Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ben helemaal geen serie-kijker maar met de koude maanden op komst wil ik wel wat starten.
Bij voorkeur iets wat al helemaal 'uit' is qua afleveringen of wat binnenkort 'klaar' is.

Gekeken:
Casa de Papel (moet dus nog het laatste seizoen kijken)
Breaking Bad
Californication
Prison Break

Ik zat zelf te denken aan GoT. Ik weet dat het laatste seizoen volgend jaar uit komt (toch?). Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd toch nog niet zo ver dus wellicht kan ik daar al aan beginnen. Iemand nog andere aanraders?
(Relatief) Korte series vind ik wel chill, 10 seizoenen lang iets kijken raak ik namelijk wel eens beu.

Shooter is ook een goede, 3 seizoenen ongeveer 10 afleveringen per seizoen. 45 minuten per aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Shooter is ook een goede, 3 seizoenen ongeveer 10 afleveringen per seizoen. 45 minuten per aflevering.


Perfect dit, dat langdradige gedoe trek ik erg slecht. Ga hem eens in m'n lijst zetten :)

Kijk 1 Nederlandse serie ("ik weet wie je bent", best spannend maar verder mwah) en dat zijn meteen 16 afleveringen van 50 minuten. En je kan echt de helft van een aflevering eruit snijden zonder kwaliteit te verliezen. Wat een langdradige zooi. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 11:21 
 
Hardtraxx Addict

Brooklyn nine-nine, wat een heerlijke serie :thumbsup: Als je af en toe 20 minuutjes te doden hebt is het zeker een aanrader :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ben helemaal geen serie-kijker maar met de koude maanden op komst wil ik wel wat starten.
Bij voorkeur iets wat al helemaal 'uit' is qua afleveringen of wat binnenkort 'klaar' is.

Gekeken:
Casa de Papel (moet dus nog het laatste seizoen kijken)
Breaking Bad
Californication
Prison Break

Ik zat zelf te denken aan GoT. Ik weet dat het laatste seizoen volgend jaar uit komt (toch?). Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd toch nog niet zo ver dus wellicht kan ik daar al aan beginnen. Iemand nog andere aanraders?
(Relatief) Korte series vind ik wel chill, 10 seizoenen lang iets kijken raak ik namelijk wel eens beu.


Kijk nou eens The End of the Fucking World.

En GoT ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand voor mij nog tips voor series in de trant van Shooter, Punisher et cetera? Gewoon lekker actie met toch een (redelijk goed) verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Iemand voor mij nog tips voor series in de trant van Shooter, Punisher et cetera? Gewoon lekker actie met toch een (redelijk goed) verhaal.


Taboo al gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, thanks voor de tip! Ziet er goed uit, alleen te zien bij Videoland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Kijk nou eens The End of the Fucking World.

Oke wollah mattie, ik beloof je bij deze plechtig dat ik daar binnenkort aan ga beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nope, thanks voor de tip! Ziet er goed uit, alleen te zien bij Videoland?


Geen probleem! En ja voor wat ik weet alleen te zien bij Videoland ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Better Call Saul, toffe serie! Had niet verwacht dat het me zou trekken aangezien er toch wat minder actie voorkomt dan in Breaking Bad, maar bevalt tot nu toe erg goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 18:36 
 
Hardtraxx Elite

Maar eens begonnen aan Young Sheldon, een spinoff van The Big Bang Theory wel grappig om te zien dat het toen al zo'n kut jong was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 20:20 
 
Hardtraxxer

Iemand die nog steeds The Walking Dead kijkt? Vind de eerste 3 aflevering best sterk van seizoen 9 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 01:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kreeg hem juist aangeraden want goede horror. Maar zal hem ook even proberen.

Oke ik kom terug op mijn woorden! In het begin echt meh. Later qua horrorelement nog steeds niet echt horror, qua beklemmende sfeer en spanning wel echt vet! Serie valt wel wat in herhaling met al die flashbacks, maar uiteindelijk sluit het wel mooi op elkaar aan (vanuit het oogpunt van een ander lid van de familie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
THArdstyler schreef:
Nope, thanks voor de tip! Ziet er goed uit, alleen te zien bij Videoland?


Geen probleem! En ja voor wat ik weet alleen te zien bij Videoland ;)

Videoland account gefixt en eerste 2 afleveringen gezien. Lijkt nog een beetje traag op gang te komen (/weinig actie), maar voel wel dat dit gaat veranderen. Kwam er ook door deze serie achter dat Tom Hardy Alfie Solomons speelde in Peaky Blinders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Broken Balance schreef:
Kreeg hem juist aangeraden want goede horror. Maar zal hem ook even proberen.

Oke ik kom terug op mijn woorden! In het begin echt meh. Later qua horrorelement nog steeds niet echt horror, qua beklemmende sfeer en spanning wel echt vet! Serie valt wel wat in herhaling met al die flashbacks, maar uiteindelijk sluit het wel mooi op elkaar aan (vanuit het oogpunt van een ander lid van de familie).


Gister aflevering 6 gezien. Echt vet, spoiler: Ook dat de hele aflevering eigenlijk 1 scene is zonder heel veel actie, maar ik zat toch het hele uur op het puntje van mn stoel. Dat vind ik altijd zo goed als series dat voor elkaar krijgen. Kan me nog een andere serie herinneren waar ik dat bij had, maar kan er nu even niet opkomen. Breaking Bad of GoT? In ieder geval, echt een top serie :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Videoland account gefixt en eerste 2 afleveringen gezien. Lijkt nog een beetje traag op gang te komen (/weinig actie), maar voel wel dat dit gaat veranderen. Kwam er ook door deze serie achter dat Tom Hardy Alfie Solomons speelde in Peaky Blinders xd


Het zal niet zoveel actie bevatten als een Punisher maar ik vond dat niet erg bij deze serie! Zit een mooi verhaal in en Tom Hardy is gewoon een baas :worship: Ja toen ik erachter kwam dat hij Alfie speelde had ik ook wel ff een wtf momentje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van de week de laatste aflevering Maniac gekeken op Netflix.

Wat de fuck. :lol:

Hele vreemde serie, maar ik vond hem eigenlijk best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Iemand die nog steeds The Walking Dead kijkt? Vind de eerste 3 aflevering best sterk van seizoen 9 :thumbup:

Ben er begin van seizoen 8 mee gestopt. Heb ook niet de intentie om verder te gaan aangezien dat echt een slecht seizoen schijnt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 18:27 
 
Hardtraxxer

Weer opnieuw begonnen met Suits. Het was alweer 6 jaar gelden. Wat blijft dat ook een steengoede serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 19:22 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Goku schreef:
Iemand die nog steeds The Walking Dead kijkt? Vind de eerste 3 aflevering best sterk van seizoen 9 :thumbup:

Ben er begin van seizoen 8 mee gestopt. Heb ook niet de intentie om verder te gaan aangezien dat echt een slecht seizoen schijnt te zijn.


Mocht je je eigen een keer vervelen dan lekker kijken. Seizoen 8 is niet goed maar kijkt wel lekker weg vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Weer opnieuw begonnen met Suits. Het was alweer 6 jaar gelden. Wat blijft dat ook een steengoede serie.

Nou ik vond het steeds slechter en ongeloofwaardig worden. Viel ook erg in herhaling en veel dramatisch gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 22:43 
 
Hardtraxx Crew

Solis schreef:
wolbie schreef:
Weer opnieuw begonnen met Suits. Het was alweer 6 jaar gelden. Wat blijft dat ook een steengoede serie.

Nou ik vond het steeds slechter en ongeloofwaardig worden. Viel ook erg in herhaling en veel dramatisch gedoe.

Mee eens, heb seizoen 7 sws niet helemaal gekeken, alleen de finale :lol: Ben er ook wel klaar mee nu, ga vanaf seizoen 8 niet meer kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 23:04 
 
Hardtraxxer

Doelde meer op de eerste seizoenen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 21:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Net aan seizoen 2 van Salvation begonnen. Lekker tempo heeft die serie, gebeurt zoveel elke aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben u begonnen aan The Alienist. Korte serie, Beetje Peaky stijl qua tijdsgeest. Hou ik wel van
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic