Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 19:58 
 
Hardtraxx Crew

Goldenstyle schreef:
video

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :yay: :yay: :yay: :yay:

Idd :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
HYPE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond seizoen al erg tof van The Punisher, dus ook best wel hyped. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 21:10 
 
Hardtraxx Crew

Wel jammer dat ze m binnenkort waarschijnlijk toch cancellen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 21:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen! :)

Vond S1 episch, mss wel het beste losse seizoen wat ik ooit van een serie gezien heb. Daardoor wellicht S2 iets te hoge verwachtingen en die was dus ook wel een stuk minder imo. Hopelijk kunnen ze het niveau van S1 weer enigszins aantikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

14 april het laatste seizoen van GoT.

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

1e aflevering gezien van Titans, de nieuwe DC serie.

Heel grauw en hard :thumbsup: Heeft mijn aandacht zeker te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Solis schreef:
Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen! :)

Vond S1 episch, mss wel het beste losse seizoen wat ik ooit van een serie gezien heb. Daardoor wellicht S2 iets te hoge verwachtingen en die was dus ook wel een stuk minder imo. Hopelijk kunnen ze het niveau van S1 weer enigszins aantikken.

Seizoen twee nog niet eens gezien omdat de eerste aflevering me tegenviel na het niveau van het eerste seizoen... Toch de moeite waard om alsnog te kijken?

ErikZ schreef:
1e aflevering gezien van Titans, de nieuwe DC serie.

Heel grauw en hard :thumbsup: Heeft mijn aandacht zeker te pakken

Schijnt erg goed te zijn inderdaad! Maar heb je geen voorkennis nodig van de animatieserie Teen Titans voordat je aan Titans begint? :huh:

Citaat:
Titans volgt jonge helden uit het hele DC-universum en hun weg naar volwassen worden. Het maakt deel uit van de klassieke Teen Titans-franchise. Dick Grayson en Rachel Roth, een speciaal jong meisje bezeten door een vreemde duisternis, raken verwikkeld in een samenzwering die de hel op aarde zou kunnen brengen. Onderweg krijgen ze hulp van Starfire en de sympathieke Beast Boy. Samen worden ze een surrogaat familie en een team van helden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Pommer schreef:
Solis schreef:
Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen! :)

Vond S1 episch, mss wel het beste losse seizoen wat ik ooit van een serie gezien heb. Daardoor wellicht S2 iets te hoge verwachtingen en die was dus ook wel een stuk minder imo. Hopelijk kunnen ze het niveau van S1 weer enigszins aantikken.

Seizoen twee nog niet eens gezien omdat de eerste aflevering me tegenviel na het niveau van het eerste seizoen... Toch de moeite waard om alsnog te kijken?

Het is alweer lang geleden maar volgens mij werd het richting het einde nog wel spannend, maar dat hele sfeertje wat S1 zo vet maakte ontbreekt wel natuurlijk. Het is geen totale tijdverspilling als je hem alsnog gaat kijken :P

Zag overigens dat er 2 EP's van S3 zijn geweest, twijfel nog een beetje om alles in één ruk te kijken of elke week 1 EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eindelijk begonnen (en nu halverwege) Generation Kill.

Vette miniserie, geen filter, geen politieke correctheid, precies zoals het toen en daar was. Van een HBO oorlog mini-serie weet je snel dat het goed zit in ieder geval. Van tijd tot tijd ook best wel schokkend.

Vaak moeilijk te volgen als je geen ondertiteling en een magere kennis van militaire termen hebt, het verhaal is vaak ook een beetje moeilijk te vinden, maar ik denk dat na een paar keer opnieuw zien (wat ik wel ga doen) komt dat wel, net als bij The Pacific en Band Of Brothers.

Soms denk je wel, had het niet meer gedramatiseerd moeten worden, maar ze vertellen letterlijk na wat de reporter die mee gaat heeft geschreven, dus shit er bij verzinnen zou de serie alleen maar in diskrediet brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Schijnt erg goed te zijn inderdaad! Maar heb je geen voorkennis nodig van de animatieserie Teen Titans voordat je aan Titans begint? :huh:


Echt 0,0 :) Dit staan helemaal los van Teen Titans, de meeste zijn namelijk al volwassen. Het is seks, drugs, drank, bloed en DC helden.

Voorkennis over wie wie is maakt het wel een heel stuk leuker, hetzelfde als met de serie Gotham, maar is niet perse nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook net klaar met The Bodyguard, vermakelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
14 april het laatste seizoen van GoT.

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb:


Gisteren eindelijk een begin gemaakt aan seizoen 1. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat ik GoT moest gaan kijken, bizar :lol:. Ben heel benieuwd na alle verhalen of het dan ook daadwerkelijk echt zo goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Gisteren eindelijk een begin gemaakt aan seizoen 1. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat ik GoT moest gaan kijken, bizar :lol:. Ben heel benieuwd na alle verhalen of het dan ook daadwerkelijk echt zo goed is.


Hier ook ontelbaar vaak gehoord. Ik ben er begin december er ook maar aan begonnen aangezien binnenkort het laatste seizoen begint. Inmiddels aan seizoen 6 beland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
kegel77w schreef:
Gisteren eindelijk een begin gemaakt aan seizoen 1. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat ik GoT moest gaan kijken, bizar :lol:. Ben heel benieuwd na alle verhalen of het dan ook daadwerkelijk echt zo goed is.


Hier ook ontelbaar vaak gehoord. Ik ben er begin december er ook maar aan begonnen aangezien binnenkort het laatste seizoen begint. Inmiddels aan seizoen 6 beland xd


Ben er bang voor dat ik 14 april niet ga redden om alle episodes te kijken, maar ga mijn best doen. Ben überhaupt benieuwd of t mij wel pakt, maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als het je pakt heb je alles volgende week wel gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Als je afgelopen maandag begonnen bent met seizoen 1 kan het precies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 10:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is als je een episode per dag kijkt? Dat lukte met mijn zelfbeheersing in ieder geval niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of 7 februari beginnen en de weekends meetellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het ook maar een beetje een leuke serie vind, kijk je er zo een paar achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat is als je een episode per dag kijkt? Dat lukte met mijn zelfbeheersing in ieder geval niet :P


Ja maar 1 per dag kijken kan eigenlijk niet. Want je wil vaak door kijken dus dat wil haast niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nooit gezien maar volgens mij als je er eentje kijkt, dan moet je er nog een zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd naar het laatste seizoen van GOT, maar verwacht er eigenlijk niet heel veel van, seizoen 7 viel me echt zwaar tegen namelijk. Maar ben wel heel benieuwd hoe het allemaal uiteindelijk eindigt.

Alsnog een gigantische aanrader voor de mensen die nog moeten beginnen trouwens! Vooral de eerste 4 seizoenen zijn echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ben ook wel benieuwd naar het laatste seizoen van GOT, maar verwacht er eigenlijk niet heel veel van, seizoen 7 viel me echt zwaar tegen namelijk. Maar ben wel heel benieuwd hoe het allemaal uiteindelijk eindigt.


"viel zwaar tegen" was bij mij niet helemaal het geval, vind het alleen jammer adt er in sneltrein vaart doorheen geknalt wordt, het ging mij echt te snel, karakters die over de hele map heen teleporteerden terwijl ze eerder 3 seizoenen deden om een woestijn over te steken ofzo.

Ik snap waarom ze dat doen, ik ben hyped voor het laatste seizoen. Maar een deel van de charme van de serie is er wel een beetje af.

Maar nog altijd magistrale serie natuurlijk!
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic