Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen tijd bezig met The Last Kingdom, toffe serie met leuke personages :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2020 01:53 
 

The Umbrella Academy afgekeken en heb me prima vermaakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisterenavond ook Dark afgekeken. S3 vond ik wel de minste van de 3, maar fijn om het zo afgerond te hebben. Maximaal 1 aflevering per dag gekeken, om spoilers te vermijden geen stambomen of iets ernaast gehouden (had achteraf wel gekund dus met die Netflix-site xd ). Kon het toch wel prima volgen, de laatste 2 afleveringen zetten alles nog eens mooi op een rijtje. Nu lekker op internet rondlezen en achter nog meer leuke kleine details komen. Vooral die van Wöller's oog is leuk, zat hier nog mee.

Op internet gaan de wildste theorieën rond, blijkt dat de acteur gewoon echt een verwonding aan zijn oog had en de producenten hebben het er gewoon in gehouden om met de kijkers te fucken

Complete serie is wel een van de vetste series die ik heb gezien, ga hem nog wel een keer volledig kijken denk ik, over minimaal een jaar.

Nu beginnen aan How To Sell Drugs Online S2, om in de Duitse sferen te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdje terug ook Dark afgekeken en ik vond seizoen 3 ook het minste. Desalniettemin, héél gave serie. Sinds tijden niet meer zo genoten van een serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel mee eens, mij bekroop het gevoel een beetje dat dit het laatste seizoen moest zijn en daardoor alles in sneltreinvaart bij elkaar moest komen. Tevens vond ik het ook een beetje een soort samenvatting van seizoen 1 en 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nu bezig met Don't F**k with Cats. Wtf.


Idd een WTF. Ziek figuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 01:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige week begonnen aan Prison Break. Vet hoe het verhaal steeds een andere wending krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 07:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Vorige week begonnen aan Prison Break. Vet hoe het verhaal steeds een andere wending krijgt.

Na seizoen 2 kun je stoppen. Dan wordt het uitgemolken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
simon10pont schreef:
Vorige week begonnen aan Prison Break. Vet hoe het verhaal steeds een andere wending krijgt.

Na seizoen 2 kun je stoppen. Dan wordt het uitgemolken.

Eens, 3 is wel een max
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna Undercover 2 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2020 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister tweede seizoen van How To Sell Drugs Online (Fast) uitgekeken. Lachen man. Again zo vaak van die Rundfunk-achtige momentjes. Hou wel van die droge humor. Maar tegelijkertijd zit er ook wel een klein spanningselement in dus dat is wel leuk.

Vanavond twee afleveringen gekeken van de spin-off van Vis a Vis, ook tof. Beetje zoals het eerste seizoen waarin je bij de eerste afleveringen met zoveel vragen zit en ze steeds een beetje van de puzzel oplossen. Benieuwd hoe het verder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 08:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna klaar met Warrior Nun. beetje mixed feeling erover.. enerzijds geen saaie serie, anderzijds niet heel boeiend.
Beetje ver gezocht allemaal met sommige zaken, personages zijn voorspellend als je beetje nadenkt.

leuk om even tussendoor te kijken, niet de moeite voor bingewatch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Bijna klaar met Warrior Nun. beetje mixed feeling erover.. enerzijds geen saaie serie, anderzijds niet heel boeiend.
Beetje ver gezocht allemaal met sommige zaken, personages zijn voorspellend als je beetje nadenkt.

leuk om even tussendoor te kijken, niet de moeite voor bingewatch


Jaa beetje zelfde gevoel erbij! Kijkt wel gewoon lekker weg, vind de actie wel tof en verhaal steek goed in elkaar!
Opzich ga ik het tweede seizoen wel kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
rakkietakkie schreef:
Bijna klaar met Warrior Nun. beetje mixed feeling erover.. enerzijds geen saaie serie, anderzijds niet heel boeiend.
Beetje ver gezocht allemaal met sommige zaken, personages zijn voorspellend als je beetje nadenkt.

leuk om even tussendoor te kijken, niet de moeite voor bingewatch


Jaa beetje zelfde gevoel erbij! Kijkt wel gewoon lekker weg, vind de actie wel tof en verhaal steek goed in elkaar!
Opzich ga ik het tweede seizoen wel kijken!


Als die komt, kijk ik die ook gewoon. Doe ik met de meeste series waar vervolg op komt.
Behalve Lost in Space en Penny Dreadfull...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De serie Eigen Kweek. Raar maar het bleef mij boeien :D
Ondertiteling was wel nodig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
De serie Eigen Kweek. Raar maar het bleef mij boeien :D
Ondertiteling was wel nodig :lol:

Die serie is echt lache indd! Ook ik als limburger moest de ondertiteling aanzetten.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Martin Waus schreef:
De serie Eigen Kweek. Raar maar het bleef mij boeien :D
Ondertiteling was wel nodig :lol:

Die serie is echt lache indd! Ook ik als limburger moest de ondertiteling aanzetten.. haha


Dat is omdat het een West-Vlaamse serie is. Dat taaltje kan je een beetje vergelijken met het Fries. Enkel de mensen van die regio kunnen het spreken en verstaan. Zo heb je zelfs het woord 'ja' dat vervoegt wordt, om maar een klein voorbeeld van de gekkigheid en complexiteit van het West-Vlaams te tonen. (zie filmpje voor vervoeging van het woord ja)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Bijna Undercover 2 :yay:

Even een hele grote WTF in aflevering 1.

Wel weer lekker die vibe van seizoen 1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Martin Waus schreef:
Bijna Undercover 2 :yay:

Even een hele grote WTF in aflevering 1.

Wel weer lekker die vibe van seizoen 1...


zo de tering. Wat een start van een nieuwe seizoen. Binnen de eerste 8 minuten al gewoon weer met beide benen op de grond. Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Heb een vermoeden dat het wellicht eens helemaal verkeerd af kan lopen dit keer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
rakkietakkie schreef:
Martin Waus schreef:
Bijna Undercover 2 :yay:

Even een hele grote WTF in aflevering 1.

Wel weer lekker die vibe van seizoen 1...


zo de tering. Wat een start van een nieuwe seizoen. Binnen de eerste 8 minuten al gewoon weer met beide benen op de grond. Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Heb een vermoeden dat het wellicht eens helemaal verkeerd af kan lopen dit keer ofzo.


Ik hoop (en gok) dat ze afscheid nemen van de oude personages (Waes en Drijver) en er nieuwe undercovers gevolgd gaan worden gaandeweg de serie weer centraal gezet worden voor S3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze week seizoen 1 van Ratched gekeken. Nieuwe netflixserie gebaseerd op zuster Ratched van One Flew Over The Cuckoo’s Nest. Hele vette serie, beetje sinister soms ook wel. Goed gefilmd, spannend, kijkt heerlijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net seizoen 10 gekeken van The Walking Dead. De slotaflevering heeft weer een cliffhanger van formaat. >.<

Het 11e seizoen zou ook gelijk het laatste moeten zijn. Ben wel benieuwd wat daar nog mee gaat gebeuren maar dan kan deze serie eindelijk de kast in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 10:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jemig, loopt die nog steeds? Ben bij seizoen 6 afgehaakt. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Eerste 3 afleveringen van Alienist gekeken. Super vet tot nu toe. Beetje Sherlock Holmes meets Peaky Blinders.

Aanrader, zijn nu rustig met seizoen 2 aan het doen want zijn nu op zoek naar nieuwe serie om te bingen
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic