Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien deden ze dat juist zodat het meer dramatisch wordt. Verwacht dat in een volgende aflevering John & Dany breken nu John dit weet. Dat het een mooi liefdesverhaal aan het worden lijkt, maar nu keihard afgebroken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan de aflevering van GoT alweer nergens binnen halen... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:25 
 
Hardtraxx Elite

Ook maar begonnen met GoT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Ook maar begonnen met GoT.


Top timing, ultieme binge van begin tot tijd tegen de tijd dat je bij bent. Mooi man!

Tip: ook al ben je goed in Engels, ik zou toch ondertiteling er bij downloaden, vond het zelf een stuk makkelijker alle familie namen e.d. te onthouden als het er ook ff onder stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
immuunm schreef:
Ook maar begonnen met GoT.


Top timing, ultieme binge van begin tot tijd tegen de tijd dat je bij bent. Mooi man!

Tip: ook al ben je goed in Engels, ik zou toch ondertiteling er bij downloaden, vond het zelf een stuk makkelijker alle familie namen e.d. te onthouden als het er ook ff onder stond.


Dit. Mijn voorkeur zou zelfs uitgaan naar Engelse ondertiteling, omdat je ze soms toch niet helemaal lekker kunt verstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond de eerste aflevering een beetje tekort schieten.

Je ziet al deze mensen bij elkaar komen waar het gros er van op slechte termen uit elkaar zijn gegaan (Jamie die denkt dat Bran dood was, Arya met The Hound/Genji, Tyrion en Sansa en zo nog meer). De dialoog die je had kunnen neerzetten had supervet kunnen zijn maar nu is het meer awkward en overgedramatiseerd. Nu durf ik te wedden dat je dikke drama krijgt tussen Jamie en Dany omdat hij haar vader heeft vermoord, terwijl zij weet (al door Tyrion) wat haar vader was en waarom een Lannister hem had vermoord.

Als ik zo kijk naar alle verhaallijnen, plotlijnen en dergelijken die nog open zijn hadden ze zo nog een seizoen er uit kunnen slepen om het allemaal een satisfying eind te geven. Nu lijken alle voorgaande dingen omver worden gegooid om te bitchen tegen elkaar over titels. Dit terwijl Dany aan het einde van seizoen 7 duidelijk was over wat het doel is en nu gaat ze de uit de hoogte koningin spelen uit het niets.

Sam zei het heel mooi tegen Jon, "Jon heeft zijn titel meermaals opgeofferd om zijn volk te beschermen, zou Dany dat ook doen? En eigenlijk in de gehele opbouw naar seizoen 8 toe leek dat ook zo te zijn, maar plots niet zodat we wat spanning krijgen tussen de gezusters Stark + het noorden en Dany en entourage.

Ik wil niet meer nieuwe drama, ik wil dat ze naar het hoofd event toegaan met zijn allen en daarbij alle voorgaande drama juist laten opspatten. De enige "drama" plotlijnen die er zouden moeten zijn zijn tussen Dany en Jon omdat Jon haar familie is, Cersei en haar plannen, en de Whitewalkers vs het Noorden.

Daarom zou S8 niet het laatste moeten zijn. Gebruik S8 als opbouw van deze drama/spanning naast het feit dat de whitewalkers richting Winterfell gaan en Cersei naar het noorden gaat en gooi een cliffhanger er in op het einde wanneer de whitewalkers en Cersei aankomen bij Winterfell, er is zat materiaal om dat te doen. Ik vrees nu dat het allemaal te gehaast wordt en er teveel onnodige nieuwe dingen worden bijgegooid.

Dat gezegd, het was wel bij vlagen tof om alles bij elkaar te zien, en dat stukje met dat kind dat hing in dat ritueel gebeuren was enorm creepy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik vrees nu dat het allemaal te gehaast wordt en er teveel onnodige nieuwe dingen worden bijgegooid.


Seizoen 7 was al veel te gehaast en dat zou nu alleen nog maar meer worden. Het contrast met de eerste 5 á 6 seizoenen is daardoor zo gigantisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Ik vrees nu dat het allemaal te gehaast wordt en er teveel onnodige nieuwe dingen worden bijgegooid.


Seizoen 7 was al veel te gehaast en dat zou nu alleen nog maar meer worden. Het contrast met de eerste 5 á 6 seizoenen is daardoor zo gigantisch.


Bij S7 had ik meer het idee dat de verkeerde dingen gehaast werden (zoals Arya haar verhaal, ook bij S6). Maar ja, persoonlijk denk ik dat ze het beste nog een seizoen er aan hadden kunnen vastplakken om alles mooi uit te laten spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
immuunm schreef:
Ook maar begonnen met GoT.


Top timing, ultieme binge van begin tot tijd tegen de tijd dat je bij bent. Mooi man!

Tip: ook al ben je goed in Engels, ik zou toch ondertiteling er bij downloaden, vond het zelf een stuk makkelijker alle familie namen e.d. te onthouden als het er ook ff onder stond.


Na The Walking Dead 8 seizoenen in een maand te hebben gezien zou dit ook wel moeten lukken :thumbup:

Scheelt dat je alle seizoenen bij Ziggo Go kan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2019 10:37 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Ik vrees nu dat het allemaal te gehaast wordt en er teveel onnodige nieuwe dingen worden bijgegooid.


Seizoen 7 was al veel te gehaast en dat zou nu alleen nog maar meer worden. Het contrast met de eerste 5 á 6 seizoenen is daardoor zo gigantisch.


Met seizoen 5 had de serie de boeken ook voor het grootste deel ingehaald (enkele verhaallijnen van personen uit de boeken zijn wel nog in seizoen 6 terechtgekomen). Zie ook https://gameofthrones.fandom.com/wiki/Differences_between_books_and_TV_series Maar zeker seizoen 7 liet op sommige vlakken wel het meest onbevredigde gevoel achter. Het werd iets te veel Hollywood-achtig met personages die wel heel gemakkelijk het ongeluk/noodlot konden omzeilen. Bovendien heb ik het gevoel dat er ook wat minder diepte (en vooral intriges/het politieke spel uit het begin - maar goed enkele kopstukken spelen niet meer mee) in zit nu. Het lijkt er vooral op dat het vooral het bijeenbrengen van personages en het afronden van enkele losse eindjes was voordat het eindspel in S08 gaat beginnen (plus dat de Night King nog een gamechanging moment 'moest' krijgen).

Goed hoe de serie ook eindigt (en ik vrees dat er toch enkele favoriete personages het eind niet halen), ik heb iig het lezen van de 5 boeken tot nu toe nog om me op te verheugen. Heb boek 1 jaren geleden in het Nederlands gelezen (met 'Pinkje', hiephoi), en heb inmiddels een boxset in het Engels staan. Hopelijk komt boek 6 ook eindelijk uit als ik de andere 5 uitgelezen heb. Hoewel ik zelf verwacht dat Winds of Winter niet voor 2020 gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tormund in de tweede aflevering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 16:58 
 
Hardtraxx Crew

Helicaze schreef:
Tormund in de tweede aflevering :lol:

:lol: :lol:
Goeie aflevering dit imo :) Vond m een stuk beter dan de 1e (maar die vond ik ook niet slecht ofzo :P )

Pfoe promo van de volgende aflevering ziet er al goed uit.. denk dat er sowieso de volgende aflevering wel een paar dood gaan, t is tot nu toe heel rustig gebleven.. en ik denk ook niet dat de 'crypt' safe is, ze zeggen het wel de hele tijd maar daar liggen natuurlijk ook lichamen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Pfoe promo van de volgende aflevering ziet er al goed uit.. denk dat er sowieso de volgende aflevering wel een paar dood gaan, t is tot nu toe heel rustig gebleven.. en ik denk ook niet dat de 'crypt' safe is, ze zeggen het wel de hele tijd maar daar liggen natuurlijk ook lichamen xd


Inderdaad een heel goede aflevering. Dat het maar snel volgende week maandag is xd

Behoren doden die niet door white walkers zijn gedood ook tot zijn leger? Zonder het op te zoeken denk ik van niet. Mocht het wel zo zijn zou het wel grappig zijn om enkele oude dode personages zien 'terug te komen'. Maar zover zal het wel niet gaan en ik zou het eerder afbreuk vinden aan de serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 23:40 
 
Hardtraxx Crew

Grim schreef:
Behoren doden die niet door white walkers zijn gedood ook tot zijn leger? Zonder het op te zoeken denk ik van niet. Mocht het wel zo zijn zou het wel grappig zijn om enkele oude dode personages zien 'terug te komen'. Maar zover zal het wel niet gaan en ik zou het eerder afbreuk vinden aan de serie.

Denk t wel toch? Maar dit kan iemand anders denk ik beter beantwoorden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, dit vond ik nou een fucking sterke aflevering. Echt genoten. De grappige momenten in deze aflevering klopten ook gewoon, paar keer oprecht hardop gelachen. Commentaar wat ik op de eerste aflevering had was hier dus totaal niet van toepassing. Heel blij mee :)

Mooie afsluiting voor veel belangrijke karakters voordat 80% de pijp uit gaat de komende afleveringen, vond het een mooie setup voor alle gekheid die gaat komen.

Oja en:

Waar was de Night King? Zou die via een omweg naar Kings Landing gaan met z'n ijsdraak? In één van de visioenen van Bran zag je toch de schaduw van een draak over Kingslanding, wat als dat de fucking Ijsdraak is die even z'n leger komt upgraden voor ze het grote leger in Winterfell gaan aanpakken (niet zelf bedacht, maar gelezen op Reddit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

HO-LY SHIT Rick :huh: Daar had ik nog heel niet aan gedacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 16:26 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Oja en:

Waar was de Night King? Zou die via een omweg naar Kings Landing gaan met z'n ijsdraak? In één van de visioenen van Bran zag je toch de schaduw van een draak over Kingslanding, wat als dat de fucking Ijsdraak is die even z'n leger komt upgraden voor ze het grote leger in Winterfell gaan aanpakken (niet zelf bedacht, maar gelezen op Reddit)

Dit las ik ook ergens ja, zou zo vet zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 04:29 
 
Hardtraxx Crew

Nou heb de GoT aflevering maar live gekeken, had niet echt zin om te wachten xd, pfoe wat een aflevering. Niet verwacht dat Arya het zou zijn die het zou doen.. pfoe. :surrender: Had ook niet verwacht dat hij nu al dood zou gaan.. maar had eerlijk wel verwacht dat er meer main characters dood zouden gaan.

Promo spoiler warning:
Alleen Cersei nog dus, beetje jammer. Had liever de Night King als laatste gehad, maar goed ik denk dat ze het nog wel interessant kunnen houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff :worship:

Ergens vond ik het een wel beetje overdreven dat bijna iedereen sterft behalve de main characters. Er zijn er denk ik maar 6(?) 7(?) gesneuveld. Totaal niet in proportie met het totaal aantal doden. De spanning was zeker wel te snijden op bepaalde momenten. Vooral Arya in die bibliotheek vond ik moeilijk spannend. Wel vet dat zij uiteindelijk degene is de Night King doodt. Nog iets wat ik vond tegenvallen was het belang van die dode ruiters (die met lang wit haar, geen idee of zij een naam hadden). Nu lijkt het alsof deze echt niks hebben toegevoegd aan het verhaal. Ik had meer een epische 10 vs. 10 battle verwacht. De scenes met de draken vond ik in deze aflevering wel echt vet gedaan!/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb de hele aflevering op het puntje van mn stoel gezeten, echt een van de meest spannende dingen die ik ooit gezien heb. Heel jammer van het einde die toch wel een zure nasmaak achter laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT-EEN-AFLEVERING :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette aflevering, godchristus :surrender:

Wat doet die Bran nou de hele aflevering? Weer full Raven mode, maar verder? Beetje wachten tot de night king komt ofzo? Wat was het nut van dat raven gedoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 19:58 
 
Hardtraxx Elite

immuunm schreef:
Ook maar begonnen met GoT.


In 10 dagen tijd tot seizoen 4 aflevering 3 gekomen is best netjes al zeg ik het zelf
Hopelijk kan ik dit vol blijven houden, tegelijk klaar zijn met seizoen 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen 1 gedownload, dus ook maar een beginnen met kijken. Benieuwd of het de hype waarmaakt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu maar hopen dat het tegen dan niet gespoiled wordt voor jullie. :P
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic