Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik heb het 2e seizoen van designated survivor geens eens meer afgekeken.
Iedere aflevering is een beetje hetzelfde.
Probleem > politieke oplossing bedenken > alles is weer goed
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Zo 1-dimensionaal die serie. Die president doet nooit wat fout, dan is House of Cards toch 10x leuker om naar te kijken.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Ach, voor tussendoor vond ik het prima! Nu (eindelijk) begonnen aan het derde seizoen van Mr. Robot! Begint in ieder geval weer ijzersterk!
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Solis wrote:Pfff Designated Survivor krijgt geen 3e seizoen... Dus volgende week de laatste aflevering op Netflix. :cry:
Ja. Kut dit zeg. Kan me niet voorstellen hoe ze nu alles nog in een aflevering proppen (als dat überhaupt gebeurd, aangezien het op het moment van filmen natuurlijk nog niet bekend was). Krijg je weer zo'n half einde waarbij de helft nog niet 'afgerond' is.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik kijk hem alleen af omdat ik niet vlak voor het einde wilde stoppen. Vond de serie steeds saaier worden.

Seizoen 5 van The Blacklist gekeken (op de laatste aflevering na, komt woensdag). Sterk seizoen weer. :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Firetrap wrote:Dom? Nee. Maar dr stoornis helpt niet mee nee. Ik vind het bovenal gewoon verschrikkelijk goed geacteerd, waardoor ik me er denk ik ook niet aan stoor.
Mwoa vind ik wel.

Er zijn tijden waar ze wel gewoon de medicatie voor haar stoornis heeft maar toch ontzettend rare beslissingen neemt die tegen logica in gaan en die dan uiteindelijk toevallig de goeden bleken te zijn maar in elke andere normale situatie dom waren geweest.

Heb het soms wel bij meerdere karakters en heb dan echt het idee dat de schrijvers het puur doen om het plot even vooruit te schoppen of even een obstakel voor het verhaal te maken, gaat allemaal veel te simpel.

Door die acties alleen al (mocht ze zelfs geen stoornis hebben) zou ze al uit de CIA worden geschopt. Als agent moet je daar echt 0 emoties hebben.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Iemand Top Boy gezien?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 minutes ago
Seizoen 2 van 13 Reasons Why komt vrijdag online. Benieuwd welke weg ze gaan inslaan met het verhaal.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Joey wrote:
zeke wrote:Eerste 2 afleveringen gekeken van The 100 seizoen 5.

Hoop dat het nog beter wordt, want vind het nu echt helemaal nergens meer over gaan.
Maak je een grap? Ik vind dit echt een geweldige start van het seizoen. Iedereen trouwens die ik er over spreek.

Net aflevering 3 gekeken, weer enorm goed. Als ze deze lijn doorzetten wordt dit met gemak het beste seizoen tot nu toe. :worship:
Aflevering 1 en 2 waren prima, maar de 3e aflevering was inderdaad enorm goed :worship:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Helicaze wrote:Seizoen 2 van 13 Reasons Why komt vrijdag online. Benieuwd welke weg ze gaan inslaan met het verhaal.
Komen ze er 1 voor 1 op of per week?

Edit: bedoel natuurlijk; of in een keer.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 minutes ago
Hard4Us wrote:
Helicaze wrote:Seizoen 2 van 13 Reasons Why komt vrijdag online. Benieuwd welke weg ze gaan inslaan met het verhaal.
Komen ze er 1 voor 1 op of per week?

Edit: bedoel natuurlijk; of in een keer.
Heel de reeks ineens.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Check trailer als je nog niet hebt gedaan. Daar geven ze al beetje en indicatie welke kant ze op gaan. Ben benieuwd, was toffe serie maar voor mijn gevoel was 1 seizoen wel genoeg geweest. Maar ga sowieso wel kijken.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ben sinds gister begonnen met Gotham, kon er jaren geleden totaal niet inkomen maar vind het nu echt een fijne serie om naar te kijken.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Nieuwe Westworld, wat goed weer :worship:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Nuracore wrote:Ben sinds gister begonnen met Gotham, kon er jaren geleden totaal niet inkomen maar vind het nu echt een fijne serie om naar te kijken.
Seizoen 4 is zooo sterk... echt niet normaal.
Alleen jammer dat het nog steeds niet zeker is of gotham gecancelled wordt of dat ze een season 5 krijgen.
Hoop echt van wel want dit seizoen verdiend een vervolg.

-EDIT- vandaag bekend gemaakt dat er een 5e seizoen komt :love:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Steffnov wrote:Nieuwe Westworld, wat goed weer :worship:
Vond het nog wat moeizaam op gang komen, maar deze episode was echt gruwelijk ja :worship:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Joey wrote:Ik kijk hem alleen af omdat ik niet vlak voor het einde wilde stoppen. Vond de serie steeds saaier worden.

Seizoen 5 van The Blacklist gekeken (op de laatste aflevering na, komt woensdag). Sterk seizoen weer. :)
ik kijk hem alleen af omdat ik die meid zo knap vind :loving:
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
aflevering 3 van seizoen 5 the 100 is echt :worship:
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Kong wrote:aflevering 3 van seizoen 5 the 100 is echt :worship:
Inderdaad, tot nu toe echt een sterk seizoen :D
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
MeneerEend wrote:
Joey wrote:Ik kijk hem alleen af omdat ik niet vlak voor het einde wilde stoppen. Vond de serie steeds saaier worden.

ik kijk hem alleen af omdat ik die meid zo knap vind :loving:
Emily?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Tomyio wrote:
Oke. Ik ben weer om.
Aflevering 3 was inderdaad zeer goed.

Ik vind alleen de storyline wat er onder de grond gebeurt niet leuk.
En irriteer me af en toe aan kleine dingetjes die gewoon zo onlogisch zijn. Eerdere problemen zoals ruimtegebrek zijn plotseling niet meer aan de orde.
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
zeke wrote:
Tomyio wrote:
Oke. Ik ben weer om.
Aflevering 3 was inderdaad zeer goed.

Ik vind alleen de storyline wat er onder de grond gebeurt niet leuk.
En irriteer me af en toe aan kleine dingetjes die gewoon zo onlogisch zijn. Eerdere problemen zoals ruimtegebrek zijn plotseling niet meer aan de orde.
Ik probeer echt zo min mogelijk te letten op de onlogische dingen(zijn er eigenlijk wel te veel).
En ik vind idd de storyline in de bunker wel beetje weird tbh
Maargoed misschien komt daar nog wel wat moois uit ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Wat is seizoen 5 van The 100 fantastisch dusver. :worship:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Momenteel bezig met het 4e seizoen van Arrow, nu bij aflevering 6. Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden (vanaf hier spoilers) met bijvoorbeeld de Lazarusput waaruit Thea weer levend wordt gemaakt, en het hele ritueel om Sara haar ziel weer terug te geven erc. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Eind seizoen 4 ben ik ook afegehaakt inderdaad.