Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen! 
IddGoldenstyle wrote:video
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IddGoldenstyle wrote:video
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond S1 episch, mss wel het beste losse seizoen wat ik ooit van een serie gezien heb. Daardoor wellicht S2 iets te hoge verwachtingen en die was dus ook wel een stuk minder imo. Hopelijk kunnen ze het niveau van S1 weer enigszins aantikken.Solis wrote:Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen!
Seizoen twee nog niet eens gezien omdat de eerste aflevering me tegenviel na het niveau van het eerste seizoen... Toch de moeite waard om alsnog te kijken?Pommer wrote:Vond S1 episch, mss wel het beste losse seizoen wat ik ooit van een serie gezien heb. Daardoor wellicht S2 iets te hoge verwachtingen en die was dus ook wel een stuk minder imo. Hopelijk kunnen ze het niveau van S1 weer enigszins aantikken.Solis wrote:Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen!
Schijnt erg goed te zijn inderdaad! Maar heb je geen voorkennis nodig van de animatieserie Teen Titans voordat je aan Titans begint?ErikZ wrote:1e aflevering gezien van Titans, de nieuwe DC serie.
Heel grauw en hardHeeft mijn aandacht zeker te pakken
Titans volgt jonge helden uit het hele DC-universum en hun weg naar volwassen worden. Het maakt deel uit van de klassieke Teen Titans-franchise. Dick Grayson en Rachel Roth, een speciaal jong meisje bezeten door een vreemde duisternis, raken verwikkeld in een samenzwering die de hel op aarde zou kunnen brengen. Onderweg krijgen ze hulp van Starfire en de sympathieke Beast Boy. Samen worden ze een surrogaat familie en een team van helden.
Het is alweer lang geleden maar volgens mij werd het richting het einde nog wel spannend, maar dat hele sfeertje wat S1 zo vet maakte ontbreekt wel natuurlijk. Het is geen totale tijdverspilling als je hem alsnog gaat kijkenSolis wrote:Seizoen twee nog niet eens gezien omdat de eerste aflevering me tegenviel na het niveau van het eerste seizoen... Toch de moeite waard om alsnog te kijken?Pommer wrote:Vond S1 episch, mss wel het beste losse seizoen wat ik ooit van een serie gezien heb. Daardoor wellicht S2 iets te hoge verwachtingen en die was dus ook wel een stuk minder imo. Hopelijk kunnen ze het niveau van S1 weer enigszins aantikken.Solis wrote:Het nieuwe seizoen van True Detective is begonnen!
Echt 0,0Solis wrote:Schijnt erg goed te zijn inderdaad! Maar heb je geen voorkennis nodig van de animatieserie Teen Titans voordat je aan Titans begint?![]()
Gisteren eindelijk een begin gemaakt aan seizoen 1. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat ik GoT moest gaan kijken, bizarRomanAnthony wrote:14 april het laatste seizoen van GoT.
![]()
![]()
![]()
Hier ook ontelbaar vaak gehoord. Ik ben er begin december er ook maar aan begonnen aangezien binnenkort het laatste seizoen begint. Inmiddels aan seizoen 6 belandkegel77w wrote: Gisteren eindelijk een begin gemaakt aan seizoen 1. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat ik GoT moest gaan kijken, bizar. Ben heel benieuwd na alle verhalen of het dan ook daadwerkelijk echt zo goed is.
Ben er bang voor dat ik 14 april niet ga redden om alle episodes te kijken, maar ga mijn best doen. Ben überhaupt benieuwd of t mij wel pakt, maar we zullen zien.Grim wrote:Hier ook ontelbaar vaak gehoord. Ik ben er begin december er ook maar aan begonnen aangezien binnenkort het laatste seizoen begint. Inmiddels aan seizoen 6 belandkegel77w wrote: Gisteren eindelijk een begin gemaakt aan seizoen 1. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat ik GoT moest gaan kijken, bizar. Ben heel benieuwd na alle verhalen of het dan ook daadwerkelijk echt zo goed is.
Ja maar 1 per dag kijken kan eigenlijk niet. Want je wil vaak door kijken dus dat wil haast nietBroken Balance wrote:Dat is als je een episode per dag kijkt? Dat lukte met mijn zelfbeheersing in ieder geval niet
"viel zwaar tegen" was bij mij niet helemaal het geval, vind het alleen jammer adt er in sneltrein vaart doorheen geknalt wordt, het ging mij echt te snel, karakters die over de hele map heen teleporteerden terwijl ze eerder 3 seizoenen deden om een woestijn over te steken ofzo.LV1 wrote:Ben ook wel benieuwd naar het laatste seizoen van GOT, maar verwacht er eigenlijk niet heel veel van, seizoen 7 viel me echt zwaar tegen namelijk. Maar ben wel heel benieuwd hoe het allemaal uiteindelijk eindigt.