Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nu ik ook een HBO Max abonnement heb afgesloten direct Chernobyl gekeken. Gruwelijk! :worship:


Poah dat je dat durft in deze tijd. Nu dit weer een mogelijkheid wordt :lol:

Idd wel echt een enorm sterke serie, dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij kryge se nie klein ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand de Netflix versie 'Cherbobyl 1986' ook gekeken?
En zo ja, is die ook de moeite?

Ik had begrepen dat dat nogal een Russische propagandaserie is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel mij tegen. Hou het maar bij de HBO serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Heeft iemand de Netflix versie 'Cherbobyl 1986' ook gekeken?
En zo ja, is die ook de moeite?

Ik had begrepen dat dat nogal een Russische propagandaserie is

Het was geen echte docu maar meer een 24Kitchen docu
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 14:56 
 
Hardtraxx Crew

Moon Knight :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Moon Knight :worship:


Vond de vorige Marvel series niet zo denderend, dus net zonder verwachtingen de eerste aflevering gekenen. Holy shit, wat vet! De sfeer die wordt neergezet is echt top. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MOON KNIGHT :love:

Tering hyped dat alle vette beelden van de trailer al in de eerste aflevering zaten. Echt 0,0 idee waar het heen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik inderdaad. Tering goed teken dat bijna de gehele trailer terug te vinden is in de eerste aflevering, ben echt benieuwd wat er nog komen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Heel dik inderdaad. Tering goed teken dat bijna de gehele trailer terug te vinden is in de eerste aflevering, ben echt benieuwd wat er nog komen gaat


Jij hebt er verstand van zo te zien! Wat was je favoriete stuk in de eerste aflevering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Heel dik inderdaad. Tering goed teken dat bijna de gehele trailer terug te vinden is in de eerste aflevering, ben echt benieuwd wat er nog komen gaat


Jij hebt er verstand van zo te zien! Wat was je favoriete stuk in de eerste aflevering?

Eigenlijk alle stukken die ook in de trailer zaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het vooral slim dat ze Steven een normale baan hebben gegeven in plaats van de miljonair playboy uit de comics want dan zou de serie helemaal naast The Batman gelegd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vind het vooral slim dat ze Steven een normale baan hebben gegeven in plaats van de miljonair playboy uit de comics want dan zou de serie helemaal naast The Batman gelegd worden.


Weet niks van de comics of uberhaupt van Moon Knight maar kan het niet zo zijn dat één van z'n andere persoonlijkheden dit wel is, die gozer met het Amerikaanse accent kan een totaal ander leven hebben in Amerika natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Geen spoiler maar toch een beetje dus dan maar zo: Die Marc (de Amerikaan) is eigenlijk de echte persoonlijkheid zoals hij geboren is, Steven is juist de andere persoonlijkheid die in de comics leeft als multimiljonair, Marc een huurling en Moon Knight
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 12:31 
 
Hardtraxx Crew

Ben benieuwd of we Jake Lockley ook gaan zien, de serie hint er wel een beetje naar met die 3 spiegels enzo :P + er is een mogelijkheid dat Jake die date geplanned heeft, want Marc heeft Layla (waarschijnlijk) en Steven wist er niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit wel neigen naar spoilers als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 15:28 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
MYTZE schreef:


Vind dit wel neigen naar spoilers als ik eerlijk ben.

Heb t wit gemaakt, groetjes. Sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Taboo er in 2 avonden doorheen geramd! Wat een serie, heerlijke mix tussen Peaky Blinders en The Alienist en Tom Hardy op zijn best (imo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik gebruik internet explorer, maar ik ben met Loki begonnen. Gruwelijk tot nu toe :drool: Wel een van mn favo marvel characters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Moon Knights, nee vind het niks. Weet me niet te boeien, sfx niet goed en ben die Steven nu al zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 21:17 
 
Hardtraxx Crew

Ik vind m juist heel vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kanye West docu (3 delige serie) dik anderhalf uur per deel.

Wat een bak nostalgie, die man liet dus ruim voor hij ook maar een beetje bekend was al een cameraman z'n hele leven filmen voor de docu over z'n leven. VOor hij ook nog maar 1 nummer had uitgebracht was hij in de metro z'n Grammy Award speech aan het voorbereiden :lol:

Snap ook wel dat als je zo extreem zeker bent van je zelf, icm het gigantische succes later dat je op een gegeven moment wel even een beetje gek gaat doen :lol:

Echt enorm vet om te zien hoe bepaalde nummers tot stand kwamen, hoe die studio sessie's gingen. Gewoon zien waar die vent vandaan komt. Poah. Gewoon echt genieten geblazen. Hernieuwd fan van hem geworden.

Ik kan hem wel aanraden, uniek kijkje omdat echt alles gefilmd is in z'n carriere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kanye West docu (3 delige serie) dik anderhalf uur per deel.

Wat een bak nostalgie, die man liet dus ruim voor hij ook maar een beetje bekend was al een cameraman z'n hele leven filmen voor de docu over z'n leven. VOor hij ook nog maar 1 nummer had uitgebracht was hij in de metro z'n Grammy Award speech aan het voorbereiden :lol:

Snap ook wel dat als je zo extreem zeker bent van je zelf, icm het gigantische succes later dat je op een gegeven moment wel even een beetje gek gaat doen :lol:

Ik kan hem wel aanraden, uniek kijkje omdat echt alles gefilmd is in z'n carriere.


Volgens mij is hij gediagnostiseerd bipolair, is wel wat meer dan beetje gek doen + komt niet door de roem natuurlijk.
Vele mensen lovend gehoord over de docu dus toch maar eens opzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja true, bedoel ook niet persé dat hij gek is gaan doen door de roem hoor. Want hij had al extreem zelfvertrouwen en overtuigd van z'n genialiteit voordat ook maar iemand van hem gehoord had haha.

Wou ook puur even z'n docu aanraden, dat hij psychisch tegen wat problemen aangelopen is staat daar los van. Blijft een legend. Maar hij doet ook gewoon wel een beetje gek, dat kunnen we wel concluderen toch?

Maar echt een unieke mindset, en dat zie je super goed terug in die docu. Mooi om te zien waar hij vandaan komt en hoe hij zichzelf daadwerkelijk succesvol heeft gemanifesteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is geen docu
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic