Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 06:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casa de papel s4 :worship:

Vond s3 een beetje tegenvallen vergeleken met s1 en s2 maar s4 is wel echt steengoed dit keer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 08:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pommer schreef:
Tiger King, wtf man :lol: Zelden zo'n geschift, egocentrisch en onbetrouwbaar zooitje mensen bij elkaar gezien.

Ja mooi verhaal ja, dacht eerst ah het gaat over wat tijgertjes en peta zaken vanwege die big cat agreement act. Nope, got dark real quick :lol:

Hahaha had hetzelfde ja.

Vertrouw die Carole ook voor geen ene millimeter, 100% dat die kerel van haar ergens diep onder de grond ligt :P

ULTIMO schreef:
Casa de papel s4 :worship:

Vond s3 een beetje tegenvallen vergeleken met s1 en s2 maar s4 is wel echt steengoed dit keer :worship:

Hmm ik was er eigenlijk wel een beetje klaar mee na S3, maar hoorde ook al van vrienden dat hij toch wel heel vet was. Toch maar weer oppakken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Casa de papel s4 :worship:

Vond s3 een beetje tegenvallen vergeleken met s1 en s2 maar s4 is wel echt steengoed dit keer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begonnen met ToyBoy op Netflix, leuke serie die me wel grijpt, zit er redelijk snel in en is goed gemaakt!
Sidenoot, die Maria Pedraza is toch een lekker wijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na El Camino begonnen aan Better Call Saul. De sfeer is zo heerlijk in BB en El Camino dat ik dit niet kan laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Na El Camino begonnen aan Better Call Saul. De sfeer is zo heerlijk in BB en El Camino dat ik dit niet kan laten liggen.

Ik heb gister een 2e poging gewaagd om te begin met BCS maar kan er op 1 of andere manier niet in komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
patrickjeb schreef:
Na El Camino begonnen aan Better Call Saul. De sfeer is zo heerlijk in BB en El Camino dat ik dit niet kan laten liggen.

Ik heb gister een 2e poging gewaagd om te begin met BCS maar kan er op 1 of andere manier niet in komen


Heb het zelf ook 3 keer geprobeerd :lol: maar na het lezen hier dat het richting BB stijl gaat doorheen gezet en tot nu toe was seizoen 1 erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die eerste seizoenen moet je inderdaad een beetje doorheen worstelen.
Maar later komen er steeds meer personages uit Breaking Bad terug in deze serie.

Ben zelf bij S5, en dat is echt smullen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
patrickjeb schreef:
Na El Camino begonnen aan Better Call Saul. De sfeer is zo heerlijk in BB en El Camino dat ik dit niet kan laten liggen.

Ik heb gister een 2e poging gewaagd om te begin met BCS maar kan er op 1 of andere manier niet in komen

Dat had ik met BB, maar ik weet hoe dat eindigt, dus daar ga ik me niet door laten tegenhouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
patrickjeb schreef:
Na El Camino begonnen aan Better Call Saul. De sfeer is zo heerlijk in BB en El Camino dat ik dit niet kan laten liggen.

Ik heb gister een 2e poging gewaagd om te begin met BCS maar kan er op 1 of andere manier niet in komen

Seizoen 1 is echt wel taai inderdaad.
2 wordt al beter, vanaf 3 is het gewoon een erg leuke serie om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb BCS ook een 2e kans moeten geven na ergens in seizoen 3 af te zijn gehaakt. Vanaf het begin begonnen en inmiddels de season finale van season 4 gezien. Ik zit er inmiddels dus wel weer goed in :P het kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen met La Casa de papel s4
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 08:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Martin schreef:
patrickjeb schreef:
Na El Camino begonnen aan Better Call Saul. De sfeer is zo heerlijk in BB en El Camino dat ik dit niet kan laten liggen.

Ik heb gister een 2e poging gewaagd om te begin met BCS maar kan er op 1 of andere manier niet in komen

Seizoen 1 is echt wel taai inderdaad.
2 wordt al beter, vanaf 3 is het gewoon een erg leuke serie om te zien.

Nou ik zal het nog eens proberen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zeg ik wel als iemand die BB 3x gezien heeft hoor.
Kan me voorstellen dat als je BB niet kent of niks vind dat BCS dan ook niks is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dat zeg ik wel als iemand die BB 3x gezien heeft hoor.
Kan me voorstellen dat als je BB niet kent of niks vind dat BCS dan ook niks is. :P

Ik zat de laatste tijd juist te twijfelen om BB voor een 2e keer te kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer was here
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Miwer was here

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

La Casa De Papel S04E06
Pfff wat een zware aflevering net voor het slapen gaan seg.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ozark S3 :worship: Heerlijke serie blijft dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja die is vet.
Vandaag laatste aflevering gekeken.
Vind dit seizoen beter dan de vorige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna klaar met Vikings op Netflix. Heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 15:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond de nieuwe seizoenen van zowel Ozark als La Casa eigenlijk niet veel aan. Te veel dramatische gtst achtige zooi en te weinig spanning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het laatste seizoen van Ozark wel vet. Vooral de laatste twee aflevering wel redelijk wat spanning nog. Maar van mij had het nu wel klaar mogen zijn. Maar goed, heb ik met zo’n beetje elke serie wel na 3 seizoenen.

Nieuwste seizoen van La Casa ga ik morgen aan beginnen. Eigenlijk helemaal geen zin in. Maar wil weten hoe het afloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht dat ik me nu moet 'schamen', maar ben pas begonnen met How I Met Your Mother. Fantastische serie en kijkt echt heerlijk weg! Wat een clown die Barney :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 16:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wellicht dat ik me nu moet 'schamen', maar ben pas begonnen met How I Met Your Mother. Fantastische serie en kijkt echt heerlijk weg! Wat een clown die Barney :lol:

Ik vind het echt niet grappig gewoon, maar ben volgens mij één van de weinige.

Ik wil een serie van HBO kijken die ik nog niet gezien heb. Twijfel tussen Boardwalk Empire, Outsider en Rome. Heeft iemand advies? Andere serie mag ook maar de bekendste heb ik allemaal wel gezien.
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic