Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wtf. Alles wees erop dat het in mei op Netflix zou staan. We worden weer lekker opgelicht, net als Fred Rutten z'n 5G brigade!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Seizoen 2 van Undercover pas vanaf 6 september op Netflix :slow: :slow:



Poah ik kan echt niet naar die vent van de jumbo kijken :lol: Blijf ver bij die serie uit de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij speelt echt wel goed in die serie vind ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoooly shit mindhunter net afgekeken. Wat goed. Zonder "echt" geweld te laten zien wel gewoon maximale spanning creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
hoooly shit mindhunter net afgekeken. Wat goed. Zonder "echt" geweld te laten zien wel gewoon maximale spanning creëren.


Ja Mindhunter is wel echt een sterke serie he, wel jammer dat seizoen 3 zeer waarschijnlijk nog best een tijd op zich laat wachten omdat David Fincher met andere projecten aan de gang gaat.

Niet echt een serie, maar een docu serie die mij heeft weggeblazen is the Last Dance, over Chicago Bulls/Michal Jordan. Ben absoluut geen basketbal fan maar die 10 afleveringen zijn echt voorbij gevlogen. Aanrader du jour.

ULTIMO schreef:
Hij speelt echt wel goed in die serie vind ik :cool:

Ik trek Nederlandse serie's heel slecht, en als die gozer van de Jumbo er in speelt dan helpt dat ook zeker niet mee, kan d'r niks aan doen :lol:

edit: oja gvd Ozark seizoen 3, dat tikt bijna Breaking Bad levels aan, wat was dat fucking vet :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
edit: oja gvd Ozark seizoen 3, dat tikt bijna Breaking Bad levels aan, wat was dat fucking vet :oh:

Was dus laatst van plan om die te gaan kijken, maar de andere seizoenen zijn alweer zo ontiegelijk lang geleden dat ik die heb gezien dat ik er niks meer van weet. En geen zin om eerste twee seizoenen weer te gaan kijken. Zag al wel wat recaps voorbij komen, maar dat is alsnog onvoldoende om weer in het verhaal te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ooit begonnen, en na 4 afleveringen afgehaakt om wat voor reden dan ook, even helemaal opnieuw begonnen was wel de moeite waard. Ook echt een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 16:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niet echt een serie, maar een docu serie die mij heeft weggeblazen is the Last Dance, over Chicago Bulls/Michal Jordan. Ben absoluut geen basketbal fan maar die 10 afleveringen zijn echt voorbij gevlogen. Aanrader du jour.

Hier ben ik het helemaal mee eens, heel vet om die beelden van vroeger te zien en te ontdekken hoe groot hij nou écht was.

Rickzel schreef:
edit: oja gvd Ozark seizoen 3, dat tikt bijna Breaking Bad levels aan, wat was dat fucking vet :oh:

Hier ben ik het helemaal niet mee eens. Waar de eerste 2 seizoenen nog oprecht spannend waren vond ik dit seizoen wat dat betreft tegenvallen. Leek meer op GTST steeds dat gezeik tussen Marty en Wendy. En al helemaal de vergelijking met Breaking Bad, foei :P

Pommer schreef:
Zijn mensen al klaar met Westworld S3? Ik vond S1 echt geweldig, S2 al een stuk minder en nu na 3 afleveringen in S3 kan het me al niet meer boeien. Er is echt geen pijl op te trekken waar die hele serie nou eigenlijk heen gaat en dat hele wilde westen sfeertje wat S1 mede zo vet maakte komt volgens mij ook niet meer terug. Ik ben er wel klaar mee denk ik.


Niemand? Hoopte dat ik toch nog overtuigd kon worden om verder te kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeee man meen je dit? Vond hem echt zo goed vooral door de broer van Wendy, en hoe hij het speelde vond ik het echt ver boven de eerste twee seizoenen uitsteken, vond sowieso elk seizoen steeds beter. Heb echt veel vergelijkingen met Breaking Bad... het kan er niet aan tippen hoor, maar komt er dicht in de buurt imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 17:27 
 
Hardtraxx Elite

White Lines is ook een aanrader, zelfde makers als La Casa De Papel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Niemand? Hoopte dat ik toch nog overtuigd kon worden om verder te kijken :P

Nee ben ook snoeihard afgehaakt.

Ozark S3 was inderdaad episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Jordi schreef:
hoooly shit mindhunter net afgekeken. Wat goed. Zonder "echt" geweld te laten zien wel gewoon maximale spanning creëren.


Ja Mindhunter is wel echt een sterke serie he, wel jammer dat seizoen 3 zeer waarschijnlijk nog best een tijd op zich laat wachten omdat David Fincher met andere projecten aan de gang gaat.


Sluit me helemaal aan bij bovenstaande. Met heel veel plezier naar gekeken. Overigens wist ik heel niet dat er een seizoen 3 zou komen. Wat mij betreft was seizoen 2 ook een prima einde, maar ik ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Niemand? Hoopte dat ik toch nog overtuigd kon worden om verder te kijken :P


Nee stop maar, met tegenzin uitgekeken, het is S2 maar dan nog erger -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat het eind van S1 het eigenlijk een beetje voorspelde waar S2 naar toe zou gaan. Hierdoor ben ik afgehaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rickzel schreef:
Niet echt een serie, maar een docu serie die mij heeft weggeblazen is the Last Dance, over Chicago Bulls/Michal Jordan. Ben absoluut geen basketbal fan maar die 10 afleveringen zijn echt voorbij gevlogen. Aanrader du jour.

Hier ben ik het helemaal mee eens, heel vet om die beelden van vroeger te zien en te ontdekken hoe groot hij nou écht was.


Absoluut mee eens. Voor iedereen met ook maar een greintje voorliefde voor sport die dieper gaat dan enkel voetbal is dit verplichte kost. Nu heb ik sowieso wel een voorliefde voor sport docu's, maar dit was echt genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag gisteren dat ze bij een of andere zender in Belgie (1?) Band of Brothers uitzonden. Ondanks dat ik die laatst helemaal weer heb gekeken, toch even blijf hangen. Viel me toen een grappig detail op (spoiler voor de mensen die de aflevering in Nuenen, Nederland niet hebben gezien:)

Bull wordt op de hielen gezeten door een tank die in vlammen staat, grappige is dat op de achterkant van de tank een sticker met een bull is geplakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik zag gisteren dat ze bij een of andere zender in Belgie (1?) Band of Brothers uitzonden.


Correct, één is momenteel bezig met iedere dag BoB uit te zenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 20:48 
 
Hardtraxx Elite

Het nieuwe seizoen van Trailer Park Boys :worship:
Wel mooi gedaan dat het helemaal animated is geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Het nieuwe seizoen van Trailer Park Boys :worship:
Wel mooi gedaan dat het helemaal animated is geworden xd


Hij is weer mooi ja, Now fuck off i got work to do
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Band of brothers ook eindelijk gezien. Ontzettend indrukwekkend en absoluut een serie die je gezien moet hebben. Kippenvel bij aflevering 9 ook, ongekend.

En ik ben ook weer verder gegaan met The 100, zit me daar zo heerlijk kapot aan te ergeren. Het verhaal gaat ook helemaal nergens meer over en dat overdramatisch gelul en gejank de hele tijd, en toch blijk ik t weer kijken. Zelfde voor 13 Reasons Why dat volgende week weer verder gaat trouwens, maar dat ga ik ook gewoon weer kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb seizoen 1 van 13 reasons why toen wel gekeken, maar wat een deprimerende teringzooi zeg, brengt je diep en diep in de put. Het is net Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Band of brothers ook eindelijk gezien. Ontzettend indrukwekkend en absoluut een serie die je gezien moet hebben. Kippenvel bij aflevering 9 ook, ongekend.

En ik ben ook weer verder gegaan met The 100, zit me daar zo heerlijk kapot aan te ergeren. Het verhaal gaat ook helemaal nergens meer over en dat overdramatisch gelul en gejank de hele tijd, en toch blijk ik t weer kijken. Zelfde voor 13 Reasons Why dat volgende week weer verder gaat trouwens, maar dat ga ik ook gewoon weer kijken :lol:


Heb aflevering 1 ook gekeken van het nieuwe seizoen The 100
Ben alleen echt totaal kwijt waar het nog over gaat, vind er niks meer aan, denk ook niet dat ik doorga met kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hou het dan nog even vol. Is toch het laatste seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zelfde voor 13 Reasons Why dat volgende week weer verder gaat trouwens, maar dat ga ik ook gewoon weer kijken :lol:


Jezus, seizoen 2 was al een uitmelkerij, en 3 nog veel erger, ik vond seizoen 1 wel boeiend maar 3 was erg slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 19:02 
 
Hardtraxx Elite

3 was niet al te best nee, beter als seizoen een gaat het toch niet worden met 13 reasons why.
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic