de laatste 2 afleveringen waarvan de laatste 2,5 uur duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat hele seizoen al af te vragen waar ik die russiche bewaker nou van kende.

Maar is de zelfde acteur die Jaqen H'ghar speelde in Game of Thrones.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 10:50 
 
Hardtraxx Newbie

En vecna is dezelfde acteur als de piloot in oorlogswinter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaatjesrader schreef:
En vecna is dezelfde acteur als de piloot in oorlogswinter ;)


Speelde ook de jonge Grindelwald in de flashbacks van Harry Potter (dus niet fantastic beasts).

En had ook een rolletje Twilight schijnbaar, geen idee, ik heb die films nooit gezien, of misschien 1 keer, oke misschien 2. Je bent zelf homo, laat me met rust. #teamEdward
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
laatste seizoen peaky blinders :loving: :loving:


Ik heb nu 4 afleveringen gezien en ik kan mij hier nog totaal niet in vinden....

Spoiler:4 afleveringen diep in het seizoen en we hebben amper nog wat gezien van Michael vs Tommy.. Verder is het gevecht tegen facisme ook nog amper gaande, al levert het tot nu toe wel wat interessante scènes op. Verder is de personage van Arthur niks waard dit seizoen, wat ongelooflijk zonde. Het hele eerste gedeelte is over de dood van Ruby gegaan als character development van Tommy, iets wat ik niet verwacht in het laatste seizoen. Meh....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me enigszins ook wel vinden in je woorden chas1n, eigenlijk lijkt het laatste seizoen wel een grote opbouw naar de film. Ikzelf heb me wel vermaakt met dit seizoen, maar wat je zegt klopt wel degelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
thunder schreef:
laatste seizoen peaky blinders :loving: :loving:


Ik heb nu 4 afleveringen gezien en ik kan mij hier nog totaal niet in vinden....

Spoiler:4 afleveringen diep in het seizoen en we hebben amper nog wat gezien van Michael vs Tommy.. Verder is het gevecht tegen facisme ook nog amper gaande, al levert het tot nu toe wel wat interessante scènes op. Verder is de personage van Arthur niks waard dit seizoen, wat ongelooflijk zonde. Het hele eerste gedeelte is over de dood van Ruby gegaan als character development van Tommy, iets wat ik niet verwacht in het laatste seizoen. Meh....

Toevallig heb ik ook 4 afleveringen gezien.
Dit seizoen lijkt last te hebben van dezelfde problemen als Spiderman 3 destijds. Je hebt nu eigenlijk 3/4 villains waar Tommy het tegenop moet nemen: Mosely (en zijn vrouw???), Jack Nelson, Michael (en Gina). Mosely was in seizoen 5 een heel machtig karakter en dan downplayen ze hem vanaf seizoen 6 gelijk door de mislukte aanslag toe te weiden aan een Iers verzet? Ik snap niet wat de link is en waarom ze hem in leven willen houden. Heeft dat iets te maken met die Ier die de zoon van Gold heeft vermoord en nu nergens meer te zien is?

Mijn gevoel zegt dat Polly een redelijk grote rol in dit seizoen had gespeeld als de trigger tussen Michael en Tommy maar door de dood van de actrice ze een hele andere weg zijn ingeslagen met meer vaag gipsy spul. Als ze de focus hadden gehouden op alleen Mosely (zonder zijn vrouw) met Michael opbouwend in de achtergrond dan was dit seizoen (tot nu toe) veel beter geweest imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
chas1n schreef:
thunder schreef:
laatste seizoen peaky blinders :loving: :loving:


Ik heb nu 4 afleveringen gezien en ik kan mij hier nog totaal niet in vinden....

Spoiler:4 afleveringen diep in het seizoen en we hebben amper nog wat gezien van Michael vs Tommy.. Verder is het gevecht tegen facisme ook nog amper gaande, al levert het tot nu toe wel wat interessante scènes op. Verder is de personage van Arthur niks waard dit seizoen, wat ongelooflijk zonde. Het hele eerste gedeelte is over de dood van Ruby gegaan als character development van Tommy, iets wat ik niet verwacht in het laatste seizoen. Meh....

Toevallig heb ik ook 4 afleveringen gezien.
Dit seizoen lijkt last te hebben van dezelfde problemen als Spiderman 3 destijds. Je hebt nu eigenlijk 3/4 villains waar Tommy het tegenop moet nemen: Mosely (en zijn vrouw???), Jack Nelson, Michael (en Gina). Mosely was in seizoen 5 een heel machtig karakter en dan downplayen ze hem vanaf seizoen 6 gelijk door de mislukte aanslag toe te weiden aan een Iers verzet? Ik snap niet wat de link is en waarom ze hem in leven willen houden. Heeft dat iets te maken met die Ier die de zoon van Gold heeft vermoord en nu nergens meer te zien is?

Mijn gevoel zegt dat Polly een redelijk grote rol in dit seizoen had gespeeld als de trigger tussen Michael en Tommy maar door de dood van de actrice ze een hele andere weg zijn ingeslagen met meer vaag gipsy spul. Als ze de focus hadden gehouden op alleen Mosely (zonder zijn vrouw) met Michael opbouwend in de achtergrond dan was dit seizoen (tot nu toe) veel beter geweest imo.


Inmiddels de gehele serie bekeken en de seizoensfinale zat goed in elkaar met paar mooie twists en classic Peaky Blinders voor mij :thumbsup: .

Spoiler: Toch blijf ik met een nare nasmaak zitten over het gehele seizoen en eens met jou inderdaad dat Tommy tegen te veel villains vocht waardoor het een heel stroperig verhaal werd in het seizoen. De dood van Polly heeft zeker zijn rol gespeeld in het verloop van het seizoen op negatieve wijze.

Verder vind ik het jammer dat het verhaal van Nelson / Gina / Mosely nog zo onafgerond is en dat dit eigenlijk een volledige set-up naar de film is, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 10:36 
 
Hardtraxx Crew

THR schreef:
‘Game of Thrones’ Jon Snow Sequel Series in Development at HBO (Exclusive)

Kit Harington is attached to reprise his fan-favorite role in the first potential 'Thrones' project to take place after the events in the original series.

https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv ... 235167415/

Niet echt blij met wat ze met zijn character in S8 gedaan hebben, maar wil het best een kans geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 16:57 
 
Hardtraxx Veteran



Deze trailer alleen al :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2022 18:38 
 
Hardtraxx Elite

Dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah ik moet zeggen dat ik de Obi Wan serie onderaan de streep toch wel weer heel heel vet vond. Toch weer die laatste aflevering die het helemaal goed maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Poah ik moet zeggen dat ik de Obi Wan serie onderaan de streep toch wel weer heel heel vet vond. Toch weer die laatste aflevering die het helemaal goed maakt.

Ja en nee.

Spoilers (denk ik)
Ja het was heel vet om eindelijk te zien hoe krachtig Darth Vader is. Maar op moment dat je van een heel schip tegen houd en los van elkaar trekt naar wat kleine rotsen gaat smijten naar een persoon die gewoon wat kleding draagt en vrolijk zonder kleerscheuren en pijntjes er onder vandaan kruipt... En zo waren er wel meer van dat soort punten in de serie die elkaar wat tegenspraken.

Maar heb wel echt genoten van de serie en geruchten gaan rond dat er alsnog een tweede seizoen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2022 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Peaky Blinders afgekeken. Laatste seizoen moest wel even op gang komen, maar de laatste 2 afleveringen waren weer genieten. Veel plottwists en actie weer.
_theon_ schreef:

Mosely was in seizoen 5 een heel machtig karakter en dan downplayen ze hem vanaf seizoen 6 gelijk door de mislukte aanslag toe te weiden aan een Iers verzet? Ik snap niet wat de link is en waarom ze hem in leven willen houden. Heeft dat iets te maken met die Ier die de zoon van Gold heeft vermoord en nu nergens meer te zien is?

Mijn gevoel zegt dat Polly een redelijk grote rol in dit seizoen had gespeeld als de trigger tussen Michael en Tommy maar door de dood van de actrice ze een hele andere weg zijn ingeslagen met meer vaag gipsy spul. Als ze de focus hadden gehouden op alleen Mosely (zonder zijn vrouw) met Michael opbouwend in de achtergrond dan was dit seizoen (tot nu toe) veel beter geweest imo.


Die Jimmy McCavern waar jij op doelt was een Schot en zijn gang, de Billy Boys, werkt als knokploeg van Mosely in het noorden van de UK. Inderdaad vreemd dat die nergens meer te zien is, aangezien McCavern de persoonlijke beveiliger was van Mosely + er werd vorig seizoen zo op gehint dat Arthur en McCavern elkaar nog gingen tegenkomen.

Anyway, Mosely was voorstander van een onafhankelijk Ierland, daarom wilde de IRA hem graag in leven houden. Veel mensen waren er namelijk van overtuigd dat Mosely premier zou worden. De verijdelde moordaanslag ging dus compleet buiten hem om, omdat de IRA getipt was door die voetballer (dus toch).

Verder klopt het denk ik dat Polly een grote rol zou spelen. Nu wordt die een beetje overgenomen door Ada en dat voelt een beetje onnatuurlijk.

Tot slot een paar dingen die ik niet zag aankomen: Michael die toch wordt neergeschoten door Tommy. Ik had verwacht dat Tommy hem zou laten leven, maar wel Michael’s macht zou afnemen door Nelson af te maken.
En Finn die op het laatste moment nog uit de familie wordt gezet, snap niet helemaal het nut daarachter. Maar we gaan het wellicht zien in de film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nooit op hardtraxx komt en je zit op deze pagina snap je er vrij weinig van denk ik. Maar ok, Peaky Blinders: Ik dacht dat dit het laatste seizoen was en met dat gevoel heb ik ook gekeken. Ik had wel een voorgevoel dat hij niet echt ziek was, maar wist niet helemaal wat ik moest verwachten. Dat hij Michael door z'n hoofd schoot was even een wow momentje, epic, niet verwacht. Vond het niet het beste seizoen, beetje langdradig op veel stukken, maar wel vermakelijk. Van mij mogen ze de rol van Tom Hardy wel een beetje uitbreiden, wat een genot voor t oor die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stranger Things 2e deel van Seizoen 4 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké nog een dikke Disney+ mindfuck tip.

Derek Delgaudio's: In and Of Itself.

Eigenlijk is dit alle info die je moet hebben, wil je anderhalf uur lang vraagtekens ga dit zeker kijken, ik beloof je dat de "conclusie" de moeite waard is.

het is een videoproductie van een theatershow die pakweg 500 keer gedraaid heeft in New York. Ik had er al jaren geleden van gehoord in een podcast en kwam er toevallig achter dat hij met fatsoenlijke ondertiteling te streamen was op Disney.

Benieuwd of mensen hem kennen en wat ze er van vonden (zonder spoilers, want dat verpest de show).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste aflevering van Obi-Wan gekeken. Tering wat een goede serie ook! Heerlijke einde. Een van de betere in de Star Wars series :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Die Jimmy McCavern waar jij op doelt was een Schot en zijn gang, de Billy Boys, werkt als knokploeg van Mosely in het noorden van de UK. Inderdaad vreemd dat die nergens meer te zien is, aangezien McCavern de persoonlijke beveiliger was van Mosely + er werd vorig seizoen zo op gehint dat Arthur en McCavern elkaar nog gingen tegenkomen.

Anyway, Mosely was voorstander van een onafhankelijk Ierland, daarom wilde de IRA hem graag in leven houden. Veel mensen waren er namelijk van overtuigd dat Mosely premier zou worden. De verijdelde moordaanslag ging dus compleet buiten hem om, omdat de IRA getipt was door die voetballer (dus toch).

Verder klopt het denk ik dat Polly een grote rol zou spelen. Nu wordt die een beetje overgenomen door Ada en dat voelt een beetje onnatuurlijk.

Tot slot een paar dingen die ik niet zag aankomen: Michael die toch wordt neergeschoten door Tommy. Ik had verwacht dat Tommy hem zou laten leven, maar wel Michael’s macht zou afnemen door Nelson af te maken.
En Finn die op het laatste moment nog uit de familie wordt gezet, snap niet helemaal het nut daarachter. Maar we gaan het wellicht zien in de film.

Ohja die McCavern was een schot, was in de war met een ier. Ik had ook de link tussen Mosely en IRA niet gelegd, dat is nu wel duidelijk.

Wat betreft Michael en Finn. Dat van Michael zag ik eerlijk gezegd wel aankomen vanwege de voorspelling van Polly die bijna elke aflevering terugkwam. En Finn heeft bewezen geen echte Shelby te zijn. Hij heeft als enige niet gevochten in WOI en heeft weinig met zijn gipsy kant (hij spreekt de taal niet eens). Op serieuze moment is hij vaak onder invloed en/of onzorgvuldig. Hij staat niet boven zijn vrouw (geen whiskey voor 6 uur) terwijl een Shelby 'doet wat hij wil'. En tot slot houdt hij bepaalde dingen niet binnen de familie door informatie te lekken en verraadt de Peaky Blinders als hem een ultimatum wordt gesteld. Dat Duke dan zo snel ingeburgerd wordt ter vervanging is misschien wat abrupt maar er worden sowieso met vreemde keuzes gemaakt dit seizoen. Ze hebben nu iig een setup voor de film of zelfs een spin off/sequel met Duke vs Finn, eventueel na WOII.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste aflevering van Better call Saul :worship: :worship: :worship:

Dit is ongetwijfeld de beste van de hele serie (tot nu toe) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 20:06 
 
Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
Die laatste aflevering van Better call Saul :worship: :worship: :worship:

Dit is ongetwijfeld de beste van de hele serie (tot nu toe) :worship:


Poh die is dik!
Kan niet wachten tot de finale :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 09:34 
 
Hardtraxx Elite

Aantal jaar terug ooit de eerste 4 seizoenen van Homeland gekeken, daarna gestopt omdat er ieder jaar weer een nieuw seizoen uit kwam. Nu is de serie op zijn eind gekomen na 8 seizoenen dus weer van voor af aan begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens begonnen aan Better call Saul na alle positieve berichten.
Ben benieuwd. Ik vond Breaking bad ondanks dat ik hem heb afgekeken wat tegenvallen. Had altijd het gevoel dat het wat te land duurde voordat er echt wat gebeurde.

Hopelijk is dit anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 04:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Eens begonnen aan Better call Saul na alle positieve berichten.
Ben benieuwd. Ik vond Breaking bad ondanks dat ik hem heb afgekeken wat tegenvallen. Had altijd het gevoel dat het wat te land duurde voordat er echt wat gebeurde.

Hopelijk is dit anders.


De eerste 2 seizoenen iig niet, daar zal je echt doorheen moeten bijten.
Hetgeen erna komt is erg a la BB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 19:14 
 
Hardtraxx Crew


Ziet er goed uit :love:
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic