Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Fuzzylogic wrote:Momenteel bezig met het 4e seizoen van Arrow, nu bij aflevering 6. Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden (vanaf hier spoilers) met bijvoorbeeld de Lazarusput waaruit Thea weer levend wordt gemaakt, en het hele ritueel om Sara haar ziel weer terug te geven erc. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.
Legends of tomorrow is een extreme vorm ervan, maar dan erg goed gedaan.
Totaal niet realisctisch, maar het is de allerbeste serie van arrow/flash gebeuren(vanaf seizoen 2).
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Arrow is goed tot seizoen 3
Flash is goed tot seizoen 2
LoT is altijd wel redelijk goed

Beste en meest underrated CW superhero/comic serie is zonder twijfel Gotham
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Danny Phantom wrote:Arrow is goed tot seizoen 3
Flash is goed tot seizoen 2
LoT is altijd wel redelijk goed
ik vind t allemaal nog wel vermakelijk haha
ik kijk supergirl er ook nog bij :D

heb nu al teveel gezien om er mee te stoppen haha xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Fuzzylogic wrote:Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.
Precies waarom ik het na seizoen 2/3 maar heb laten zitten.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Fuzzylogic wrote:Momenteel bezig met het 4e seizoen van Arrow, nu bij aflevering 6. Natuurlijk was het al niet heel realistisch, maar het begint nu wel heel nep te worden (vanaf hier spoilers) met bijvoorbeeld de Lazarusput waaruit Thea weer levend wordt gemaakt, en het hele ritueel om Sara haar ziel weer terug te geven erc. Jammer dat de serie deze kant op begint te gaan.
Dat Lazarus pit is een groot onderdeel van de DC universe. Ra's Al Gul is onder andere de gene die daar door onsterfelijk blijft. Het blijven comics, die zijn natuurlijk niet gemaakt om realistisch te zijn.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Seizoen 5 en 6 zijn echt weer baas gelukkig. Zou proberen door te kijken.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
S5E4 van The 100 zet de lijn van goede episodes dit seizoen echt keihard door. :worship:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Joey wrote:S5E4 van The 100 zet de lijn van goede episodes dit seizoen echt keihard door. :worship:
Via wat kijk/download jij The 100? Ik krijg niets fatsoenlijks gevonden dus wacht maar gewoon elke keer tot het op Netflix staat.

Seizoen 5 is sterk begonnen moet ik zeggen. Was heel de serie eind seizoen 4 een beetje beu aan het worden.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
R_vd wrote:
Joey wrote:S5E4 van The 100 zet de lijn van goede episodes dit seizoen echt keihard door. :worship:
Via wat kijk/download jij The 100? Ik krijg niets fatsoenlijks gevonden dus wacht maar gewoon elke keer tot het op Netflix staat.

Seizoen 5 is sterk begonnen moet ik zeggen. Was heel de serie eind seizoen 4 een beetje beu aan het worden.
Popcorn Time. Zonder ondertiteling maar dat is wel prettig, ben ik nog wat extra geneigd om op te letten.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Thanks! Ik had echt geen flauw benul dat Popcorn Time nog een ding was xd

E: beste episode van dit seizoen!
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Aan West World begonnen zeer aardige serie, wel intens hoe de serie in elkaar zit. Dit is kennelijk ook de opvolger van GoT.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het begint ook wel op GoT te lijken, maar dan vanuit ander perspectief bekeken en iets andere soort fantasy.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Brooklyn Nine-Nine

Belachelijk simpel en flauwe serie. Maar t kijkt wel lekker weg :)

View on YouTube
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Die trailer laat nou niet echt zien hoe de serie echt is. Vind het echt een geniale serie met behoorlijk veel humor erin.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Ik vond The Lonely Island altijd heel tof (waar Andy Samberg van Brooklyn Nine-Nine in zit) maar kan echt helemaal niks met die serie, heb ongeveer anderhalve aflevering gekeken maar het was echt niks voor mij.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Wat een waardeloos einde bij Designated Survivor...

Het zesde seizoen van Arrow was daarentegen echt ontzettend sterk! Goede bad guys ook! Seizoensfinale was echt goed! Ben benieuwd naar het 7e seizoen
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Steffnov wrote:Nieuwe Westworld, wat goed weer :worship:
Ik moet mezelf toch herhalen, vrees ik. Dit is toch snel shit van de buitencategorie aan het worden.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Iemand nieuwe seizoen van 13 Reasons Why al gezien? Ik ga er vanavond eens een begin aan maken. Erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben! :)
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Ik moet ook nog met S2 beginnen. Schijnt niet een vervolg te zijn op S1?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Nuracore wrote:Ik moet ook nog met S2 beginnen. Schijnt niet een vervolg te zijn op S1?
Jawel, gaat nog door op verhaal van Hannah. Heb alleen A1 gezien so far.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Afgelopen week met La Casa De Papel begonnen uit verveling. Toffe serie tot nu toe, hoop ook dat ze het interessant kunnen houden.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Steffnov wrote:
Ik moet mezelf toch herhalen, vrees ik. Dit is toch snel shit van de buitencategorie aan het worden.
Haha dit inderdaad. :lol: .
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Indy wrote:Iemand nieuwe seizoen van 13 Reasons Why al gezien? Ik ga er vanavond eens een begin aan maken. Erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben! :)
Ben nu bezig! Vind m zelf wel weer lekker wegkijken! Wel wat minder heftig dan de vorige keer en de verhaallijn is ook wat minder diepgaand, maar vind m wel gewoon goed.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
TSFH wrote:
Steffnov wrote:
Haha dit inderdaad. :lol: .
Voor wie de nieuwste al hebt gezien: "It's like poetry, it rhymes".
Hardtraxx Elite
2978 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Gister begonnen met scream. Ik had er lage verwachtingen bij en daaraan voldoet het.