Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Heb juist veel zin in The Falcon & The Winter Soldier, zal natuurlijk heel anders dan WandaVision zijn maar komt vast wel goed met die 2 :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:Luister veel podcasts dus die reclames kan ik wel doorheen skippen.

Goeie tip! Ga hem vanavond eens checken :)
Kleine ''waarschuwing'': vooral met de Breakdowns van de Rewatch Infiniti Saga en van Wandavision ben je een goeie 15-25 uur bezig gok ik ;)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
MYTZE wrote:Heb juist veel zin in The Falcon & The Winter Soldier, zal natuurlijk heel anders dan WandaVision zijn maar komt vast wel goed met die 2 :lol:
Persoonlijk ben ik sceptiisch over voor hoe lang de chemistry tussen die 2 voor mij leuk blijft, wordt het een mannenvriendschap (elkaar plagen wanneer het kan maar er zijn wanneer nodig) of Star Wars slapstick humor van de laatste 3 films (iets wat ik erg slecht trok/trek) en dat 9/10 aflevering lang.

Tof dat Zemo terug is (toffe acteur, vindt je dit ook kijk dan The Alienist op Netflix), nieuwe Cap als The Flacon het niet wordt? en meta-humans (mutans?) qua Flag Smasher groep (maskers met hand erop)
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
ErikZ wrote: Tof dat Zemo terug is (toffe acteur, vindt je dit ook kijk dan The Alienist op Netflix), nieuwe Cap als The Flacon het niet wordt? en meta-humans (mutans?) qua Flag Smasher groep (maskers met hand erop)
Idd, zeker een van de betere villains in de MCU :D
Spoiler
US Agent
is sowieso de 'nieuwe Cap' in de serie aan de trailers te zien, maar denk dat
Spoiler
Falcon aan t einde van de serie de nieuwe cap is.
(Even wit gemaakt want spoilers voor mensen die trailers niet kijken xd )
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
South Park Vaccination Special. Alle ellende van de afgelopen periode komt weer voorbij. :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Helicaze wrote:South Park Vaccination Special. Alle ellende van de afgelopen periode komt weer voorbij. :lol:
Kut, gemist. Kan ik hem ergens terug kijken?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Pommer wrote:
Helicaze wrote:South Park Vaccination Special. Alle ellende van de afgelopen periode komt weer voorbij. :lol:
Kut, gemist. Kan ik hem ergens terug kijken?
South Park Studios gewoon.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 5 days ago
THIS EPISODE IS CURRENTLY UNAVAILABLE ON SOUTH PARK STUDIOS
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Begonnen aan Dark en nu bij seizoen 1, aflevering 8. De laatste aflevering eindige met
Spoiler
Noah die op de muur data in 1953 schreef.

Hele toffe serie en vind het ook fijn dat je constant informatie krijgt en zelf mag puzzelen hoe alles in elkaar steekt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
patrickjeb wrote:Begonnen aan Dark en nu bij seizoen 1, aflevering 8. De laatste aflevering eindige met
Spoiler

Hele toffe serie en vind het ook fijn dat je constant informatie krijgt en zelf mag puzzelen hoe alles in elkaar steekt.
Ik ben echt jaloers dat je deze serie nog kan kijken. Makkelijk in m'n top 3 favoriete serie's ooit.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Rickzel wrote:
patrickjeb wrote:Begonnen aan Dark en nu bij seizoen 1, aflevering 8. De laatste aflevering eindige met
Spoiler

Ik ben echt jaloers dat je deze serie nog kan kijken. Makkelijk in m'n top 3 favoriete serie's ooit.
Haha dat dus. Dat is echt een serie waarvan ik met alle plezier het complete verhaal wil vergeten om weer opnieuw die mindfucks te beleven
Bierkoning
last seen 25 days ago
Basshunterzz wrote:
Rickzel wrote:
Spoiler

Haha dat dus. Dat is echt een serie waarvan ik met alle plezier het complete verhaal wil vergeten om weer opnieuw die mindfucks te beleven
+1

Maar ondanks dat alsnog gewoon 2 keer in hele korte tijd helemaal gekeken :P :loving:

Ben nu weer The Office helemaal aan het kijken, blijft toch ook gewoon ongekend goed.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 20 days ago
Pommer wrote:
Basshunterzz wrote:
Rickzel wrote:
+1

Maar ondanks dat alsnog gewoon 2 keer in hele korte tijd helemaal gekeken :P :loving:

Ben nu weer The Office helemaal aan het kijken, blijft toch ook gewoon ongekend goed.
Image
Bierkoning
last seen 25 days ago
:cool:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Gisteren de laatste aflevering van Peaky Blinders gezien. Tering wat een zieke serie is dat zeg. Heel benieuwd naar het laatste seizoen!
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Begonnen aan Mocro Maffia en eerste twee episodes erop zitten. Ben benieuwd verder, mijn interesse is iig gewekt! :D
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Misschien niet écht een serie maar meer een docu reeks.

Maar ik heb nog nooit enige interesse gehad in Formule 1, heb nog nooit ook maar 1 ronde gekeken, zelfs de max verstappen samenvattingen op Dumpert sla ik over.

Door een random ingeving ben ik aan die 'Formula 1 Drive to Survive' docu reeks begonnen en ben meteen hooked haha. Had beetje hetzelfde met the Last Dance, ook zo'n geniale sport docu terwijl ik daarvoor niks met basketbal had. Zijn toch de intriges en achtergrond verhalen die je als casual kijker niet zo snel zou mee krijgen.

Heb nog mooi 2,5 seizoen voor de boeg :thumbsup:
Bierkoning
last seen 25 days ago
Wel een leuke serie inderdaad. Vond alleen S3 niet zo heel bijzonder, episodes over de overwinningen van Gasly en Perez waren wel vet, maar dat waren ook meteen de hoogtepunten van afgelopen Formule 1 seizoen imo.

Kan me voorstellen dat je, als je F1 helemaal niet volgt, in het laatste seizoen wel een keer goed schrikt (hint: Grosjean) :P
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Pommer wrote:Wel een leuke serie inderdaad. Vond alleen S3 niet zo heel bijzonder, episodes over de overwinningen van Gasly en Perez waren wel vet, maar dat waren ook meteen de hoogtepunten van afgelopen Formule 1 seizoen imo.

Kan me voorstellen dat je, als je F1 helemaal niet volgt, in het laatste seizoen wel een keer goed schrikt (hint: Grosjean) :P
Nu heeft Covid natuurlijk wel behoorlijk wat roet in het eten gegooid afgelopen f1 seizoen. Ook focust dit seizoen in mijn ogen ook wel veel racing point.

Alsnog erg vermakelijk en kan niet wachten op aankomend weekend :clap:
Last edited by Nuracore on 23 Mar 2021 16:04, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Pommer wrote:Wel een leuke serie inderdaad. Vond alleen S3 niet zo heel bijzonder, episodes over de overwinningen van Gasly en Perez waren wel vet, maar dat waren ook meteen de hoogtepunten van afgelopen Formule 1 seizoen imo.

Haha ja geen idee of het een voordeel is maar ik heb idd geen flauw idee waar je op doelt. Ga er lekker blanco in.

Vind het ook wel mooi dat ze dingen gewoon toelichten, ook al is het in een paar zinnen, dat je even weet wat een beetje de geschiedenis is van een bepaalde chauffeur (coureur? >.< ) of team.

Kijkt in ieder geval lekker weg. Had ook totaal geen idee wat er allemaal bij die sport komt kijken joh... kijk m'n ogen uit.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Vind het tof dat de serie meer mensen naar F1 trekt, maar ik vind het echt verschrikkelijk :P Over gedramatiseerd met actie geluiden en radio messages uit context getrokken. Maar de behind the scenes beelden zijn wel tof.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Ik ben even door mijn series heen. Wil weer aan wat nieuws beginnen maar weet niet wat

Waar ik wel benieuwd naar ben is jullie top 5 aan series. Misschien kan ik hier dan wat uit plukken :)
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Martin Waus wrote:Ik ben even door mijn series heen. Wil weer aan wat nieuws beginnen maar weet niet wat

Waar ik wel benieuwd naar ben is jullie top 5 aan series. Misschien kan ik hier dan wat uit plukken :)
1. Breaking Bad
2. Dark
3. Peaky Blinders
4. Better Call Saul
5. Chernobyl (miniserie van HBO, telt ook wel lijkt me?)
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 5 days ago
1. Breaking Bad
2. Dexter
3. How I Met Your Mother
4. Peaky Blinders
5. House of Cards
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 9 hours ago