1. Dark
2. Vikings
3. Chernobyl
4. Peaky Blinders
5. The Queen's Gambit
6. Ozark
2. Vikings
3. Chernobyl
4. Peaky Blinders
5. The Queen's Gambit
6. Ozark
Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)Rickzel wrote:Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft![]()
Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt
Gelukkig komt er binnenkort een nieuw seizoen aan.pim__ wrote:Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)Rickzel wrote:Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft![]()
Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt
Super benieuwd naar z'n houthakker lifestyle? Nee Dexter is voor mij niet meer te redden.immuunm wrote:Gelukkig komt er binnenkort een nieuw seizoen aan.pim__ wrote:Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)Rickzel wrote:Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft![]()
Ben wel heel erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.
OMG, in jou top 5 nog welChroman wrote: 5. Eigen Kweek
1. Peaky BlindersMartin Waus wrote:Ik ben even door mijn series heen. Wil weer aan wat nieuws beginnen maar weet niet wat
Waar ik wel benieuwd naar ben is jullie top 5 aan series. Misschien kan ik hier dan wat uit plukken
Nou dit kan ik dus meteen al weer in trekken! Wat is het gaaf tot nu toe zegErikZ wrote:Persoonlijk ben ik sceptiisch over voor hoe lang de chemistry tussen die 2 voor mij leuk blijft, wordt het een mannenvriendschap (elkaar plagen wanneer het kan maar er zijn wanneer nodig) of Star Wars slapstick humor van de laatste 3 films (iets wat ik erg slecht trok/trek) en dat 9/10 aflevering lang.
Heb de eerste 3 afleveringen gezien. Blockbuster in tv formaat. Wacht nu tot alles op Disney+ staat. Lekker bingen. Kijk ook zeer uit naar LokiMYTZE wrote:The Falcon & The Winter Soldier episode 5![]()