Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren gestart aan Altered Carbon... ontiegelijke vette acties erin met dikke laag SciFi
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2018 16:17 
 
Hardtraxx Elite

Begonnen aan Community :lol: Hilarisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2018 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Die Arrow/Flash/Supergirl/Batwoman crossover. :surrender: En volgend jaar Crisis on Infinite Earths :drool: :drool:

Die was inderdaad heel erg vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 20:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Laatst The Vietnam War gekeken, toch wel één van de beste docu series die ik gezien heb. De makers hebben heel veel invalshoeken gekozen, waardoor je die hele periode vanuit allerlei perspectieven ziet (had alleen nog wel een hoge pief van toen aan het woord willen zien, maar ik snap dat dat moeilijk, zo niet onmogelijk is). Al met al vond ik het enorm interessant, met ook ruimte voor emotie ipv alleen maar informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eergisteren de laatste aflevering van S3 van T@gged gekeken. Onwijs goede thriller serie, bij de eerste aflevering dacht ik 'wtf is dit' en snapte ik er niet zo heel veel van maar je raakt er heel snel in en het is oprecht een hele spannende serie. Iedere aflevering maakt ook weer dat je meteen de volgende aanzet. Als ik het einde zo zag komt er sowieso nog een seizoen bij, kijk daar erg naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 01:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Damn die interactieve Black Mirror aflevering was best vet gemaakt! Deed me denken aan Life Is Strange.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Damn die interactieve Black Mirror aflevering was best vet gemaakt! Deed me denken aan Life Is Strange.


Ja wtf joh. Deze net gekeken en zelden zo'n mindfuck serie/film gekeken. Alle mogelijke eindes ook wel gehad blijkbaar, maar voor mij mogen er wel meer interactieve series op Netflix komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Laatst The Vietnam War gekeken, toch wel één van de beste docu series die ik gezien heb. De makers hebben heel veel invalshoeken gekozen, waardoor je die hele periode vanuit allerlei perspectieven ziet (had alleen nog wel een hoge pief van toen aan het woord willen zien, maar ik snap dat dat moeilijk, zo niet onmogelijk is). Al met al vond ik het enorm interessant, met ook ruimte voor emotie ipv alleen maar informatie.


Die van Ken Burns toch? Is inderdaad een geniale serie. Ben zelf meer fan van WWII docu's/series maar ik denk dat deze toch wel de kroon pakt als beste docu die ik ooit heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 01:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Solis schreef:
Damn die interactieve Black Mirror aflevering was best vet gemaakt! Deed me denken aan Life Is Strange.


Ja wtf joh. Deze net gekeken en zelden zo'n mindfuck serie/film gekeken. Alle mogelijke eindes ook wel gehad blijkbaar, maar voor mij mogen er wel meer interactieve series op Netflix komen.

Ik ook, ook een paar verschillende eindes gehad. Heel erg gaaf gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 03:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste tijd ben ik Entourage aan het kijken. Ondertussen bijna aan het eind van S6. Ari Gold en zijn assistent Lloyd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Damn die interactieve Black Mirror aflevering was best vet gemaakt! Deed me denken aan Life Is Strange.

Black mirror is sowieso een aanrader maar dit spande wel de kroon.
Hier ook alle eindes afgegaan, vroeg me na een tijdje af of ik zelf niet in een loophole zat en die film mij wou "bespelen" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 15:38 
 
Hardtraxxer

Ik ga denk ik - na alle reacties hier - ook maar eens beginnen met Black Mirror.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne aan Black Mirror is dat elke aflevering los van elkaar staat, dus je hoeft niet steeds een week te wachten op de volgende aflevering omdat het einde zo spannend was. Plus je hebt steeds andere acteurs en verhaallijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk zelden series maar rond de feestdagen ben ik toch maar aan Suits begonnen en die vind ik wel tof. Hoop van het weekend seizoen 2 al af te hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:02 
 
Hardtraxx Crew

Remi schreef:
Ik kijk zelden series maar rond de feestdagen ben ik toch maar aan Suits begonnen en die vind ik wel tof. Hoop van het weekend seizoen 2 al af te hebben :lol:

Is in t begin ook een prima serie, maar in de latere seizoenen word t gewoon kutter en kutter (imo) :P Ben inmiddels gestopt omdat 2 van de cast uit de serie zijn gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:08 
 
Hardtraxxer

Bodyguard :worship:
Echt een vermakelijke serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die Bad Blood aan het kijken is?

Tijdlijn springt een beetje veel heen en weer, en gaat ook best snel.
Maar ik vind het na 4 afleveringen wel een vermakelijke serie. Beetje het nieuwe Sopranos, klein beetje dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kun je die interactieve Black Mirror ep dus prima kijken zonder dat je ooit een Black Mirror ep gezien hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kun je die interactieve Black Mirror ep dus prima kijken zonder dat je ooit een Black Mirror ep gezien hebt?


Er zijn wat kleine verwijzingen voor de fans, maar dat is vrij beperkt. Verder is alles van Black Mirror, inclusief de film, compleet los van elkaar te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 03:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies, al is Black Mirror ook gewoon een aanrader hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Remi schreef:
Ik kijk zelden series maar rond de feestdagen ben ik toch maar aan Suits begonnen en die vind ik wel tof. Hoop van het weekend seizoen 2 al af te hebben :lol:

Is in t begin ook een prima serie, maar in de latere seizoenen word t gewoon kutter en kutter (imo) :P Ben inmiddels gestopt omdat 2 van de cast uit de serie zijn gegaan

Laatst ook aan begonnen en vond de eerste 3 seizoenen ook zeer fijn, maar daarna vond ik het vooral simpeler worden. Nu bijna seizoen 6 af en iedere aflevering sluit ik af met een 'Maar natuurlijk..', maar toch kijk ik het nu maar even compleet af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 18:30 
 
Hardtraxx Crew

patrickjeb schreef:
MYTZE schreef:
Remi schreef:
Ik kijk zelden series maar rond de feestdagen ben ik toch maar aan Suits begonnen en die vind ik wel tof. Hoop van het weekend seizoen 2 al af te hebben :lol:

Is in t begin ook een prima serie, maar in de latere seizoenen word t gewoon kutter en kutter (imo) :P Ben inmiddels gestopt omdat 2 van de cast uit de serie zijn gegaan

Laatst ook aan begonnen en vond de eerste 3 seizoenen ook zeer fijn, maar daarna vond ik het vooral simpeler worden. Nu bijna seizoen 6 af en iedere aflevering sluit ik af met een 'Maar natuurlijk..', maar toch kijk ik het nu maar even compleet af :P

Ja precies, had seizoen 6 ook wel een prima einde voor de show gevonden.. maar goed ze gaan gewoon lekker verder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 22:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou na alle ophef en mijn eigen hoge verwachtingen viel die Black Mirror ep me toch wel een klein beetje tegen. Ik vond het best vet gedaan hoor, maar naar mijn idee hadden ze er veel meer uit kunnen halen, vond het ook best kort eigenlijk. Ook het mindfuck gehalte vond ik wel meevallen en de eindes [spoiler] kwamen eigenlijk ook wel min of meer op hetzelfde neer, het verschil zat hem alleen in dood of gevangenis en die waardering van de game.

Maar goed dit biedt wel perspectief voor de toekomst, maar dan hopen dat de keuzes die je maakt ook echt veel significante veranderingen in het verhaal teweeg brengen en je wat meer kanten op kunt met het verhaal.

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Laatst The Vietnam War gekeken, toch wel één van de beste docu series die ik gezien heb. De makers hebben heel veel invalshoeken gekozen, waardoor je die hele periode vanuit allerlei perspectieven ziet (had alleen nog wel een hoge pief van toen aan het woord willen zien, maar ik snap dat dat moeilijk, zo niet onmogelijk is). Al met al vond ik het enorm interessant, met ook ruimte voor emotie ipv alleen maar informatie.


Die van Ken Burns toch? Is inderdaad een geniale serie. Ben zelf meer fan van WWII docu's/series maar ik denk dat deze toch wel de kroon pakt als beste docu die ik ooit heb gezien.


Klopt ja, heb daarna ook gelijk The War van hem gekeken over WWII. Ondanks dat ik die ook erg sterk vond, vond ik al die verhalen van die steden/mensen in Amerika zelf tijdens de oorlog niet zo boeiend, waar dat in The Vietnam War juist wel heel boeiend was. Maar de story telling over de gevechten e.d. zelf was wel weer fantastisch gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HYPE!
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic