Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Indy schreef:
Wellicht dat ik me nu moet 'schamen', maar ben pas begonnen met How I Met Your Mother. Fantastische serie en kijkt echt heerlijk weg! Wat een clown die Barney :lol:

Ik vind het echt niet grappig gewoon, maar ben volgens mij één van de weinige.

Nee, je bent niet de enige. :P
De enige die wel grappig is is Marshall, die Barney vind ik veel te geforceerd om grappig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 16:53 
 
Hardtraxxer

op netflix friends aan het kijken maar wat blijft dit ook gewoon steengoed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Indy schreef:
Wellicht dat ik me nu moet 'schamen', maar ben pas begonnen met How I Met Your Mother. Fantastische serie en kijkt echt heerlijk weg! Wat een clown die Barney :lol:

Ik vind het echt niet grappig gewoon, maar ben volgens mij één van de weinige.

Ik wil een serie van HBO kijken die ik nog niet gezien heb. Twijfel tussen Boardwalk Empire, Outsider en Rome. Heeft iemand advies? Andere serie mag ook maar de bekendste heb ik allemaal wel gezien.


The Outsider begon erg interessant maar de clue kwam naar mijn idee te vroeg, wat de spanning wat van de latere afleveringen af haalde. Eerste twee eps scoren bij mijn een 9/10 maar daarna zakt het af naar een mager zeventje. Wel maar één seizoen dus kan niet zo veel kwaad.

Andere twee niet gezien, BE staat nog wel ergens begraven op mijn watchlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Indy schreef:
Wellicht dat ik me nu moet 'schamen', maar ben pas begonnen met How I Met Your Mother. Fantastische serie en kijkt echt heerlijk weg! Wat een clown die Barney :lol:

Ik vind het echt niet grappig gewoon, maar ben volgens mij één van de weinige.

Ik wil een serie van HBO kijken die ik nog niet gezien heb. Twijfel tussen Boardwalk Empire, Outsider en Rome. Heeft iemand advies? Andere serie mag ook maar de bekendste heb ik allemaal wel gezien.

Rome is vet. Generation Kill is ook erg goed, weet niet of je die al hebt gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Indy schreef:
Wellicht dat ik me nu moet 'schamen', maar ben pas begonnen met How I Met Your Mother. Fantastische serie en kijkt echt heerlijk weg! Wat een clown die Barney :lol:

Ik vind het echt niet grappig gewoon, maar ben volgens mij één van de weinige.

Ik wil een serie van HBO kijken die ik nog niet gezien heb. Twijfel tussen Boardwalk Empire, Outsider en Rome. Heeft iemand advies? Andere serie mag ook maar de bekendste heb ik allemaal wel gezien.


Boardwalk Empire, zonder twijfel :worship: Verbaast me dat jij hem nog niet gezien hebt, je bent toch een liefhebber van het genre volgens mij.

Wat betreft Outsider heb ik dezelfde mening als Stefan, zat meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 20:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Pommer schreef:
Indy schreef:
Wellicht dat ik me nu moet 'schamen', maar ben pas begonnen met How I Met Your Mother. Fantastische serie en kijkt echt heerlijk weg! Wat een clown die Barney :lol:

Ik vind het echt niet grappig gewoon, maar ben volgens mij één van de weinige.

Ik wil een serie van HBO kijken die ik nog niet gezien heb. Twijfel tussen Boardwalk Empire, Outsider en Rome. Heeft iemand advies? Andere serie mag ook maar de bekendste heb ik allemaal wel gezien.

Rome is vet. Generation Kill is ook erg goed, weet niet of je die al hebt gezien?

Ken ik niet, bedankt voor de tip. Aangezien het maar 7 eps zijn ga ik die eerst kijken.

@Bas ja ik kan nooit helemaal ontdekken waar het nou precies over gaat. Maar dat sfeertje trekt me inderdaad wel. Maar goed om te weten, denk dat ik die binnenkort dan ook ga kijken.

En Westworld S3 moet ik ook nog helemaal zien trouwens, dus ben wel weer even zoet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2020 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Boardwalk Empire, zonder twijfel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was Rome niet 2 seizoen voorheen op HBO? Prima serie overigens.

Net klaar met Altered Carbon S2. Blijft een aparte serie. Morgen beginnen aan Ares of Bojack Horsemen. De series tikken lekker weg eerlijk gezegd (Rick and Morty was 2 dagen, Tiger King 1 dag, Fenix, 3 dagen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit weekend uit verveling gescrold door de series en kwam Yugioh tegen op netflix! Zijn nog 150 afleveringen!
Echt heerlijk om dit 'dom' weg te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Better Call Saul seizoen 5 was geweldig. Dat wordt weer wachten tot seizoen 6 :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

La Casa S4, mixed feelings over..

Dat einde :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 11:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Solis schreef:
Rome is vet. Generation Kill is ook erg goed, weet niet of je die al hebt gezien?

Ken ik niet, bedankt voor de tip. Aangezien het maar 7 eps zijn ga ik die eerst kijken.

@Bas ja ik kan nooit helemaal ontdekken waar het nou precies over gaat. Maar dat sfeertje trekt me inderdaad wel. Maar goed om te weten, denk dat ik die binnenkort dan ook ga kijken.

En Westworld S3 moet ik ook nog helemaal zien trouwens, dus ben wel weer even zoet :P

Vond Generation Kill niet veel aan eigenlijk. Snap wel dat het allemaal zo realistisch mogelijk is gemaakt en meer op de psychologische kant van de Irak oorlog berust is, maar een beetje meer spanning/actie had best gemogen. Al met al deed het me een beetje denken aan Jarhead, waar ook de hele film eigenlijk niks gebeurd.

Inmiddels begonnen met Boardwalk Empire en daar zit ik er na 2 afleveringen eigenlijk al gelijk helemaal in. Belooft veel goeds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vond Generation Kill niet veel aan eigenlijk. Snap wel dat het allemaal zo realistisch mogelijk is gemaakt en meer op de psychologische kant van de Irak oorlog berust is, maar een beetje meer spanning/actie had best gemogen. Al met al deed het me een beetje denken aan Jarhead, waar ook de hele film eigenlijk niks gebeurd.



Onlangs een Reddit post gelezen waarin gevraagd werd aan soldaten hoe een oorlog vandaag de dag echt in zijn werk gaat. Daar werd regelmatig gezegd dat Generation Kill één van de beste series is die toont hoe een oorlog echt is.

Al die actie die je normaal in films hebt is puur Hollywood omdat het anders heel saai is om naar te kijken (en oorlog vandaag de dag is ook saai als je er middenin zit).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 09:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
Vond Generation Kill niet veel aan eigenlijk. Snap wel dat het allemaal zo realistisch mogelijk is gemaakt en meer op de psychologische kant van de Irak oorlog berust is, maar een beetje meer spanning/actie had best gemogen. Al met al deed het me een beetje denken aan Jarhead, waar ook de hele film eigenlijk niks gebeurd.



Onlangs een Reddit post gelezen waarin gevraagd werd aan soldaten hoe een oorlog vandaag de dag echt in zijn werk gaat. Daar werd regelmatig gezegd dat Generation Kill één van de beste series is die toont hoe een oorlog echt is.

Al die actie die je normaal in films hebt is puur Hollywood omdat het anders heel saai is om naar te kijken (en oorlog vandaag de dag is ook saai als je er middenin zit).

Begrijp ik en constateerde ik ook toch :P Dus snap ook wel dat hij goed gewaardeerd wordt, maar persoonlijk vond ik er gewoon niet zo veel aan.

Ben nu trouwens al bij aflevering 8 of 9 ofzo van Boardwalk Empire. Echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe Rick and Morty... Yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 09:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klaar met Boardwalk Empire en idd gruwelijk vette serie :worship: Ik heb ook vaak wel met series dat ik bepaalde characters niet zo boeiend of goed geacteerd vind, maar dat was nu echt nul keer het geval. Vooral de characters van Al Capone en Richard Harrow heb ik van genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker, Nelson van Alden en Gyp Rosetti ook van genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 23:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Zeker, Nelson van Alden en Gyp Rosetti ook van genoten.

Die 2 komen er net na idd :D

Zijn mensen al klaar met Westworld S3? Ik vond S1 echt geweldig, S2 al een stuk minder en nu na 3 afleveringen in S3 kan het me al niet meer boeien. Er is echt geen pijl op te trekken waar die hele serie nou eigenlijk heen gaat en dat hele wilde westen sfeertje wat S1 mede zo vet maakte komt volgens mij ook niet meer terug. Ik ben er wel klaar mee denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op aanraden van Broken Balance gestart met Band Of Brothers. Tering wat goed dit. Als WO2 fanaat toch bijzonder dat ik nooit met deze serie begonnen ben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Op aanraden van Broken Balance gestart met Band Of Brothers. Tering wat goed dit. Als WO2 fanaat toch bijzonder dat ik nooit met deze serie begonnen ben :x


SHAME!! Nog nooit zo hard zitten janken bij een laatste aflevering van een serie als bij die
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gomorra kreeg ik aangeraden, serie over de Napolitaanse maffia. Ik vind het geen aanrader. Het is heel realistisch blijkbaar, het geeft echt een goed beeld van hoe die bendes opereren en in elkaar steken. De schrijver zit zelfs al 14 jaar ondergedoken voor de echte maffia, omdat het zoveel insider details vertelt. Maar daardoor is het ook gewoon simpel en gruwelijk, jonge bendeleden en vrouwen etc, iedereen wordt gewoon kapot geknald. Ben na 1 seizoen afgehaakt. Mijn vader is nu bij seizoen 4, maar van wat ik af en toe meekrijg verandert er niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Op aanraden van Broken Balance gestart met Band Of Brothers. Tering wat goed dit. Als WO2 fanaat toch bijzonder dat ik nooit met deze serie begonnen ben :x

Dat is een understatement ja :lol: Is toch wel de beste serie en/of film ooit gemaakt over WWII. Vind het ook zo geweldig dat een deel van die hoofdrolspelers het nog in levende lijve na zit te vertellen allemaal. Wat een helden.

Ik denk dat BoB ook het enige is wat ik nóg beter vind dan de LotR trilogie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Op aanraden van Broken Balance gestart met Band Of Brothers. Tering wat goed dit. Als WO2 fanaat toch bijzonder dat ik nooit met deze serie begonnen ben :x


Van de week ook aangezet. :surrender: Absurd goeie serie! Komende week maar beginnen aan The Pacific.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seizoen 2 van Undercover pas vanaf 6 september op Netflix :slow: :slow:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duurde nog ff zeiden ze 2 maanden geleden... Waarschijnlijk mei.
Mooi niet dus potdomme. En meteen seizoen 3 erachteraan hoop ik...
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic