Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 hours ago
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Firetrap wrote:
zeke wrote:Ik heb Breaking Bad echt al 5x gekeken. Heerlijk.
Alleen die aflevering met 'the fly' heb ik inderdaad geskipt.
Als je 'm voor het eerst kijkt worden er nog wel nuttige details verteld.
Die aflevering vind ik dus oprecht geweldig :P
Hmm vond hem niet geweldig, maar ik sla hem zeker niet over. Bij Breaking Bad wordt er zoveel gezegd in keine nuances dat het eigenlijk zonde is om iets te skippen.

Maar voor mij zeker wel m'n minst favoriete episode >.< en dat weet ik na het kijken dit weekend ook weer zeker.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
View on YouTube
:oh:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Solis wrote:View on YouTube
:oh:
Zo hyped voor deze :drool:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Interesse is gewekt. :yes:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Begonnen met The Wire, prima serie maar wel moeilijk om in te komen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Bijna GoT! Hypeeeee :drool:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Neiging is zo groot om gewoon Popcorntime op te starten in plaats van te wachten op Ziggo... :$

EDIT: S8E1 is nu beschikbaar bij Ziggo!!!1!
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Net klaar met episode 1..

:worship:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Nog nooit GoT gezien. Wil het best gaan kijken eigenlijk. Mja hoe. >.< Geen ziggo en downloaden is volgens mij geen optie meer tegenwoordig.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Nvm
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Parvuz wrote:Nog nooit GoT gezien. Wil het best gaan kijken eigenlijk. Mja hoe. >.< Geen ziggo en downloaden is volgens mij geen optie meer tegenwoordig.
Downloaden kan nog prima, staan (nog) geen sancties op.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
zeke wrote:Interesse is gewekt. :yes:
Hier ook, zit volgens mij een zeer goed verhaal achter.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Game of Thrones valt tegen... vind het zo voorspelbaar worden. (Baseer het gevoel vooral op seizoen 7 natuurlijk, en aflevering 1 doet me eerlijk gezegd ook weinig op een paar momentjes na)

Kan d'r niets aan doen. Hoop dat de 5 overgebleven afleveringen m'n tegendeel bewijzen maar ik denk dat het een beetje een teleurstelling gaat worden.

Ik had de Breaking Bad finale niet een dag voor GOT premiere moeten kijken denk ik :x Dat was echt een perfecte afsluiting van een perfecte serie.
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Parvuz wrote:Nog nooit GoT gezien. Wil het best gaan kijken eigenlijk. Mja hoe. >.< Geen ziggo en downloaden is volgens mij geen optie meer tegenwoordig.

Couchtuner
Hardtraxxer
133 posts member since 2017
last seen Dec 2019
Dacht dat de afleveringen van s8 (GoT) een uur en half gingen duren? Eerste was maar 50 mins...
Hardtraxxer
last seen May 2024
Rickzel wrote:Game of Thrones valt tegen... vind het zo voorspelbaar worden. (Baseer het gevoel vooral op seizoen 7 natuurlijk, en aflevering 1 doet me eerlijk gezegd ook weinig op een paar momentjes na)

Kan d'r niets aan doen. Hoop dat de 5 overgebleven afleveringen m'n tegendeel bewijzen maar ik denk dat het een beetje een teleurstelling gaat worden.

Ik had de Breaking Bad finale niet een dag voor GOT premiere moeten kijken denk ik :x Dat was echt een perfecte afsluiting van een perfecte serie.
Wel eens met bovenstaande, maar ik blijf positief gezien het nog maar de eerste aflevering was.
Spoiler
Deze aflevering was volgensmij voornamelijk bedoeld om alle dingen klaar te zetten (alle personages naar Winterfell brengen). En die laatste scene was imo echt fantastisch :drool:. Moet wel zeggen dat ik behoorlijk cringe van die geforceerde Jon & Daenerys relatie tho..

Ik moet ook zeggen dat ik naast Breaking Bad geen enkele serie kan bedenken die net zo goed eindigde als het begon
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Ik moet ook zeggen dat ik naast Breaking Bad geen enkele serie kan bedenken die net zo goed eindigde als het begon
Sons of Anarchy
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
IPlayOnADesktop wrote:Dacht dat de afleveringen van s8 (GoT) een uur en half gingen duren? Eerste was maar 50 mins...
ErikZ wrote:Game Of Thrones Season 8

Episode 1: 60 minutes
Episode 2: 60 minutes
Episode 3: 80 minutes
Episode 4: 80 minutes
Episode 5: 80 minutes
Episode 6: 80 minutes
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Hoe kan je deze episode nou niet vet vinden?!
Spoiler
Al die reunions van verscheidene characters, geweldig :P
. Toon is gezet voor de laatste paar afleveringen.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
chas1n wrote:Hoe kan je deze episode nou niet vet vinden?!
Spoiler
Al die reunions van verscheidene characters, geweldig :P
. Toon is gezet voor de laatste paar afleveringen.
Omdat dat niet is wat GOT vet maakt (in mijn ogen).

Spoiler
"you've ruined horses for me" gewoon een grapje maken op iets dat het meest epische moment van de serie had moeten zijn, namelijk dat Jon op die draak gaat rijden, mensen speculeren al tientalle jaren over of hij dat wel of niet zou gaan doen, en het wordt even met een grapje afgedaan. Iedere boeren lul had dit dus kunnen doen blijkbaar?

De rant klinkt negatiever dan ik het ervaren heb hoor, maar vind zo'n detail wel tekenend voor de afsluiting van deze serie helaas. En nogmaals, ik hoop dat ik hier volgende week mezelf ongelijk mag geven :)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Op het GoT Youtube kanaal komt ook na elke aflevering een inside te episode, maakt het voor mij eigenlijk nog net iets vetter/leuker.

View on YouTube

View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 11 days ago

Spoiler
Iedere boeren lul had dit dus kunnen doen blijkbaar?

Spoiler
Nee dat niet, het proces waarbij de draak zijn rijder moet accepteren ( m.a.w. Targaryan moet zijn ) is wel toegelicht.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Firetrap wrote:

Spoiler

Spoiler
Nee dat niet, het proces waarbij de draak zijn rijder moet accepteren ( m.a.w. Targaryan moet zijn ) is wel toegelicht.
Spoiler
Ja klopt ook wel, maar Dany had op dat moment geen flauw idee dat hij een Targaryan is, en vervolgens kijkt ze er ook niet raar van op dat het allemaal goed ging. Ze lachen en maken een grapje en klaar. Ik vind het gewoon niet sterk gedaan. Maargoed misschien zijn mijn verwachtingen verkeerd.
Hardtraxxer
last seen May 2024
Rickzel wrote:
Firetrap wrote:

Spoiler

Spoiler
Spoiler
Ja klopt ook wel, maar Dany had op dat moment geen flauw idee dat hij een Targaryan is, en vervolgens kijkt ze er ook niet raar van op dat het allemaal goed ging. Ze lachen en maken een grapje en klaar. Ik vind het gewoon niet sterk gedaan. Maargoed misschien zijn mijn verwachtingen verkeerd.
Spoiler
Ik heb precies hetzelfde, in seizoen 5 was een van de hoogtepunten van het seizoen dat Daenerys op drogon ging rijden, en nu wordt het zomaar even als grapje gedaan..

Ik weet trouwens niet of het in de serie ook canon is dat alleen Targaryens draken kunnen rijden, vgm is dat in de boeken wel een heel belangrijk punt. (heb ze nooit gelezen dus dit is wat ik van anderen hoor)
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Spoiler
Moet wel eerlijk zeggen dat dit dus echt iets is waar ik nu achter kom en denk fuck, ja das niet goed gedaan. Al zie je dan het besef van Snow met Tarly's argumenten in de catacomben

Niet de sterkste GoT aflevering, wel weer een fijne inkomer na maanden niks