Waar is die te zien?
Netflix!wrote:Waar is die te zien?
Netflix!wrote:Waar is die te zien?
Vond t meer een Discovery Channel docuwrote:is geen docu
Ja, ben begonnen vlak voordat seizoen 6 uitgezonden zou worden dus de eerste 6 seizoen in één ruk kunnen kijken vervolgens wachten tot seizoen 7. En voordat het laatste seizoen kwam alles nog een keer van begin tot einde gekeken, want volgens mij zat tussen seizoen 7 & 8 twee jaar?wrote:Deze week was het schijnbaar 11 jaar geleden dat GOT seizoen 1 begon. Toevallig zat ik te twijfelen om hem nog eens een keer volledig te kijken aangezien we nu HBO Max hebben.
Op de een of andere manier was ik al heel vroeg aan het kijken toen seizoen 1 werd uitgezonden, vgm toen er 3 afleveringen waren uitgezonden hengelde ik ze al binnen via piratebay. Heb seizoen 1 al meteen opnieuw gekeken naderhand (2e keer met ondertiteling) omdat ik totaaaal in de war was door al die familie namen.![]()
Maar ik blijf wel on-ge-lo-fe-lijk zuur om al het verloren potentie van deze serie, zoooo veel opgezette verhaallijnnen waar nooit iets mee gedaan is, één afgeraffelde wirwar van verhaallijnen die bij elkaar moesten komen op het ein.
Maar onderaan de streep blijft er in mijn herinnering nog wel voor 95% een grandioze serie over.
Beetje lange intro voor een vraag, maar zijn er mensen die recent nog GOT opnieuw gekeken hebben en het de 2e keer nog de moeite waard vonden?
Dit het voor mij vooral. Ik kan het ook niet meer opnieuw kijken, omdat ik weet dat het nergens naartoe gaat. Zoveel potentie tot 1 van de beste series ooit en dan zo'n laatste seizoen.wrote:Maar ik blijf wel on-ge-lo-fe-lijk zuur om al het verloren potentie van deze serie, zoooo veel opgezette verhaallijnnen waar nooit iets mee gedaan is, één afgeraffelde wirwar van verhaallijnen die bij elkaar moesten komen op het eind.
Oh ja! Ook zin in. Kan ook niet wachten op S4 van Stranger Things.wrote:In ander nieuws, de eerste 2 afleveringen van Better Call Saul staan op Netflix, heb mega veel zin om dit laatste seizoen te zien
wrote:De laatste Better Call Saul.
Wauw
Deze is vandaag weer van toepassing hoor!wrote:De laatste Better Call Saul.
Wauw