Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het seizoen is nog niet klaar toch? 1 juli krijgen we nog 2 episodes, dacht ik. Wel weer hyped voor deze, ga de eerste afleveringen volgende week kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 20:52 
 
Hardtraxx Elite

Oh nice dat wist ik nog niet! Wel lange afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 21:39 
 
Hardtraxx Crew

1e 2 episodes van Obi-Wan Kenobi waren goed. :D 1e episode iets aan de tragere kant, maar vind ik opzich niet erg :P

Enige minpuntje is het acteerwerk van de actrice die Reva speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste seizoen van De Verraders, ijzersterk.

Spoilers:
wat een plot twist van Stefano maar hij heeft wel gelijk. De verraders waren vanaf dag 1 in controle waarvan er zelfs nodig is geweest de getrouwe een bot toe te gooien. Ze waren namelijk erg sterk bezig waardoor het spel veel sneller voor ik had kunnen zijn. Toine en Steven speelde het spel niet echt maar hopte maar een beetje mee met andere. Dione verdiende het wel maar was vooral een lone wolf.

Nu de rechten ook aan België, UK en VS zijn verkocht ben ik benieuwd hoe deze landen dit vorm gaan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ook erg van genoten weer, Stefano had idd gelijk maar die hele act eromheen was echt veel te veel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 15:14 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
1e 2 episodes van Obi-Wan Kenobi waren goed. :D 1e episode iets aan de tragere kant, maar vind ik opzich niet erg :P

Enige minpuntje is het acteerwerk van de actrice die Reva speelt.


Deel echt precies deze mening :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Klaar met Stranger Things seizoen 4.
Gruwelijk seizoen weer :thumbsup:

Afgelopen dagen ook alles gekeken en wat is dit toch weer gruwelijk. 1 juli de laatste afleveringen waarvan EP9 dik 150 minuten duurt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Als het goed is binnenkort Taboo op Netflix. Dikke tip.

Deze afgerond dankzij tips van dit topic, heb er verder weinig mensen over gehoord. Inderdaad een dikke aanrader.

Nu weer vanaf seizoen 1 begonnen met Peaky Blinders, om lekker door te stromen naar S6 op 10 juni :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S6 van Peaky Blinders, wat vet en spannend weer zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was echt na S2 al afgehaakt :P Het is allemaal super strak gefilmd en esthetisch is het echt fantastisch gedaan, maar het is gewoon zo saai :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

t/m seizoen 4 gekeken en meerdere malen geprobeerd aan s5 te beginnen maar het kan me echt niet meer boeien vanaf dan :lol:
Terwijl ik s1 en s2 echt wel leuk vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat heel erg met Ozark. Tot en met seizoen 4 deel 1 bekeken, nu kom ik voor geen meter meer door het tweede deel van seizoen 4...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Ozark juist op z'n allerhoogste toppunt zitten in dit laatste deel (moet nog 2 afleveringen voor ik hem af heb).

Zonder spoilers, maar die eerste aflevering met Ruth met al die perfect gekozen nummers van Nas op de achtergrond. En de cameo van Killer Mike. Wordt zo tering veel verteld met muziek en thematiek zonder ook maar een woord te zeggen. Puur met de soundtrack en de korte gesprekken.

Vanaf die aflevering echt totaal verkocht en overtuigd dat dit één van m'n favoriete serie's ooit is. Nu hopen dat ze geen game of thronesje doen en het einde verneuken in de laatste 2 afleveringen die ik moet zien hahaha. (heb al gehoord van niet dus goeie hoop).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt inderdaad. Vond laatste seizoen ook meteen het beste seizoen ozark
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
S6 van Peaky Blinders, wat vet en spannend weer zeg :worship:


Heel benieuwd! Ik wacht even de netflix release af, kijkt toch wat makkelijker.
Verder deze week Seizoen 4 van Stranger Things helemaal zitten kijken in een dag. W T F wat een plottwist. Heel ziek gedaan. Tot nu toe beste seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig maar een maandje wachten op de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 02:31 
 
Hardtraxx Crew

De eerste 15 minuten van The Boys S3, jezus zeg :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste ep. van nieuwe Stranger Things: heftig. Ze hebben er weer een schepje bovenop gedaan.
Blijft een vette sfeer in die serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
De eerste 15 minuten van The Boys S3, jezus zeg :lol: :lol:

Gezondheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 18:57 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
immuunm schreef:
Klaar met Stranger Things seizoen 4.
Gruwelijk seizoen weer :thumbsup:

Afgelopen dagen ook alles gekeken en wat is dit toch weer gruwelijk. 1 juli de laatste afleveringen waarvan EP9 dik 150 minuten duurt :surrender:

Ja dit seizoen is heel erg vet! Eerste 2-3 afleveringen een beetje saai met nietszeggende tiener conversaties, maar erna ijzersterk. Stuk beter dan het vorige seizoen. Vond die namelijk lichtelijk repetitief over komen wat ik minder heb bij dit seizoen. En complimenten voor de acteer skills van de ‘villain’ van dit seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ozark eindigde ook ijzersterk. Beschouw het echt als een van de beste series die ik gezien heb. Komt erg dicht in de buurt van Breaking Bad/Better Calls Saul.

Erg jammer dat die af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh eerste drie afleveringen van Obi-Wan Kenobi zijn gruwelijk hoor. Vooral aflevering 3 erg van genoten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee afleveringen van seizoen 4 Stranger Things nu gezien, ijzersterk tot nu toe. Lijkt zeker de (mindere) seizoenen 2 en 3 te gaan overtreffen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens! Ben bij aflevering 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivm ziektewet na m'n operatie weer begonnen aan GoT
Wat zijn die eerste seizoenen toch goed :thumbsup:
Jammer dat je op voorhand al weet dat 't zo afgeraffeld eindigt maar desalniettemin is 't weer vermakelijk
Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic