Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
zeke schreef:
Ik heb Breaking Bad echt al 5x gekeken. Heerlijk.
Alleen die aflevering met 'the fly' heb ik inderdaad geskipt.
Als je 'm voor het eerst kijkt worden er nog wel nuttige details verteld.


Die aflevering vind ik dus oprecht geweldig :P


Hmm vond hem niet geweldig, maar ik sla hem zeker niet over. Bij Breaking Bad wordt er zoveel gezegd in keine nuances dat het eigenlijk zonde is om iets te skippen.

Maar voor mij zeker wel m'n minst favoriete episode >.< en dat weet ik na het kijken dit weekend ook weer zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:

:oh:


Zo hyped voor deze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Interesse is gewekt. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 12:27 
 
Hardtraxx Elite

Begonnen met The Wire, prima serie maar wel moeilijk om in te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna GoT! Hypeeeee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neiging is zo groot om gewoon Popcorntime op te starten in plaats van te wachten op Ziggo... :$

EDIT: S8E1 is nu beschikbaar bij Ziggo!!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net klaar met episode 1..



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit GoT gezien. Wil het best gaan kijken eigenlijk. Mja hoe. >.< Geen ziggo en downloaden is volgens mij geen optie meer tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nog nooit GoT gezien. Wil het best gaan kijken eigenlijk. Mja hoe. >.< Geen ziggo en downloaden is volgens mij geen optie meer tegenwoordig.


Downloaden kan nog prima, staan (nog) geen sancties op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Interesse is gewekt. :yes:


Hier ook, zit volgens mij een zeer goed verhaal achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Game of Thrones valt tegen... vind het zo voorspelbaar worden. (Baseer het gevoel vooral op seizoen 7 natuurlijk, en aflevering 1 doet me eerlijk gezegd ook weinig op een paar momentjes na)

Kan d'r niets aan doen. Hoop dat de 5 overgebleven afleveringen m'n tegendeel bewijzen maar ik denk dat het een beetje een teleurstelling gaat worden.

Ik had de Breaking Bad finale niet een dag voor GOT premiere moeten kijken denk ik :x Dat was echt een perfecte afsluiting van een perfecte serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nog nooit GoT gezien. Wil het best gaan kijken eigenlijk. Mja hoe. >.< Geen ziggo en downloaden is volgens mij geen optie meer tegenwoordig.



Couchtuner
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht dat de afleveringen van s8 (GoT) een uur en half gingen duren? Eerste was maar 50 mins...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Game of Thrones valt tegen... vind het zo voorspelbaar worden. (Baseer het gevoel vooral op seizoen 7 natuurlijk, en aflevering 1 doet me eerlijk gezegd ook weinig op een paar momentjes na)

Kan d'r niets aan doen. Hoop dat de 5 overgebleven afleveringen m'n tegendeel bewijzen maar ik denk dat het een beetje een teleurstelling gaat worden.

Ik had de Breaking Bad finale niet een dag voor GOT premiere moeten kijken denk ik :x Dat was echt een perfecte afsluiting van een perfecte serie.


Wel eens met bovenstaande, maar ik blijf positief gezien het nog maar de eerste aflevering was. Deze aflevering was volgensmij voornamelijk bedoeld om alle dingen klaar te zetten (alle personages naar Winterfell brengen). En die laatste scene was imo echt fantastisch :drool:. Moet wel zeggen dat ik behoorlijk cringe van die geforceerde Jon & Daenerys relatie tho..

Ik moet ook zeggen dat ik naast Breaking Bad geen enkele serie kan bedenken die net zo goed eindigde als het begon
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik moet ook zeggen dat ik naast Breaking Bad geen enkele serie kan bedenken die net zo goed eindigde als het begon


Sons of Anarchy
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Dacht dat de afleveringen van s8 (GoT) een uur en half gingen duren? Eerste was maar 50 mins...


ErikZ schreef:
Game Of Thrones Season 8

Episode 1: 60 minutes
Episode 2: 60 minutes
Episode 3: 80 minutes
Episode 4: 80 minutes
Episode 5: 80 minutes
Episode 6: 80 minutes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je deze episode nou niet vet vinden?! Al die reunions van verscheidene characters, geweldig :P . Toon is gezet voor de laatste paar afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hoe kan je deze episode nou niet vet vinden?! Al die reunions van verscheidene characters, geweldig :P . Toon is gezet voor de laatste paar afleveringen.


Omdat dat niet is wat GOT vet maakt (in mijn ogen).

"you've ruined horses for me" gewoon een grapje maken op iets dat het meest epische moment van de serie had moeten zijn, namelijk dat Jon op die draak gaat rijden, mensen speculeren al tientalle jaren over of hij dat wel of niet zou gaan doen, en het wordt even met een grapje afgedaan. Iedere boeren lul had dit dus kunnen doen blijkbaar?

De rant klinkt negatiever dan ik het ervaren heb hoor, maar vind zo'n detail wel tekenend voor de afsluiting van deze serie helaas. En nogmaals, ik hoop dat ik hier volgende week mezelf ongelijk mag geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het GoT Youtube kanaal komt ook na elke aflevering een inside te episode, maakt het voor mij eigenlijk nog net iets vetter/leuker.



Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:

Iedere boeren lul had dit dus kunnen doen blijkbaar?



Nee dat niet, het proces waarbij de draak zijn rijder moet accepteren ( m.a.w. Targaryan moet zijn ) is wel toegelicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Citaat:

Iedere boeren lul had dit dus kunnen doen blijkbaar?



Nee dat niet, het proces waarbij de draak zijn rijder moet accepteren ( m.a.w. Targaryan moet zijn ) is wel toegelicht.


Ja klopt ook wel, maar Dany had op dat moment geen flauw idee dat hij een Targaryan is, en vervolgens kijkt ze er ook niet raar van op dat het allemaal goed ging. Ze lachen en maken een grapje en klaar. Ik vind het gewoon niet sterk gedaan. Maargoed misschien zijn mijn verwachtingen verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Firetrap schreef:
Citaat:

Iedere boeren lul had dit dus kunnen doen blijkbaar?



Nee dat niet, het proces waarbij de draak zijn rijder moet accepteren ( m.a.w. Targaryan moet zijn ) is wel toegelicht.


Ja klopt ook wel, maar Dany had op dat moment geen flauw idee dat hij een Targaryan is, en vervolgens kijkt ze er ook niet raar van op dat het allemaal goed ging. Ze lachen en maken een grapje en klaar. Ik vind het gewoon niet sterk gedaan. Maargoed misschien zijn mijn verwachtingen verkeerd.


Ik heb precies hetzelfde, in seizoen 5 was een van de hoogtepunten van het seizoen dat Daenerys op drogon ging rijden, en nu wordt het zomaar even als grapje gedaan..

Ik weet trouwens niet of het in de serie ook canon is dat alleen Targaryens draken kunnen rijden, vgm is dat in de boeken wel een heel belangrijk punt. (heb ze nooit gelezen dus dit is wat ik van anderen hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet wel eerlijk zeggen dat dit dus echt iets is waar ik nu achter kom en denk fuck, ja das niet goed gedaan. Al zie je dan het besef van Snow met Tarly's argumenten in de catacomben

Niet de sterkste GoT aflevering, wel weer een fijne inkomer na maanden niks
Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic