Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen aan The Blacklist (lekker laat, maar toch). Iemand ervaring of het de moeite waard is alle seizoenen mee te pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Gisteren begonnen aan The Blacklist (lekker laat, maar toch). Iemand ervaring of het de moeite waard is alle seizoenen mee te pakken?

Is één van mijn favoriete series :thumbup: Dus mijn zege heb je.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 15:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Pommer schreef:
ErikZ schreef:

Lang leven 10 minuten recap van The Defenders xd Niks gemist zo te zien

Toevallig dat ik dit nu lees, want ben onlangs begonnen aan Daredevil. Nu ben ik al geen mega Marvel fan dus ik heb eigenlijk echt geen zin om al die series te moeten kijken. Na S2 dus even die recap kijken. Na S3 is het toch ook afgelopen?

Yup, na S3 is de show gecancelled. Als je The Punisher in S2 van Daredevil wel interessant vind kun je zijn serie ook nog kijken :P De rest van de series zijn nogal matig.

Oh The Punisher S1 heb ik al gezien destijds. Wist helemaal niet dat dat allemaal met elkaar te maken had joh :lol: Zo goed ken ik Marvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 16:50 
 
Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
MYTZE schreef:
Pommer schreef:
Toevallig dat ik dit nu lees, want ben onlangs begonnen aan Daredevil. Nu ben ik al geen mega Marvel fan dus ik heb eigenlijk echt geen zin om al die series te moeten kijken. Na S2 dus even die recap kijken. Na S3 is het toch ook afgelopen?

Yup, na S3 is de show gecancelled. Als je The Punisher in S2 van Daredevil wel interessant vind kun je zijn serie ook nog kijken :P De rest van de series zijn nogal matig.

Oh The Punisher S1 heb ik al gezien destijds. Wist helemaal niet dat dat allemaal met elkaar te maken had joh :lol: Zo goed ken ik Marvel.

De shows zitten in 1 universe, maar hebben niet echt veel crossovers naast The Defenders. Naast Punisher's introductie in DD S2 zie je Karen ook nog in The Punisher, Claire in alle shows op The Punisher na en Iron Fist in Luke Cage volgens mij, en dan zijn er ook nog wat kleinere characters die soms van 1 show naar 1 van de andere gaan voor een episode of 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die WandaVision kijken? Vind het tot nu toe echt heel vaag, maar wel leuke serie met veel verwijzingen naar nieuwe elementen in de MCU (STARK / S.W.O.R.D.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mensen die WandaVision kijken? Vind het tot nu toe echt heel vaag, maar wel leuke serie met veel verwijzingen naar nieuwe elementen in de MCU (STARK / S.W.O.R.D.)


Ja de opzet is even apart waarje even door heen moet bijten maar vanaf vandaag word het allemaal wat duidelijker is mij verteld en zal het dus weer meer op de realiteit gaan focussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Mensen die WandaVision kijken? Vind het tot nu toe echt heel vaag, maar wel leuke serie met veel verwijzingen naar nieuwe elementen in de MCU (STARK / S.W.O.R.D.)


Vind het heerlijk maar mijn vriendin snapt er echt de klote van xd Ze kijkt graag de Marvel films maar dit vind ze te inside. Kijk graag Break Down filmpjes over de afleveringen qua referenties en mogelijke plots.

OT: Episode 4 :yay: Precies wat het nu nodig had
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 17:56 
 
Hardtraxx Crew

Hekzitter schreef:
Mensen die WandaVision kijken? Vind het tot nu toe echt heel vaag, maar wel leuke serie met veel verwijzingen naar nieuwe elementen in de MCU (STARK / S.W.O.R.D.)

Yess, geweldige serie so far :worship: + t is een serie over mn favoriete Marvel character :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks voor The Last Narc tip Jurre, heel vet! :D

Tof ook de aansluiting met Narcos Mexico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Voor de mensen die Mocro Mafia beetje volgen. Er staat nu een kleine miniserie die aansluit op het laatste seizoen op Videoland. 8 afleveringen van ongeveer 5 minuten. Je bent er super snel doorheen en het is echt onwijs goed :clap:


Hoe heet die?

Van Mocro Maffia staan nu trouwens van seizoen 3 ook 2 afleveringen online zag ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Hekzitter schreef:
Voor de mensen die Mocro Mafia beetje volgen. Er staat nu een kleine miniserie die aansluit op het laatste seizoen op Videoland. 8 afleveringen van ongeveer 5 minuten. Je bent er super snel doorheen en het is echt onwijs goed :clap:


Hoe heet die?

Van Mocro Maffia staan nu trouwens van seizoen 3 ook 2 afleveringen online zag ik


De spin off heet: Mocro Mafia: Komtgoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 01:12 
 
Hardtraxx Crew

https://deadline.com/2021/02/avatar-the-last-airbender-franchise-expansion-launch-nickelodeons-avatar-studios-animated-theatrical-film-1234699594/
Er komen meer Avatar series, en ook films :drool: :drool: :drool: En de makers van ATLA gaan de studio runnen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:


Vet, dan hoop ik op het verhaal van avatar Roku of Kyoshi
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 00:18 
 
Hardtraxx Crew

Kyoshi zou ik ook wel een serie over willen zien ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

WandaVision :thumbsup: Tof einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Kyoshi zou ik ook wel een serie over willen zien ja. :D


Poah inderdaad ja!

Ben 2 weken terug begonnen met Peaky Blinders. Stond al even op de lijst, maar nu echt mee begonnen. Tering wat een goede serie is dat. Met vlagen ook echt luguber. Ben nu bij de eerste aflevering van seizoen 4. Heel benieuwd welke richting het op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
MYTZE schreef:
Kyoshi zou ik ook wel een serie over willen zien ja. :D


Poah inderdaad ja!

Ben 2 weken terug begonnen met Peaky Blinders. Stond al even op de lijst, maar nu echt mee begonnen. Tering wat een goede serie is dat. Met vlagen ook echt luguber. Ben nu bij de eerste aflevering van seizoen 4. Heel benieuwd welke richting het op gaat.

S4 is wel het beste seizoen imo. Kan niet wachten op S6 trouwens. Maar dat zal nog wel even duren, aangezien ze net weer zijn begonnen met filmen. Tegen die tijd alles nog een keer kijken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond Mocro Maffia geen ene donder aan. Vriend heeft het wel uitgekeken, maar kon me niet boeien.

Hebben inmiddels maar het tweede/nieuwe deel van seizoen 6 van Vikings gedownload. Kut Netflix duurt er echt fucking lang mee in Nederland (volgens mij omdat het nog op tv is, dunno). Begint alweer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Vond Mocro Maffia geen ene donder aan. Vriend heeft het wel uitgekeken, maar kon me niet boeien.

Hebben inmiddels maar het tweede/nieuwe deel van seizoen 6 van Vikings gedownload. Kut Netflix duurt er echt fucking lang mee in Nederland (volgens mij omdat het nog op tv is, dunno). Begint alweer goed.


Mocht je Ziggo hebben daar stond het meteen op toen het uitkwam. 2e deel vond ik beter dan het 1e en een waardig afsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sarabande schreef:
Vond Mocro Maffia geen ene donder aan. Vriend heeft het wel uitgekeken, maar kon me niet boeien.

Hebben inmiddels maar het tweede/nieuwe deel van seizoen 6 van Vikings gedownload. Kut Netflix duurt er echt fucking lang mee in Nederland (volgens mij omdat het nog op tv is, dunno). Begint alweer goed.


Mocht je Ziggo hebben daar stond het meteen op toen het uitkwam. 2e deel vond ik beter dan het 1e en een waardig afsluiter



:oh: :oh: Nee joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mensen die WandaVision kijken? Vind het tot nu toe echt heel vaag, maar wel leuke serie met veel verwijzingen naar nieuwe elementen in de MCU (STARK / S.W.O.R.D.)


In één zaterdag er doorheen gejenst, vond het echt een mega verfrissend vervolg in het MCU. Ook omdat het format zich zo perfect leent voor Disney+.

Heb er van genoten! Al die 70's/80's/90's/2000's themesongs en wisslingen van tijdperk wanneer er weer iets mis ging.

Vond het echt briljant gedaan. Eigenlijk toen het veranderde in de typische superhelden film vond ik het minder worden haha.

Vond de reveal rond Quicksilver wel een beetje lame, had zoveel potentieel doordat ze die acteur van Xmen pakten die ook quicksilver speelde. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vond de reveal rond Quicksilver wel een beetje lame, had zoveel potentieel doordat ze die acteur van Xmen pakten die ook quicksilver speelde. :lol:


Als je alles in 1x kijkt kan het heel lame aanvoelen kan ik mij zo voorstellen. Echter, spoiler misschien dus wit: was de cameo erin gedaan voor de fanatics die 2/3 weken lang online hebben gespeculeerd over hoe dit in verband staat met de X-Men films, mutants in het algemeen (House of M verhaal uit de comics), multiverse (Dr Strange zijn nieuwe film).

Zonder die voorpret is lame wel een juiste bewoording om SPOILER: hem een acteur te laten spelen genaamd Bo(h)ner

Had niet veel zin in The Falcon & The Winter Soldier maar aangezien er voorlopig toch niet komt qua grote MCU films ga ik er toch weer voor zitten. Het wekelijks uitbrengen van een aflevering haat ik met een intense vurige haat ben ik achter gekomen, jezus wat kut! Geld denk ik alleen wanneer iets goed is en vol teasers en vragen op roept a la WandaVision
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Vond de reveal rond Quicksilver wel een beetje lame, had zoveel potentieel doordat ze die acteur van Xmen pakten die ook quicksilver speelde. :lol:


Als je alles in 1x kijkt kan het heel lame aanvoelen kan ik mij zo voorstellen. Echter, spoiler misschien dus wit: was de cameo erin gedaan voor de fanatics die 2/3 weken lang online hebben gespeculeerd over hoe dit in verband staat met de X-Men films, mutants in het algemeen (House of M verhaal uit de comics), multiverse (Dr Strange zijn nieuwe film).

Zonder die voorpret is lame wel een juiste bewoording om SPOILER: hem een acteur te laten spelen genaamd Bo(h)ner

Had niet veel zin in The Falcon & The Winter Soldier maar aangezien er voorlopig toch niet komt qua grote MCU films ga ik er toch weer voor zitten. Het wekelijks uitbrengen van een aflevering haat ik met een intense vurige haat ben ik achter gekomen, jezus wat kut! Geld denk ik alleen wanneer iets goed is en vol teasers en vragen op roept a la WandaVision


haha ja het is een prima troll idd :P maar vond het wel jammer, vond Evan Peters in X-Men één van de leukere karakters. Maargoed.

Ook heel benieuwd wat dit hele gebeuren gaat betekenen voor de nieuwe Dr Strange idd.

MCU blijft me toch boeien op de een of andere manier, ben bijna geneigd om alles weer op chronologische volgorde terug te kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

@Rickzel, tip vanuit mij: het youtube kanaal New Rockstars (https://www.youtube.com/user/NewMediaRockstars)

Breakdowns van de WandaVisions aflevering, Rewatchs van de Infinity Saga film voor film met alle gevonden extra Easter Eggs/links. Voorbeschouwing nieuwe Marvel/DC films en series.

Podcasts van ze vind ik wat langdradig en af en toe beetje te veel ''nerd conspiracy'' (en je wordt gek van de reclame in elke video) maar verder hele toffe content
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister veel podcasts dus die reclames kan ik wel doorheen skippen.

Goeie tip! Ga hem vanavond eens checken :)
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic