Moet Mr Robot echt weer eens gaan kijken, ben ooit halverwege seizoen 2 gestopt. 
Denk inderdaad ook dat dat shot er expres in zat.chas1n wrote:Spoiler:ErikZ wrote:Spoiler:chas1n wrote:Spoiler:Spoiler
Diegene die het plan van Tommy heeft verraden is denk ik Michael, alszijnde het plan B waar Gina en hij het over hadden...Spoiler
Je ziet die oude voetballer/zanger die bij Finn zit toch naar de telefoon grijpen nadat Finn zegt dat er een fascist gaat sterven? Mijn vermoeden is dat hij dus de boel heeft verraden en dat Michael de Maffia mee naar Engeland neemt, dat dat plan B is.Spoiler
Ik denk zelf dat ze die shot 'express' lieten zien om te laten vermoeden dat hij de boel heeft verraden, maar dat het in werkelijkheid Michael is die erachter zit. Misschien denk ik altijd te veel in complot![]()
Also S5 spoiler:
Spoiler
Leuk dat Alfie Solomons terug is, Tom Hardy is top, maar story-wise is het toch best raar. Een schot in je gezicht overleven, vooruit, als het moet kan ik daar nog in komen. Maar de hele reden dat Alfie in feite neergeschoten wilde worden was dat hij huidkanker had, en wist dat hij toch op vrij korte termijn zou sterven. Blijkbaar is dat nu ineens geen probleem meer? Vond eigenlijk ook dat het personage oorspronkelijk een perfect eind had, al wilde Tom Hardy zelf blijkbaar wel verder met de rol.