Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 22:24 
 
Hardtraxx Crew

Moet Mr Robot echt weer eens gaan kijken, ben ooit halverwege seizoen 2 gestopt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
ErikZ schreef:
chas1n schreef:
Spoiler: Diegene die het plan van Tommy heeft verraden is denk ik Michael, alszijnde het plan B waar Gina en hij het over hadden...


Spoiler: Je ziet die oude voetballer/zanger die bij Finn zit toch naar de telefoon grijpen nadat Finn zegt dat er een fascist gaat sterven? Mijn vermoeden is dat hij dus de boel heeft verraden en dat Michael de Maffia mee naar Engeland neemt, dat dat plan B is.


Spoiler: Ik denk zelf dat ze die shot 'express' lieten zien om te laten vermoeden dat hij de boel heeft verraden, maar dat het in werkelijkheid Michael is die erachter zit. Misschien denk ik altijd te veel in complot :P

Denk inderdaad ook dat dat shot er expres in zat.

Also S5 spoiler: Leuk dat Alfie Solomons terug is, Tom Hardy is top, maar story-wise is het toch best raar. Een schot in je gezicht overleven, vooruit, als het moet kan ik daar nog in komen. Maar de hele reden dat Alfie in feite neergeschoten wilde worden was dat hij huidkanker had, en wist dat hij toch op vrij korte termijn zou sterven. Blijkbaar is dat nu ineens geen probleem meer? Vond eigenlijk ook dat het personage oorspronkelijk een perfect eind had, al wilde Tom Hardy zelf blijkbaar wel verder met de rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 12:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tom Hanks en Steven Spielberg hebben nu officieel aangekondigd dat er een opvolger op Band Of Brothers komt.

Hij gaat "Masters Of The Air" heten en het is dus de daadwerkelijke verwezenlijking van "The Mighty Eighth".



Hij gaat wel exclusief voor Apple TV+ komen.

Goud, BoB bijft toch wel onovertroffen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Camino :worship: (A Breaking Bad Movie)

Heb nog maar 3 kwartier gekeken, maar nu al retevet :worship:
Hoop stiekem een beetje op een open einde, zodat er nog een vervolg gemaakt kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
El Camino :worship: (A Breaking Bad Movie)

Heb nog maar 3 kwartier gekeken, maar nu al retevet :worship:
Hoop stiekem een beetje op een open einde, zodat er nog een vervolg gemaakt kan worden.

Is nog steeds een film en geen serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 20:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond El Camino wel vet, maar ze hadden er voor m´n gevoel nog meer uit kunnen halen.

Inmiddels ook klaar met Dark seizoen 2, gvd wat een gruwelijke serie. Je wordt er helemaal in gezogen, heerlijk duistere sfeer weten ze te creëren (mede ook door het audio en muziek gebruik). Qua verhaal is het ook heel vet, al ben ik het met BB eens dat er in seizoen 2 wel wat dingen zaten waarvan ik dacht; is dit echt nodig? Ben dan ook wel benieuwd hoe dat zich in S3 gaat ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 21:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net seizoen 5 afgekeken van Peaky Blinders maar wauw, ze doen echt zo veel dingen extreem goed in deze serie.

Want de eerste episodes zijn wel wat chaotisch door de sprong in tijd, vond het in de eerste twee episodes lastig om door te hebben wat er nu echt gaande was.

Maar vanaf episode 3 ging het los en zag je hoe complex dit complot zit. Ik heb echt genoten van episode 4 met dat ballet en dat Linda daar opeens staat. Je voelde dat iemand in gevaar was maar nergens zag je wie of hoe en de synchronisatie met het ballet was echt meesterlijk gedaan.

Ook was alles weer geniaal geacteerd, geweldige screenplay en in het bijzonder hoe goed ze Mosely hebben neergezet. Deze man die echt bestond was daadwerkelijk een zware facist en antisemiet, hij was groot fan van Mussolini en zijn jongste zus was een goede vriendin van Adolf Hitler, je ziet precies hoe hij in het acteerwerk hun bewegingen overneemt (dat armpje van Hitler, de uitdrukkingen van Mussolini). Die speech was echt imposant.

En dan een moment waar ik echt hard YES schreeuwde was dat Alfie nog leeft, ook hoe hij toevoegde aan het verhaal en hoe je Tommy ziet afglijden vanaf zijn gesprek is echt meesterlijk gedaan. Net als dat stuk met Churchill


Als het aan de cinematografie en de screenplay lag, dan is Seizoen 5 echt ver boven de anderen uitgestegen. 4 vond ik zelf net wat pakkender en sterk vanaf episode 1 tot en met 6. Maar 5 was echt veel meer aangrijpend en cinematisch geniaal gedaan.

chas1n schreef:
Ik denk zelf dat ze die shot 'express' lieten zien om te laten vermoeden dat hij de boel heeft verraden, maar dat het in werkelijkheid Michael is die erachter zit. Misschien denk ik altijd te veel in complot :P


Klopt van beiden een beetje: Michael zou Tommy niet verraden. Dat is niet echt hem. Je ziet op een gegeven moment in aflevering 4, vlak voor Linda aankomt, Gina en Mosely ook naar elkaar kijken alsof ze iets weten. Ik denk dat Gina juist dieper zit dan we denken. De Billy Boys zijn het niet anders hadden ze zelf er wel voor gezorgd dat Tommy e.d. niet binnen komen. Het zijn niet de Chinezen wat je ziet dat aan de ogen simpelweg. Ik denk dus dat het Mosely, Gina en die dude bij Finn zijn. Ik denk dat Michael maar als bliksemafleider wordt gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw wat was seizoen 5 van Peaky Blinders weer ontzettend zenuwslopend. Ik kreeg direct weer chronische depressie toen ik er achter kwam dat ik de laatste aflevering alweer gezien had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend Dark & Peaky Blinders afgekeken.
Twee series met een einde waardoor je eigenlijk niet kan wachten om verder te gaan met het verhaal, dus m'n hoofd zit er lekker vol mee nu met allerlei vervolgen te bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twee weken terug ofzo Peaky Blinder seizoen 5 uitgekeken. Mwah. Merk toch wel dat ik minder geboeid kijk in vergelijking met seizoen 1 t/m 3. Van mij had het na seizoen 5 wel klaar mogen zijn.

Nu begonnen aan Vis a Vis. Spaanse serie met een aantal actrices die ook in La Casa de Papel zitten. Nog maar één aflevering gezien maar nu al super spannend.

Explained heeft ook weer nieuwe afleveringen op Netflix. Super tof. Ook een miniserie over The Mind, met onder andere afleveringen over herinneringen, dromen en psychedelica. Aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Nu begonnen aan Vis a Vis. Spaanse serie met een aantal actrices die ook in La Casa de Papel zitten. Nog maar één aflevering gezien maar nu al super spannend.


Wordt alleen nog maar beter :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren ook Peaky Blinders afgekeken. Qua actie misschien niet van het niveau S4, maar wel weer een top verhaal hoor.

spoiler schreef:

chas1n: Diegene die het plan van Tommy heeft verraden is denk ik Michael, alszijnde het plan B waar Gina en hij het over hadden...

ErikZ: Je ziet die oude voetballer/zanger die bij Finn zit toch naar de telefoon grijpen nadat Finn zegt dat er een fascist gaat sterven? Mijn vermoeden is dat hij dus de boel heeft verraden en dat Michael de Maffia mee naar Engeland neemt, dat dat plan B is.

chas1n: Ik denk zelf dat ze die shot 'express' lieten zien om te laten vermoeden dat hij de boel heeft verraden, maar dat het in werkelijkheid Michael is die erachter zit. Misschien denk ik altijd te veel in complot


"I've finally met the man I can't defeat"
Dat duidt toch op een zeer slimme en/of machtige man, dus ik denk toch Michael of Mosley zelf.
Niet een of andere random zingende voetballer. Ze hebben hem nota bene zelf binnen gehaald, zou raar zijn als hij opeens mattie was van Mosley. Hij wist verder ook niets van het exacte plan.

@ Broken Balance; Gina zou inderdaad wel eens onderdeel kunnen uitmaken van het complot, vertrouw haar voor geen meter. Zou best kunnen dat ze pas in laat stadium is verleid door Mosley. Die voetballer zou ik zelf niet te veel achter zoeken, al is het wel een beetje een nutteloos karakter in het gehele verhaal nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 10:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja eens:

Die voetballer is waarschijnlijk gewoon iemand op het loonlijstje van Mosley oid, of welke organisatie er ook achter zit.

Heb hem ondertussen nog een tweede kijk gegeven en nu valt het wat meer samen voor mij met het vorige seizoen. Ik raad zeker een 2e keer kijken aan van 5 na 4, ben er nu wel van overtuigd dat 5 vetter is dan 4. In 4 zit meer actie, maar 5 is zo veel beter gemaakt, geacteerd en gefilmd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben sowieso alles voor de 2e keer aan het kijken, mijn vader is nu bij seizoen 4 (en hij krijgt Netflix zelf niet opgestart :lol: )

Wel jammer trouwens dat je het einde al zag aankomen als je de geschiedenis kent, Mosley werd niet vermoord. Ze houden de geschiedenis wel aan tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik ben sowieso alles voor de 2e keer aan het kijken, mijn vader is nu bij seizoen 4 (en hij krijgt Netflix zelf niet opgestart :lol: )

Wel jammer trouwens dat je het einde al zag aankomen als je de geschiedenis kent, Mosley werd niet vermoord. Ze houden de geschiedenis wel aan tot nu toe.


Klopt, ik had ook al wat over hem opgezocht.

Het is inderdaad jammer ivm met het einde, dus als men geen spoilers wilt weten, zoek geen geschiedenis over Mosley op :P.

Maar zelf wel blij dat ik het had gedaan. Wist wel wat over hem vanwege eigen interesse in die periode maar als je leest hoe hij was en dat hij daadwerkelijk connecties had met Hitler en goed bevriend was met Mussolini en ziet hoe hij zich gedraagt, zijn speeches, zijn bewegingen tijdens die speeches dan kan je dat ook echt heel goed terug zien. Dikke props aan de screenwriters en acteur daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HBO heeft de GoT prequel-serie 'House of the Dragon' aangekondigd. Denk zelf dat het een flop gaat worden gezien het feit hoe we allemaal al weten hoe alle verhaallijnen om zeep zijn geholpen in GoT S8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 12:43 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
HBO heeft de GoT prequel-serie 'House of the Dragon' aangekondigd. Denk zelf dat het een flop gaat worden gezien het feit hoe we allemaal al weten hoe alle verhaallijnen om zeep zijn geholpen in GoT S8.


Die is geannuleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
JeftaElachouri schreef:
HBO heeft de GoT prequel-serie 'House of the Dragon' aangekondigd. Denk zelf dat het een flop gaat worden gezien het feit hoe we allemaal al weten hoe alle verhaallijnen om zeep zijn geholpen in GoT S8.


Die is geannuleerd


https://www.theverge.com/2019/10/29/209 ... ed-hbo-max

Citaat:
"HBO has ordered a Game of Thrones spinoff, House of the Dragon, straight to series.

The new prequel is written by Ryan Condal (Colony), with George R.R. Martin set to co-executive produce. The project is based on Martin’s 2019 book Fire and Blood, and is a history of House Targaryen (the ancestors of Daenerys) as they fight through a civil war. The 10-episode project is set 300 years before the events of Game of Thrones.

HBO executive Casey Bloys made the announcement at an event for HBO Max, AT&T’s streaming service coming May 2020. The news comes just hours after news broke that HBO canceled a previously announced Game of Thrones spinoff series."


Het wordt in tegenstelling tot weer een snelle productie dus wel een productie die is gebaseerd op het boek van R.R. Martin met R.R. Martin zelf in co-productie. Dus net als in de eerste seizoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen 8 was geannuleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 00:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel hyped voor deze serie! Games helemaal kapot gespeeld en het eerste boek nu uitgelezen (binnen 3 dagen). Volgende boek hoop ik eender deze weken te bestellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Heel hyped voor deze serie! Games helemaal kapot gespeeld en het eerste boek nu uitgelezen (binnen 3 dagen). Volgende boek hoop ik eender deze weken te bestellen :D


Zelfde, alle boeken gelezen en kan niet wachten! Ziet er veel belovend uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister begonnen aan de nieuwe serie met Jason Mamoa, See'.

Erg vet al! Kan niet wachten tot volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 18:01 
 
Hardtraxx Crew

Gvd zin in The Mandalorian :drool:
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic