Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de helft van Dark seizoen 3. Ik kan er gewoon niet van slapen als ik dit ‘s avonds kijk. Zoveel vragen :lol:
Echt fucking vet weer. Heel benieuwd naar het einde, maar nu al één van de vetste serieus die ik ooit heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zometeen beginnen aan Dark :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Zometeen beginnen aan Dark :thumbsup:

Ik wil ook beginnen, maar zit ook nog met Breaking Bad, Suits en Vikings wat ik moet zien (en dan nog tussendoortjes voor af en toe zoals Community, Brooklyn 99 en After Life). Luxeproblemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 21:41 
 
Hardtraxx Crew

Brooklyn 99 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark uitgekeken gisteravond. Wauw. Plottwist op plottwist op plottwist maar wat bizar vet hoe dan in die laatste aflevering alle puzzelstukken op z’n plek vallen. Ook zo fijn dat het verhaal nu na 3 seizoenenen klaar is, echt precies goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ook bezig met seizoen 3, maar had misschien achteraf seizoen 1 & 2 opnieuw moeten kijken. Waren wel veel momenten dat ik had wie is dat ook alweer haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook begonnen aan Dark. Hele vette serie, maar soms is het nogal vaag (wat dus blijkbaar zo hoort dus mij hoor je niet klagen). Vet sfeertje neergezet ook, dus ik blijf zeker kijken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook begonnen aan Dark. Hele vette serie, maar soms is het nogal vaag (wat dus blijkbaar zo hoort dus mij hoor je niet klagen). Vet sfeertje neergezet ook, dus ik blijf zeker kijken! :D


Ook aan begonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twee weken geleden samen met mijn vriendin begonnen aan Vikings. Nog steeds in het eerste seizoen (ik ben niet zo'n snelle kijker), maar ik vind het nu al heel vet. Leuke personages en wat heeft Ragnar een perfecte kop voor die rol zeg. Beter hadden ze niet kunnen casten, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Indy schreef:
Ook begonnen aan Dark. Hele vette serie, maar soms is het nogal vaag (wat dus blijkbaar zo hoort dus mij hoor je niet klagen). Vet sfeertje neergezet ook, dus ik blijf zeker kijken! :D


Ook aan begonnen :D


Gisteren ook aan begonnen en 3 afleveringen gekeken. Vandaag weer verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Twee weken geleden samen met mijn vriendin begonnen aan Vikings. Nog steeds in het eerste seizoen (ik ben niet zo'n snelle kijker), maar ik vind het nu al heel vet. Leuke personages en wat heeft Ragnar een perfecte kop voor die rol zeg. Beter hadden ze niet kunnen casten, denk ik.


Eens, geknipt voor de rol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Nog twee afleveringen van Dark te gaan. Echt, hoe blijven ze het verzinnen. Je raakt toch onderhand zelf de draad volledig kwijt als je zoiets aan het schrijven bent :lol: Hoeveel dingen ook uiteindelijk terug komen in dit laatste seizoen die in het eerste/tweede heel kort waren omschreven zoals dat Bartosz in het tweede seizoen, tijdens de scene in het meer, tegen Martha iets zegt over de legende dat er op de bodem van het meer een vrouw ligt. Is dat dus verdomme haar eigen moeder die in '86 vermoord is xd Het is dat ik laatst alles heb gekeken, anders was ik dat detail compleet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna klaar met seizoen 1 van Dark en ik vind het echt héél vet. Blijkbaar zo vet dat ik al 2 dagen achterelkaar er over heb gedroomd. Half wakker/half in slaap, waarin ik mensen in verschillende tijdsgeesten voor me zie staan die niets met elkaar te maken hebben, maar toch verbonden zijn aan elkaar.

Nee ik neem geen drugs voor het slapen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 11:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha wat mooi om te lezen dit allemaal, ook zeer herkenbaar :lol: Ben ook echt iedereen in m'n omgeving aan het opdringen om te kijken, terwijl ik dat normaal zelf altijd fucking irritant vind en zo'n serie dan zelfs minder snel wil kijken xd Maar dit is wel echt zo'n serie die je zonder aandringen/advies van anderen misschien niet zo snel zou kijken omdat het nogal vaag + Duits is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren inderdaad ook maar begonnen, omdat het hier zo populair is. Eerste aflevering nog een beetje nietszeggend, maar heb al wel zin om verder te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Brooklyn 99 :loving:

Dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 20:51 
 
Hardtraxx Crew

Heb b99 al 5-6x opnieuw gekeken ofzo :lol: Geweldige show :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Gisteren inderdaad ook maar begonnen, omdat het hier zo populair is. Eerste aflevering nog een beetje nietszeggend, maar heb al wel zin om verder te kijken.


Het begin vond ik ook een beetje wennen. Het is ook echt een serie waar je bij moet opletten en niet ondertussen 3 andere dingen kunt doen.

Na S01E05 had ik wel even een bezinningsmomentje nodig van 10-15 minuten om alles op een rijtje te zetten :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Heb b99 al 5-6x opnieuw gekeken ofzo :lol: Geweldige show :D

Damn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dark gisteren afgekeken. Die 10 blijft staan, perfect einde voor deze serie :worship: Die laatste 2 afleveringen waren echt geweldig, vooral 7 denk je alles gehad te hebben, komt Bartosz even aanzetten, een grotere incest krijg je niet xd . De schrijvers hebben een geweldig werk geleverd, alles is tot in de details uitgewerkt en uitgelegd. Je ziet ook wel dat ze tijdens seizoen 1 al precies wisten wat er in 3 zou gebeuren, sluit echt naadloos op elkaar aan allemaal. Deze serie is echt ontzettend ondergewaardeerd, misschien wel een van de meest sterke series aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 08:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bijna klaar met Dark moet alleen nog de laatste aflevering. Maar ben het overzicht wel een beetje kwijt geraakt :lol:
Ga de laatste aflevering binnenkort afkijken en dan denk ik alles nog maar eens van voor tot achter bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net begonnen aan S05 van Better Call Saul.

Toen ik door S01 was had ik het idee dat er later wel meer 'actie' zou komen, maar het feit dat dat er nu nog niet echt is, maar wel alle puzzelstukjes op hun plek vallen, is echt tof. Ook herinnerde ik mij pas dat Hector degene is in Breaking Bad die in een rolstoel in dat verzorgingstehuis zat, toen ik hem zag tikken in het ziekenhuis.

Ook dat het begin van S05 een stukje uit de toekomst van Jimmy laat zien, terwijl we al meer van die stukjes in dat winkelcentrum hebben gezien. Nu pas kreeg ik door dat het de toekomst is. Dacht altijd dat het juist verleden was, want kennelijk niet goed opgelet bij S01E01 en de hint in S02E01. Nog steeds afvragen hoe ik dat gemist heb.

Deze manier van een serie vind ik wel echt tof. Er wordt je veel verteld, al wordt het niet altijd verteld. Het tempo is ook heerlijk en het feit dat je niet alleen Jimmy volgt, maar ook vele die er omheen hangen, is top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren ook eindelijk Dark afgerond. Wat een einde, wat een serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde ook Dark kijken tot ik er achter kwam dat het een Duitse serie is die na is gesynchroniseerd :( jammer genoeg kan ik mij in beide gevallen ontzettend er aan storen :lol: autist dat ik ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon Duits kijken! Ik dacht ook dat ik dat vreselijk zou vinden maar na twee afleveringen hoorde ik het al haast niet eens meer.
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic