Ik adviseer juist door te kijkenpim0412 wrote:Ik heb hetzelfde, maar zit inmiddels aan het eind van seizoen 2. Tijdens S2 is dat nog allemaal net een stukje erger. Soms lijkt het echt alsof de schrijvers compleet vergeten wat er tijdens de vorige scene is gebeurd. Er gebeuren dingen puur om conflict te creëren of ‘to move the plot forward’. De setting is best vet en heeft potentie, en de serie is voor mijn idee ook best populair/gehyped (puur vanwege de setting volgens mij), maar het script is echt vrij tot zeer matig. Ik denk dat ik S2 nog afrond en het misschien daarbij laat.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Eerste aflevering van Messiah gezien. Weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Eerste epi van Outsider gezien, smaakt naar meer, erg tof.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Nieuwe aflevering van Better Call Saul staat online, mooi weer dit.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 10 hours ago
Wordt een serie gemaakt van The Last of Us

Beste spel ever
Beste spel ever
Ipv een film? Dat was eerst het plan toch ?Goku wrote:Wordt een serie gemaakt van The Last of Us![]()
Beste spel ever
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 10 hours ago
Was eerst de bedoeling ja. Even opgezocht en de film wordt geschrapt:Nuracore wrote:Ipv een film? Dat was eerst het plan toch ?Goku wrote:Wordt een serie gemaakt van The Last of Us![]()
Beste spel ever
https://nl.ign.com/the-last-of-us-the-s ... madaptatie
Idd. Blijft echt een fantastische serie.immuunm wrote:Nieuwe aflevering van Better Call Saul staat online, mooi weer dit.
Wordt met 't seizoen ook beter vind ik.
100%, nu het qua actie en verloop van het verhaal op het einde van Breaking Bad begint te lijken, laat die tragere opbouw van de eerste seizoenen het alleen maar beter voelen.ULTIMO wrote: Wordt met 't seizoen ook beter vind ik.
De ontwikkeling van Mike en de interactie tussen Jimmy/Saul en Kim zijn tot nu toe geweldig uitgewerkt. Vooral die laatste laat je echt heel erg afvragen wat er precies is gebeurd omdat Kim niet in Breaking Bad voorkwam.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 5 days ago
Eerste aflevering van het nieuwe seizoen Westworld staat online 
Qua tijdlijn zitten ze nu juist aardig dicht tegen het begin van Breaking Bad aan._theon_ wrote:100%, nu het qua actie en verloop van het verhaal op het einde van Breaking Bad begint te lijken, laat die tragere opbouw van de eerste seizoenen het alleen maar beter voelen.ULTIMO wrote: Wordt met 't seizoen ook beter vind ik.
De ontwikkeling van Mike en de interactie tussen Jimmy/Saul en Kim zijn tot nu toe geweldig uitgewerkt. Vooral die laatste laat je echt heel erg afvragen wat er precies is gebeurd omdat Kim niet in Breaking Bad voorkwam.
Ben ook benieuwd of er hierna nog een seizoen komt.
Het lijkt me niet dat deze serie doorgaat als de tijdlijn bij het begin van Breaking Bad is aangekomen.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 5 days ago
Er komt nog een 6de seizoen aan en is ook gelijk het laatste seizoen
Bron: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... de-seizoen
Bron: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... de-seizoen
Nice
Op zich kunnen ze daarna ook doorgaan met de periode ná Breaking Bad.
Alleen zijn er dan natuurlijk een hoop karakters uit de serie dood.
Op zich kunnen ze daarna ook doorgaan met de periode ná Breaking Bad.
Alleen zijn er dan natuurlijk een hoop karakters uit de serie dood.
Nieuwe seizoenen Peaky Blinders & The Witcher voorlopig uitgesteld door Corona virus.
Zo waren er al meer uitgesteld (Stranger Things bijv)
Zo waren er al meer uitgesteld (Stranger Things bijv)
Tja, over Gene kun je ook zo weer een seizoen schrijven natuurlijk.
Maar elders las ik dat de laatste aflevering van seizoen 6 aan zou sluiten op het moment dat Walter en Jesse Saul ontmoeten.
Maar elders las ik dat de laatste aflevering van seizoen 6 aan zou sluiten op het moment dat Walter en Jesse Saul ontmoeten.
Drive to survive S2 check
Derry Girls S1 en S2 check
En nu Paradise PD (beetje Rick & Morty achtig.. Cartoon)
Ik kom de corona tijd wel door. Heb ook nog Fénix en Ares staan om te kijken en komen nog wat series bij.
Derry Girls is een aanrader met Ierse accenten, foute humor en lekker scheef alles in de zeik nemen.
Derry Girls S1 en S2 check
En nu Paradise PD (beetje Rick & Morty achtig.. Cartoon)
Ik kom de corona tijd wel door. Heb ook nog Fénix en Ares staan om te kijken en komen nog wat series bij.
Derry Girls is een aanrader met Ierse accenten, foute humor en lekker scheef alles in de zeik nemen.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 5 days ago
Alle seizoenen van Community staan vanaf vandaag op Netflix 
Last edited by immuunm on 01 Apr 2020 10:56, edited 1 time in total.
Holy shit, dat is onverwacht nieuws! Geweldige serie, dat wordt bingenimmuunm wrote:De alle seizoenen van Community staan vanaf vandaag op Netflix
-
IHardtraxx Elite
- last seen 5 days ago
Was vorige week ofzo al aangekondigd door Netflix zelf 
Niet gezien, onverwacht voor mij danimmuunm wrote:Was vorige week ofzo al aangekondigd door Netflix zelf
Tiger King, wtf man
Zelden zo'n geschift, egocentrisch en onbetrouwbaar zooitje mensen bij elkaar gezien.
Ja mooi verhaal ja, dacht eerst ah het gaat over wat tijgertjes en peta zaken vanwege die big cat agreement act. Nope, got dark real quickPommer wrote:Tiger King, wtf manZelden zo'n geschift, egocentrisch en onbetrouwbaar zooitje mensen bij elkaar gezien.