Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 16:11 
 
Hardtraxx Crew

Heb juist veel zin in The Falcon & The Winter Soldier, zal natuurlijk heel anders dan WandaVision zijn maar komt vast wel goed met die 2 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Luister veel podcasts dus die reclames kan ik wel doorheen skippen.

Goeie tip! Ga hem vanavond eens checken :)


Kleine ''waarschuwing'': vooral met de Breakdowns van de Rewatch Infiniti Saga en van Wandavision ben je een goeie 15-25 uur bezig gok ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Heb juist veel zin in The Falcon & The Winter Soldier, zal natuurlijk heel anders dan WandaVision zijn maar komt vast wel goed met die 2 :lol:


Persoonlijk ben ik sceptiisch over voor hoe lang de chemistry tussen die 2 voor mij leuk blijft, wordt het een mannenvriendschap (elkaar plagen wanneer het kan maar er zijn wanneer nodig) of Star Wars slapstick humor van de laatste 3 films (iets wat ik erg slecht trok/trek) en dat 9/10 aflevering lang.

Tof dat Zemo terug is (toffe acteur, vindt je dit ook kijk dan The Alienist op Netflix), nieuwe Cap als The Flacon het niet wordt? en meta-humans (mutans?) qua Flag Smasher groep (maskers met hand erop)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 17:21 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Tof dat Zemo terug is (toffe acteur, vindt je dit ook kijk dan The Alienist op Netflix), nieuwe Cap als The Flacon het niet wordt? en meta-humans (mutans?) qua Flag Smasher groep (maskers met hand erop)

Idd, zeker een van de betere villains in de MCU :D US Agent is sowieso de 'nieuwe Cap' in de serie aan de trailers te zien, maar denk dat Falcon aan t einde van de serie de nieuwe cap is. (Even wit gemaakt want spoilers voor mensen die trailers niet kijken xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

South Park Vaccination Special. Alle ellende van de afgelopen periode komt weer voorbij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 18:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
South Park Vaccination Special. Alle ellende van de afgelopen periode komt weer voorbij. :lol:

Kut, gemist. Kan ik hem ergens terug kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Helicaze schreef:
South Park Vaccination Special. Alle ellende van de afgelopen periode komt weer voorbij. :lol:

Kut, gemist. Kan ik hem ergens terug kijken?

South Park Studios gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 19:22 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
THIS EPISODE IS CURRENTLY UNAVAILABLE ON SOUTH PARK STUDIOS
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Dark en nu bij seizoen 1, aflevering 8. De laatste aflevering eindige met Noah die op de muur data in 1953 schreef.

Hele toffe serie en vind het ook fijn dat je constant informatie krijgt en zelf mag puzzelen hoe alles in elkaar steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Begonnen aan Dark en nu bij seizoen 1, aflevering 8. De laatste aflevering eindige met Noah die op de muur data in 1953 schreef.

Hele toffe serie en vind het ook fijn dat je constant informatie krijgt en zelf mag puzzelen hoe alles in elkaar steekt.


Ik ben echt jaloers dat je deze serie nog kan kijken. Makkelijk in m'n top 3 favoriete serie's ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
patrickjeb schreef:
Begonnen aan Dark en nu bij seizoen 1, aflevering 8. De laatste aflevering eindige met Noah die op de muur data in 1953 schreef.

Hele toffe serie en vind het ook fijn dat je constant informatie krijgt en zelf mag puzzelen hoe alles in elkaar steekt.


Ik ben echt jaloers dat je deze serie nog kan kijken. Makkelijk in m'n top 3 favoriete serie's ooit.


Haha dat dus. Dat is echt een serie waarvan ik met alle plezier het complete verhaal wil vergeten om weer opnieuw die mindfucks te beleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 14:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:
patrickjeb schreef:
Begonnen aan Dark en nu bij seizoen 1, aflevering 8. De laatste aflevering eindige met Noah die op de muur data in 1953 schreef.

Hele toffe serie en vind het ook fijn dat je constant informatie krijgt en zelf mag puzzelen hoe alles in elkaar steekt.


Ik ben echt jaloers dat je deze serie nog kan kijken. Makkelijk in m'n top 3 favoriete serie's ooit.


Haha dat dus. Dat is echt een serie waarvan ik met alle plezier het complete verhaal wil vergeten om weer opnieuw die mindfucks te beleven

+1

Maar ondanks dat alsnog gewoon 2 keer in hele korte tijd helemaal gekeken :P :loving:

Ben nu weer The Office helemaal aan het kijken, blijft toch ook gewoon ongekend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:

Ik ben echt jaloers dat je deze serie nog kan kijken. Makkelijk in m'n top 3 favoriete serie's ooit.


Haha dat dus. Dat is echt een serie waarvan ik met alle plezier het complete verhaal wil vergeten om weer opnieuw die mindfucks te beleven

+1

Maar ondanks dat alsnog gewoon 2 keer in hele korte tijd helemaal gekeken :P :loving:

Ben nu weer The Office helemaal aan het kijken, blijft toch ook gewoon ongekend goed.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren de laatste aflevering van Peaky Blinders gezien. Tering wat een zieke serie is dat zeg. Heel benieuwd naar het laatste seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Mocro Maffia en eerste twee episodes erop zitten. Ben benieuwd verder, mijn interesse is iig gewekt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien niet écht een serie maar meer een docu reeks.

Maar ik heb nog nooit enige interesse gehad in Formule 1, heb nog nooit ook maar 1 ronde gekeken, zelfs de max verstappen samenvattingen op Dumpert sla ik over.

Door een random ingeving ben ik aan die 'Formula 1 Drive to Survive' docu reeks begonnen en ben meteen hooked haha. Had beetje hetzelfde met the Last Dance, ook zo'n geniale sport docu terwijl ik daarvoor niks met basketbal had. Zijn toch de intriges en achtergrond verhalen die je als casual kijker niet zo snel zou mee krijgen.

Heb nog mooi 2,5 seizoen voor de boeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 15:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel een leuke serie inderdaad. Vond alleen S3 niet zo heel bijzonder, episodes over de overwinningen van Gasly en Perez waren wel vet, maar dat waren ook meteen de hoogtepunten van afgelopen Formule 1 seizoen imo.

Kan me voorstellen dat je, als je F1 helemaal niet volgt, in het laatste seizoen wel een keer goed schrikt (hint: Grosjean) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wel een leuke serie inderdaad. Vond alleen S3 niet zo heel bijzonder, episodes over de overwinningen van Gasly en Perez waren wel vet, maar dat waren ook meteen de hoogtepunten van afgelopen Formule 1 seizoen imo.

Kan me voorstellen dat je, als je F1 helemaal niet volgt, in het laatste seizoen wel een keer goed schrikt (hint: Grosjean) :P

Nu heeft Covid natuurlijk wel behoorlijk wat roet in het eten gegooid afgelopen f1 seizoen. Ook focust dit seizoen in mijn ogen ook wel veel racing point.

Alsnog erg vermakelijk en kan niet wachten op aankomend weekend :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wel een leuke serie inderdaad. Vond alleen S3 niet zo heel bijzonder, episodes over de overwinningen van Gasly en Perez waren wel vet, maar dat waren ook meteen de hoogtepunten van afgelopen Formule 1 seizoen imo.

Kan me voorstellen dat je, als je F1 helemaal niet volgt, in het laatste seizoen wel een keer goed schrikt (hint: Grosjean) :P


Haha ja geen idee of het een voordeel is maar ik heb idd geen flauw idee waar je op doelt. Ga er lekker blanco in.

Vind het ook wel mooi dat ze dingen gewoon toelichten, ook al is het in een paar zinnen, dat je even weet wat een beetje de geschiedenis is van een bepaalde chauffeur (coureur? >.< ) of team.

Kijkt in ieder geval lekker weg. Had ook totaal geen idee wat er allemaal bij die sport komt kijken joh... kijk m'n ogen uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het tof dat de serie meer mensen naar F1 trekt, maar ik vind het echt verschrikkelijk :P Over gedramatiseerd met actie geluiden en radio messages uit context getrokken. Maar de behind the scenes beelden zijn wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben even door mijn series heen. Wil weer aan wat nieuws beginnen maar weet niet wat

Waar ik wel benieuwd naar ben is jullie top 5 aan series. Misschien kan ik hier dan wat uit plukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Ik ben even door mijn series heen. Wil weer aan wat nieuws beginnen maar weet niet wat

Waar ik wel benieuwd naar ben is jullie top 5 aan series. Misschien kan ik hier dan wat uit plukken :)


1. Breaking Bad
2. Dark
3. Peaky Blinders
4. Better Call Saul
5. Chernobyl (miniserie van HBO, telt ook wel lijkt me?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 17:59 
 
Hardtraxx Elite

1. Breaking Bad
2. Dexter
3. How I Met Your Mother
4. Peaky Blinders
5. House of Cards
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn top 5 veranderd nogal vaak maar om even wat kijk materiaal op te noemen

1. Vikings
2. Peaky Blinders
3. Sons of Anarchy
4. The Alienist
5. See
6. Taboo
Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic