Invincible, fucking vette serie zeg 
View on YouTube
Eerste seizoen was al mega tof! Beetje Black Mirror achtige vibes.
Ben hier echt benieuwd naar, hele goeie dingen over gehoord. Ik ga m gelijk bingen zodra de laatste episode uit isNuracore wrote:Invincible, fucking vette serie zeg
Ja weer zin in, zaten pareltjes tussen vorige seizoen.
8 afleveringen maarFiretrap wrote:Ja weer zin in, zaten pareltjes tussen vorige seizoen.
Vond 'm ook zeker de moeite waard. Alleen de "Nederlandse" scenes waren wel wat tenenkrommendSarabande wrote:The Serpent aan het bingen. Gaat over een seriemoordenaar in de jaren 70. Megavet tot nu toe. Cinematografisch heel mooi gedaan, goede spanning erin zitten. En super naar dat het op waarheid gebaseerd is.
prima serie inderdaad. Duurt allemaal niet gek lang en kijkt lekker weg.Chroman wrote:Behind Her Eyes gekeken. Wel een aanrader voor als je zin hebt in een korte serie (6x50 min) en houdt van een beetje mindfuck.
Eens, vond dat ook jammer.brianfct65 wrote:Vond 'm ook zeker de moeite waard. Alleen de "Nederlandse" scenes waren wel wat tenenkrommendSarabande wrote:The Serpent aan het bingen. Gaat over een seriemoordenaar in de jaren 70. Megavet tot nu toe. Cinematografisch heel mooi gedaan, goede spanning erin zitten. En super naar dat het op waarheid gebaseerd is.
Ik heb er nu ruim 2 afleveringen op zitten, vind het nog niet geweldig.brianfct65 wrote:Vond 'm ook zeker de moeite waard. Alleen de "Nederlandse" scenes waren wel wat tenenkrommendSarabande wrote:The Serpent aan het bingen. Gaat over een seriemoordenaar in de jaren 70. Megavet tot nu toe. Cinematografisch heel mooi gedaan, goede spanning erin zitten. En super naar dat het op waarheid gebaseerd is.
Denk dat laatsteMarks wrote:Ik heb er nu ruim 2 afleveringen op zitten, vind het nog niet geweldig.brianfct65 wrote:Vond 'm ook zeker de moeite waard. Alleen de "Nederlandse" scenes waren wel wat tenenkrommendSarabande wrote:The Serpent aan het bingen. Gaat over een seriemoordenaar in de jaren 70. Megavet tot nu toe. Cinematografisch heel mooi gedaan, goede spanning erin zitten. En super naar dat het op waarheid gebaseerd is.
Wordt het beduidend beter of is het wellicht niet helemaal mijn ding?
HYPE!Indy wrote:De makers van Dark komen met een nieuwe serie: 1899.
Net klaar met A Perfect Planet (weeral top!), dus dit sluit meteen mooi aanNuracore wrote:Love Deat + Robots S2E3... damn