Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Seizoen 2 van Castlevania :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bodyguard is echt het beste wat ik in tijden gezien heb

6 afleveringen van ongeveer een uur, in één zondag er doorheen gejaagd, geen saai moment, voelde alsof ik 6 uur lang m'n adem had ingehouden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die is inderdaad leuk.
Heb m ook in paar dagen uitgekeken.
Vanuit het niets inene weer op het puntje van mn stoel zitten vanwege de spanning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DC Legends of Tomorrow is niet bepaald geweldig, maar die aflevering met die zingende fee was wel echt bedroevend slecht zeg... :cry: Nieuwe seizoen van Arrow begint sterk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 20:51 
 
Hardtraxx Crew

Arrow :loving: Vorig seizoen was echt kut gewoon, maar de nieuwe writers hebben het tot nu toe gefixt. ^^
Vind Legends Of Tomorrow ook nog wel leuk, maar Flash blijft achteruit gaan helaas :( (Supergirl volg ik niet meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Arrow :loving: Vorig seizoen was echt kut gewoon, maar de nieuwe writers hebben het tot nu toe gefixt. ^^
Vind Legends Of Tomorrow ook nog wel leuk, maar Flash blijft achteruit gaan helaas :( (Supergirl volg ik niet meer)

Ik vond seizoen 6 juist een goed seizoen (zeker in vergelijking met de seizoenen daarvoor). Flash is nog wel oke. Supergirl ook meh inderdaad. Meer een serie voor tussendoor.

Disney komt overigens met een eigen streamingdienst. Zal wel een grote concurrent van Netflix worden. https://tweakers.net/nieuws/145531/nede ... nelux.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 23:37 
 
Hardtraxx Crew

Solis schreef:
MYTZE schreef:
Arrow :loving: Vorig seizoen was echt kut gewoon, maar de nieuwe writers hebben het tot nu toe gefixt. ^^
Vind Legends Of Tomorrow ook nog wel leuk, maar Flash blijft achteruit gaan helaas :( (Supergirl volg ik niet meer)

Ik vond seizoen 6 juist een goed seizoen (zeker in vergelijking met de seizoenen daarvoor).

Dit heb ik dus nog nooit iemand horen zeggen haha, maarja ieder zn mening natuurlijk :P Vond de seizoenen 1, 2 en 5 het beste. Seizoen 7 komt tot nu toe aardig in de buurt, maar natuurlijk nog even de rest afwachten ^^

Citaat:
Disney komt overigens met een eigen streamingdienst. Zal wel een grote concurrent van Netflix worden. https://tweakers.net/nieuws/145531/nede ... nelux.html[


Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 17:36 
 
Hardtraxx Crew

Nieuwe Arrow episode.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie veel over Arrow, maar ben zelf gekapt na seizoen 3. Seizoen 1 was dik, 2 was minder en 3 was gewoon slecht. Ik heb weinig met iedere villian die random superkrachten heeft of drugs neemt en daardoor door muren kan. Is het echt beter geworden of nog steeds een beetje hetzelfde zonder de clichés?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chilling adventures of Sabrina gekeken. Aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 20:46 
 
Hardtraxx Crew

patrickjeb schreef:
Ik zie veel over Arrow, maar ben zelf gekapt na seizoen 3. Seizoen 1 was dik, 2 was minder en 3 was gewoon slecht. Ik heb weinig met iedere villian die random superkrachten heeft of drugs neemt en daardoor door muren kan. Is het echt beter geworden of nog steeds een beetje hetzelfde zonder de clichés?

Ik denk dat je seizoen 5 en 7 dan wel leuk vind :P Seizoen 6 & 7 hebben dezelfde villain, maar s6 is wat minder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 23:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er is nog niet veel nieuws over.

Maar de volgende oorlogsserie van Spielberg en Hanks in de trend Band Of Brothers en The Pacific gaat waarschijnlijk The Mighty Eighth heten en gaat over de crews van B17 Flying Fortresses in de 8th Air Force in de luchtoorlog in Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik zie veel over Arrow

Hierdoor gisteren juist begonnen met Arrow, bevalt goed tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Big Mouth :worship: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Walking Dead S9
Ijzersterk :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
The Walking Dead S9
Ijzersterk :yes:

Irritatiemomentje dit haha, twijfel nu om door de (slechte) seizoenen 7 en 8 te moeten gaan om S9 toch weer goed te kunnen volgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
zeke schreef:
The Walking Dead S9
Ijzersterk :yes:

Irritatiemomentje dit haha, twijfel nu om door de (slechte) seizoenen 7 en 8 te moeten gaan om S9 toch weer goed te kunnen volgen..


Sja, ik vond S7 en S8 ook niet slecht.
Het wordt nooit meer zoals de eerste seizoenen. Maar ik vind dat er op dit moment wel weer een leuke twist aan het verhaal is gegeven. Het enige wat me altijd irriteert aan TWD is dat het zo ontzettend traag gaat, een seizoenshelft is ook zo voorbij met 8 x 45 minuten.

Verder Salvation aan staan, ontzettend slecht eigenlijk, maar toch blijf ik kijken :/
En Prison Break S5. Hier moet je ook niet teveel bij nadenken, het kijkt gewoon lekker weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 02:25 
 
Hardtraxx Crew

Net The Punisher seizoen 1 afgekeken.. pfoe :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 22:28 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Net The Punisher seizoen 1 afgekeken.. pfoe :surrender:


daar ben ik net aan begonnen :thumbsup: dat beloofd wat moois dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vikings is weer begonnen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 00:37 
 
Hardtraxx Crew

Ultraterrorloudsound schreef:
MYTZE schreef:
Net The Punisher seizoen 1 afgekeken.. pfoe :surrender:


daar ben ik net aan begonnen :thumbsup: dat beloofd wat moois dan

Veel plezier alvast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Vikings is weer begonnen :drool:


Oh top, gaan we weer even kijken al boeit het me wel steeds minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow is zo bizar verslavend, heerlijke serie tot op heden! Zit nu in het midden van S2, maar begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat deze serie beetje richting de onwerkelijkheid gaat.. Ach, maar zien hoelang het blijft boeien en of het niet te erg wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 16:19 
 
Hardtraxx Crew

Die Arrow/Flash/Supergirl/Batwoman crossover. :surrender: En volgend jaar Crisis on Infinite Earths :drool: :drool:

THArdstyler schreef:
Arrow is zo bizar verslavend, heerlijke serie tot op heden! Zit nu in het midden van S2, maar begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat deze serie beetje richting de onwerkelijkheid gaat.. Ach, maar zien hoelang het blijft boeien en of het niet te erg wordt.

Nou, daarna word t wat minder tot seizoen 5, en na seizoen 5 zit er ook best wel een matig seizoen tussen, maar seizoen 7 is wel weer heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er ergens al wel bang voor inderdaad. Uiteraard moeten ze ook wel wat nieuws doen/proberen om de serie spannend/interessant te houden. Zie wel welke wending de serie neemt, hopelijk blijft het voor mij wel leuk! En series met dergelijke aantallen seizoenen zullen er altijd een(/meerdere) minder(e) seizoen(en) bij hebben zitten, zo heb ik het iig ook ervaren met SOA, BB en Walking Dead.
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic