Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het maar één seizoen zou zijn. Seizoen 2 was op zich een logische opvolger qua verhaal, maar werd ontzettend langdradig. Seizoen 3 was gewoon overbodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf 24 juni: alle seizoenen van 24 op Netflix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Band of brothers ook eindelijk gezien. Ontzettend indrukwekkend en absoluut een serie die je gezien moet hebben. Kippenvel bij aflevering 9 ook, ongekend.

De welbekende aflevering. Elke keer als ik hem maakt het iets los hij me :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
En ik ben ook weer verder gegaan met The 100, zit me daar zo heerlijk kapot aan te ergeren. Het verhaal gaat ook helemaal nergens meer over en dat overdramatisch gelul en gejank de hele tijd, en toch blijk ik t weer kijken. Zelfde voor 13 Reasons Why dat volgende week weer verder gaat trouwens, maar dat ga ik ook gewoon weer kijken :lol:


Nou seizoen 4 gezien van 13 reasons why, maar moet zeggen dat het me heel erg mee viel. Prima afsluiter zelfs. Alleen de hoeveelheid gay scenes waren wel wat te geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Space Force, Lost Space, Rick and Morty, Trailer Park Boys en Vampires afgelopen weekend allemaal er door heen gekeken.

Nu begonnen aan Undefiant Ones (over dr. Dre etc) snowpiercer en the 100.
Daarna staat Hollywood klaar en dark tourist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf weer begonnen aan Mr Robot na ik jaren geleden halverwege was afgehaakt door de wekelijkse releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 13:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben zelf weer begonnen aan Mr Robot na ik jaren geleden halverwege was afgehaakt door de wekelijkse releases.

Is dit nog ergens te zien of moet ik het downloaden? Destijds was het nog op ned2 of 3 ofzo maar zie het daar nu ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zijn mensen al klaar met Westworld S3? Ik vond S1 echt geweldig, S2 al een stuk minder en nu na 3 afleveringen in S3 kan het me al niet meer boeien. Er is echt geen pijl op te trekken waar die hele serie nou eigenlijk heen gaat en dat hele wilde westen sfeertje wat S1 mede zo vet maakte komt volgens mij ook niet meer terug. Ik ben er wel klaar mee denk ik.

Ieder seizoen is inderdaad anders qua sfeer, maar het mysterieuze en de verhaallijn houden mij nog steeds geboeid. Nette plot twists, mooie beelden, tijd nemen voor dialoog en het verhaal vertellen. Ik heb weinig klachten. Wel vind ik dat seizoen 3 meer op 'de menigte' is gericht dan bijv. seizoen 1, maar niet zo erg dat het de serie voor mij verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben zelf weer begonnen aan Mr Robot na ik jaren geleden halverwege was afgehaakt door de wekelijkse releases.


Hier een tijdje terug ook opnieuw begonnen. Had destijds enkel seizoen 1 gekeken toen dat uit was. Ik zit nu net aan seizoen 4 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vind men van seizoen 6 van Vikings? Is natuurlijk al een tijdje uit maar staat nu op netflix!
Persoonlijk wel weer bruut gedaan ben nu wel benieuwd naar het einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Wat vind men van seizoen 6 van Vikings? Is natuurlijk al een tijdje uit maar staat nu op netflix!
Persoonlijk wel weer bruut gedaan ben nu wel benieuwd naar het einde!


Daar moet je dus op wachten want het is de 1e helft van het seizoen pas

OT: Vind het nog leuk maar het wordt onwijs uitgesmeerd waardoor de vaart eruit is imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nuracore schreef:
Ben zelf weer begonnen aan Mr Robot na ik jaren geleden halverwege was afgehaakt door de wekelijkse releases.

Is dit nog ergens te zien of moet ik het downloaden? Destijds was het nog op ned2 of 3 ofzo maar zie het daar nu ook niet meer.

Amazon heeft het, anders wordt het downloaden. Maar dat is het zeker waard, seizoen 4 is up there met de beste seizoenen aller tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nuracore schreef:
Ben zelf weer begonnen aan Mr Robot na ik jaren geleden halverwege was afgehaakt door de wekelijkse releases.

Is dit nog ergens te zien of moet ik het downloaden? Destijds was het nog op ned2 of 3 ofzo maar zie het daar nu ook niet meer.

Op Amazon prime inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuwste seizoen van Vikings staat eindelijk op Netflix. Inmiddels in aflevering 3 en het is zeker weer genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 00:04 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Ben zelf weer begonnen aan Mr Robot na ik jaren geleden halverwege was afgehaakt door de wekelijkse releases.

Moet ik ook maar eens gaan doen, toen seizoen 1 helemaal gekeken en toen bij seizoen 2 dacht ik van meh :P Maar goed, binnenkort maar weer ns proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beginnen aan The Pacific.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Robot zeker afkijken, alleen al voor het einde. De weg ernaar toe is wellicht soms doorbijten, maar dit einde is waarschijnlijk voor mij één van de beste serie-finales ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Mr Robot zeker afkijken, alleen al voor het einde. De weg ernaar toe is wellicht soms doorbijten, maar dit einde is waarschijnlijk voor mij één van de beste serie-finales ooit.


Ik heb nog 3 afleveringen te gaan in het laatste seizoen en ik zit hier nu al zo :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Robot had echt hands down het sterkste einde van alle series die ik tot zover heb gekeken. Heel knap hoe je de hele tijd niet weet waar het heengaat en het tegelijkertijd achteraf toch allemaal zo logisch is. Heel seizoen 4 is sowieso enorm sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Mr Robot had echt hands down het sterkste einde van alle series die ik tot zover heb gekeken. Heel knap hoe je de hele tijd niet weet waar het heengaat en het tegelijkertijd achteraf toch allemaal zo logisch is. Heel seizoen 4 is sowieso enorm sterk.


Uitgekeken en echt wow.

Juist nog eens even op reddit een hele uitleg gelezen (incl. comments) want ik had wat verheldering nodig op het einde. Nu ik het gelezen heb snap ik het goed en is het inderdaad zeer sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 19:22 
 
Hardtraxx Elite

Waar kan ik mr robot ergens kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Waar kan ik mr robot ergens kijken?

Amazon prime

Edit, e07s04 :oh: omg
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr Robot na één week bingen af gekeken en dat einde... wow.
Zo mindfuck maar ook zo logisch. Netjes gedaan!

Vond het een dikke serie en geeft me wederom een leeg gevoel nu ik er mee klaar ben. Iets wat enkele series maar doen bij mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 23:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking hyped voor Dark S3. Vandaag ook heel seizoen 1 er weer doorheen gejaagd, je kan gewoon niet stoppen met kijken als je er eenmaal in zit. Dat sfeertje is zo goed neergezet en het verhaal an sich is zo aangrijpend en boeiend. En het viel me nu bij de 2e keer kijken ook echt op hoe vet en passend de muziek ook is in deze serie. Vooral deze icm met de betreffende scene:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas toch ook maar aan Vikings begonnen. Vind 't echt tof, had ik niet verwacht.
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic