wrote:wrote:Spoiler
Ben wel benieuwd waar het naartoe gaat met Will, ze leggen het er wel heel erg dik bovenop dat hij verliefd is op MikeSpoiler
Ja? Oh ik heb dit echt totaal gemist. Ik dacht dat Will gewoon grote sippie was omdat ze niet echt meer vrienden waren zoals vroeger haha. (Ben btw ook nog heel benieuwd hoe The Mind Flayer in dit verhaal terugkomt, aangezien hij nog steeds een beetje de main bad 'guy' is van the upside down right?
Verder overigens volledig met je eens, ik heb zoveel momenten gehad waarbij ik echt kippenvel kreeg van hoe vet het is. Sowieso het beste seizoen tot nu toe en echt enorm gestegen in de lijst van mijn favoriete series.
Spoiler
Dat zag ik ook niet zo op die manier, had meer het idee dat hij het moeilijk kan accepteren dat ze ouder worden en dat ze niet meer met hun groepje D&D kunnen doen enzo.
Maar het einde dat 001/Vecna/Creel allemaal dezelfde persoon was had ik ook niet zien aankomen en dat Eleven de portal naar the upside down had geopend zag ik nooit aankomen. Het verhaal klopt gewoon perfect en het sfeertje wat neergezet wordt is echt heerlijk. Ben benieuwd naar de laatste 2 afleveringen waarvan de laatste 2,5 uur duurt.
Maar het einde dat 001/Vecna/Creel allemaal dezelfde persoon was had ik ook niet zien aankomen en dat Eleven de portal naar the upside down had geopend zag ik nooit aankomen. Het verhaal klopt gewoon perfect en het sfeertje wat neergezet wordt is echt heerlijk. Ben benieuwd naar de laatste 2 afleveringen waarvan de laatste 2,5 uur duurt.