Who callin' ma phone? 
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Er komt binnenkort een nieuwe serie, The finder 
View on YouTubemrazura wrote:Er komt binnenkort een nieuwe serie, The finder
Vind het er niet heel interessant uit zien, krijgt van de 150 stemmen op imdb ook maar een 6
Touch lijkt me ook wel interessant ja!
Ga ik denk ik ook kijken. Vind die gast sowieso al geniaal; 24XtD wrote:Touch lijkt me ook wel interessant ja!
Spartacus, wat is dat een zieke serie zeg. 
Ja maar dat zijn debielen die al een stem gaan geven op basis van een trailer. De eerste aflevering moet nog komenXtD wrote:View on YouTubemrazura wrote:Er komt binnenkort een nieuwe serie, The finder
Vind het er niet heel interessant uit zien, krijgt van de 150 stemmen op imdb ook maar een 6
We zijn weer los;
- Big Bang Theory
- Mentalist
- Fringe
- Nikita
- Big Bang Theory
- Mentalist
- Fringe
- Nikita
Wanneer gaat die weer beginnen trouwens? Of is die alweer begonnen?
Beste serie van het moment, vind ik dan
Gisteren weer begonnen, vandaag weer te downloadenBerenburg wrote:Wanneer gaat die weer beginnen trouwens? Of is die alweer begonnen?
Nice even binnen halen dan. Mooi onder het eten even kijken.
Dat einde weerOxbow wrote:styl0w wrote:- Fringe
Inderdaad. Ik heb het net gekeken en ben weer helemaal verslaafdstyl0w wrote:Dat einde weerOxbow wrote:styl0w wrote:- FringeKippenvel!
laatste aflevering van spartacus seizoen 1
te vet gewoon
alleen heel erg jammer dat de hoofdrolspeler die spartacus speelt vorig jaar overleden is
te vet gewoon
alleen heel erg jammer dat de hoofdrolspeler die spartacus speelt vorig jaar overleden is
Last edited by AniThing on 17 Jan 2012 14:01, edited 1 time in total.
Alcatraz is gisteren begonnen, en dat kon nog weleens een moddervette serie gaan worden. Heerlijke pilot afleveringen.
View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Veelbelovend! Houden we in de gaten.
woow.. op jonge leeftijd dan al! ongeluk?The Anim0l wrote:
Alcatraz ziet er wel interessant uit maar ik ga nu eerst beginnen met boardwalk empire!
Djenz wrote:woow.. op jonge leeftijd dan al! ongeluk?The Anim0l wrote:
Alcatraz ziet er wel interessant uit maar ik ga nu eerst beginnen met boardwalk empire!
hij kreeg in maart 2010 non-Hodgkin lymphoma, daardoor werd seizoen 2 uitgesteld.
hij was weer op de goeie weg terug van ze ziekte en de planning werd gemaakt voor seizoen 2. en toen alles al vast stond werd ie weer ziek en heeft uiteindelijk afgezegt voor nieuw seizoen en in sept 2011 issie overlede.
en word nu door iemand anders vervangen.
echt jammer want in die serie is hij echt baas
zeker jammer.. vond seizoen 1 ook beter dan seizoen 2.The Anim0l wrote:Djenz wrote:woow.. op jonge leeftijd dan al! ongeluk?The Anim0l wrote:
hij kreeg in maart 2010 non-Hodgkin lymphoma, daardoor werd seizoen 2 uitgesteld.
hij was weer op de goeie weg terug van ze ziekte en de planning werd gemaakt voor seizoen 2. en toen alles al vast stond werd ie weer ziek en heeft uiteindelijk afgezegt voor nieuw seizoen en in sept 2011 issie overlede.
en word nu door iemand anders vervangen.
echt jammer want in die serie is hij echt baas
Net gekeken en weer een voor op het lijstje om te volgen.styl0w wrote:Alcatraz is gisteren begonnen, en dat kon nog weleens een moddervette serie gaan worden. Heerlijke pilot afleveringen.
View on YouTube
Ziet er vet uit.
Op welke zender komt dat en wanneer?
Op welke zender komt dat en wanneer?