Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Gangs of London.

Vet begin, er worden iig geen consessies op de gewelddadige scenes gedaan -.- laat dat maar aan de Engelsen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Fucking hyped voor Dark S3. Vandaag ook heel seizoen 1 er weer doorheen gejaagd, je kan gewoon niet stoppen met kijken als je er eenmaal in zit. Dat sfeertje is zo goed neergezet en het verhaal an sich is zo aangrijpend en boeiend. En het viel me nu bij de 2e keer kijken ook echt op hoe vet en passend de muziek ook is in deze serie. Vooral deze icm met de betreffende scene:



Zo ja! Dat wordt er weer eentje hoor. Deze week maar eens beginnen met het terug kijken van seizoen 1 en 2, ook al heb ik 1 al 3 keer gezien. Even de connecties weer in mijn geheugen krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick & Morty fans, ga zeker eens de serie Solar Opposites checken. Identiek qua humor en vaagheid (deels zelfde schrijvers). Goed gelachen al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fucking hyped voor Dark S3.

Dit. Echt zo'n waanzinnig vette serie. En als het goed is wordt S3 ook meteen de laatste en dat vind ik een heel fijn vooruitzicht. Stoppen op het hoogtepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Rick & Morty fans, ga zeker eens de serie Solar Opposites checken. Identiek qua humor en vaagheid (deels zelfde schrijvers). Goed gelachen al!

Waar kijk je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Helicaze schreef:
Rick & Morty fans, ga zeker eens de serie Solar Opposites checken. Identiek qua humor en vaagheid (deels zelfde schrijvers). Goed gelachen al!

Waar kijk je dit?

Goede streaming site. Check pb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Pommer schreef:
Fucking hyped voor Dark S3.

Dit. Echt zo'n waanzinnig vette serie. En als het goed is wordt S3 ook meteen de laatste en dat vind ik een heel fijn vooruitzicht. Stoppen op het hoogtepunt.

Ja ik heb precies hetzelfde, was al bang dat het een uitgemolken bende zou worden. Denk oprecht dat ik dit (mede afhankelijk van hoe het afloopt) na Band of Brothers de vetste serie ooit vind.

Heb trouwens beide seizoenen er in 3 dagen weer doorheen gejaagd. Gvd zieke partij kippenvel tijdens de finale van S2. Was ook wel ff nodig om alle connecties weer op een rijtje te krijgen. In principe is alles me duidelijk (vooralsnog), alleen kom ik er bij 1 ding er nog niet 100% uit en dat is bij Charlotte. [spoiler] Is Charlotte haar dochter nou ook haar moeder? Of is zij het gewoon zelf, 33 jaar later/eerder? Heb er allerlei theorieën op los gelaten en volgens mij kan het allebei. Fucked up is het in ieder geval wel :lol:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha lekker. Wel goed idee om het nog een keer te kijken ja om weer even te weten hoe het nou precies zat.

[spoiler] Ja, Charlotte haar dochter is ook haar moeder. Heel fucked up. [/spoiler]

Dit is een hele vette site waarop ook alle connecties en storylines zijn te vinden: https://dark.netflix.io/ Wel dikke spoilers als je seizoen 1 en 2 niet hebt gezien. Ik zeg het even erbij. Op die website staat: [spoiler]"They [Elisabeth and Noah] will eventually have a child together: Charlotte. Elisabeth is the mother of her own mother, or the daughter of her own daughter. Their existences are mutually dependent on each other: a so-called Bootstrap Paradox that's only possible with time travel."[/spoiler]


Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Dit is een hele vette site waarop ook alle connecties en storylines zijn te vinden: https://dark.netflix.io/ Wel dikke spoilers als je seizoen 1 en 2 niet hebt gezien.

Thanks hiervoor, heb niet echt tijd om de eerste twee seizoenen weer te gaan kijken dus denk a.d.h.v. deze site ff alles vers in het geheugen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begonnen aan Daybreak...

Goede humor.... Leuke camera settings... Kan er goed om lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste aflevering van seizoen 6, deel één van Vikings was wel weer spannend. Vond seizoen 5 een beetje mwah, maar laatste seizoen is weer de moeite waard om te kijken. Mis nog wel een echt epische battlescene zoals in seizoen 3, 4 en 5, maar die komen vast wel in de laatste helft van seizoen 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Laatste aflevering van seizoen 6, deel één van Vikings was wel weer spannend. Vond seizoen 5 een beetje mwah, maar laatste seizoen is weer de moeite waard om te kijken. Mis nog wel een echt epische battlescene zoals in seizoen 3, 4 en 5, maar die komen vast wel in de laatste helft van seizoen 6.

Spoiler

vond Lagertha's afscheid erg mooi en emotioneel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week aan Vikings begonnen en ben nu in seizoen 3. Ik vind het echt tering vet, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vorige week aan Vikings begonnen en ben nu in seizoen 3. Ik vind het echt tering vet, haha.

Haha nice! Snel gedaan ook :lol: Seizoen 3 en 4 zijn echt gruwelijk. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2020 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. Ook pas begonnen aan Vikings (2 afleveringen gehad pas) maar is al veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vikings :love: Vloog ik door heen. Ik bewaar seizoen 6 om te kijken vlak voor Assassins Creed Valhalla uitkomt. Zit dan helemaal in de juiste sfeer haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen 3 van Dark :woot: Wtf... Zit nu bij aflevering 5, maar het is echt weer bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Seizoen 3 van Dark :woot: Wtf... Zit nu bij aflevering 5, maar het is echt weer bizar.


Heb daar eens 2 afleveringen van gekeken, maar pakte me toen niet echt. Moeite waard om weer eens een kijkbeurt te geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 14:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Hekzitter schreef:
Seizoen 3 van Dark :woot: Wtf... Zit nu bij aflevering 5, maar het is echt weer bizar.


Heb daar eens 2 afleveringen van gekeken, maar pakte me toen niet echt. Moeite waard om weer eens een kijkbeurt te geven?

JA

Heb S3 er in één dag doorheen gejaagd. Mega dik, maar vond S2 toch nog net iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Denkeleda schreef:
Hekzitter schreef:
Seizoen 3 van Dark :woot: Wtf... Zit nu bij aflevering 5, maar het is echt weer bizar.


Heb daar eens 2 afleveringen van gekeken, maar pakte me toen niet echt. Moeite waard om weer eens een kijkbeurt te geven?

JA

Heb S3 er in één dag doorheen gejaagd. Mega dik, maar vond S2 toch nog net iets beter.


Ik vond de plottwist in de laatste aflevering van S2 ook echt heel sterk, maar S3 zorgde ervoor dat alle losse eindjes aan elkaar geknoopt werden. De ontwikkeling van bepaalde personages vond ik daarbij erg geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zit pas bij aflevering 1 van seizoen 3. Blijf me toch iedere keer weer verbazen hoe ze het zelf verzonnen krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Zit pas bij aflevering 1 van seizoen 3. Blijf me toch iedere keer weer verbazen hoe ze het zelf verzonnen krijgen :lol:


Daarom is het ook zo ziek. Zelfs in Volendam zitten ze mee te kijken en denken ze van: "Ja daar kunnen we wat van leren haha"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangs Of London een begin aan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Die heb ik toevallig vandaag afgekeken. Hardste serie die er is, echt gruwelijke actie erin. Verhaal mwa mwa.
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic