Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 22:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Briljant :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een epische battle zeg gvd :worship: :worship: . Toch zit ik wel met een beetje dubbelgevoel : Seizoenen lang wordt de army of the dead als enemy gezien en nu binnen 1 episode zijn ze weg gevaagd. De dorthraki army was binnen 20 seconden opgeslokt door het leger, maar alle main characters overleven het een uur lang met duizenden walkers.... Zo veel momenten dat bepaalde characters gewoon niet anders dan dood konden, maar het toch ineens overleefden. Het verhaal achter de Night King is nog een groot open einde voor mij. Wat is nu precies de conncetie met Bran?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HOLY FUCK HOLY FUCK HOLY FUCK..
Ik heb echt heel deze Episode met open mond zitten kijken en zoveel WOW momentjes gehad.

in mijn optiek was deze aflevering echt intenser dan de Wildfire Cersei episode. Zat goed in elkaar. Wel allemaal heel goed uitgepland dat aantal main characters dan weer blijven leven. Mellisandra even terug die 2x een truukje doet en eentje er moed inspreekt en uitgerekend Arya die de Night King pakt... (mooie sword drop).... Maar inderdaad Bran die weinig tot niks doet, Theon en Jorah die dood gaan net als dat Morton kind tegenover die reus. Ik ben heel benieuwd hoe de komende 3 afleveringen gaan lopen.... want daarna zijn we klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 12:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vond het eerlijk gezegd erg tegenvallen. Overdag zie je van deze aflevering geen fuck. Leuk zo'n 80 minuten durend gevecht, maar als ik niet eens fatsoenlijk kan onderscheiden wie met wie vecht dan is de leukigheid er voor mij al snel af. Verder vond ik het maar recht toe recht aan en voorspelbaar. Er zaten weinig verrassende elementen in, 0 plottwists, bijna alle main characters hebben het overleefd en het moment waar deze serie al die seizoenen naar op heeft gebouwd wordt afgerond met een simpele dolksteek (verhaal achter de dolk is dan wel weer interessant). Op de draken na waren de vechtscènes ook weinig indrukwekkend. En voor een serie die draait om tactische zetten is dit de meest ondoordachte veldslag die ik in lange tijden heb gezien. Dothraki die blind aanvallen, weinig gebruik maken van je verdedigende positie en 0 echte plannen anders dan we wachten tot de Night king bij Bran is en dan, dan wat eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poahhhh qua aflevering was het echt 80 minuten je adem inhouden en billen knijpen, de muziek of het ontbreken van muziek was wel echt goed. Nog wel beetje gemengde gevoelens over bepaalde dingen, maar er is nog dik 4 uur aan content die we nog te zien krijgen dus zolang er nog opties open staan wacht ik nog even met m'n oordeel daar over.

Maar qua entertainment echt 10/10, vond de aflevering zeker niet te donker, kon alles prima volgen. Keek 'm wel 's avonds. En die draken actie wel écht gruwelijk.

Ik hoop dat de laatste paar afleveringen terug gaan naar de roots van wat de serie zo vet maakt en dat is gewoon een keiharde politieke ridderserie. Daarnaast hoop ik dat er nog wel wat meer achter het hele Night King/Bran verhaal zit dan hoe de aflevering nu eindigde. Want dat einde vond ik een beetje een anticlimax. Niet slecht, maar had gehoopt op nog één bijzondere twist.


Verder heel erg eens met de dingen die Lyst noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook gemengde gevoelens. Had liever een epischere conclusie gezien van The Night King. Had gehoopt op een 1v1 met Jon, want dat had hij wel verdient na al die connectie die hij met de NK had. Dat Arya uiteindelijk de genadestoot geeft vind ik op zich prima. Maar nu was het het eigenlijk zonder enig gevecht van de NK en zijn White Walkers. Uiteindelijk snap ik wel Bran zijn doel: het lokken van de NK, maar ik had wel gehoopt op wat toffe tricks van zijn kant (wargen van een draak bijvoorbeeld, of een white walker :D ). Voor mij is het wel 50/50 qua fantasie/politiek wat ik leuk vind aan GoT, dus hopelijk geeft het einde van deel 2 (politiek) wel voldoening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geweldige aflevering. Met spanning zitten kijken. Waren wel een paar lelijke kanttekeningen.

