Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De charme van de serie was voor mij altijd dat alles heel realistisch was, ondanks dat het fantasy is. Het ging echt tegen al die typische fantasy clichés in. Alle personages, zelfs de publieksfavorieten, waren kwetsbaar en er waren echte gevolgen voor het maken van domme beslissingen, zelfs als het moreel goede beslissingen waren. Seizoen 7 viel imo terug in die clichés,

Spoiler: Perfecte voorbeeld hiervan is Jon Snow die North of the wall telkens net ontsnapt aan de dood. Daenerys die uit het niets met haar draken verschijnt om iedereen te redden, dan blijft Jon achter maar wordt dan alsnog gered door Benjen, weer uit het niets.

Ik hoop echt dat het niet eindigt met een typisch fantasy "goed tegen kwaad" gevecht, dat zou namelijk totaal niet bij de rest van de (eerste seizoenen van) de serie passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
De charme van de serie was voor mij altijd dat alles heel realistisch was, ondanks dat het fantasy is. Het ging echt tegen al die typische fantasy clichés in. Alle personages, zelfs de publieksfavorieten, waren kwetsbaar en er waren echte gevolgen voor het maken van domme beslissingen, zelfs als het moreel goede beslissingen waren. Seizoen 7 viel imo terug in die clichés,

Spoiler: Perfecte voorbeeld hiervan is Jon Snow die North of the wall telkens net ontsnapt aan de dood. Daenerys die uit het niets met haar draken verschijnt om iedereen te redden, dan blijft Jon achter maar wordt dan alsnog gered door Benjen, weer uit het niets.

Ik hoop echt dat het niet eindigt met een typisch fantasy "goed tegen kwaad" gevecht, dat zou namelijk totaal niet bij de rest van de (eerste seizoenen van) de serie passen.


Ultieme einde zou zijn dat je 7 seizoenen kijkt naar politiek, conflicten intriges tussen familie's en landen, maar dat het allemaal geen fuck uit maakt omdat ze gewoon verliezen, alles bevriest, en dat het één grote wakeup call is voor global warming :lol:

(die theorie heb ik ergens gelezen, moet ik er dan wel bij zeggen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
"viel zwaar tegen" was bij mij niet helemaal het geval, vind het alleen jammer adt er in sneltrein vaart doorheen geknalt wordt, het ging mij echt te snel, karakters die over de hele map heen teleporteerden terwijl ze eerder 3 seizoenen deden om een woestijn over te steken ofzo.

Snap wat je bedoelt en ben het er ook wel mee eens, maar in seizoen 1 gaan mensen ook al van winterfel naar kingslanding in 1 aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 09:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het plot moet toch vooruit, ik denk dat je realisme wel kan invoeren, maar bij veel films maakt dat de film/serie ook onnodig langdradig en saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het plot moet toch vooruit, ik denk dat je realisme wel kan invoeren, maar bij veel films maakt dat de film/serie ook onnodig langdradig en saai.


Is ook zo, en ik begrijp het ook prima, maar dit is nou echt een serie waar ze in het ideale geval nog wel tot seizoen 10 door konden gaan als die boeken gewoon af waren zeg maar. Nu moet er gewoon een eind aan worden gemaakt met alleen de grote lijnen vanuit de schrijver zeg maar. En aangezien de eerste seizoenen zo extreem gedetailleerd waren, is het contrast wel erg hoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben het inderdaad wel met je eens dat ze er prima nog twee seizoenen aan vast hadden kunnen plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 15:10 
 
Hardtraxx Crew

Punisher seizoen 2 staat op Netflix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

In other news, True Detective is inmiddels weer begonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
In other news, True Detective is inmiddels weer begonnen :D

Dat zei ik al twee pagina's terug. :P Al wat afleveringen van gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Oh.

Nee nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Punisher seizoen 2 staat op Netflix :D


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Game Of Thrones Season 8

Episode 1: 60 minutes
Episode 2: 60 minutes
Episode 3: 80 minutes
Episode 4: 80 minutes
Episode 5: 80 minutes
Episode 6: 80 minutes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ted Bundy Tapes op Netflix... docu serie over één van de meest beruchte seriemoordenaars van Amerika.

Kende z'n naam wel, en een klein beetje van z'n verhaal. Maar de docu is echt de moeite waard.

4 afleveringen van +- 55 minuten per aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 02:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Giorgia Whigham in The Punisher. Hallo! :drool: Serie begint (nu een aflevering gezien) in ieder geval weer goed!

Ook begonnen aan het nieuwe seizoen van True Detective. Geweldige eerste aflevering weer. Is qua opzet vergelijkbaar met seizoen 1! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 18:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ted Bundy Tapes op Netflix... docu serie over één van de meest beruchte seriemoordenaars van Amerika.

Kende z'n naam wel, en een klein beetje van z'n verhaal. Maar de docu is echt de moeite waard.

4 afleveringen van +- 55 minuten per aflevering.

Ook gekeken ja, kan tevens bij wtf momentjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Giorgia Whigham in The Punisher. Hallo! :drool:

Prachtig inderdaad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Game Of Thrones Season 8

Episode 1: 60 minutes
Episode 2: 60 minutes
Episode 3: 80 minutes
Episode 4: 80 minutes
Episode 5: 80 minutes
Episode 6: 80 minutes


Oef, genieten dit hoor. Kan niet wachten tot ze weer online staan

Rickzel schreef:
Ted Bundy Tapes op Netflix... docu serie over één van de meest beruchte seriemoordenaars van Amerika.

Kende z'n naam wel, en een klein beetje van z'n verhaal. Maar de docu is echt de moeite waard.

4 afleveringen van +- 55 minuten per aflevering.

Voorbij zien komen, denk dat ik deze nog aan mij lijst ga toevoegen.


OT:
Afgelopen week The Frankenstein Chronicles afgekeken, redelijk OK qua serie. Beetje voorspelbaar en veel van hetzelfde, maar keek wel "ok" weg.

Nu twijfel waarmee ik verder ga... Grimm, Penny Dreadfull of de spaanstalige serie Club de Cuervos
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De docu over Fyre Festival gekeken.
Ongekend hoe dat allemaal gegaan is.

Alhoewel het vantevoren ook naïef is om een commercial te geloven waarvan je weet dat het in scène gezet is, aangezien het festival nog nooit heeft plaats gevonden.
Maar hoe er tot op het laatste moment valse beloftes worden gedaan, echt ongekend. En ze werken er allemaal aan mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Nu twijfel waarmee ik verder ga... Grimm, Penny Dreadfull of de spaanstalige serie Club de Cuervos


Tip: Absoluut Penny Dreadfull!! Laatste seizoen van Grimm of eigenlijk vooral de laatste 2 afleveringen zijn heel erg slecht! Het is verschrikkelijk slecht uitgewerkt en afgeraffeld. Zo zonde want de andere seizoenen vond ik persoonlijk erg leuk.

@Zeke: Would you take one for the team ;) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Grim(m)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ben echt net klaar met seizoen 1 van The Punisher en Holy MF Shit!! :worship:

Aflevering 1-7 zijn goed, 8 is kut, 9-13 bijna het beste wat ik ooit heb gezien! En mijn best of referentie is Peaky Blinders

S1 kijk ik nog een keer met mijn vriendin voordat ik aan S2 begin
Iemand zeg me aub dat dit in de buurt komt van S1 :oh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 01:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist het tweede seizoen afgekeken. En het is echt de moeite waard. Tering wat een vet seizoen weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Zojuist het tweede seizoen afgekeken. En het is echt de moeite waard. Tering wat een vet seizoen weer :drool:

Zoveel matiger wel dan seizoen 1 vind ik... Seizoen 1 had echt zo'n gruwelijk nare edge waardoor je niet kon stoppen met kijken, dat heeft seizoen 2 alleen heel soms... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 15:22 
 
Hardtraxx Crew

Ik vond seizoen 2 geweldig, heerlijk einde ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
rakkietakkie schreef:
Nu twijfel waarmee ik verder ga... Grimm, Penny Dreadfull of de spaanstalige serie Club de Cuervos


Tip: Absoluut Penny Dreadfull!! Laatste seizoen van Grimm of eigenlijk vooral de laatste 2 afleveringen zijn heel erg slecht! Het is verschrikkelijk slecht uitgewerkt en afgeraffeld. Zo zonde want de andere seizoenen vond ik persoonlijk erg leuk.

@Zeke: Would you take one for the team ;) ?



Gisteren begonnen met Penny Dreadfull, tijdens het sporten op de loopband S1 E1 aangezet, had al 3 jumpscares... holy fuck :lol:
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic