Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
1. Dark
2. Vikings
3. Chernobyl
4. Peaky Blinders
5. The Queen's Gambit
6. Ozark
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Ik zou zeggen:

1. Breaking Bad
2. Game of Thrones (vooral seizoen 1 t/m 4)
3. Dexter
4. Better Call Saul
5. Friends
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
1. Band of Brothers
2. Dark
3. The Office US
4. Boardwalk Empire
5. The Sopranos
6. Peaky Blinders

True Detective S1 is ook ongekend, alleen de seizoenen daarna wel beduidend minder. Maar goed dat zijn losstaande verhalen dus kun je prima kijken.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft >.<

Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt :x
Hardtraxx Elite
2982 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Rickzel wrote:Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft >.<

Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt :x
Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)
Hardtraxx Elite
2982 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
1. dexter
2. vikings
3. dark
4. the alienist
5. stranger things
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 5 days ago
pim__ wrote:
Rickzel wrote:Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft >.<

Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)
Gelukkig komt er binnenkort een nieuw seizoen aan.
Ben wel heel erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
1. Breaking Bad
2. Chernobyl
3. Peaky Blinders
4. Better Call Saul
5. Stranger Things

Voor Comedy's heb ik nog een aparte lijst.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
immuunm wrote:
pim__ wrote:

Gelukkig komt er binnenkort een nieuw seizoen aan.
Ben wel heel erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Super benieuwd naar z'n houthakker lifestyle? Nee Dexter is voor mij niet meer te redden.

Die rare broer zus bullshit op het eind sloeg ook nergens op. Wat het nog gekker maakte is dat die acteur die Dexter speelde en de actrice die z'n zus speelde groot gedeelte van de serie in real life getrouwd waren, en het laatste seizoen in scheiding lagen :lol:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Van daar dat ze er zo'n einde op hebben gemaakt xd
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 2 days ago
1. Mr Robot
2. Westworld
3. Chernobyl
4. The Witcher
5. Breaking Bad
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 17 days ago
1. Dark
2. Peaky Blinders
3. Sons of Anarchy
4. The Punisher
5. The Alienist
A
1. Breaking Bad
2. Black Mirror
3. Mr. Robot
4. Prison Break
5. Inbetweeners
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
1. Peaky Blinders
2. Snowpiercer
3. The Alienist
4. Game of Thrones
5. De bende van Jan de Lichte

(6. Barbaren, 7. Undercover, 8. Fenix, 9. Penny Dreadfull en 10. The Witcher)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
1. Peaky Blinders
2. Dark
3. Sherlock
4. La Casa de Papel (S1 en 2 vooral)
5. Eigen Kweek

Moet zeggen dat er ook nog een heleboel op het lijstje staan om te kijken, of waar ik nu nog mee bezig ben.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Bedankt! Hier zit wel wat tussen :thumbsup:
Chroman wrote: 5. Eigen Kweek
OMG, in jou top 5 nog wel :D
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Martin Waus wrote:Ik ben even door mijn series heen. Wil weer aan wat nieuws beginnen maar weet niet wat

Waar ik wel benieuwd naar ben is jullie top 5 aan series. Misschien kan ik hier dan wat uit plukken :)
1. Peaky Blinders
2. Vikings
3. Sons of Anarchy
4. Black Sails
5. The Alienist

6. Taboo, zag Nuracore deze ook noemen. Zo vet dat eerste seizoen! Hopen dat er nog wel meer volgen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
ErikZ wrote:Persoonlijk ben ik sceptiisch over voor hoe lang de chemistry tussen die 2 voor mij leuk blijft, wordt het een mannenvriendschap (elkaar plagen wanneer het kan maar er zijn wanneer nodig) of Star Wars slapstick humor van de laatste 3 films (iets wat ik erg slecht trok/trek) en dat 9/10 aflevering lang.
Nou dit kan ik dus meteen al weer in trekken! Wat is het gaaf tot nu toe zeg :thumbsup: Echt een film in serievorm
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Nadat ik alle films in (een andere) chronologische volgorde heb gekeken, vind ik WandaVision werkelijk fantastisch! Natuurlijk zijn er ook enkele minpunten zoals
Spoiler
de cameo/rol van Evan Peters, die uiteindelijk gewoon een doodnormale burger bleek te zijn (Ralph Bohner).
De rest daarom heen vind ik echt enorm goed. Wat in Spiderman: Far From Home maar heeeeeel eventjes te zien was, werd hier echt zeer gaaf in beeld gebracht.

Ook gestart met Falcon & The Winter Soldier. Openingsscene is heerlijk!

Over de MCU films in een iets andere volgorde: https://www.amctheatres.com/amc-scene/t ... ch-the-mcu
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Quién Mató a Sara (Netflix) gekeken. Leuke eerste seizoen. na laatste aflevering benieuwd naar tweede seizoen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Net klaar met het 'extended' gedeelte van The Walking Dead S10. Over het algemeen waren de afleveringen heel meh. Er wordt iedere aflevering dieper ingegaan op bepaalde hoofdkarakters, inclusief een hele hoop achtergrondverhaal dat je te zien krijgt dat meerdere jaren terug in de tijd gaat. Dat is langs één kant wel leuk, verhaalsgewijs, maar langs de andere kant gebeurt er amper iets in de verhaallijn over het algemeen.

Het is een degelijk compromis, vind ik, om toch nieuwe afleveringen te maken en uit te brengen tijdens de pandemie (in de echte wereld xd ).
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
John Fucking Walker :thumbsup: !!

If you know, you know
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
The Falcon & The Winter Soldier episode 5 :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
MYTZE wrote:The Falcon & The Winter Soldier episode 5 :worship: :worship:
Heb de eerste 3 afleveringen gezien. Blockbuster in tv formaat. Wacht nu tot alles op Disney+ staat. Lekker bingen. Kijk ook zeer uit naar Loki :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Heb de eerste 4 afleveringen gezien en vond het echt geen reet aan, vond het vergeleken met WandaVision extreem matig.

Ook al zie je aan alles dat serie budget had.

Einde van aflevering 4 was dan wel weer gaaf, dus misschien 5 maar weer oppikken :P