1. De aflevering is inderdaad te donker om overdag te kijken
2. De cuts en shots waren soms zo snel door elkaar dat ik het idee had dat ik naar een Marvel vechtscene aan het kijken was. Werd soms enorm onoverzichtelijk
3. Veel dingen zag je van mijlenver aankomen, dat Arya de night king ging doden was duidelijk vanaf het moment dat Melissandre dat tegen haar zei en dat je Arya al 5 minuten niet meer zag. Zeker omdat alles zo werd opgebouwd dat het hopeloos is en niks kan meer gedaan worden, als je je al je main karakters zo in het nauw drijft weet je, zelfs bij GoT, dat er iemand gaat zijn die de boel in een klap redt, ken je het verhaal dan weet je dat de night king dood moet dus dat zag je van mijlenver aankomen, het enige andere wat kon was dat Jon de draak doodde of dat er iets raars gebeurde zodra de night king Bran consumeerde. Maar dat is beiden vrij onlogisch
4. Hoe komt Arya ineens achter de night king zijn rug zonder dat iemand haar zag aankomen, van al die tig wights en walkers die daar om hem heen stonden. Ja ze is een assassin maar ze kan niet onzichtbaar worden. Wat deed Arya uberhaupt in dat kasteel bij de zombies rondsneaken, laatste keer dat we haar zagen lag ze op een dak buiten in het kasteel
5. De taktieken voor het vechten waren soms twijfelachtig. Hoezo alleen boogschutters om Bran heen, waarom rent Theon recht op de night king af en wacht hij niet gewoon, waarom de Dothraki in het niks sturen, waarom je draak in de mist blijven vliegen en niet gelijk naar boven gaan, waarom vloog Drogon niet gelijk weg toen hij beklommen werd, John stond met zijn draak op Winterfell toen ze problemen hadden het vuur aan te steken waarom steekt hij het niet aan.

Verder zijn er natuurlijk veel punten die nog beantwoord moeten worden. Maar mensen rekenen de aflevering nu er al op af. Er moet nog 5 a 6 uur aan GoT komen mensen, kalm.

Verder zaten er genoeg vette stukken in zoals De doden in de crypt die wakker werden (dus ook Ned, Maester Lewin (dat was de eerste) e.d. Dat de Night King alle doden deed opstaan. Melissandre die dood gaat uiteindelijk, pas als de night king dood is want stel je voor dat zij een whitewalker werd. Die lichten die uitgingen toen de Dothraki werden afgeslacht, einde van Ser Jorah (enige die ik sad vond tbh).

Gemengde gevoelens zeker, maar nog wel een epische aflevering. Waarschijnlijk wordt deze aflevering 10x beter als naderhand alle overige informatie bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die The OA heeft gezien? What the actual fuck gebeurt er allemaal in die serie, echt de meest wazige shit die ik ooit gezien hebben maar toch blijven kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Undercover.

Met Frank Lammers als grote XTC baas. Fantastisch :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Undercover.

Met Frank Lammers als grote XTC baas. Fantastisch :yes:

Helemaal afgekeken van het weekend. Vond het erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Undercover.

Met Frank Lammers als grote XTC baas. Fantastisch :yes:


Wil hier komende weken aan gaan beginnen. Frank Lammers sowieso altijd +1 als acteur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb overigens wel ondertiteling aan moeten zetten want van dat Belgisch-Limburgs kan ik geen chocola maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GOT aflevering 4 :worship: :worship: :worship:
Wat was deze aflevering ontelbaar veel beter dan de vorige. :drool:
Eindelijk weer wat politiek gesteek en heerlijke niet voorspelbare momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa! Ik vond aflevering 4 ook echt schitterend. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
GOT aflevering 4 :worship: :worship: :worship:
Wat was deze aflevering ontelbaar veel beter dan de vorige. :drool:
Eindelijk weer wat politiek gesteek en heerlijke niet voorspelbare momenten.


