Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 3 van Breaking Bad en ik ga het gewoon zeggen: Jezus wat een saaie serie! Zitten lukken stukken tussen maar zoveel saaie afleveringen die totaal niet nodig zijn

Acteerwerk is niet best, de kartel tweeling gejat van de Matrix.. ik kijk het af en misschien pakt het op maar al die hype is het niet waard

En onthoud: mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Boys :worship: :worship: :worship:
Titans :worship: :worship:
The Umbrella Academy :worship: :worship: :worship:

Love, Death & Robots dit is zo geniaal :worship: :worship:
18 korte filmpjes (6 tot 17 minuten) maar echt zo vet gemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Ben nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 3 van Breaking Bad en ik ga het gewoon zeggen: Jezus wat een saaie serie! Zitten lukken stukken tussen maar zoveel saaie afleveringen die totaal niet nodig zijn

Acteerwerk is niet best, de kartel tweeling gejat van de Matrix.. ik kijk het af en misschien pakt het op maar al die hype is het niet waard

En onthoud: mijn mening


Het beste moet zeker nog komen. Maar als je het nu niks vindt, zal het ook wel niks meer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben toen der tijd ook afgehaakt tijdens seizoen 3. Vond het ook erg saai, maar ben toen uiteindelijk wel door blijven kijken en dat raad ik je ook aan, want seizoen 4 en 5 zijn echt fantastisch! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had dat heel erg met Better Call Saul.

Het had zijn momenten, maar het eerste seizoen was echt saai en het tweede seizoen niet heel veel beter.

Vanaf 3 werd het pas iets leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
En onthoud: ik ben een onwetende casual die niks snapt


fixed*

geintje natuurlijk, maar wel bizar dat je het zo slecht vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13 reasons why seizoen 3, pfffffffft wat een grap. Verneuk hier je tijd niet aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
13 reasons why seizoen 3, pfffffffft wat een grap. Verneuk hier je tijd niet aan :lol:

Zo slecht? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
ErikZ schreef:
Ben nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 3 van Breaking Bad en ik ga het gewoon zeggen: Jezus wat een saaie serie! Zitten lukken stukken tussen maar zoveel saaie afleveringen die totaal niet nodig zijn

Acteerwerk is niet best, de kartel tweeling gejat van de Matrix.. ik kijk het af en misschien pakt het op maar al die hype is het niet waard

En onthoud: mijn mening


Het beste moet zeker nog komen. Maar als je het nu niks vindt, zal het ook wel niks meer worden.


Ik heb hem helemaal af gekeken maar ervoer hetzelfde als Erikz. Nog st rds vind ik de serie echt overgewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een idee hoe je de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van Peaky Blinders (terug) kan kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Iemand een idee hoe je de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van Peaky Blinders (terug) kan kijken?


Die moet nog starten, eerst op BBC en op 05-10 op Netflix
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Iemand een idee hoe je de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van Peaky Blinders (terug) kan kijken?


Die moet nog starten, eerst op BBC en op 05-10 op Netflix

Ja als het goed is was de eerste aflevering dus afgelopen zondag op BBC, dus vandaar mijn vraag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Paultheone schreef:
13 reasons why seizoen 3, pfffffffft wat een grap. Verneuk hier je tijd niet aan :lol:

Zo slecht? :/


Yep, seizoen 2 was al matig, maar dit seizoen slaat nergens op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond beginnen met het tweede seizoen van Mindhunter. De eerste vond ik erg sterk dus ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Iemand een idee hoe je de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van Peaky Blinders (terug) kan kijken?


Torrents

Eerste twee episodes staan online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 19:40 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben maar opnieuw begonnen met Breaking Bad alles te gaan binge.
11 oktober klaar zijn moet wel lukken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Solis schreef:
Paultheone schreef:
13 reasons why seizoen 3, pfffffffft wat een grap. Verneuk hier je tijd niet aan :lol:

Zo slecht? :/


Yep, seizoen 2 was al matig, maar dit seizoen slaat nergens op :lol:


Aangezien seizoen 3 uit was, besloot ik toch om seizoen 2 te kijken. Ben momenteel bij aflevering 10 en snap echt niet waarom dit seizoen zoveel kritiek krijgt :P Naar mijn idee gebeuren er geen rare dingen die niet kloppen maar krijg je gewoon het nasleep te zien van Hannah's dood. Vanzelfsprekend is het dan misschien niet zo spannend als het eerste seizoen, maar vind het een prima aanvulling op het eerste seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben begonnen aan the dark crystal.

Erg mooi gedaan allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2019 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen aan het eerste seizoen van The Sinner... Maar wtf. Mega luguber begin. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2019 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben begonnen aan the dark crystal.

Erg mooi gedaan allemaal.


Jaa vind ik ook! Echt toffe serie en die stijl geeft het een beetje een enge sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2019 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gisteren begonnen aan het eerste seizoen van The Sinner... Maar wtf. Mega luguber begin. :oh:


Goeie keuze! Seizoen 2 is ook de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Nuracore schreef:
Ben begonnen aan the dark crystal.

Erg mooi gedaan allemaal.


Jaa vind ik ook! Echt toffe serie en die stijl geeft het een beetje een enge sfeer!

Vind het juist iets magisch geven op deze manier. Alsof je echt een magische wereld binnen stapt met een fantastische avontuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 01:27 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Ben begonnen aan the dark crystal.

Erg mooi gedaan allemaal.

Moet nog verder kijken, maar episode 1 zag er idd mooi uit tot nu toe, dus ben benieuwd :P

Ben maar eindelijk eens begonnen aan Barry :D Best wel interessante serie tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 12:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijna klaar met seizoen 1 van Dark, die Duitse Netflix serie.

Geniale serie. Hoorde eerder veel mensen de vergelijking trekken met Stranger Things, ik snap waar ze het vandaan halen maar Dark is toch veel complexer, duisterder en slimmer. Het heeft beiden een energiecentrale waar vreemde shit gebeurt bij een klein dorpje en iets vermist gaat.

Dark moet je echt goed bij opletten maar dat betaalt zich ook uit. Knap hoe ze een verhaal met zo veel verschillende lijnen toch zo houden dat het goed weg te kijken is, niet extreem verwarrend wordt en geen rare onzin nodig heeft om plotgaten te dichten of verder te gaan in het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bijna klaar met seizoen 1 van Dark, die Duitse Netflix serie.

Geniale serie. Hoorde eerder veel mensen de vergelijking trekken met Stranger Things, ik snap waar ze het vandaan halen maar Dark is toch veel complexer, duisterder en slimmer. Het heeft beiden een energiecentrale waar vreemde shit gebeurt bij een klein dorpje en iets vermist gaat.

Dark moet je echt goed bij opletten maar dat betaalt zich ook uit. Knap hoe ze een verhaal met zo veel verschillende lijnen toch zo houden dat het goed weg te kijken is, niet extreem verwarrend wordt en geen rare onzin nodig heeft om plotgaten te dichten of verder te gaan in het verhaal.


Ik zou willen dat ik die hele serie weer kon zien alsof ik het nooit heb gezien. Ook in seizoen 2 zitten weer een aantal grote WTF momenten die dingen van seizoen 1 weer een andere lading geven xd
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic