Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
After Life, top serie. Een rollercoaster aan cynische Britse humor en vele emoties.


Mee eens! Echt een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.


Ben hier nu ook 4 afleveringen diep, toch wel een beetje obscuur allemaal. Toch blijft het me wel boeien op de een of andere manier.

makrooy schreef:
After Life, top serie. Een rollercoaster aan cynische Britse humor en vele emoties.


Eens, wel een goeie serie om weer een beetje feel good te krijgen, na het kijken van bovenstaande xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
The Mandolorian..ik kom er maar niet in :( vind het allemaal van zo´n laag niveau (campy is misschien een beter woord want ziet er tof uit). Dat wat ze hebben verneukt in de laatste 3 SW films, Marvel nadoen qua humor en wat totaal niet werkt, doen ze ook hier en mij stoot dat onwijs af.

Vind het letterlijk leuker om Breakdown videos van de aflevering te kijken want er zit mega veel lore en reverenties in dan de aflevering zelf.

Andere die dit ook hebben of juist er helemaal weg van zijn?


Update: Wow Episode 5 :worship: Dit is wat ik verwacht van deze serie, zoals te lezen ben ik erg sceptisch maar deze was echt echt heel goed :thumbsup:

(voor mensen die lore fan zijn was dit fantastisch, echt een gemis voor degene die deze lore (de animatie-serie) niet kennen. Heel gaaf dat ze zelfs de boeken erbij pakken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 19:04 
 
Hardtraxx Crew

Mandalorian S2 finale :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Mandalorian S2 finale :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:


Was tof, voor mij persoonlijk niet de wow die vele wel hadden. S2 had 2 pieken, EP5 was een mega piek en deze was erg goed. De andere 6 nietszeggende afleveringen voor mij. Mocht er een S3 komen dan slip ik die

Mochten andere Mando wel top vinden dan adviseer ik absoluut Star Trek Discovery, voor mij heeft die serie alles wat ik in Mando misten en van ST wist/weet ik nog minder dan SW
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 00:20 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Mocht er een S3 komen dan slip ik die

Die komt er ja :P en ook een S4, en 3 spin-off series xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2021 23:59 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe seizoen van Cobra Kai is weer goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Nieuwe seizoen van Cobra Kai is weer goud!

keek weer lekker weg, te lekker eigenlijk.
Vind het toch wel een nadeel dat de afleveringen zo kort zijn.
De cliffhanger vond ik eigenlijk ook niet echt een clifhanger dus verbaasde me dat ik er al door heen was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

The Legend of Korra :love:

Alleen S1/S1 gezien (en een stukje van 3) omdat ze stopte met uitzenden.
S3 en 4 staan ook op Netflix nu.

Misschien vind ik het wel beter dan The Last Airbender door het tempo, weinig: Ik draag het lot van de wereld op mijn schouders
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
The Legend of Korra :love:

Alleen S1/S1 gezien (en een stukje van 3) omdat ze stopte met uitzenden.
S3 en 4 staan ook op Netflix nu.

Misschien vind ik het wel beter dan The Last Airbender door het tempo, weinig: Ik draag het lot van de wereld op mijn schouders

Kon er nooit echt in komen mede dankzjj de karakters. Vond het teveel gemaakte drama en de korte verhalen maakte het saai om te volgen.

Iemand die mij kan overhalen? Hoor echt iedereen lof zijn. Moet ik het alsnog proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2021 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
The Legend of Korra :love:

Alleen S1/S1 gezien (en een stukje van 3) omdat ze stopte met uitzenden.
S3 en 4 staan ook op Netflix nu.

Misschien vind ik het wel beter dan The Last Airbender door het tempo, weinig: Ik draag het lot van de wereld op mijn schouders

Kon er nooit echt in komen mede dankzjj de karakters. Vond het teveel gemaakte drama en de korte verhalen maakte het saai om te volgen.

Iemand die mij kan overhalen? Hoor echt iedereen lof zijn. Moet ik het alsnog proberen?


Zeker doen! Het is echt goud! Het enige wat minder is, is dat Korra qua boeken echt wel 3 losse boeken zijn met losstaande verhalen (op de laatste 2 boeken na). En Aang wel echt een doorlopend verhaal is. Als je van dezelfde makers ook een goede serie wil: The Dragon Prince. Heel toffe serie met ook dezelfde humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2021 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
The Legend of Korra :love:

Alleen S1/S1 gezien (en een stukje van 3) omdat ze stopte met uitzenden.
S3 en 4 staan ook op Netflix nu.

Misschien vind ik het wel beter dan The Last Airbender door het tempo, weinig: Ik draag het lot van de wereld op mijn schouders

Kon er nooit echt in komen mede dankzjj de karakters. Vond het teveel gemaakte drama en de korte verhalen maakte het saai om te volgen.

Iemand die mij kan overhalen? Hoor echt iedereen lof zijn. Moet ik het alsnog proberen?


Ik merk wel dat de eerst 5 afleveringen van seizoen 1 redelijk saai zijn. En dit eigenlijk bij alle seizoenen een beetje terug komt! Gaat met name om de laatste 3 afleveringen die in elk seizoen echt heel dik zijn en eigenlijk alles samen komt wat er in de eerdere afleveringen gebeurd. De opbouw naar het einde is soms wat langdradig maar vind ik ook wel passen.

Dragon Prince vind ik ook echt een toffe serie inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lupin is wel leuk om te kijken. Mini serie van 5 afleveringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Lupin is wel leuk om te kijken. Mini serie van 5 afleveringen


Ja zeker aanrader, komen in het loop van het jaar de volgende 5 afleveringen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 15:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
MYTZE schreef:
ErikZ schreef:
Heb datzelfde nu met Daredevil S3, moet blijkbaar eerst The Defenders en 3 andere series kijken om te snappen wat er in het begin van S3 gebeurt xd

The Defenders voor seizoen 3 kijken is wel handig, maar de rest hoeft opzich niet :P


Lang leven 10 minuten recap van The Defenders xd Niks gemist zo te zien

Toevallig dat ik dit nu lees, want ben onlangs begonnen aan Daredevil. Nu ben ik al geen mega Marvel fan dus ik heb eigenlijk echt geen zin om al die series te moeten kijken. Na S2 dus even die recap kijken. Na S3 is het toch ook afgelopen?

Oja nog een aanrader voor op Prime: The Last Narc. Mini docu serie van in totaal 3 uur, dus je bent er zo doorheen. Heel fucked up allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seizoen 2 van Snowpiercer is gisteren begonnen...

Krijg het weer druk met vanalles volgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 16:02 
 
Hardtraxx Elite

Narco's al geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 16:58 
 
Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
ErikZ schreef:
MYTZE schreef:
The Defenders voor seizoen 3 kijken is wel handig, maar de rest hoeft opzich niet :P


Lang leven 10 minuten recap van The Defenders xd Niks gemist zo te zien

Toevallig dat ik dit nu lees, want ben onlangs begonnen aan Daredevil. Nu ben ik al geen mega Marvel fan dus ik heb eigenlijk echt geen zin om al die series te moeten kijken. Na S2 dus even die recap kijken. Na S3 is het toch ook afgelopen?

Yup, na S3 is de show gecancelled. Als je The Punisher in S2 van Daredevil wel interessant vind kun je zijn serie ook nog kijken :P De rest van de series zijn nogal matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Yup, na S3 is de show gecancelled. Als je The Punisher in S2 van Daredevil wel interessant vind kun je zijn serie ook nog kijken :P De rest van de series zijn nogal matig.


Haal dat kunnen maar weg, The Punisher MOET je kijken (vind ik) :D
Zelf bezig met Jessica Jones, S1 is best oke tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 17:27 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
MYTZE schreef:
Yup, na S3 is de show gecancelled. Als je The Punisher in S2 van Daredevil wel interessant vind kun je zijn serie ook nog kijken :P De rest van de series zijn nogal matig.


Haal dat kunnen maar weg, The Punisher MOET je kijken (vind ik) :D
Zelf bezig met Jessica Jones, S1 is best oke tot nu toe

Mee eens ja, Punisher :worship: Jessica Jones is ook nog wel oke ja, heb alleen S1 (en een stukje S2) gezien tho. Moet ik nog eens een keer verder gaan kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 20:01 
 
Hardtraxx Elite

Bezig op het moment met supernatural is ook wel vermakelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 09:57 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Seizoen 2 van Snowpiercer is gisteren begonnen...

Krijg het weer druk met vanalles volgen :D


Had ik even gemist, prima vermaakt met seizoen 1, deze ook maar oppakken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die Mocro Mafia beetje volgen. Er staat nu een kleine miniserie die aansluit op het laatste seizoen op Videoland. 8 afleveringen van ongeveer 5 minuten. Je bent er super snel doorheen en het is echt onwijs goed :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Trekdroppie schreef:
rakkietakkie schreef:
Seizoen 2 van Snowpiercer is gisteren begonnen...

Krijg het weer druk met vanalles volgen :D


Had ik even gemist, prima vermaakt met seizoen 1, deze ook maar oppakken dan.


Speelt zich dit af na de film of is dit eigenlijk de film in serie vorm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Trekdroppie schreef:
rakkietakkie schreef:
Seizoen 2 van Snowpiercer is gisteren begonnen...

Krijg het weer druk met vanalles volgen :D


Had ik even gemist, prima vermaakt met seizoen 1, deze ook maar oppakken dan.


Speelt zich dit af na de film of is dit eigenlijk de film in serie vorm?


Film in serie vorm. Wel een boeiende serie met genoeg drama en actie
Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic