Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Bijna klaar met seizoen 1 van Dark, die Duitse Netflix serie.

Geniale serie. Hoorde eerder veel mensen de vergelijking trekken met Stranger Things, ik snap waar ze het vandaan halen maar Dark is toch veel complexer, duisterder en slimmer. Het heeft beiden een energiecentrale waar vreemde shit gebeurt bij een klein dorpje en iets vermist gaat.

Dark moet je echt goed bij opletten maar dat betaalt zich ook uit. Knap hoe ze een verhaal met zo veel verschillende lijnen toch zo houden dat het goed weg te kijken is, niet extreem verwarrend wordt en geen rare onzin nodig heeft om plotgaten te dichten of verder te gaan in het verhaal.


Ik zou willen dat ik die hele serie weer kon zien alsof ik het nooit heb gezien. Ook in seizoen 2 zitten weer een aantal grote WTF momenten die dingen van seizoen 1 weer een andere lading geven xd


Ik was na seizoen 1 een week bezig met online artikelen lezen en schema's lezen etc. Het slokte echt een week van mijn vrije tijd af... Dat zegt voor mij genoeg hoe ziek goed die series was. En ik dacht dat seizoen niet eens beter zou worden.... Ik was zo fout. Seizoen 2 is echt nog zieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zou je de serie omschrijven? Horror? Thriller? Actie? Jullie maken me wel nieuwsgierig maar kan zo lastig inschatten wat voor soort serie het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 12:03 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Hoe zou je de serie omschrijven? Horror? Thriller? Actie? Jullie maken me wel nieuwsgierig maar kan zo lastig inschatten wat voor soort serie het is.

Thriller/drama/mysterie, het mooie ervan is dat er bijna geen touw aan vast te knopen is en het boeiend blijft. Voor degene die de eerste 2 seizoenen al hebben gezien is dit misschien wel leuk: Netflix heeft een handleiding gemaakt voor de mensen die er niets meer van snappen. Hier te vinden: https://dark.netflix.io
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben overtuigd :thumbsup: Heb nog een aardige waslijst met dingen die ik moet zien en veel te weinig tijd, maar deze ga ik zeker nog checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn dat linkje over dark. Meeste viel wel op z' n plek, maar ik denk voordat s3 uitkomt deze wel even doorgenomen gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark (L) Echt mijn favoriete serie van de afgelopen 5 jaar ofzo. Echt elke aflevering word ik helemaal in de tv gezogen. Verhaal ook super vet, als je een beetje van dat genre houdt.

Sinds deze week begonnen aan Peaky Blinders. Late to the party, I know. Nu drie aflevering gezien en vind het nu al erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proefperiode Disney+ is van start. 2 maand gratis tot de officiele launch ^^

Net alle marvel films opnieuw gekeken (en zitten kutten met downloads) :lol: dus had even moeten wachten als ik dat had geweten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Proefperiode Disney+ is van start. 2 maand gratis tot de officiele launch ^^

Net alle marvel films opnieuw gekeken (en zitten kutten met downloads) :lol: dus had even moeten wachten als ik dat had geweten haha.

Malcom in The Middle :worship:
Die even bingen in die 2 maanden. Verder zie ik er 0,0 tussen zitten wat me interesseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scrubs staat ineens op Videoland :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Scrubs staat ineens op Videoland :drool:


Ja die ben ik weer aan het kijken, blijft m'n favoriete comedy serie denk ik wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Seizoen 2 van Dark bijna af, Jezus krijg bijna hoofdpijn van al die onverwachte shit die gebeurt in episode 4, 5 en 6. Elke keer als je denkt dat je het door hebt en alles probeert samen te puzzelen gooien ze weer een dikke curveball naar je.

En het toffe is, het is niet dat het twists zijn om expres mysterieus of moeilijk te zijn, nergens zijn de twists enorm voorspelbaar of vergezocht. In plaats van dat je klaagt ga je gewoon oprecht opnieuw puzzelen en voorspelen wat wat is en wat er mogelijk gaat gebeuren.

Heb wel een punt waar ik nu tegenaan loop.

Toen Adam tegen Jonas zei dat hij moest voorkomen dat Mikkel/Micheal zich ging verhangen om zo de cyclus te stoppen dacht ik bij mezelf al "maar als hij zich niet verhangt wordt Erik nog steeds vermist en gaan ze nog steeds op zoek naar zijn stash in de grotten (zoals ze in seizoen 1 episode 1 doen) en verdwijnt Mikkel nog steeds. Dus dan twijfel je al aan wat Adam echt is en wil.

Vervolgens gooien ze je een dikke curveball dat Jonas de gene is die Mikkel de grot in stuurt. Tot daar zit ik nu en ik kan maar niet uitvogelen waarom Jonas dat zou doen. Ik snap niet zo goed hoe de verhanging van Michael in verband staat met dat Erik vermist wordt en dat het groepje vervolgens naar de grot gaat om de Stash te vinden. Want ongeacht of Micheal leeft of niet, Erik blijft vermist en daardoor gaan ze die grotten in en daardoor verdwijnt Mikkel.

Ongetwijfeld ga ik dat nog zien in de laatste twee afleveringen. Maar het enige dat ik kan verzinnen is dat Jonas dan niet de brieven van zijn vader vindt over de grotten en het tijdrijzen en dan niet zelf terug de tijd in gaat waardoor Jonas zelf geen veranderingen in de geschiedenis aanbrengt en zo ook Mikkel niet de grot in stuurt en terug de tijd in. Want zonder Jonas (in de toekomst) maakt Tannbaum ook het tijdreisapparaat niet (wat je ziet in S1). Ik denk dat dat juist is wat Adam wilt (zo zet hij Jonas in essentie buitenspel). Dat is het enige dat ik kan verzinnen.



Dit soort plotten uitdenken tijdens het kijken maakt deze serie voor mij echt vet.
Kan niet wachten op seizoen 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Seizoen 2 van Dark bijna af, Jezus krijg bijna hoofdpijn van al die onverwachte shit die gebeurt in episode 4, 5 en 6. Elke keer als je denkt dat je het door hebt en alles probeert samen te puzzelen gooien ze weer een dikke curveball naar je.

En het toffe is, het is niet dat het twists zijn om expres mysterieus of moeilijk te zijn, nergens zijn de twists enorm voorspelbaar of vergezocht. In plaats van dat je klaagt ga je gewoon oprecht opnieuw puzzelen en voorspelen wat wat is en wat er mogelijk gaat gebeuren.

Heb wel een punt waar ik nu tegenaan loop.

Toen Adam tegen Jonas zei dat hij moest voorkomen dat Mikkel/Micheal zich ging verhangen om zo de cyclus te stoppen dacht ik bij mezelf al "maar als hij zich niet verhangt wordt Erik nog steeds vermist en gaan ze nog steeds op zoek naar zijn stash in de grotten (zoals ze in seizoen 1 episode 1 doen) en verdwijnt Mikkel nog steeds. Dus dan twijfel je al aan wat Adam echt is en wil.

Vervolgens gooien ze je een dikke curveball dat Jonas de gene is die Mikkel de grot in stuurt. Tot daar zit ik nu en ik kan maar niet uitvogelen waarom Jonas dat zou doen. Ik snap niet zo goed hoe de verhanging van Michael in verband staat met dat Erik vermist wordt en dat het groepje vervolgens naar de grot gaat om de Stash te vinden. Want ongeacht of Micheal leeft of niet, Erik blijft vermist en daardoor gaan ze die grotten in en daardoor verdwijnt Mikkel.

Ongetwijfeld ga ik dat nog zien in de laatste twee afleveringen. Maar het enige dat ik kan verzinnen is dat Jonas dan niet de brieven van zijn vader vindt over de grotten en het tijdrijzen en dan niet zelf terug de tijd in gaat waardoor Jonas zelf geen veranderingen in de geschiedenis aanbrengt en zo ook Mikkel niet de grot in stuurt en terug de tijd in. Want zonder Jonas (in de toekomst) maakt Tannbaum ook het tijdreisapparaat niet (wat je ziet in S1). Ik denk dat dat juist is wat Adam wilt (zo zet hij Jonas in essentie buitenspel). Dat is het enige dat ik kan verzinnen.



Dit soort plotten uitdenken tijdens het kijken maakt deze serie voor mij echt vet.
Kan niet wachten op seizoen 3.


Wacht maar tot het einde... Dat is 2 curveballen. Een op je smoel, de ander vol in de ballsack. Zelden zo verbijsterd na een serie geweest. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 02:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het gezien net. Weet niet zo wat ik er van moet denken tbh.
Je moet wel echt goed opletten, wil je t snappen.

Maar dat van meerdere dimensies vond ik een beetje skeer, kan een hele makkelijke uitweg zijn voor veel dingen, maar we zullen het zien. Daarnaast dat Charlotte en Ellie moeders van elkaar zijn vind ik ook wat vaag, ja het kan maar waarom zouden ze. Verder vond ik sommige dialoog in de laatste drie afleveringen gebrekkog, veel pronoun game, het beestje niet bij naam noemen, expres vaag zijn.

Verder blies ook dit seizoen me weer weg qua twists. Alleen denk ik wel dat ik 1 vetter vind. Dit seizoen was pittig te volgen met die vele twist. Moeilijk bij te benen soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook begonnen met Dark, eerste 4 afleveringen gezien en het heeft me helemaal te pakken. Soms is het nog een beetje lastig te volgen, vooral omdat ik moeite heb met namen van personages te onthouden. Ben benieuwd naar het vervolg! M'n pa kijkt wel eens met een schuin oog mee en die vindt het maar een vaag iets, maar dat maakt het juist mooi. Zit ook soms met kippenvel naar de muziek/het geluid te luisteren, bijna angstaanjagend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 14:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De namen zijn inderdaad lastig, maar dat komt wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ook begonnen met Dark, eerste 4 afleveringen gezien en het heeft me helemaal te pakken. Soms is het nog een beetje lastig te volgen, vooral omdat ik moeite heb met namen van personages te onthouden. Ben benieuwd naar het vervolg! M'n pa kijkt wel eens met een schuin oog mee en die vindt het maar een vaag iets, maar dat maakt het juist mooi. Zit ook soms met kippenvel naar de muziek/het geluid te luisteren, bijna angstaanjagend.


die muziek in de serie <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels bij S02E05, wat een bizar goede en verslavende serie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuw seizoen van Disenchanted ook uit, eerste episode gezien en het blijf lachen, de Matt Groenig versie een vage Game Of Thrones :P

Als deze af is gekeken maar beginnen aan S5 van Peaky Blinders op, komt 4 okt op Netflix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Peaky Blinders Seizoen 5 op Netflix :drool: Dat wordt met dit kutweer dit weekend lekker kijken met een dekentje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Peaky Blinders Seizoen 5 op Netflix :drool: Dat wordt met dit kutweer dit weekend lekker kijken met een dekentje :love:

Slechte planning maar hele weekend geen tijd om te kijken helaas, wel enorm benieuwd naar die seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet nog 2 afleveringen van het vierde seizoen. Dan lekker seizoen 5 bingen. Erg benieuwd! Ook mooi dat dit het laatste seizoen wordt. Meeste series worden zo erg uitgemolken dat er vanaf seizoen 6 toch geen zak meer aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ook mooi dat dit het laatste seizoen wordt.

Que?
Citaat:
Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken dat dit het laatste seizoen is van Peaky Blinders. De maker, Steven Knight, heeft namelijk al laten weten dat hij bezig is met een zesde seizoen. Hij sluit zelfs niet uit dat er ook nog een zevende seizoen gaat komen. De aankomende jaren hoeven de fans zich dus nog geen zorgen te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh serieus. Tijdje terug ergens gelezen dat het niet renewed zou worden. Nou, dan neem ik terug wat ik heb gezegd. Maximaal uitmelken die handel.
:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Maximaal uitmelken die handel.


Als het niet ten goede gaat van de kwaliteit geen problemen mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Sarabande schreef:
Maximaal uitmelken die handel.


Als het niet ten goede gaat van de kwaliteit geen problemen mee. :P

Tijd voor weekend?
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic