Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 12:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waar is die te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waar is die te zien?


Netflix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
is geen docu


Vond t meer een Discovery Channel docu
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week was het schijnbaar 11 jaar geleden dat GOT seizoen 1 begon. Toevallig zat ik te twijfelen om hem nog eens een keer volledig te kijken aangezien we nu HBO Max hebben.

Op de een of andere manier was ik al heel vroeg aan het kijken toen seizoen 1 werd uitgezonden, vgm toen er 3 afleveringen waren uitgezonden hengelde ik ze al binnen via piratebay. Heb seizoen 1 al meteen opnieuw gekeken naderhand (2e keer met ondertiteling) omdat ik totaaaal in de war was door al die familie namen. :lol:

Maar ik blijf wel on-ge-lo-fe-lijk zuur om al het verloren potentie van deze serie, zoooo veel opgezette verhaallijnnen waar nooit iets mee gedaan is, één afgeraffelde wirwar van verhaallijnen die bij elkaar moesten komen op het ein.

Maar onderaan de streep blijft er in mijn herinnering nog wel voor 95% een grandioze serie over.

Beetje lange intro voor een vraag, maar zijn er mensen die recent nog GOT opnieuw gekeken hebben en het de 2e keer nog de moeite waard vonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 08:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Deze week was het schijnbaar 11 jaar geleden dat GOT seizoen 1 begon. Toevallig zat ik te twijfelen om hem nog eens een keer volledig te kijken aangezien we nu HBO Max hebben.

Op de een of andere manier was ik al heel vroeg aan het kijken toen seizoen 1 werd uitgezonden, vgm toen er 3 afleveringen waren uitgezonden hengelde ik ze al binnen via piratebay. Heb seizoen 1 al meteen opnieuw gekeken naderhand (2e keer met ondertiteling) omdat ik totaaaal in de war was door al die familie namen. :lol:

Maar ik blijf wel on-ge-lo-fe-lijk zuur om al het verloren potentie van deze serie, zoooo veel opgezette verhaallijnnen waar nooit iets mee gedaan is, één afgeraffelde wirwar van verhaallijnen die bij elkaar moesten komen op het ein.

Maar onderaan de streep blijft er in mijn herinnering nog wel voor 95% een grandioze serie over.

Beetje lange intro voor een vraag, maar zijn er mensen die recent nog GOT opnieuw gekeken hebben en het de 2e keer nog de moeite waard vonden?


Ja, ben begonnen vlak voordat seizoen 6 uitgezonden zou worden dus de eerste 6 seizoen in één ruk kunnen kijken vervolgens wachten tot seizoen 7. En voordat het laatste seizoen kwam alles nog een keer van begin tot einde gekeken, want volgens mij zat tussen seizoen 7 & 8 twee jaar?

Blijf het t/m seizoen 6/7 ook de beste serie ooit vinden. Vind het vanaf seizoen 7 teveel afgeraffeld en seizoen 8 is opzich wel mooi gedaan maar er zat zoveel meer potentie in de laatste 2 seizoenen dan hoe het nu afgerond is vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn zus heeft afgelopen twee weken alles gebinged maar voelde zich uitermate teleurgesteld. En dit kwam van iemand die de serie nog nooit af had gekeken. Tot Seizoen 7 ongeveer was interessant maar de rest was erg afgeraffeld. Het feit dat de schrijver heeft besloten het boek een ander einde te geven dan de serie zegt natuurlijk ook wel wat. Dus ja die teleurstelling blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn grote fout is dat ik tijdens het kijken van GOT reddit ontdekt heb, en in mijn hype zo diep er in gedoken dat alle "twists" eigenlijk al zo'n beetje goed voorspeld waren. Dat is natuurlijk niet de schuld van GOT maargoed.

Al moet ik wel zeggen dat er nog meer dan genoeg over blijft dat mij totaal heeft weg geblazen hoor, Red Wedding, Hodor origin. Man man wat was dat goed :drool:

Maar waar ze dus al seizoenen naar opbouwden (dat Jon Snow eigenlijk Aegon Targaryan was) was uiteindelijk totaaaaaal niet relevant >.<

Wat ik vooral heel kwalijk vind is dat die twee makers van de show (die dus ook een groot deel van de invulling van het verhaal op zich namen toen de boeken ophielden) de kans kregen om Star Wars trilogie te gaan maken, en vervolgens zo SNEL mogelijk de boel wilden afraffelen.

En omdat de backlash zo negatief was over die finale van GOT zijn ze ook nog eens ontslagen van dat Star Wars project :lol:

Ook dat soort details maken me extra zuur over GOT...

@Nura ja nu ik weer dingen opschrijf voel ik ook weer pure teleurstelling haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar ik blijf wel on-ge-lo-fe-lijk zuur om al het verloren potentie van deze serie, zoooo veel opgezette verhaallijnnen waar nooit iets mee gedaan is, één afgeraffelde wirwar van verhaallijnen die bij elkaar moesten komen op het eind.

Dit het voor mij vooral. Ik kan het ook niet meer opnieuw kijken, omdat ik weet dat het nergens naartoe gaat. Zoveel potentie tot 1 van de beste series ooit en dan zo'n laatste seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb GOT ook meerdere keren gekeken, zeker leuk om dat na een paar jaar weer eens te doen omdat heel veel dingen (voor mij dan :P ) ineens weer nieuw waren. In grote lijnen ken je het verhaal nog wel maar juist de 'side stories' kon ik me nog weinig van herinneren.

Maar inderdaad, de laatste 2 seizoenen zijn veel te gehaast, veel te snel en veel te filmachtig, waar de eerste seizoenen grandioos waren.

In ander nieuws, de eerste 2 afleveringen van Better Call Saul staan op Netflix, heb mega veel zin om dit laatste seizoen te zien, persoonlijk vind ik dit echt een van de beste series ooit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
In ander nieuws, de eerste 2 afleveringen van Better Call Saul staan op Netflix, heb mega veel zin om dit laatste seizoen te zien

Oh ja! Ook zin in. Kan ook niet wachten op S4 van Stranger Things.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste 2 eps smaken ook direct naar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze net gekeken. Smaakt idd naar meer. Kim wordt wel de ster van het seizoen heb ik het idee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Severence S1 (Op Apple TV) gekeken en dat kan ik ook zeer aanraden.
Heerlijk vage sfeer waar je constant aan het bedenken bent wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha aflevering 4 van Moon Knight, ik begon net een beetje te denken dat het een generieke kut serie aan het worden was.

Heel benieuwd waar dit naar toe gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 11:43 
 
Hardtraxx Crew

Dat einde idd :worship: Vind die 'vaagheid' zo geweldig, had ik ook bij WandaVision toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Recent begonnen aan The Last Kingdom, na een tip van een vriend (He Co). Voordat ik begon was ik wat sceptisch, omdat ik Vikings ook heb gekeken en ik bang was dat dit een slechte versie van die serie was.

Maar in no time 4 seizoenen er doorheen geknald :worship: . Heerlijke serie. Totaal niet te vergelijken met Vikings omdat het (gelukkig) van een heel ander oogpunt gemaakt is, maar als ik het dan toch moet vergelijken denk ik dat ik The Last Kingdom leuker vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wandavision begonnen, nog 3 afleveringen te gaan. Wat sterk weer zeg zo de tering. Marvel leent zich zo goed voor series, had ik niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 15:21 
 
Hardtraxx Crew

Moon Knight episode 5, wow :worship: Misschien wel mijn favoriete episode in de MCU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moon Knight Afl 5 beste aflevering van alle Marvel Serie's wat mij betreft.

Wat zat dit ijzersterk in elkaar zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste Better Call Saul.

Wauw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 06:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De laatste Better Call Saul.

Wauw :worship:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Die nieuwe aflevering is ook weer goud :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johnny par Johnny, dikke tip! Docu over Johnny Hallyday (waar ik zelf 0,0 bekend mee was) denk: Elvis Presley maar dan uit Frankrijk. Echt een leven met gigantische pieken en extreem diepe dalen. Ook al weet je helemaal niks over die vent, de docu is echt een aanrader.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De laatste Better Call Saul.

Wauw :worship:

Deze is vandaag weer van toepassing hoor!
De tering wat vet weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 17:25 
 
Hardtraxx Elite

Klaar met Stranger Things seizoen 4.
Gruwelijk seizoen weer :thumbsup:
Vorige  1 ... 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic