Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2020 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar dagen geleden heel de serie Dark erdoorheen gejaagd op 24 uur tijd. Wat vet! Benieuwd naar seizoen 3 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
The Witcher :worship:

Ik ken de games niet en ook het originele verhaal kende ik niet. Vond het er wel lijp uitzien en ook zo het seizoen afgekeken. Maar ik kwam er pas in aflevering 4 achter hoe het verhaal in elkaar stak. :lol: Ik begon me er al aan te irriteren dat ik het niet begreep en toen viel het kwartje.

Ga nu Taboo kijken en daarna Vikings. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Begonnen aan het tweede seizoen van You. Toe nu toe is het vooral veel van hetzelfde. Een beetje saai. Wel cool dat Penguin van Gotham erin zit! :P


In een keer uit kunnen kijken aangezien er niet zoveel te doen was op werk. Vond begin inderdaad veel van hetzelfde, maar bouwt zich wel weer op naar iets leuks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
MYTZE schreef:
The Witcher :worship:

Ik ken de games niet en ook het originele verhaal kende ik niet. Vond het er wel lijp uitzien en ook zo het seizoen afgekeken. Maar ik kwam er pas in aflevering 4 achter hoe het verhaal in elkaar stak.

Ik heb The Witcher 3 wel gespeeld, maar bij werd ook pas na een paar afleveringen duidelijk dat de tijdlijnen niet gelijk liepen. Op zich was het een leuk idee om daar wat mee te spelen en ik vond het richting het einde ook wel wat toevoegen, maar ze hadden het wel iets eerder duidelijk mogen maken.

Vond verder dat het verhaal omtrent Ciri een wat te groot aandeel had in dit eerste seizoen. Dat plot was eigenlijk 7/8 afleveringen hetzelfde, dus het had van mij wel wat korter gemogen. Had dan liever gezien dat ze de backstories van Yennefer en met name Geralt wat meer aandacht hadden gegeven. Wat mij betreft konden ze Ciri ook ergens halverwege seizoen 1 introduceren.

Dat gezegd hebbende, het eerste seizoen was wel gewoon erg vermakelijk en ik ben benieuwd wat ze in seizoen 2 gaan doen. De schrijvers hebben in ieder geval aangegeven dat het tweede seizoen een wat gefocuster verhaal wordt in plaats van een stel redelijk op zichzelf staande afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou sowieso niets met de games te maken hebben. Dus die heb je niet nodig om het te snappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Witcher van de week gezien en erg vermakelijk. Zeker benieuwd naar s2. You laat ik nog even links liggen voor als ik echt niks meer te kijken heb.

Gister begonnen met vikings en nu E9 beginnen. Ook erg vermakelijk al ben ik een beetje bang over de aankomende seizoenen. Zie niet echt hoe dit verhaal zich 6 seizoenen kan blijven boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
The Witcher van de week gezien en erg vermakelijk. Zeker benieuwd naar s2. You laat ik nog even links liggen voor als ik echt niks meer te kijken heb.

Gister begonnen met vikings en nu E9 beginnen. Ook erg vermakelijk al ben ik een beetje bang over de aankomende seizoenen. Zie niet echt hoe dit verhaal zich 6 seizoenen kan blijven boeien.


Vikings is ontzettend gaaf :D bleef voor mij ook interessant hoe de karakters zich ontwikkelen en wat voor vette situaties Ragnar allemaal mee heeft gemaakt enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook ik ben alle seizoenen nog geboeid geweest bij Vikings. Meestal heb ik het na seizoen 4 wel gezien met series, dus dat zegt wellicht wel iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Finale van Mr Robot vanmorgen gekeken. Waanzinnig, wellicht wel de beste finale van een serie ooit. Heel knap hoe het samenkomt in een wending die je simpelweg niet ziet aankomen maar toch zo logisch is. Fantastisch schrijfwerk. Cinematografie ook weer top, zoals eigenlijk gedurende de hele serie.

Erg blij dat ik, ondanks het gezapige middenstuk, toch deze serie heb afgekeken :loving:
En wat een karakter heeft Rami Malek neergezet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben mijn interesse halverwege seizoen 2 ergens verloren. Wellicht toch maar weer oppakken dan.

Ben nu net begonnen met Mindhunter. Erg interessant, maar had op iets meer spanning gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatste seizoen van Mr. Robot nu echt aan het uitstellen... Wil niet dat het voorbij is! Haha! :P

Mogen wel eens stoppen met al die crossover episodes in de Arrowverse. https://flash-arrow-order.herokuapp.com/ Ik bedoel kijk deze lijst. Is toch teveel van het goede? :oh: Nu dus bezig met Black Lightning. Slechte superheld. Ook dat hele Black Lifes Matter wordt door je strot geduwd. Bah. Dan vond ik Luke Cage toch leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren eens met Vis a Vis begonnen en uiteindelijk tot half aflevering 5 gekomen op één dag. Ik vind het wel dope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 01:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wederom een prima serie van Vlaamse komaf... Na Undercover nu De Bende van Jan de Lichte. Prima serie, afleveringen kijken zeer fijn weg en verhaal erin is goed.

Wel even wennen na The Witcher en Maradona en Sinola...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 11:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook begonnen met Vikings. Pas 3 afleveringen gezien, maar vind het allemaal wel erg gehaast overkomen. Iedereen liep te klagen over GoT dat het zo snel ging op een gegeven moment, maar dat is hier al vanaf het begin. In één aflevering van Noorwegen naar Engeland varen en weer terug bijvoorbeeld. En dat ze daar dan aan komen en tegen de lokale bevolking zeggen: where did you learn our language? Beetje tenenkrommend vond ik dat wel :P En het acteerwerk vind ik ook niet zo denderend.

Maar goed blijf het nog wel even kijken, hopelijk kan ik wennen aan het tempo en de acteurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend begonnen met The Witcher en gisteren aflevering 3 gezien, deze heeft met tot nu toe echt het meest bekoord. Net even een review gelezen van de aflevering en dan vallen sommige dingen toch meer op de plek, zat met nog wel een paar vragen.
Spoiler: Gedurende het gevecht van Geralt en de transformatie van Yennefer dacht ik op een gegeven moment dat dit met elkaar te maken zou hebben in een soort verleden-heden spel, dat Geralt uiteindelijk Yennefer zou hebben gered of iets dergelijks. Uiteindelijk blijkt de enige verbintenis dus dat het beide 'meisjes' waren die een moeilijke jeugd hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Nog maar 2 maanden tot seizoen 3, zin aan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 13:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nice, hopelijk komt het weer een beetje in de buurt van seizoen 1, wat was dat gruwelijk goed :worship: Seizoen 2 vond ik helaas wel een stuk minder, maarja de ziekste twists zaten natuurlijk ook al in S1.

Overigens gestopt met Vikings na 5 afleveringen. Vond het maar slecht geacteerd, geregisseerd en geproduceerd. Vooral de 'vechtscenes' deden pijn aan m'n ogen.

Daarna begonnen aan Ash vs. Evil Dead. Ook erg slecht, maar op zo'n manier slecht dat het toch best geniaal is :P Kun je lekker hersenloos weg kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Don't F*** with cats gekeken. Meeslepend verhaal maar had toch graag ook meer informatie gezien over de ziektebeelden van Luka. Je mist nu in mijn ogen vooral de gedachten gang waarom alles op deze manier gegaan is als je meer te weten krijgt of psychiatrische ziektebeelden wordt dat een stuk duidelijker. Aan de andere kant is dat ook bewust eruit gelaten om dit in de toekomst te voorkomen.
(Deze serie kwam ter spraken op school tijdens GGZ lessen.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Euphoria gezien. Een HBO productie in de categorie 13 Reasons Why, maar dan volwassener. Drugs, seks en "coming of age" staan in de spotlights. Cinematografie en soundtrack zijn geweldig, naar HBO maatstaven.

Erg van genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste afleveringen van het nieuwe siezoen van sex educaton gezien!
En het is weer top hoor, starten goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Euphoria gezien. Een HBO productie in de categorie 13 Reasons Why, maar dan volwassener. Drugs, seks en "coming of age" staan in de spotlights. Cinematografie en soundtrack zijn geweldig, naar HBO maatstaven.

Erg van genoten!


In de categorie 13 Reasons Why? Ben je mal haha. Euphoria is wel heel anders, en 100 keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Firetrap schreef:
Euphoria gezien. Een HBO productie in de categorie 13 Reasons Why, maar dan volwassener. Drugs, seks en "coming of age" staan in de spotlights. Cinematografie en soundtrack zijn geweldig, naar HBO maatstaven.

Erg van genoten!


In de categorie 13 Reasons Why? Ben je mal haha. Euphoria is wel heel anders, en 100 keer beter.


Het is anders maar wel 100 keer beter? Hmm :surrender: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lillyhammer voor de 2e keer aan het kijken.
Wat een heerlijke serie :thumbsup:

Als je fan was van Sopranos is dit een aanrader, met name S2 afl 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Firetrap schreef:
Euphoria gezien. Een HBO productie in de categorie 13 Reasons Why, maar dan volwassener. Drugs, seks en "coming of age" staan in de spotlights. Cinematografie en soundtrack zijn geweldig, naar HBO maatstaven.

Erg van genoten!


In de categorie 13 Reasons Why? Ben je mal haha. Euphoria is wel heel anders, en 100 keer beter.


Ja, erg veel gelijke thema's en de manier van het uitlichten van bepaalde personages. Rol van de mannelijke "badguy" vertoont ook zeer veel gelijkenissen. Uiteraard zijn er ook veel verschillen, zoals de genoemde volwassenheid. En ja Euphoria is zeker stukken vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook begonnen met Vikings. Pas 3 afleveringen gezien, maar vind het allemaal wel erg gehaast overkomen. Iedereen liep te klagen over GoT dat het zo snel ging op een gegeven moment, maar dat is hier al vanaf het begin. In één aflevering van Noorwegen naar Engeland varen en weer terug bijvoorbeeld. En dat ze daar dan aan komen en tegen de lokale bevolking zeggen: where did you learn our language? Beetje tenenkrommend vond ik dat wel :P En het acteerwerk vind ik ook niet zo denderend.

Maar goed blijf het nog wel even kijken, hopelijk kan ik wennen aan het tempo en de acteurs.

Ik heb hetzelfde, maar zit inmiddels aan het eind van seizoen 2. Tijdens S2 is dat nog allemaal net een stukje erger. Soms lijkt het echt alsof de schrijvers compleet vergeten wat er tijdens de vorige scene is gebeurd. Er gebeuren dingen puur om conflict te creëren of ‘to move the plot forward’. De setting is best vet en heeft potentie, en de serie is voor mijn idee ook best populair/gehyped (puur vanwege de setting volgens mij), maar het script is echt vrij tot zeer matig. Ik denk dat ik S2 nog afrond en het misschien daarbij laat.
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic