Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ivm ziektewet na m'n operatie weer begonnen aan GoT
Wat zijn die eerste seizoenen toch goed :thumbsup:
Jammer dat je op voorhand al weet dat 't zo afgeraffeld eindigt maar desalniettemin is 't weer vermakelijk


Gewoon een fantastische serie, verloren potentie is grootste ergernis wmbt, zoveel dingen en verhaallijnen vakkundigo pgezet die nergens naartoe gaan.

Maar je gaat je er prima mee vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:26 
 
Hardtraxxer

Oh ja heerlijke muziek keuze in Stranger Things :thumbsup:. Geweldig, vooral Running Up That Hill in episode 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goku schreef:
MYTZE schreef:
1e 2 episodes van Obi-Wan Kenobi waren goed. :D 1e episode iets aan de tragere kant, maar vind ik opzich niet erg :P

Enige minpuntje is het acteerwerk van de actrice die Reva speelt.


Deel echt precies deze mening :thumbsup:


Wat er nu opstaat vind ik heel dik Echt weer een andere sfeer dan mandolorian, voelt meer als een film aan opgeknipt in delen. Deel niet echt de mening over het acteerwerk van Reva, maar dat zal aan mij liggen! :) Vind eerder haar karakter niet helemaal goed geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
De eerste 15 minuten van The Boys S3, jezus zeg :lol: :lol:


Vind dat het nieuwe seizoen wel echt ijzersterk is deze keer. Genoeg wtf/gore momentjes en Homelander steelt ook wel echt de show dit seizoen. Die gast kan zo goed acteren dat ik haast zelf bang van m wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Obi-Wan Kenobi E4 was ook weer gruwelijk. Na het kijken van die aflevering gelijk begonnen aan The Mandalorian. Vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gecheckt want ook dit is helemaal m'n straatje! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Obi-Wan Kenobi E4 was ook weer gruwelijk. Na het kijken van die aflevering gelijk begonnen aan The Mandalorian. Vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gecheckt want ook dit is helemaal m'n straatje! :cool:


Als je Mano klaar hebt ook zeker Book of Boba Fett starten. Dat ligt in het verlengde van Mando. Begint ook weer beetje traag maar wordt zeker moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 18:17 
 
Hardtraxx Crew

Spalken schreef:
Vind dat het nieuwe seizoen wel echt ijzersterk is deze keer. Genoeg wtf/gore momentjes en Homelander steelt ook wel echt de show dit seizoen. Die gast kan zo goed acteren dat ik haast zelf bang van m wordt.

Inderdaad ja, vind de gore echt heerlijk in deze show :D heel benieuwd naar de aflevering morgen met Soldier Boy etc.

Rickzel schreef:
Indy schreef:
Obi-Wan Kenobi E4 was ook weer gruwelijk. Na het kijken van die aflevering gelijk begonnen aan The Mandalorian. Vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gecheckt want ook dit is helemaal m'n straatje! :cool:


Als je Mano klaar hebt ook zeker Book of Boba Fett starten. Dat ligt in het verlengde van Mando. Begint ook weer beetje traag maar wordt zeker moeite waard.

Vond The Book of Boba Fett zelf een van de mindere Star Wars projecten :P maar goed, is inderdaad wel een must-watch voor Mando S3 en de 2? episodes waar ze focussen op Mando zijn gewoon een dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja eens hoor, maar daarom zou ik ze zeker aanraden als je Mando ook vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja eens hoor, maar daarom zou ik ze zeker aanraden als je Mando ook vet vind.


Ja het sfeertje wat in Mando wordt gecreëerd is zo goed! Vind dat met Boba Fett wel iets minder maar nog steeds zeer vermakelijk om te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Rickzel schreef:
Ja eens hoor, maar daarom zou ik ze zeker aanraden als je Mando ook vet vind.


Ja het sfeertje wat in Mando wordt gecreëerd is zo goed! Vind dat met Boba Fett wel iets minder maar nog steeds zeer vermakelijk om te kijken!


Al met al gezien vond ik Boba Fett wel heel erg tof. Het is gewoon jammer dat de eerste paar afleveringen geen drol aan zijn vergeleken met de laatste 3.

Edit: Episode 4 van The Boys gekeken. Holy fuck wat een aflevering, zou niet onderdoen voor een gemiddelde seizoensfinale en dit halverwege het seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond mooi het rijk voor mezelf, dus het laatste seizoen van Peaky Blinders er maar door knallen. Ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 15:44 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Vanavond mooi het rijk voor mezelf, dus het laatste seizoen van Peaky Blinders er maar door knallen. Ben benieuwd! :D


Nu de eerste aflevering gekeken wat een bruute serie weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net Stranger Things afgekeken. Holy shit man, wat een seizoen tot nu toe. Kan niet wachten op die laatste 2 afleveringen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stranger Things Seizoen 4 aflevering 4. Die laatste scene. Wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2022 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Stranger Things Seizoen 4 aflevering 4. Die laatste scene. Wauw :love:

Wacht maar tot je aflevering 7 gezien hebt ;)
Heel ziek seizoen dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2022 19:21 
 
Hardtraxxer

laatste seizoen peaky blinders :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2022 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In before de Maxxxx vocal in een hardstyle plaat, haha.

Rickzel schreef:
Stranger Things Seizoen 4 aflevering 4. Die laatste scene. Wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2022 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
In before de Maxxxx vocal in een hardstyle plaat, haha.

Rickzel schreef:
Stranger Things Seizoen 4 aflevering 4. Die laatste scene. Wauw :love:


Ik heb even de Kate Bush discografie uitgewoond, poahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
laatste seizoen peaky blinders :loving: :loving:

Was weer een goede inderdaad, heel erg benieuwd naar de film na alle gebeurtenissen in het laatste seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 12:11 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
thunder schreef:
laatste seizoen peaky blinders :loving: :loving:

Was weer een goede inderdaad, heel erg benieuwd naar de film na alle gebeurtenissen in het laatste seizoen.


Kan niet wachten op die film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

thunder schreef:
laatste seizoen peaky blinders :loving: :loving:


Hele stijlvolle eerste aflevering van het nieuwe seizoen, smaakt naar meer.
Laatste The Boys was ook gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Indy schreef:
Obi-Wan Kenobi E4 was ook weer gruwelijk. Na het kijken van die aflevering gelijk begonnen aan The Mandalorian. Vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gecheckt want ook dit is helemaal m'n straatje! :cool:


Als je Mano klaar hebt ook zeker Book of Boba Fett starten. Dat ligt in het verlengde van Mando. Begint ook weer beetje traag maar wordt zeker moeite waard.


Thanks voor de tip! Heb nog een maandje vakantie dus ga hem zeker checken. Heb al gehoord dat Book of Boba Fett iets minder is, maar schrikt me niet af omdat Mando al steengoed is. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 10:36 
 
Hardtraxx Crew

Barry seizoen 3 finale :worship: Echt een van de beste series op tv imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maaaaaaaaaaarietje wat heb ik genoten van Stranger Things, en komen gvd over 2 weken al weer 2 afleveringen van over de 2 uur aan begreep ik?

Zijn er meer mensen zo enthousiast als ik? Ik merk dat ik echt een boekwerk kan schrijven over mijn beleving van dit seizoen. Benieuwd of jullie 'de twist' zagen aankomen of dat ik traag van begrip was haha. :P

SPOILERTALK
Zelden zo perfect meegenomen door de makers van een serie als bij afleverin 7, had het gevoel dat ik precies op de juiste momenten de juiste clue's op pikte, exact zoals de makers het bedoelden. De hints waren net duidelijk genoeg zonder het er te dik bovenop te leggen. En dan bedoel ik de twist rond de identiteit van Vecna. Je voelt al aan die gozer dat er iets mee was maar het werd nooit écht weggegeven. Vooral ook als blijkt dat hij de zoon van die Victor bleek te zijn. Misschien zijn wij traag van begrip maar ik had deze twist echt totaal niet aan zien komen. Zowel m'n vriendin als ik hadden op exact hetzelfde moment dat AAAAAAAAAAAAAAH moment. En het verklaard ook meteen in één klap ALLES dat je moet weten over de krachten van Vecna. Waanzinnig.

Daarnaast was ook gewoon ELKE verhaallijn die ze opgezet hebben boeiend. Geen enkel personage waar ik me aan irriteerde. De afleveringen van 1 tot anderhalf uur vlogen voorbij in minuten voor m'n gevoel. Gewoon Wauw.

Daarnaast denk ik dat de scene met Max en Kate Bush nummer in aflevering 4 één van de meest kunstige/prachtige scenes is geweest die ik in tijden heb gezien. De flashback montage, de special effects van vecna/upside down op de achtergrond, hoe haar 'terugkeer' in beeld is gebracht, de dubbele lading die de tekst van de muziek heeft, en de reis die Max moest afleggen om over haar trauma's/inner demons heen te stappen. En wat voor rol muziek daar bij kan spelen. Had de tranen in m'n ogen staan, Heb die scene denk ik wel 10 keer teruggekeken op youtube. Pfff ik kan blijven ranten. Wat mega goed!

Ben wel benieuwd waar het naartoe gaat met Will, ze leggen het er wel heel erg dik bovenop dat hij verliefd is op Mike, zat natuurlijk al wel een beetje in eerdere seizoenen, maar dat is wel weer typisch Netflix dat er zo'n verhaallijntje tussendoor hoort. Hoop dat ze daar wat interessants mee gaan doen en niet dat het er in zit "just because"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben wel benieuwd waar het naartoe gaat met Will, ze leggen het er wel heel erg dik bovenop dat hij verliefd is op Mike


Ja? Oh ik heb dit echt totaal gemist. Ik dacht dat Will gewoon grote sippie was omdat ze niet echt meer vrienden waren zoals vroeger haha. (Ben btw ook nog heel benieuwd hoe The Mind Flayer in dit verhaal terugkomt, aangezien hij nog steeds een beetje de main bad 'guy' is van the upside down right?

Verder overigens volledig met je eens, ik heb zoveel momenten gehad waarbij ik echt kippenvel kreeg van hoe vet het is. Sowieso het beste seizoen tot nu toe en echt enorm gestegen in de lijst van mijn favoriete series.
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic