Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
JeroenB93 wrote:Iemand al de nieuwste Shooter aflevering gekeken? :x
Die allerlaatste aflevering was bizar slecht.

Net de eerste aflevering van This Is Us gezien. Wow. Wat ontzettend goed zeg...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Meer een docu, maar The Vietnam War by Ken Burns & Lynn Novick is echt een absurd goede en brede zonder filter docu over de Vietnam oorlog waar het verhaal vanaf de buitenkant komt en niet vanaf de VS of Vietnam/China oid. Beide partijen hoor je.

Jeremy Clarkson toen zien tweeten dat dit een van de beste oorlogsdocu's zou zijn, ben het wel met hem eens. Krijgt ook een 9,2 op IMDB.
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote:Meer een docu, maar The Vietnam War by Ken Burns & Lynn Novick is echt een absurd goede en brede zonder filter docu over de Vietnam oorlog waar het verhaal vanaf de buitenkant komt en niet vanaf de VS of Vietnam/China oid. Beide partijen hoor je.

Jeremy Clarkson toen zien tweeten dat dit een van de beste oorlogsdocu's zou zijn, ben het wel met hem eens. Krijgt ook een 9,2 op IMDB.
Eerste aflevering zojuist gekeken. Zeer interessant!
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Big Mouth S2 :lol: geweldig weer
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Justinhafc wrote:Ook net een paar afleveringen van Peaky Blinders gekeken, maar zit er al helemaal in :thumbsup:
Ik ben er alweer doorheen. Wachten op nieuwe seizoen. :whistle: Mooie serie inderdaad. Dat sfeertje. :loving:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Begonnen met Shooter, serie begint leuk/verrassend en heeft me helemaal te pakken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Laatste aflevering Better Call Saul net gezien van het seizoen. Heel erg vet :worship:

Er zal dan nog 1 laatste seizoen komen denk ik, en dan zijn we bij Breaking Bad.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Is BCS qua spanning te vergelijken met BB, of is het meer dezelfde sfeer die wordt neergezet?
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Nieuw seizoen van The Man in the High Castle online! :thumbsup:
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Paultheone wrote:Laatste aflevering Better Call Saul net gezien van het seizoen. Heel erg vet :worship:

Er zal dan nog 1 laatste seizoen komen denk ik, en dan zijn we bij Breaking Bad.

Wat heb ik genoten van dit seizoen, echt heel erg goed :love:
Hardtraxx Elite
Pommer wrote:Is BCS qua spanning te vergelijken met BB, of is het meer dezelfde sfeer die wordt neergezet?
Qua sfeer is het vergelijkbaar met Breaking Bad. Qua spanning wat minder.

Ik vond aflevering 9 al geniaal! Benieuwd naar 10.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Pommer wrote:Is BCS qua spanning te vergelijken met BB, of is het meer dezelfde sfeer die wordt neergezet?
Nee ik ben spannender
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Ik kijk momenteel Hitler's Circle of Evil op Netflix. Erg interessante docu reeks over de topstukken binnen de Nazi partij en hoe dat alles tot stand is gekomen. Nu vind ik dingen over WWII al gauw interessant, maar deze reeks zit (i.t.t. enkele andere reeksen) ook gewoon echt goed in elkaar.
Broken Balance wrote:
Nee ik ben spannender
Obviously
Solis wrote:
Qua sfeer is het vergelijkbaar met Breaking Bad. Qua spanning wat minder.

Ik vond aflevering 9 al geniaal! Benieuwd naar 10.
Oke, ik denk dat ik wacht tot ie helemaal af is en dan maar eens ga beginnen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Morgen laatste aflevering lost in space kijken. Leuke en korte serie, Beetje voorspelbaar masr om even tussendoor te doen issie prima
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
rakkietakkie wrote:Morgen laatste aflevering lost in space kijken. Leuke en korte serie, Beetje voorspelbaar masr om even tussendoor te doen issie prima
Voor het geval je mensen op ideeën brengt: Ik zou deze serie dus echt níet aanbevelen. Enorm cringeworthy serie met ongeloofwaardige kind-acteurs en writing. De serie ziet er overall ook vrij crappy uit voor 2018. Ik kwam in ieder geval niet verder dan 1 en 1/4 aflevering, en alsnog ben ik er zwaar ontevreden mee dat ik hier meer dan een uur aan heb verspild.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Is denk iedereens persoonlijke mening daarin.

Iemand ervaring met elite?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ja die zitten hier op Hardtraxx toch?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 2 days ago
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
The Haunting of Hill House. Niet echt horror eigenlijk. Meer drama. Overdaad aan flasbacks (en dan ook steeds verschillende periodes uit een levensfase door elkaar). Blijf zeker kijken, maar ik ben als horrorfanaat wel lichtelijk teleurgesteld.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Kreeg hem juist aangeraden want goede horror. Maar zal hem ook even proberen.

Net klaar met de The Vietnam War by Ken Burns docu op Netflix. Hartverscheurende en zeer informatieve docu dit, wellicht de beste oorlogsdocu en sowieso een van de beste documantaires ooit.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
THArdstyler wrote:Begonnen met Shooter, serie begint leuk/verrassend en heeft me helemaal te pakken :thumbsup:
Nog maar 4 afleveringen te gaan :cry: Hele sterke serie.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik wil aan Fargo beginnen! De moeite waard? :)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Exterkate wrote:
DonnyD wrote:Ik wil aan Fargo beginnen! De moeite waard? :)
Doen! Zit echt super vet in elkaar :D
Thanks, gaan we dat doen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Ik ben helemaal geen serie-kijker maar met de koude maanden op komst wil ik wel wat starten.
Bij voorkeur iets wat al helemaal 'uit' is qua afleveringen of wat binnenkort 'klaar' is.

Gekeken:
Casa de Papel (moet dus nog het laatste seizoen kijken)
Breaking Bad
Californication
Prison Break

Ik zat zelf te denken aan GoT. Ik weet dat het laatste seizoen volgend jaar uit komt (toch?). Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd toch nog niet zo ver dus wellicht kan ik daar al aan beginnen. Iemand nog andere aanraders?
(Relatief) Korte series vind ik wel chill, 10 seizoenen lang iets kijken raak ik namelijk wel eens beu.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Remi wrote: Ik zat zelf te denken aan GoT.
Zoek niet verder zou ik zeggen