Spoiler
Misschien deden ze dat juist zodat het meer dramatisch wordt. Verwacht dat in een volgende aflevering John & Dany breken nu John dit weet. Dat het een mooi liefdesverhaal aan het worden lijkt, maar nu keihard afgebroken wordt.
Top timing, ultieme binge van begin tot tijd tegen de tijd dat je bij bent. Mooi man!immuunm wrote:Ook maar begonnen met GoT.
Dit. Mijn voorkeur zou zelfs uitgaan naar Engelse ondertiteling, omdat je ze soms toch niet helemaal lekker kunt verstaan.Rickzel wrote:Top timing, ultieme binge van begin tot tijd tegen de tijd dat je bij bent. Mooi man!immuunm wrote:Ook maar begonnen met GoT.
Tip: ook al ben je goed in Engels, ik zou toch ondertiteling er bij downloaden, vond het zelf een stuk makkelijker alle familie namen e.d. te onthouden als het er ook ff onder stond.
Seizoen 7 was al veel te gehaast en dat zou nu alleen nog maar meer worden. Het contrast met de eerste 5 á 6 seizoenen is daardoor zo gigantisch.Broken Balance wrote:Ik vrees nu dat het allemaal te gehaast wordt en er teveel onnodige nieuwe dingen worden bijgegooid.
Bij S7 had ik meer het idee dat de verkeerde dingen gehaast werden (zoals Arya haar verhaal, ook bij S6). Maar ja, persoonlijk denk ik dat ze het beste nog een seizoen er aan hadden kunnen vastplakken om alles mooi uit te laten spelen.Rickzel wrote:Seizoen 7 was al veel te gehaast en dat zou nu alleen nog maar meer worden. Het contrast met de eerste 5 á 6 seizoenen is daardoor zo gigantisch.Broken Balance wrote:Ik vrees nu dat het allemaal te gehaast wordt en er teveel onnodige nieuwe dingen worden bijgegooid.
Na The Walking Dead 8 seizoenen in een maand te hebben gezien zou dit ook wel moeten lukkenRickzel wrote:Top timing, ultieme binge van begin tot tijd tegen de tijd dat je bij bent. Mooi man!immuunm wrote:Ook maar begonnen met GoT.
Tip: ook al ben je goed in Engels, ik zou toch ondertiteling er bij downloaden, vond het zelf een stuk makkelijker alle familie namen e.d. te onthouden als het er ook ff onder stond.
Met seizoen 5 had de serie de boeken ook voor het grootste deel ingehaald (enkele verhaallijnen van personen uit de boeken zijn wel nog in seizoen 6 terechtgekomen). Zie ook https://gameofthrones.fandom.com/wiki/D ... _TV_series Maar zeker seizoen 7 liet op sommige vlakken wel het meest onbevredigde gevoel achter. Het werd iets te veel Hollywood-achtig met personages die wel heel gemakkelijk het ongeluk/noodlot konden omzeilen. Bovendien heb ik het gevoel dat er ook wat minder diepte (en vooral intriges/het politieke spel uit het begin - maar goed enkele kopstukken spelen niet meer mee) in zit nu. Het lijkt er vooral op dat het vooral het bijeenbrengen van personages en het afronden van enkele losse eindjes was voordat het eindspel in S08 gaat beginnen (plus dat de Night King nog een gamechanging moment 'moest' krijgen).Rickzel wrote:Seizoen 7 was al veel te gehaast en dat zou nu alleen nog maar meer worden. Het contrast met de eerste 5 á 6 seizoenen is daardoor zo gigantisch.Broken Balance wrote:Ik vrees nu dat het allemaal te gehaast wordt en er teveel onnodige nieuwe dingen worden bijgegooid.
Helicaze wrote:Tormund in de tweede aflevering
Inderdaad een heel goede aflevering. Dat het maar snel volgende week maandag isMYTZE wrote:Pfoe promo van de volgende aflevering ziet er al goed uit..Spoiler
denk dat er sowieso de volgende aflevering wel een paar dood gaan, t is tot nu toe heel rustig gebleven.. en ik denk ook niet dat de 'crypt' safe is, ze zeggen het wel de hele tijd maar daar liggen natuurlijk ook lichamen
Grim wrote:Spoiler
Behoren doden die niet door white walkers zijn gedood ook tot zijn leger? Zonder het op te zoeken denk ik van niet. Mocht het wel zo zijn zou het wel grappig zijn om enkele oude dode personages zien 'terug te komen'. Maar zover zal het wel niet gaan en ik zou het eerder afbreuk vinden aan de serie.
Dit las ik ook ergens ja, zou zo vet zijnRickzel wrote: Oja en:
Spoiler
Waar was de Night King? Zou die via een omweg naar Kings Landing gaan met z'n ijsdraak? In één van de visioenen van Bran zag je toch de schaduw van een draak over Kingslanding, wat als dat de fucking Ijsdraak is die even z'n leger komt upgraden voor ze het grote leger in Winterfell gaan aanpakken (niet zelf bedacht, maar gelezen op Reddit)
In 10 dagen tijd tot seizoen 4 aflevering 3 gekomen is best netjes al zeg ik het zelfimmuunm wrote:Ook maar begonnen met GoT.