Voelde inderdaad weer als vanouds. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze alles gaan eindigen met nog maar twee afleveringen te gaan. Heb het gevoel dat dit echt te weinig is maar we gaan het zien.



Minpunten voor de scene van Jon en Ghost, geef dat beest een aai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond aflevering 4 de slechtste tot nu toe. Zeer bedroevend schrijfwerk. Waar ik voorheen de dialogen altijd een van de betere eigenschappen vond, is dat nu wel anders. Bij vlagen kon ik voorspellen wat bepaalde personages gingen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
GOT aflevering 4 :worship: :worship: :worship:
Wat was deze aflevering ontelbaar veel beter dan de vorige. :drool:
Eindelijk weer wat politiek gesteek en heerlijke niet voorspelbare momenten.


Niet per se beter, maar ik zat hier echt met een brok in de keel op bepaalde momenten zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb overigens wel ondertiteling aan moeten zetten want van dat Belgisch-Limburgs kan ik geen chocola maken.


Hier ook. Eigenlijk pas vanaf aflevering 4 dat ik er geen ruk meer van verstond :lol:

Nu bij aflevering 6. Tot nu leuke nl serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 21:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een spanning zat er in deze aflevering zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat jullie gezien hebben, maar dit was wel echt een matige aflevering. Niet echt zin om alles te typen wat ik niet goed vond, maar voornamelijk voelde het te gehaast en bepaalde gebeurtenissen sloegen nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik weet niet wat jullie gezien hebben, maar dit was wel echt een matige aflevering. Niet echt zin om alles te typen wat ik niet goed vond, maar voornamelijk voelde het te gehaast en bepaalde gebeurtenissen sloegen nergens op.

Welke gebeurtenissen dan? En dat het gehaast is, is al 2 seizoenen zo imo. Ik vond juist dat in deze aflevering weer terug wat meer conversatie zat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 22:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Extreem van beide kanten.

Extreme momenten die weer wat deden denken aan de oude GoT, maar mijn god wat is deze episode bij vlagen slecht geschreven. Deze twee schrijvers die dit seizoen hebben moeten schrijven hebben er echt met de pet naar gegooid. Alles voelt zo gehaast en plots, alsof ze dachten van ja laten wij even onze stempel op deze serie drukken terwijl je werk is om deze serie een waardig einde te geven, en daar lijkt het ver nog van af te zitten.

Je had makkelijk twee volle seizoenen uit dit hele laatste seizoen kunnen halen. Nu krijgen we een gehaast geheel zonder uitleg en met halfbakken dialoog. De screenplay, regisseurs en acteurs verdienen enorm veel lof dat ze nog iets vets kunnen trekken uit dit.

Vette dingen warendat de draak plots werd neergeschoten, hoe Cersei Dany bespeeld en hoe je ziet dat Dany langzaam inderdaad haar cool verliest waardoor mensen als Varys, Sansa e.d. echt hun twijfels gaan hebben over haar wat Thyron weer moet handelen is echt typisch GoT. De spanning bij de festiviteiten, en de oorlogskamer wanneer ze alles bespreken net zo.

