Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 16:41 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Net klaar met S3 van La Casa de Papel, heerlijk seizoen weer :D

Same en eens :D Naja heb de hele show (tot nu toe) in 3/4 dagen gekeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met The 100 en ondertussen 3 seizoenen gekeken. Vind het maar een irritant welles-nietes spelletje momenteel. Het verhaal en alles daaromheen is goed, maar die constante plot-twists trek ik echt niet meer.


Ben nog bezig met La Casa The Papel S3 , de serie die mij (samen met Peaky Blinders) toch het meest trekt. Duurt alleen zo lang omdat ik samen met mijn vriendin kijk -.-

Ondertussen dus op zoek naar een serie die ik alleen kan kijken. Ben begonnen met The 100, maar na een paar afleveringen nog steeds niet echt dat gevoel dat ik verder moet kijken. Twijfel nog over Sherlock en Suits. Die lijken mij toch wat boeiender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met The 100 en ondertussen 3 seizoenen gekeken. Vind het maar een irritant welles-nietes spelletje momenteel. Het verhaal en alles daaromheen is goed, maar die constante plot-twists trek ik echt niet meer.


Ben nog bezig met La Casa The Papel S3 , de serie die mij (samen met Peaky Blinders) toch het meest trekt. Duurt alleen zo lang omdat ik samen met mijn vriendin kijk -.-

Ondertussen dus op zoek naar een serie die ik alleen kan kijken. Ben begonnen met The 100, maar na een paar afleveringen nog steeds niet echt dat gevoel dat ik verder moet kijken. Twijfel nog over Sherlock en Suits. Die lijken mij toch wat boeiender.


Mindhunter al gekeken? Volgende week nieuw seizoen op netflix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 03:53 
 
Hardtraxx Crew

Chroman schreef:
Suits. Die lijken mij toch wat boeiender.

Suits word echt kut na seizoen 4/5 ongeveer imo, ben na seizoen 6 eigenlijk gestopt met kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met The 100 en ondertussen 3 seizoenen gekeken. Vind het maar een irritant welles-nietes spelletje momenteel. Het verhaal en alles daaromheen is goed, maar die constante plot-twists trek ik echt niet meer.


Het wordt alleen maar erger.... soms een best taaie serie maar kom er wel doorheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Onlangs begonnen met The 100 en ondertussen 3 seizoenen gekeken. Vind het maar een irritant welles-nietes spelletje momenteel. Het verhaal en alles daaromheen is goed, maar die constante plot-twists trek ik echt niet meer.


Ben nog bezig met La Casa The Papel S3 , de serie die mij (samen met Peaky Blinders) toch het meest trekt. Duurt alleen zo lang omdat ik samen met mijn vriendin kijk -.-

Ondertussen dus op zoek naar een serie die ik alleen kan kijken. Ben begonnen met The 100, maar na een paar afleveringen nog steeds niet echt dat gevoel dat ik verder moet kijken. Twijfel nog over Sherlock en Suits. Die lijken mij toch wat boeiender.


Mindhunter al gekeken? Volgende week nieuw seizoen op netflix :)

Gaat op de lijst. Ik begin vandaag met Sherlock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Gaat op de lijst. Ik begin vandaag met Sherlock.


Erg grappige en leuke serie! Benedict Cumberbatch en Martin Freeman doen het erg goed! Moest zelf wel een beetje inkomen maar naar de derde aflevering was ik om! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Chroman schreef:
Gaat op de lijst. Ik begin vandaag met Sherlock.


Erg grappige en leuke serie! Benedict Cumberbatch en Martin Freeman doen het erg goed! Moest zelf wel een beetje inkomen maar naar de derde aflevering was ik om! :)


Ik was na 10 minuten verkocht, echt iets voor mij. Dat ik dit nu pas ontdek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Stokbrood schreef:
Chroman schreef:
Ben nog bezig met La Casa The Papel S3 , de serie die mij (samen met Peaky Blinders) toch het meest trekt. Duurt alleen zo lang omdat ik samen met mijn vriendin kijk -.-

Ondertussen dus op zoek naar een serie die ik alleen kan kijken. Ben begonnen met The 100, maar na een paar afleveringen nog steeds niet echt dat gevoel dat ik verder moet kijken. Twijfel nog over Sherlock en Suits. Die lijken mij toch wat boeiender.


Mindhunter al gekeken? Volgende week nieuw seizoen op netflix :)

Gaat op de lijst. Ik begin vandaag met Sherlock.

Mindhunter is zeer vermakelijk. Ben zelf nu bezig met S3 van Fargo, ook fijn om tussendoor te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Sherlock is fantastisch! Zelf het 1e seizoen van Happy! gekeken, was veel beter dan ik ooit had verwacht van een serie over een denkbeeldige blauwe unicorn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mindhunter S2 time! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net The 100 afgekeken. Serie begint er wel een beetje over te gaan nu. Het pakt me niet meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu bij aflevering 8 van The 100. Vind er niet echt veel aan eerlijk gezegd. Ik mis bepaalde karakters ook wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Nu bij aflevering 8 van The 100. Vind er niet echt veel aan eerlijk gezegd. Ik mis bepaalde karakters ook wel!


Ik gok dat er gewerkt naar een einde met alleen Clarke die over blijfr
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Chroman schreef:
Suits. Die lijken mij toch wat boeiender.

Suits word echt kut na seizoen 4/5 ongeveer imo, ben na seizoen 6 eigenlijk gestopt met kijken xd

Vond ik ook, maar vond de laatste seizoenen (7/8) wel weer prima. Moet nog beginnen aan 9, maar eerst How To Get Away With Murder afkijken. Nu bijna einde seizoen 3. Opzich zeer vermakelijke serie, maar soms echt te amerikaans en te voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.tubantia.nl/show/disney-s-a ... SNTSmvkhIc

Disney + komt dus ook direct naar NL, voor mij wel een streaming service waar ik het geld wel voor over heb eigenlijk :) euro goedkoper in de maand dan Netflix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 17:05 
 
Hardtraxx Crew

patrickjeb schreef:
MYTZE schreef:
Chroman schreef:
Suits. Die lijken mij toch wat boeiender.

Suits word echt kut na seizoen 4/5 ongeveer imo, ben na seizoen 6 eigenlijk gestopt met kijken xd

Vond ik ook, maar vond de laatste seizoenen (7/8) wel weer prima.

Hm oke, ja ik weet niet of ik t nog een kans wil geven. Vond het jammer dat Rachel en Mike beide weg zijn gegaan en kan me Suits ook niet echt voorstellen zonder hun :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.tubantia.nl/show/disney-s-antwoord-op-netflix-nederland-staat-vooraan~a3d7477f/?fbclid=IwAR2U9WkSHzNf0bH4rYPAFElqHPvqkjFyDchUr1X4Wp2W7sq-hSNTSmvkhIc

Disney + komt dus ook direct naar NL, voor mij wel een streaming service waar ik het geld wel voor over heb eigenlijk :) euro goedkoper in de maand dan Netflix.

En alles in 4K!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wacht het nog even af qua aanbod. Maar piracy krijgt zo wel weer de bal toegespeeld met al die streamingdiensten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ik wacht het nog even af qua aanbod. Maar piracy krijgt zo wel weer de bal toegespeeld met al die streamingdiensten...


Ja ik download tegenwoordig amper nog, en als ik zie wat er aangekondigd is qua Star Wars en Marvel shows dan gaat mijn nerdy hartje al wel sneller kloppen. Voor een schappelijke prijs ook.

Maar dan zit ik ook wel aan m'n max qua streamingdiensten, met Netflix en Disney +
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn te veel leuke series voor mij die op te veel platformen zitten (HBO lijkt me duidelijk, Amazon om The Grand Tour e.d., Netflix om Stranger Things en Peaky Blinders e.d. en Disney weer om dit soort dingen).

En dan heb je nog aankomende dingen zoals Apple zijn eigen dienst, Google, Videoland en andere grote bedrijven die ook hebben aangekondigd dit te doen.

Uiteindelijk zal bijna alles exclusief voor iets worden (anders verkoop je iets niet) en gaat men inderdaad weer over op piracy omdat men simpel weg niet 8 streamingdiensten willen hebben/bijhouden om maar hun gewenste series te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga nu om de maand gebruik maken van een andere streamingdienst. Zo betaal je maar voor een dienst. Wanneer je voor meerdere diensten geld ophoest, kijk je toch niet alles. Bij eentje ook niet natuurlijk, maar wel meer. De dingen die ik wil zien zet ik dan in mijn kijklijst.

PS: The 100 was kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Hm oke, ja ik weet niet of ik t nog een kans wil geven. Vond het jammer dat Rachel en Mike beide weg zijn gegaan en kan me Suits ook niet echt voorstellen zonder hun :/

Dat dacht ik ook, maar ik vond het verre van een slecht seizoen. Niet zo kut als seizoen 4/5 (Weet even niet meer welke precies, maar ergens in het midden). Dat seizoen geeft meer ruimte aan andere karakters dan alleen maar Harvy/Mike en de zaken zijn ook niet zo simpel/voorspelbaar als ze waren de seizoenen ervoor.

Verder over het streaming verhaal: Ik was compleet klaar met downloaden de afgelopen jaren, maar het afgelopen jaar download ik weer meer doordat alles zo versplinterd raak. Ik heb Netflix en Spotify en dat vind ik genoeg voor streaming. Misschien dat ik er nog een keer Amazon Prime bij pak, maar het feit dat sommige dingen hier gewoon niet te streamen zijn (Suits S09 op Netflix hier niet te zien, The Office, HBO alleen als je Ziggo hebt) naast dat ik niet 5 streamingdiensten wil, zorgt er voor mij weer voor dat ik meer download.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 21:57 
 
Hardtraxx Crew

patrickjeb schreef:
MYTZE schreef:
Hm oke, ja ik weet niet of ik t nog een kans wil geven. Vond het jammer dat Rachel en Mike beide weg zijn gegaan en kan me Suits ook niet echt voorstellen zonder hun :/

Dat dacht ik ook, maar ik vond het verre van een slecht seizoen. Niet zo kut als seizoen 4/5 (Weet even niet meer welke precies, maar ergens in het midden). Dat seizoen geeft meer ruimte aan andere karakters dan alleen maar Harvy/Mike en de zaken zijn ook niet zo simpel/voorspelbaar als ze waren de seizoenen ervoor.

Hm, oke :P Zal misschien binnenkort eens kijken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vis a Vis :thumbsup: . Hele vermakelijke serie. Kijkt heerlijk weg.
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic