Poah dat je dat durft in deze tijd. Nu dit weer een mogelijkheid wordtwrote:Nu ik ook een HBO Max abonnement heb afgesloten direct Chernobyl gekeken. Gruwelijk!
Idd wel echt een enorm sterke serie, dat wel!
Poah dat je dat durft in deze tijd. Nu dit weer een mogelijkheid wordtwrote:Nu ik ook een HBO Max abonnement heb afgesloten direct Chernobyl gekeken. Gruwelijk!
Het was geen echte docu maar meer een 24Kitchen docuwrote:Heeft iemand de Netflix versie 'Cherbobyl 1986' ook gekeken?
En zo ja, is die ook de moeite?
Ik had begrepen dat dat nogal een Russische propagandaserie is
Vond de vorige Marvel series niet zo denderend, dus net zonder verwachtingen de eerste aflevering gekenen. Holy shit, wat vet! De sfeer die wordt neergezet is echt top.wrote:Moon Knight
Jij hebt er verstand van zo te zien! Wat was je favoriete stuk in de eerste aflevering?wrote:Heel dik inderdaad. Tering goed teken dat bijna de gehele trailer terug te vinden is in de eerste aflevering, ben echt benieuwd wat er nog komen gaat
Eigenlijk alle stukken die ook in de trailer zaten!wrote:Jij hebt er verstand van zo te zien! Wat was je favoriete stuk in de eerste aflevering?wrote:Heel dik inderdaad. Tering goed teken dat bijna de gehele trailer terug te vinden is in de eerste aflevering, ben echt benieuwd wat er nog komen gaat
Weet niks van de comics of uberhaupt van Moon Knight maar kan het niet zo zijn dat één van z'n andere persoonlijkheden dit wel is, die gozer met het Amerikaanse accent kan een totaal ander leven hebben in Amerika natuurlijk.wrote:Vind het vooral slim dat ze Steven een normale baan hebben gegeven in plaats van de miljonair playboy uit de comics want dan zou de serie helemaal naast The Batman gelegd worden.
Heb t wit gemaakt, groetjes. Sorrywrote:Vind dit wel neigen naar spoilers als ik eerlijk ben.wrote:
Volgens mij is hij gediagnostiseerd bipolair, is wel wat meer dan beetje gek doen + komt niet door de roem natuurlijk.wrote:Kanye West docu (3 delige serie) dik anderhalf uur per deel.
Wat een bak nostalgie, die man liet dus ruim voor hij ook maar een beetje bekend was al een cameraman z'n hele leven filmen voor de docu over z'n leven. VOor hij ook nog maar 1 nummer had uitgebracht was hij in de metro z'n Grammy Award speech aan het voorbereiden![]()
Snap ook wel dat als je zo extreem zeker bent van je zelf, icm het gigantische succes later dat je op een gegeven moment wel even een beetje gek gaat doen![]()
Ik kan hem wel aanraden, uniek kijkje omdat echt alles gefilmd is in z'n carriere.