Maar er was echt een bak met onzin.BOEM KLAP Da's pech, Missandei weg. Typisch GoT maar het kwam letterlijk uit de lucht vallen en dat terwijl het er wel zat aan te komen (er werd een beetje naartoe gebouwd). En Tormund gaat uit het niets pleite, Jamie die opeens weer uit het niets van kant verandert, The Hound en Arya die plots pleiten gaan, Jon die een mietje is geworden en niet meer normale diplomatiek kent, Waarom je hond plots weg doen. Waarom gelijk wegsnijden waar Bran gaat vertellen over Jon, alsof niemand die reactie wou zien, het is niet dat wij iets niet weten wat hun wel weten. Ik kon me echt enorm ergeren aan het verschrikkelijke schrijfwerk deze episode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Sluit me volledig bij BB aan. Hopelijk kunnen ze met de laatste afleveringen er nog een waardig einde aan breien, maar zoals dit seizoen nu gaat heb ik er weinig hoop op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb overigens wel ondertiteling aan moeten zetten want van dat Belgisch-Limburgs kan ik geen chocola maken.


Haha ja inderdaad.
Heb een paar keer teruggespoeld omdat ik toch wel belangrijke details niet kon verstaan. Toen ook maar ondertiteling aangezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Extreem van beide kanten.

Extreme momenten die weer wat deden denken aan de oude GoT, maar mijn god wat is deze episode bij vlagen slecht geschreven. Deze twee schrijvers die dit seizoen hebben moeten schrijven hebben er echt met de pet naar gegooid. Alles voelt zo gehaast en plots, alsof ze dachten van ja laten wij even onze stempel op deze serie drukken terwijl je werk is om deze serie een waardig einde te geven, en daar lijkt het ver nog van af te zitten.

Je had makkelijk twee volle seizoenen uit dit hele laatste seizoen kunnen halen. Nu krijgen we een gehaast geheel zonder uitleg en met halfbakken dialoog. De screenplay, regisseurs en acteurs verdienen enorm veel lof dat ze nog iets vets kunnen trekken uit dit.

Vette dingen warendat de draak plots werd neergeschoten, hoe Cersei Dany bespeeld en hoe je ziet dat Dany langzaam inderdaad haar cool verliest waardoor mensen als Varys, Sansa e.d. echt hun twijfels gaan hebben over haar wat Thyron weer moet handelen is echt typisch GoT. De spanning bij de festiviteiten, en de oorlogskamer wanneer ze alles bespreken net zo.

Maar er was echt een bak met onzin.BOEM KLAP Da's pech, Missandei weg. Typisch GoT maar het kwam letterlijk uit de lucht vallen en dat terwijl het er wel zat aan te komen (er werd een beetje naartoe gebouwd). En Tormund gaat uit het niets pleite, Jamie die opeens weer uit het niets van kant verandert, The Hound en Arya die plots pleiten gaan, Jon die een mietje is geworden en niet meer normale diplomatiek kent, Waarom je hond plots weg doen. Waarom gelijk wegsnijden waar Bran gaat vertellen over Jon, alsof niemand die reactie wou zien, het is niet dat wij iets niet weten wat hun wel weten. Ik kon me echt enorm ergeren aan het verschrikkelijke schrijfwerk deze episode.

Achteraf bekeken geef ik je wel deels gelijk maar niet helemaal. Er zijn zoveel hoofdrolspelers, ze hebben zichzelf een beetje in deze positie gewrongen. Er is nu gewoonweg te weinig tijd om over elke karakter een heel verhaal te schrijven over hoe ze sterven. (Missandei) Dat Tormund, The Hound en Arya pleite gaan vind ik op zich niet heel raars. Tormund heeft niets te zien met heel het North/Sound oorlog gedoe. Eigenlijk Arya en The Hound ook niet aangezien zij eigen revanches hebben. Dat Jamie ineens de kant van Cersie kiest, weet ik nog zo niet. Lijkt me dat daar nog iets speciaals zit aan te komen. Ik ben het wel met je eens over het feit dat sommige zaken te snel afgehandeld worden. (Bran, Missandei) Maar zoals ik al zei, er is nu eenmaal de tijd niet meer, wat wel jammer is natuurlijk. Ik vond het trouwens ook raar dat Dany niet wacht op Jon om naar de Capital te trekken, aangezien hij toch niet zoooo lang onderweg is. (Op het aantal verstreken jaren al te zien)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic