Die allerlaatste aflevering was bizar slecht.JeroenB93 wrote:Iemand al de nieuwste Shooter aflevering gekeken?
Net de eerste aflevering van This Is Us gezien. Wow. Wat ontzettend goed zeg...
Die allerlaatste aflevering was bizar slecht.JeroenB93 wrote:Iemand al de nieuwste Shooter aflevering gekeken?
Eerste aflevering zojuist gekeken. Zeer interessant!Broken Balance wrote:Meer een docu, maar The Vietnam War by Ken Burns & Lynn Novick is echt een absurd goede en brede zonder filter docu over de Vietnam oorlog waar het verhaal vanaf de buitenkant komt en niet vanaf de VS of Vietnam/China oid. Beide partijen hoor je.
Jeremy Clarkson toen zien tweeten dat dit een van de beste oorlogsdocu's zou zijn, ben het wel met hem eens. Krijgt ook een 9,2 op IMDB.
Ik ben er alweer doorheen. Wachten op nieuwe seizoen.Justinhafc wrote:Ook net een paar afleveringen van Peaky Blinders gekeken, maar zit er al helemaal in
Paultheone wrote:Laatste aflevering Better Call Saul net gezien van het seizoen. Heel erg vet![]()
Er zal dan nog 1 laatste seizoen komen denk ik, en dan zijn we bij Breaking Bad.
Qua sfeer is het vergelijkbaar met Breaking Bad. Qua spanning wat minder.Pommer wrote:Is BCS qua spanning te vergelijken met BB, of is het meer dezelfde sfeer die wordt neergezet?
Nee ik ben spannenderPommer wrote:Is BCS qua spanning te vergelijken met BB, of is het meer dezelfde sfeer die wordt neergezet?
ObviouslyBroken Balance wrote:Nee ik ben spannenderPommer wrote:Is BCS qua spanning te vergelijken met BB, of is het meer dezelfde sfeer die wordt neergezet?
Oke, ik denk dat ik wacht tot ie helemaal af is en dan maar eens ga beginnen.Solis wrote:Qua sfeer is het vergelijkbaar met Breaking Bad. Qua spanning wat minder.Pommer wrote:Is BCS qua spanning te vergelijken met BB, of is het meer dezelfde sfeer die wordt neergezet?
Ik vond aflevering 9 al geniaal! Benieuwd naar 10.
Voor het geval je mensen op ideeën brengt: Ik zou deze serie dus echt níet aanbevelen. Enorm cringeworthy serie met ongeloofwaardige kind-acteurs en writing. De serie ziet er overall ook vrij crappy uit voor 2018. Ik kwam in ieder geval niet verder dan 1 en 1/4 aflevering, en alsnog ben ik er zwaar ontevreden mee dat ik hier meer dan een uur aan heb verspild.rakkietakkie wrote:Morgen laatste aflevering lost in space kijken. Leuke en korte serie, Beetje voorspelbaar masr om even tussendoor te doen issie prima
Nog maar 4 afleveringen te gaanTHArdstyler wrote:Begonnen met Shooter, serie begint leuk/verrassend en heeft me helemaal te pakken
Thanks, gaan we dat doenExterkate wrote:Doen! Zit echt super vet in elkaarDonnyD wrote:Ik wil aan Fargo beginnen! De moeite waard?