Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het derde seizoen zit nog redelijk vers in mijn geheugen. Snap zeker dat je die serie kan waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Indy schreef:
Eigen Kweek is inderdaad echt goud! :lol: Jammer dat het laatste seizoen niet op Netflix staat


Die staat er wel op :P

Goude serie inderdaad.


Niet toch? Seizoen 1, de Kerstspecial (staat als seizoen 2 op Netflix) en dan seizoen 3 (eigenlijk seizoen 2) staan enkel op Netflix. Wellicht in België dat het laatste seizoen er wel op staat?

Edit: Oh nvm, net gecheckt en hij is dus blijkbaar nieuw! Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Undercover 2, was weer een leuk seizoen. Kwam traag op gang maar de laatste afleveringen maakte het allemaal weer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net begonnen aan Sex Education. Na een aantal wat spannendere series en naast de best wel zware reality series Verdoofd en Geraldine en de Vrouwen (aanrader) wel behoefte aan wat luchtigs. Best geinige serie tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 22:41 
 
Hardtraxx Elite

Begonnen aan Glitch, best een leuke serie :thumbup: aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die toevallig een inlog voor Disney+ heeft? :whistle:
Wil dolgraag The Mandalorian zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dan neem je het ff voor een maandje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Undercover 2, was weer een leuk seizoen. Kwam traag op gang maar de laatste afleveringen maakte het allemaal weer goed


Gisteren de laatste aflevering gezien. Tering wat goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

BroodjeKroket schreef:
Martin Waus schreef:
Undercover 2, was weer een leuk seizoen. Kwam traag op gang maar de laatste afleveringen maakte het allemaal weer goed


Gisteren de laatste aflevering gezien. Tering wat goed!


Vond je? :huh: , goed WTF momentje maar vond het maar erg matig om eerlijk te zijn.
Las hier dat het goede laatste afleveringen waren maar vond het erg tegenvallen

Persoonlijk hoef ik geen Seizoen 3, de film over Ferry lijkt me leuker

Spoiler: Het doodschieten van zijn broer en dan toch gearresteerd worden hebben ze goed ''gejat'' van de film Mist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem ook minder dan seizoen 1. Beetje misleidende trailer ook door alles op Ferry te focussen en vervolgens nauwelijks iets daarmee te doen. Toch wel een aantal keer met spanning zitten kijken, maar ook vrij voorspelbaar allemaal.

Citaat:
Spoiler: Het doodschieten van zijn broer en dan toch gearresteerd worden hebben ze goed ''gejat'' van de film Mist xd

Ik riep ook meteen: “richt je wapen op die agenten, dan ga je ook dood!”
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
BroodjeKroket schreef:
Martin Waus schreef:
Undercover 2, was weer een leuk seizoen. Kwam traag op gang maar de laatste afleveringen maakte het allemaal weer goed


Gisteren de laatste aflevering gezien. Tering wat goed!


Vond je? :huh: , goed WTF momentje maar vond het maar erg matig om eerlijk te zijn.
Las hier dat het goede laatste afleveringen waren maar vond het erg tegenvallen

Persoonlijk hoef ik geen Seizoen 3, de film over Ferry lijkt me leuker

Spoiler: Het doodschieten van zijn broer en dan toch gearresteerd worden hebben ze goed ''gejat'' van de film Mist xd


Ik vond het wel een leuk seizoen ja, maar smaken verschillen. :D Seizoen 1 was wel beter, maar ook seizoen 2 heb ik met plezier gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

BroodjeKroket schreef:
Ik vond het wel een leuk seizoen ja, maar smaken verschillen. :D Seizoen 1 was wel beter, maar ook seizoen 2 heb ik met plezier gekeken.


Begin vond ik heel sterk, laatste 3 afleveringen met tegenzin gekeken eigenlijk, misschien te hoge verwachtingen.

Pluspunt: Voor een Nederlandse serie, erg goed acteerwerk. Mijzelf nergens aan geërgerd, op de kleine jong na maar goed is nog jong (maar die kon er echt niks van qua acteren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awkward her ontdekt op videoland. Blijft een lekkere wegkijk serie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Awkward her ontdekt op videoland. Blijft een lekkere wegkijk serie :D


Deze serie helemaal vergeten dat die bestond. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HBO gaat een serie maken over The Last of Us

Citaat:
De populaire game The Last of Us krijgt een vervolg als televisieserie. Betaalzender HBO gaat de serie maken, waarbij Craig Mazin het script gaat schrijven. Ontwikkelaar Naughty Dog wordt ook bij de productie betrokken.


https://tweakers.net/nieuws/174864/the- ... p-hbo.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

The Mandolorian..ik kom er maar niet in :( vind het allemaal van zo´n laag niveau (campy is misschien een beter woord want ziet er tof uit). Dat wat ze hebben verneukt in de laatste 3 SW films, Marvel nadoen qua humor en wat totaal niet werkt, doen ze ook hier en mij stoot dat onwijs af.

Vind het letterlijk leuker om Breakdown videos van de aflevering te kijken want er zit mega veel lore en reverenties in dan de aflevering zelf.

Andere die dit ook hebben of juist er helemaal weg van zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begonnen aan Barbaren, wat een fijne serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
The Mandolorian..ik kom er maar niet in :( vind het allemaal van zo´n laag niveau (campy is misschien een beter woord want ziet er tof uit). Dat wat ze hebben verneukt in de laatste 3 SW films, Marvel nadoen qua humor en wat totaal niet werkt, doen ze ook hier en mij stoot dat onwijs af.


Jammer, vind de serie zelf (en vele andere) echt het niveau tillen. Beter dan afgelopen films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
The Mandolorian..ik kom er maar niet in :( vind het allemaal van zo´n laag niveau (campy is misschien een beter woord want ziet er tof uit). Dat wat ze hebben verneukt in de laatste 3 SW films, Marvel nadoen qua humor en wat totaal niet werkt, doen ze ook hier en mij stoot dat onwijs af.


Jammer, vind de serie zelf (en vele andere) echt het niveau tillen. Beter dan afgelopen films.


Wat mij vaak tegenvalt aan series zijn de zo gehete filler-episodes. Kan nog begrijpen dat die zitten in een seizoen van 23 afleveringen. Echter heeft Mando in 4 afleveringen dit seizoen er al 1 sowieso gehad (Chapter 10) en 1 voor 50% (Chapter 14).

Snap niet dat als je seizoen zo kort is dat dit soort afleveringen erin zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Star Wars is altijd al van het Lore geweest (afgezien van de laatste films). Die episodes helpen je naar een grotere immersie in de SWU. Zo leggen die afleveringen bijvoorbeeld 40 jaar lopende mysteries uit of laten zij het verhaal achter deze mysteries zien. Ook tonen ze veel easter eggs die in het verleden een grote rol speelde of nu juist een grote rol spelen (Boba Fett serie, Kenobi serie, het mysterie achter de sand dragon, Ahsoka origins etc) Kan prima begrijpen dat je daar als gewone kijker niet op zit te wachten en het als een filler lijkt.

Ik kan die ontwikkeling in karakters, easter eggs e.d. juist waarderen en vind ik dat Jon Favreau het echt geniaal doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik kan die ontwikkeling in karakters, easter eggs e.d. juist waarderen en vind ik dat Jon Favreau het echt geniaal doet.


Hier ben ik het zeker mee eens, het is duidelijk een serie die niet voor een neutrale kijker bedoelt is. Het feit dat je de animatieseries van SW hebt moeten kijken om te snappen wie wie is gaat mij te ver om lekker in een serie te duiken. Heb datzelfde nu met Daredevil S3, moet blijkbaar eerst The Defenders en 3 andere series kijken om te snappen wat er in het begin van S3 gebeurt xd

Vandaar dat ik lekker de Breakdowns kijken van de Mando afleveringen, alle lore en referenties in 15 min zonder alle cheesy Disney smeuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 22:03 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Heb datzelfde nu met Daredevil S3, moet blijkbaar eerst The Defenders en 3 andere series kijken om te snappen wat er in het begin van S3 gebeurt xd

The Defenders voor seizoen 3 kijken is wel handig, maar de rest hoeft opzich niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
ErikZ schreef:
Heb datzelfde nu met Daredevil S3, moet blijkbaar eerst The Defenders en 3 andere series kijken om te snappen wat er in het begin van S3 gebeurt xd

The Defenders voor seizoen 3 kijken is wel handig, maar de rest hoeft opzich niet :P


Lang leven 10 minuten recap van The Defenders xd Niks gemist zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 19:40 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
MYTZE schreef:
ErikZ schreef:
Heb datzelfde nu met Daredevil S3, moet blijkbaar eerst The Defenders en 3 andere series kijken om te snappen wat er in het begin van S3 gebeurt xd

The Defenders voor seizoen 3 kijken is wel handig, maar de rest hoeft opzich niet :P


Lang leven 10 minuten recap van The Defenders xd Niks gemist zo te zien

Neuh, alleen wat er met Stick gebeurd is opzich wel handig om te weten maar verder heb je niks gemist nee :lol: Daredevil S3 is echt vet tho :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

After Life, top serie. Een rollercoaster aan cynische Britse humor en vele emoties.
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic