Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Dark
2. Vikings
3. Chernobyl
4. Peaky Blinders
5. The Queen's Gambit
6. Ozark
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen:

1. Breaking Bad
2. Game of Thrones (vooral seizoen 1 t/m 4)
3. Dexter
4. Better Call Saul
5. Friends
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 20:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1. Band of Brothers
2. Dark
3. The Office US
4. Boardwalk Empire
5. The Sopranos
6. Peaky Blinders

True Detective S1 is ook ongekend, alleen de seizoenen daarna wel beduidend minder. Maar goed dat zijn losstaande verhalen dus kun je prima kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft >.<

Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft >.<

Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt :x


Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. dexter
2. vikings
3. dark
4. the alienist
5. stranger things
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:21 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Rickzel schreef:
Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft >.<

Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt :x


Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)


Gelukkig komt er binnenkort een nieuw seizoen aan.
Ben wel heel erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. Breaking Bad
2. Chernobyl
3. Peaky Blinders
4. Better Call Saul
5. Stranger Things

Voor Comedy's heb ik nog een aparte lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
pim__ schreef:
Rickzel schreef:
Voor de mensen die Dexter zeggen, waren jullie niet gigantisch afgeknapt na het seizoen met de Trinity killer? Vond het begin ook heel goed maar de seizoenen daarna (en met name het laatste seizoen) waren wel zo in en in slecht dat het voor mij de hele serie verpest heeft >.<

Helaas hetzelfde met Game of Thrones, eigenlijk hoort dat ook makkelijk in m'n top 5 maar door het einde (laatste seizoen) is voor mij de hele serie vergalt :x


Beide wel mee eens. Met dexter alleen het laatste seizoen overgeslagen omdat ik mijn fijne bevindingen niet wilde vergallen met 1 laatste x seizoen. (had recensies meegekregen alvorens ik die wilde starten)


Gelukkig komt er binnenkort een nieuw seizoen aan.
Ben wel heel erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.


Super benieuwd naar z'n houthakker lifestyle? Nee Dexter is voor mij niet meer te redden.

Die rare broer zus bullshit op het eind sloeg ook nergens op. Wat het nog gekker maakte is dat die acteur die Dexter speelde en de actrice die z'n zus speelde groot gedeelte van de serie in real life getrouwd waren, en het laatste seizoen in scheiding lagen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:41 
 
Hardtraxx Elite

Van daar dat ze er zo'n einde op hebben gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Mr Robot
2. Westworld
3. Chernobyl
4. The Witcher
5. Breaking Bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Dark
2. Peaky Blinders
3. Sons of Anarchy
4. The Punisher
5. The Alienist
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

1. Breaking Bad
2. Black Mirror
3. Mr. Robot
4. Prison Break
5. Inbetweeners
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. Peaky Blinders
2. Snowpiercer
3. The Alienist
4. Game of Thrones
5. De bende van Jan de Lichte

(6. Barbaren, 7. Undercover, 8. Fenix, 9. Penny Dreadfull en 10. The Witcher)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Peaky Blinders
2. Dark
3. Sherlock
4. La Casa de Papel (S1 en 2 vooral)
5. Eigen Kweek

Moet zeggen dat er ook nog een heleboel op het lijstje staan om te kijken, of waar ik nu nog mee bezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt! Hier zit wel wat tussen :thumbsup:

Chroman schreef:
5. Eigen Kweek


OMG, in jou top 5 nog wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Ik ben even door mijn series heen. Wil weer aan wat nieuws beginnen maar weet niet wat

Waar ik wel benieuwd naar ben is jullie top 5 aan series. Misschien kan ik hier dan wat uit plukken :)

1. Peaky Blinders
2. Vikings
3. Sons of Anarchy
4. Black Sails
5. The Alienist

6. Taboo, zag Nuracore deze ook noemen. Zo vet dat eerste seizoen! Hopen dat er nog wel meer volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Persoonlijk ben ik sceptiisch over voor hoe lang de chemistry tussen die 2 voor mij leuk blijft, wordt het een mannenvriendschap (elkaar plagen wanneer het kan maar er zijn wanneer nodig) of Star Wars slapstick humor van de laatste 3 films (iets wat ik erg slecht trok/trek) en dat 9/10 aflevering lang.


Nou dit kan ik dus meteen al weer in trekken! Wat is het gaaf tot nu toe zeg :thumbsup: Echt een film in serievorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 02:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nadat ik alle films in (een andere) chronologische volgorde heb gekeken, vind ik WandaVision werkelijk fantastisch! Natuurlijk zijn er ook enkele minpunten zoals de cameo/rol van Evan Peters, die uiteindelijk gewoon een doodnormale burger bleek te zijn (Ralph Bohner). De rest daarom heen vind ik echt enorm goed. Wat in Spiderman: Far From Home maar heeeeeel eventjes te zien was, werd hier echt zeer gaaf in beeld gebracht.

Ook gestart met Falcon & The Winter Soldier. Openingsscene is heerlijk!

Over de MCU films in een iets andere volgorde: https://www.amctheatres.com/amc-scene/t ... ch-the-mcu
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2021 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quién Mató a Sara (Netflix) gekeken. Leuke eerste seizoen. na laatste aflevering benieuwd naar tweede seizoen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2021 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net klaar met het 'extended' gedeelte van The Walking Dead S10. Over het algemeen waren de afleveringen heel meh. Er wordt iedere aflevering dieper ingegaan op bepaalde hoofdkarakters, inclusief een hele hoop achtergrondverhaal dat je te zien krijgt dat meerdere jaren terug in de tijd gaat. Dat is langs één kant wel leuk, verhaalsgewijs, maar langs de andere kant gebeurt er amper iets in de verhaallijn over het algemeen.

Het is een degelijk compromis, vind ik, om toch nieuwe afleveringen te maken en uit te brengen tijdens de pandemie (in de echte wereld xd ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

John Fucking Walker :thumbsup: !!

If you know, you know
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 21:31 
 
Hardtraxx Crew

The Falcon & The Winter Soldier episode 5 :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
The Falcon & The Winter Soldier episode 5 :worship: :worship:

Heb de eerste 3 afleveringen gezien. Blockbuster in tv formaat. Wacht nu tot alles op Disney+ staat. Lekker bingen. Kijk ook zeer uit naar Loki :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de eerste 4 afleveringen gezien en vond het echt geen reet aan, vond het vergeleken met WandaVision extreem matig.

Ook al zie je aan alles dat serie budget had.

Einde van aflevering 4 was dan wel weer gaaf, dus misschien 5 maar weer oppikken :P
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic