Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Jemig, loopt die nog steeds? Ben bij seizoen 6 afgehaakt. :surrender:


Ik zit er al zo diep in dat ik nog gewoon kijk :lol: Ik was oprecht blij toen werd aangekondigd dat het volgende seizoen het allerlaatste gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 13:55 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Net seizoen 10 gekeken van The Walking Dead. De slotaflevering heeft weer een cliffhanger van formaat. >.<

Het 11e seizoen zou ook gelijk het laatste moeten zijn. Ben wel benieuwd wat daar nog mee gaat gebeuren maar dan kan deze serie eindelijk de kast in.


Er zijn ook nog 2 spin-offs te zien op Amozone Prime, ''Fear The Walking Dead'' en ''The Walking Dead: World Beyond''.
Bij Fear The Walking dead volgen ze een andere groep, en hier en daar komen wel eens wat characters voorbij uit de ''normale'' Walking Dead.

En World Beyond gaat over een groep jongeren 10 jaar na de normale Walking Dead :P

Volgends mij kwam er ook nog een spin-off over Carol & Darrel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.


Nieuwe seizoen of seizoen 1? Hele gave serie inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.


Nieuwe seizoen of seizoen 1? Hele gave serie inderdaad

Eerste seizoen! Nu bij aflevering 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 08:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
rakkietakkie schreef:
Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.


Nieuwe seizoen of seizoen 1? Hele gave serie inderdaad

Eerste seizoen! Nu bij aflevering 6.


Ben heel erg benieuwd naar S2... begin daar een dezer dagen mee. Sowieso zijn dit soort series mega gaaf, mogen er best meer gemaakt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering Undercover is weer echt mega goed :D. Zit weer op het puntje van mijn stoel. Ben ook heel benieuwd hoe het af gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het tweede seizoen eigenlijk wel wat minder dan het eerste seizoen, al maakte de cliffhanger van gister het wel weer heel spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S2 komt wat langzaam op gang maar de laatste 2 afleveringen vind ik wel erg goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatst aan Undercover begonnen, waar quarantaine wel niet goed voor is want ik loop nu op schema en wat is dat een vette serie zeg. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand al aan Barbarians begonnen, ziet er erg vet uit! Soort Vikings stijltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Iemand al aan Barbarians begonnen, ziet er erg vet uit! Soort Vikings stijltje!

Is ook van de zelfde regiseurs als ik mij niet vergis
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komt een Assassin's Creed Netflix serie :D Zeer benieuwd wat dat gaat worden. Die film was niet heel boeiend. Het wereldje van AC leent zich veel meer voor een serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TkTT schreef:
Iemand al aan Barbarians begonnen, ziet er erg vet uit! Soort Vikings stijltje!

Is ook van de zelfde regiseurs als ik mij niet vergis


Gister eerste twee afleveringen gekeken en vind het wel vet! Lijkt inderdaad veel op Vikings en kijkt wel lekker weg! Tof dat het ook op historische events is gebasseerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:

Ben heel erg benieuwd naar S2... begin daar een dezer dagen mee. Sowieso zijn dit soort series mega gaaf, mogen er best meer gemaakt worden

Wij dachten het rustig aan te doen met Alienist S02. Zaterdagmiddag waren we al klaar, heel sterk verhaal :loving:

Zijn nu begonnen aan The Frankenstein Chronicles, eerste aflevering voorspelde veel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.

oke I’m in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2020 20:52 
 
Hardtraxx Crew

Nieuwe Mandalorian episode :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2020 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Nieuwe Mandalorian episode :drool:


Ik start woensdag ermee, ga de group-watch functie gebruiken (puur om te zien wat het is) met 2 vrienden. Iets om naar uit te kijken elke week :)

OT: voor anime liefhebbers op Netflix:
- Sirius The Jaeger
- Blood of Zeus (mindere animaties maar leuk verhaal en kijkt lekker weg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Haunting of Bly Manor gezien.

Verwachtte iets soortgelijks als Hill House, wat niet het geval was.
Dit gaf gaandeweg ik door de eerste episodes heen ging een beetje een teleurgesteld gevoel.

Toen kreeg het verhaal in één episode opeens een fraaie onthulling, wat de serie voor mij uiteindelijk een geslaagde maakte. Mooi, creatief plot waarvoor je een klein beetje geduld moet hebben.

In ieder geval absoluut niet je standaard horror flick.
Het classificeert zichzelf misschien niet eens als horror.

Props ook naar de actrice die het meisje speelt, erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.

oke I’m in :D

Hele vette serie idd! Gisteren begonnen aan seizoen 2. Lijkt me wel weer een ziek verhaal. Hou wel van dat stijltje ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Chroman schreef:
Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.

oke I’m in :D

Hele vette serie idd! Gisteren begonnen aan seizoen 2. Lijkt me wel weer een ziek verhaal. Hou wel van dat stijltje ook. :D

:cool:

Inmiddels ook begonnen aan seizoen 2 (nu bij aflevering vier vlgm). Wederom megavet verhaal tot nu toe. Cinematografisch is het ook erg mooi dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben er nog steeds niet aan begonnen, loop ook 6 weken achter met Undercover (ik kom er gewoon niet aan toe)
Maar zeker dat ik er tijd voor vrij maak :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 14:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend The Queen's Gambit gekeken. Erg intrigerend, zeker aangezien ik van tevoren niet heel veel met schaken had. Ook buiten het spel om zijn de verschillende karakters interessant genoeg om in 7 afleveringen gehecht te raken aan sommige mensen. Ook fantastisch werk van Anya Taylor-Joy (Beth)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
De serie Eigen Kweek. Raar maar het bleef mij boeien :D
Ondertiteling was wel nodig :lol:


Heerlijk simpel deze serie. Ook geinig met de Berger-broers van Undercover, die nu die onnozele gastjes zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigen Kweek is inderdaad echt goud! :lol: Jammer dat het laatste seizoen niet op Netflix staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Eigen Kweek is inderdaad echt goud! :lol: Jammer dat het laatste seizoen niet op Netflix staat


Die staat er wel op :P

Goude serie inderdaad.
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic