Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Sarabande schreef:
Ook mooi dat dit het laatste seizoen wordt.

Que?
Citaat:
Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken dat dit het laatste seizoen is van Peaky Blinders. De maker, Steven Knight, heeft namelijk al laten weten dat hij bezig is met een zesde seizoen. Hij sluit zelfs niet uit dat er ook nog een zevende seizoen gaat komen. De aankomende jaren hoeven de fans zich dus nog geen zorgen te maken.


Sarabande schreef:
Oh serieus. Tijdje terug ergens gelezen dat het niet renewed zou worden. Nou, dan neem ik terug wat ik heb gezegd. Maximaal uitmelken die handel.
:thumbdown:


Alles behalve uitmelken hoor. De schrijver heeft al het hele verhaal uitgedacht en schatte van tevoren in dat er 7 seizoenen nodig zijn om dit verhaal volledig te laten zien. Dan is het ook gewoon één mooi lopend verhaal en niet renewed.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld La Casa de Papel, dat eigenlijk afgelopen was, maar vanwege de grote populariteit hebben ze er maar weer een verhaal achteraan geknoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, dat klinkt inderdaad wel stukken beter dan hoe het met bijv. La Casa de Papel is gegaan. Gelukkig heeft elk seizoen ook maar 6 afleveringen. Ben zowel bij The Walking Dead als GoT ergens in seizoen 6 afgehaakt omdat ik het gewoon veel te langdradig en bleh begon te vinden. Kan m’n spanningsboog niet aan allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
chas1n schreef:
Sarabande schreef:
Maximaal uitmelken die handel.


Als het niet ten goede gaat van de kwaliteit geen problemen mee. :P

Tijd voor weekend?


Moggeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 19:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond Peaky Blinders S5 vet, maar haalde niet het niveau van de seizoenen hiervoor. Ik mistte wat spanning en twists ofzo.

Trouwens het acteerwerk van Paul Anderson (Arthur) blijft je gewoon verbazen, wat een held.

Nu begonnen met Dark na alle verhalen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe seizoen Big Mouth :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vond Peaky Blinders S5 vet, maar haalde niet het niveau van de seizoenen hiervoor. Ik mistte wat spanning en twists ofzo.

Trouwens het acteerwerk van Paul Anderson (Arthur) blijft je gewoon verbazen, wat een held.


Vond het een geweldig seizoen, ook vanuit geschiedenis oogpunt gezien! Maar dat einde gvd, kan ik echt kwaad om worden :mad:

Nuracore schreef:
Nieuwe seizoen Big Mouth :lol:


Heerlijk! Zit hard op te gniffelen in de bus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Vond Peaky Blinders S5 vet, maar haalde niet het niveau van de seizoenen hiervoor. Ik mistte wat spanning en twists ofzo.

Trouwens het acteerwerk van Paul Anderson (Arthur) blijft je gewoon verbazen, wat een held.


Vond het een geweldig seizoen, ook vanuit geschiedenis oogpunt gezien! Maar dat einde gvd, kan ik echt kwaad om worden :mad:


Haha ja einde is tenenkrommend! Vond het ook echt tof om het te kunnen koppelen met de geschiedenis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 17:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja dat was idd een tof aspect, maar heb op de laatste ep na niet echt op het puntje van m'n stoel gezeten.

Eerste 3 afleveringen van Dark beloven veel goeds, heerlijk duister en spannend sfeertje weten ze te creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste seizoen van Westworld gekeken. Heerlijke serie. Nadien nog wel wat 'explained' video's gezocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peaky Blinders S5 ook afgekeken. Moet zeggen dat ik er meer van had verwacht eigenlijk, zeker na zo’n fantastisch S4. Dit einde belooft wel veel goeds voor S6, dus daar kijk ik alweer flink naar uit! Acteerwerk was wel weer om te smullen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vloog er weer doorheen bij Peaky Blinders. Wat een serie. :drool: Helemaal mijn ding. Ik vind het ook altijd vet als gebeurtenissen een koppeling hebben naar de werkelijkheid. Maar deze serie is al genieten van het sfeertje en de aankleding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Robot S04E01 :worship: bizar hoe snel ze alles en iedereen weer op scherp hebben gezet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen aan Dogs of Berlin, na een tip op man-man. Serie die de Berlijnse onderwereld in duikt, wel dik. 7,5 op IMDB. Ben benieuwd hoe die verder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond seizoen 5 van Peaky wat traag op gang komen, maar het tweede deel van het seizoen was weer smullen hoor, geweldig acteerwerk weer :drool: . Al hoopte ik wel op een ander einde, maar voorspelt weer een hoop goeds..

Spoiler: Diegene die het plan van Tommy heeft verraden is denk ik Michael, alszijnde het plan B waar Gina en hij het over hadden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Spoiler: Diegene die het plan van Tommy heeft verraden is denk ik Michael, alszijnde het plan B waar Gina en hij het over hadden...


Spoiler: Je ziet die oude voetballer/zanger die bij Finn zit toch naar de telefoon grijpen nadat Finn zegt dat er een fascist gaat sterven? Mijn vermoeden is dat hij dus de boel heeft verraden en dat Michael de Maffia mee naar Engeland neemt, dat dat plan B is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Altijd al naar Hunted willen kijken. Gisteren eindelijk een aflevering gekeken (van seizoen 4). Best leuk! :)

Verder mijn proefperiode van Disney+ aan het misbruiken dus nu ook maar eens Agents of S.H.I.E.L.D. aan het bingen. :P Wel een vermakelijke serie! Niet heel bijzonder verder hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunted vind ik ook wel aardig om naar te kijken. Maar ik stel me toch elk jaar de vraag hoeveel er echt is. Vooral die slotfases zien er toch nep uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
chas1n schreef:
Spoiler: Diegene die het plan van Tommy heeft verraden is denk ik Michael, alszijnde het plan B waar Gina en hij het over hadden...


Spoiler: Je ziet die oude voetballer/zanger die bij Finn zit toch naar de telefoon grijpen nadat Finn zegt dat er een fascist gaat sterven? Mijn vermoeden is dat hij dus de boel heeft verraden en dat Michael de Maffia mee naar Engeland neemt, dat dat plan B is.


Spoiler: Ik denk zelf dat ze die shot 'express' lieten zien om te laten vermoeden dat hij de boel heeft verraden, maar dat het in werkelijkheid Michael is die erachter zit. Misschien denk ik altijd te veel in complot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe seizoen van South Park. Hoe China en de regering daar door het slijk wordt gehaald. Prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 12:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tom Hanks en Steven Spielberg hebben nu officieel aangekondigd dat er een opvolger op Band Of Brothers komt.

Hij gaat "Masters Of The Air" heten en het is dus de daadwerkelijke verwezenlijking van "The Mighty Eighth".



Hij gaat wel exclusief voor Apple TV+ komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een budget van minimaal 200mil :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Hunted vind ik ook wel aardig om naar te kijken. Maar ik stel me toch elk jaar de vraag hoeveel er echt is. Vooral die slotfases zien er toch nep uit.


Ik ben gestopt met kijken. Het lijkt met het seizoen nepper te worden (of het valt meer op). Ook het camerawerk van mensen die meelopen komt soms amateuristisch in beeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk ook niet dat inlichtingendiensten graag vertellen hoe ze daadwerkelijk te werk gaan en vooral wat ze allemaal kunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mr Robot S04E01 :worship: bizar hoe snel ze alles en iedereen weer op scherp hebben gezet...

Pff dit was inderdaad weer goud zeg. Zo jammer dat dit alweer het laatste seizoen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke opener inderdaad.

4 seizoenen vind ik wel zat voor een serie.
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic