Seizoen 2 van Castlevania 
6 afleveringen van ongeveer een uur, in één zondag er doorheen gejaagd, geen saai moment, voelde alsof ik 6 uur lang m'n adem had ingehouden.
Ik vond seizoen 6 juist een goed seizoen (zeker in vergelijking met de seizoenen daarvoor). Flash is nog wel oke. Supergirl ook meh inderdaad. Meer een serie voor tussendoor.MYTZE wrote:ArrowVorig seizoen was echt kut gewoon, maar de nieuwe writers hebben het tot nu toe gefixt.
![]()
Vind Legends Of Tomorrow ook nog wel leuk, maar Flash blijft achteruit gaan helaas(Supergirl volg ik niet meer)
Dit heb ik dus nog nooit iemand horen zeggen haha, maarja ieder zn mening natuurlijkSolis wrote:Ik vond seizoen 6 juist een goed seizoen (zeker in vergelijking met de seizoenen daarvoor).MYTZE wrote:ArrowVorig seizoen was echt kut gewoon, maar de nieuwe writers hebben het tot nu toe gefixt.
![]()
Vind Legends Of Tomorrow ook nog wel leuk, maar Flash blijft achteruit gaan helaas(Supergirl volg ik niet meer)
Ben benieuwdDisney komt overigens met een eigen streamingdienst. Zal wel een grote concurrent van Netflix worden. https://tweakers.net/nieuws/145531/nede ... nelux.html[
Ik denk dat je seizoen 5 en 7 dan wel leuk vindpatrickjeb wrote:Ik zie veel over Arrow, maar ben zelf gekapt na seizoen 3. Seizoen 1 was dik, 2 was minder en 3 was gewoon slecht. Ik heb weinig met iedere villian die random superkrachten heeft of drugs neemt en daardoor door muren kan. Is het echt beter geworden of nog steeds een beetje hetzelfde zonder de clichés?
Hierdoor gisteren juist begonnen met Arrow, bevalt goed tot nu toe!patrickjeb wrote:Ik zie veel over Arrow
Irritatiemomentje dit haha, twijfel nu om door de (slechte) seizoenen 7 en 8 te moeten gaan om S9 toch weer goed te kunnen volgen..zeke wrote:The Walking Dead S9
Ijzersterk
Sja, ik vond S7 en S8 ook niet slecht.THArdstyler wrote:Irritatiemomentje dit haha, twijfel nu om door de (slechte) seizoenen 7 en 8 te moeten gaan om S9 toch weer goed te kunnen volgen..zeke wrote:The Walking Dead S9
Ijzersterk
daar ben ik net aan begonnenMYTZE wrote:Net The Punisher seizoen 1 afgekeken.. pfoe
Veel plezier alvastUltraterrorloudsound wrote:daar ben ik net aan begonnenMYTZE wrote:Net The Punisher seizoen 1 afgekeken.. pfoedat beloofd wat moois dan
Oh top, gaan we weer even kijken al boeit het me wel steeds minder.Nuracore wrote:Vikings is weer begonnen
Nou, daarna word t wat minder tot seizoen 5, en na seizoen 5 zit er ook best wel een matig seizoen tussen, maar seizoen 7 is wel weer heel goed.THArdstyler wrote:Arrow is zo bizar verslavend, heerlijke serie tot op heden! Zit nu in het midden van S2, maar begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat deze serie beetje richting de onwerkelijkheid gaat.. Ach, maar zien hoelang het blijft boeien en of het niet te erg wordt.