Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist het Duits in die serie voegt zoveel toe ook naar mijn mening. Slaat nergens op eigenlijk maar vind dat veel vetter dan Engels..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk het in het Duits met Engelse ondertitels. Gaat prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Juist het Duits in die serie voegt zoveel toe ook naar mijn mening. Slaat nergens op eigenlijk maar vind dat veel vetter dan Engels..

Haha, ik ben Duits dus oprecht een mooie(re) taal gaan vinden door Dark :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 01:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist Dark S3 afgekeken. Een woord: fenomenaal! Dat einde. :worship: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand Project Blue Book gezien en is het wat?
Ik hou wel van mysterieuze series, maar vaak valt het uiteindelijk tegen. Zoals The Outsider van HBO. Eerste paar afleveringen geniaal, daarna maar een beetje vaag en slecht uitgewerkt. Gelukkig was Dark dan wel weer briljant :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook meteen weer opnieuw begonnen met Dark :lol: Wil zeker weten dat ik het goed door heb. Man, in de eerste aflevering zitten zo veel hints naar seizoen 3. Ein fehler in der matrix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist ook Dark afgekeken. Wat een gruwelijke serie zeg, de tyfus. Soms snapte ik er echt geen bal van, maar die laatste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn zo fenomenaal dat alles op z’n plek valt. Beste serie die ik tot nu toe gezien heb! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnenkort weer beginnen met Dark S2 en 3, aanrader om 1 of de laatste aflevering van 1 nog eens terug te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Binnenkort weer beginnen met Dark S2 en 3, aanrader om 1 of de laatste aflevering van 1 nog eens terug te kijken?


Je kan beter een season 1 recap opzoeken op YouTube ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
DonnyD schreef:
Binnenkort weer beginnen met Dark S2 en 3, aanrader om 1 of de laatste aflevering van 1 nog eens terug te kijken?


Je kan beter een season 1 recap opzoeken op YouTube ^^

Dit idd. En eventueel ff die site die Sarabande hier laatst deelde bekijken, zodat je weer goed op de hoogte bent van alle connecties en personages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 10:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oneens, gewoon opnieuw kijken die paar afleveringen. Is toch gvd episch man. En bepaalde referenties uit de latere seizoenen mis je denk ik wel als je S1 niet opnieuw kijkt, zoals [spoiler] wanneer Bartosz tegen Martha zegt dat er een mythe is dat er een vermoorde vrouw op de bodem van het meer ligt, wat later over haar eigen moeder blijkt te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In ieder geval iets terugkijken dus :D Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onlangs begonnen met Letterkenny en ondertussen aan seizoen 7 bezig. Wat goed deze onzin. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook klaar met Dark. Het meeste is wel al gezegd, wat een serie!
Na seizoen 1 & 2 had ik steeds enkele recaps gekeken, analyses gelezen en op mijn 2e scherm de 'family tree' open gezet zodat ik kon goed kon meevolgen. Ter info: na s1 de kaart van s1 open terwijl ik s2 kijk en zo ook die van s2 open terwijl ik s3 keek. Geen spoilers dus. :) Dit heeft mij enorm veel geholpen. Ook de family tree die je in seizoen 3 op de grond ziet grondig bestudeerd toen die in beeld kwam met redelijk wat mindfucks als gevolg.

Vanwege al deze extra informatie had ik niet echt hetgene wat Indy had, dat alles op zijn plek viel, want aan de hand van die analyses was er al heel veel informatie gehaald uit s1, s2 en de family tree in s3 op de grond.

Desondanks was het toch heel vet om er ook beeld bij te hebben hoe bepaalde feiten gebeurd zijn.

Zojuist ook weer een dik uur op reddit zitten lezen zonder spoilers te moeten ontwijken. Heel interessant om zo wat kleine maar toch belangrijke dingen mee te krijgen die je compleet gemist hebt of de link niet had gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 14:58 
 
Hardtraxx Crew

Umbrella Academy s2 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begonnen aan Cursed....

I'm not disappointed, verhaal is meer dan goed te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mij gegooid op een nieuwe guilty pleasure namelijk Hell's Kitchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Net klaar met The Last Dance. Heb helemaal niets met basketbal, maar vond het echt een geweldige docu om te kijken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met Letterkenny en ondertussen aan seizoen 7 bezig. Wat goed deze onzin. :lol:


Ben begonnen hieraan door je post, echt te grappig! Die slimme dialogen die dan nergens over gaan echt heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Begonnen aan Cursed....

I'm not disappointed, verhaal is meer dan goed te volgen.


En klaar... Tof verhaal, aparte fantasy en meerdere volgbare personages die elk toch wel iets boeiends hebben.

Hopen dat er een seizoen 2 komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met Letterkenny en ondertussen aan seizoen 7 bezig. Wat goed deze onzin. :lol:


Ben begonnen hieraan door je post, echt te grappig! Die slimme dialogen die dan nergens over gaan echt heerlijk :thumbsup:

Die laatste seizoenen met Shoresy (die gast van het hockeyteam, wiens gezicht je nooit ziet). :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
YWalen schreef:
Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met Letterkenny en ondertussen aan seizoen 7 bezig. Wat goed deze onzin. :lol:


Ben begonnen hieraan door je post, echt te grappig! Die slimme dialogen die dan nergens over gaan echt heerlijk :thumbsup:

Die laatste seizoenen met Shoresy (die gast van het hockeyteam, wiens gezicht je nooit ziet). :lol: :lol:


Heb hem nu een paar keer (niet) gezien. Dat ie zo ondersteboven in die douche staat en over die moeders begint :lol: :lol:
Kwam er nog achter dat het gewoon die hoofdrol acteur is die hem ook speelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met Letterkenny en ondertussen aan seizoen 7 bezig. Wat goed deze onzin. :lol:


Als je dat leuk vind moet je ook Trailer Park Boys kijken, ook een serie met debiele canadezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met Letterkenny en ondertussen aan seizoen 7 bezig. Wat goed deze onzin. :lol:


Als je dat leuk vind moet je ook Trailer Park Boys kijken, ook een serie met debiele canadezen.


100% mee eens, de animatie serie is ook briljant
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nu bezig met Don't F**k with Cats. Wtf.
Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic