Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Remi wrote:Ik ben helemaal geen serie-kijker maar met de koude maanden op komst wil ik wel wat starten.
Bij voorkeur iets wat al helemaal 'uit' is qua afleveringen of wat binnenkort 'klaar' is.

Gekeken:
Casa de Papel (moet dus nog het laatste seizoen kijken)
Breaking Bad
Californication
Prison Break

Ik zat zelf te denken aan GoT. Ik weet dat het laatste seizoen volgend jaar uit komt (toch?). Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd toch nog niet zo ver dus wellicht kan ik daar al aan beginnen. Iemand nog andere aanraders?
(Relatief) Korte series vind ik wel chill, 10 seizoenen lang iets kijken raak ik namelijk wel eens beu.
Shooter is ook een goede, 3 seizoenen ongeveer 10 afleveringen per seizoen. 45 minuten per aflevering.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
THArdstyler wrote: Shooter is ook een goede, 3 seizoenen ongeveer 10 afleveringen per seizoen. 45 minuten per aflevering.
Perfect dit, dat langdradige gedoe trek ik erg slecht. Ga hem eens in m'n lijst zetten :)

Kijk 1 Nederlandse serie ("ik weet wie je bent", best spannend maar verder mwah) en dat zijn meteen 16 afleveringen van 50 minuten. En je kan echt de helft van een aflevering eruit snijden zonder kwaliteit te verliezen. Wat een langdradige zooi. >.<
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Brooklyn nine-nine, wat een heerlijke serie :thumbsup: Als je af en toe 20 minuutjes te doden hebt is het zeker een aanrader :D
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:Ik ben helemaal geen serie-kijker maar met de koude maanden op komst wil ik wel wat starten.
Bij voorkeur iets wat al helemaal 'uit' is qua afleveringen of wat binnenkort 'klaar' is.

Gekeken:
Casa de Papel (moet dus nog het laatste seizoen kijken)
Breaking Bad
Californication
Prison Break

Ik zat zelf te denken aan GoT. Ik weet dat het laatste seizoen volgend jaar uit komt (toch?). Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd toch nog niet zo ver dus wellicht kan ik daar al aan beginnen. Iemand nog andere aanraders?
(Relatief) Korte series vind ik wel chill, 10 seizoenen lang iets kijken raak ik namelijk wel eens beu.
Kijk nou eens The End of the Fucking World.

En GoT ja.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Iemand voor mij nog tips voor series in de trant van Shooter, Punisher et cetera? Gewoon lekker actie met toch een (redelijk goed) verhaal.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
THArdstyler wrote:Iemand voor mij nog tips voor series in de trant van Shooter, Punisher et cetera? Gewoon lekker actie met toch een (redelijk goed) verhaal.
Taboo al gezien?
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Nope, thanks voor de tip! Ziet er goed uit, alleen te zien bij Videoland?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
RomanAnthony wrote: Kijk nou eens The End of the Fucking World.
Oke wollah mattie, ik beloof je bij deze plechtig dat ik daar binnenkort aan ga beginnen.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
THArdstyler wrote:Nope, thanks voor de tip! Ziet er goed uit, alleen te zien bij Videoland?
Geen probleem! En ja voor wat ik weet alleen te zien bij Videoland ;)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Begonnen aan Better Call Saul, toffe serie! Had niet verwacht dat het me zou trekken aangezien er toch wat minder actie voorkomt dan in Breaking Bad, maar bevalt tot nu toe erg goed! :)
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Maar eens begonnen aan Young Sheldon, een spinoff van The Big Bang Theory wel grappig om te zien dat het toen al zo'n kut jong was :P
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Iemand die nog steeds The Walking Dead kijkt? Vind de eerste 3 aflevering best sterk van seizoen 9 :thumbup:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Broken Balance wrote:Kreeg hem juist aangeraden want goede horror. Maar zal hem ook even proberen.
Oke ik kom terug op mijn woorden! In het begin echt meh. Later qua horrorelement nog steeds niet echt horror, qua beklemmende sfeer en spanning wel echt vet! Serie valt wel wat in herhaling met al die flashbacks, maar uiteindelijk sluit het wel mooi op elkaar aan (vanuit het oogpunt van een ander lid van de familie).
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
DonnyD wrote:
THArdstyler wrote:Nope, thanks voor de tip! Ziet er goed uit, alleen te zien bij Videoland?
Geen probleem! En ja voor wat ik weet alleen te zien bij Videoland ;)
Videoland account gefixt en eerste 2 afleveringen gezien. Lijkt nog een beetje traag op gang te komen (/weinig actie), maar voel wel dat dit gaat veranderen. Kwam er ook door deze serie achter dat Tom Hardy Alfie Solomons speelde in Peaky Blinders xd
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Solis wrote:
Broken Balance wrote:Kreeg hem juist aangeraden want goede horror. Maar zal hem ook even proberen.
Oke ik kom terug op mijn woorden! In het begin echt meh. Later qua horrorelement nog steeds niet echt horror, qua beklemmende sfeer en spanning wel echt vet! Serie valt wel wat in herhaling met al die flashbacks, maar uiteindelijk sluit het wel mooi op elkaar aan (vanuit het oogpunt van een ander lid van de familie).
Gister aflevering 6 gezien. Echt vet, spoiler:
Spoiler
Ook dat de hele aflevering eigenlijk 1 scene is zonder heel veel actie, maar ik zat toch het hele uur op het puntje van mn stoel. Dat vind ik altijd zo goed als series dat voor elkaar krijgen. Kan me nog een andere serie herinneren waar ik dat bij had, maar kan er nu even niet opkomen. Breaking Bad of GoT? In ieder geval, echt een top serie :thumbsup: .
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
THArdstyler wrote:Videoland account gefixt en eerste 2 afleveringen gezien. Lijkt nog een beetje traag op gang te komen (/weinig actie), maar voel wel dat dit gaat veranderen. Kwam er ook door deze serie achter dat Tom Hardy Alfie Solomons speelde in Peaky Blinders xd
Het zal niet zoveel actie bevatten als een Punisher maar ik vond dat niet erg bij deze serie! Zit een mooi verhaal in en Tom Hardy is gewoon een baas :worship: Ja toen ik erachter kwam dat hij Alfie speelde had ik ook wel ff een wtf momentje xd
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Van de week de laatste aflevering Maniac gekeken op Netflix.

Wat de fuck. :lol:

Hele vreemde serie, maar ik vond hem eigenlijk best goed.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Goku wrote:Iemand die nog steeds The Walking Dead kijkt? Vind de eerste 3 aflevering best sterk van seizoen 9 :thumbup:
Ben er begin van seizoen 8 mee gestopt. Heb ook niet de intentie om verder te gaan aangezien dat echt een slecht seizoen schijnt te zijn.
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Weer opnieuw begonnen met Suits. Het was alweer 6 jaar gelden. Wat blijft dat ook een steengoede serie.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Joey wrote:
Goku wrote:Iemand die nog steeds The Walking Dead kijkt? Vind de eerste 3 aflevering best sterk van seizoen 9 :thumbup:
Ben er begin van seizoen 8 mee gestopt. Heb ook niet de intentie om verder te gaan aangezien dat echt een slecht seizoen schijnt te zijn.
Mocht je je eigen een keer vervelen dan lekker kijken. Seizoen 8 is niet goed maar kijkt wel lekker weg vond ik.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
wolbie wrote:Weer opnieuw begonnen met Suits. Het was alweer 6 jaar gelden. Wat blijft dat ook een steengoede serie.
Nou ik vond het steeds slechter en ongeloofwaardig worden. Viel ook erg in herhaling en veel dramatisch gedoe.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Solis wrote:
wolbie wrote:Weer opnieuw begonnen met Suits. Het was alweer 6 jaar gelden. Wat blijft dat ook een steengoede serie.
Nou ik vond het steeds slechter en ongeloofwaardig worden. Viel ook erg in herhaling en veel dramatisch gedoe.
Mee eens, heb seizoen 7 sws niet helemaal gekeken, alleen de finale :lol: Ben er ook wel klaar mee nu, ga vanaf seizoen 8 niet meer kijken :P
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Doelde meer op de eerste seizoenen :/
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Net aan seizoen 2 van Salvation begonnen. Lekker tempo heeft die serie, gebeurt zoveel elke aflevering.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ben u begonnen aan The Alienist. Korte serie, Beetje Peaky stijl qua tijdsgeest. Hou ik wel van