Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Appelsapman wrote:Kijk op dit moment deze serie: https://m.imdb.com/title/tt2094220/

Erg interessant als je jezelf een beetje wilt verdiepen in de 2e wereldoorlog.
Worst timing ever :lol:
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
ErikZ wrote:
Appelsapman wrote:Kijk op dit moment deze serie: https://m.imdb.com/title/tt2094220/

Erg interessant als je jezelf een beetje wilt verdiepen in de 2e wereldoorlog.
Worst timing ever :lol:
Het is opzich ook wel gewoon 4/5 mei.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Vorige week Atypical in 1 avond gekeken, kort maar wel leuk. Nog even Friends seizoen 10 afkijken, en dan eindelijk beginnen met Game of Thrones
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Exterkate wrote:
TSFH wrote: torrent :x
Haha duidelijk. Vandaag maar eens met episode 1 beginnen. Gruwelijk serie :D
Ja echt heel vet! Na aflevering 1 echt benieuwd geraakt waar het verhaal verder naartoe gaat.
Las net ook dat er ook een seizoen 3 komt. Helemaal top :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Westworld begint ook weer heel vet, maar ben wel bang voor welke kant t opgaat
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Heb een theorie gelezen dat SPOILER
Spoiler
het zoals de tweede film zal gaan, iets in de lijnen van dat ze belangrijke mensen in de wereld doden en er hosts van maken die ze dus kunnen besturen. Weet nog niet wat ik daar van moet vinden als het zo zal zijn, maar heb wel vertrouwen in de makers van de serie.

Vind de eerste twee afleveringen in ieder geval wel al tof.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Begonnen met Homeland, op zich een leuke serie maar het is allemaal wel erg traag :sleep:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Verslaafd aan Gotham. Misschien niet het beste acteerwerk, maar de personages zijn goed bedacht en worden goed vertolkt. En het hele sfeertje van de stad Gotham is mooi neergezet.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Tomyio wrote:Begonnen met Homeland, op zich een leuke serie maar het is allemaal wel erg traag :sleep:
Vond ik ook toen ik begon, maar dat verandert relatief snel imo.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
klapstoel wrote:Verslaafd aan Gotham. Misschien niet het beste acteerwerk, maar de personages zijn goed bedacht en worden goed vertolkt. En het hele sfeertje van de stad Gotham is mooi neergezet.
Je weet dat de personages uit de Batman strips komen he ;) Wel echt een hele toffe serie btw :D
Voor mij was het een feest der herkenning en voor mijn vriendin een leuke politieserie
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Begonnen aan Peaky Blinders.
Erg tof tot nu toe (begin s2) :drool:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
ErikZ wrote:
klapstoel wrote:Verslaafd aan Gotham. Misschien niet het beste acteerwerk, maar de personages zijn goed bedacht en worden goed vertolkt. En het hele sfeertje van de stad Gotham is mooi neergezet.
Je weet dat de personages uit de Batman strips komen he ;) Wel echt een hele toffe serie btw :D
Voor mij was het een feest der herkenning en voor mijn vriendin een leuke politieserie
Uiteraard :P vind het echt tof om te zien waar al die personages vandaan komen. En ik heb precies hetzelfde haha
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Seizoen 1 en 2 van Casa de Papel in 6 dagen gekeken. Nu zit ik in een zwart gat tot seizoen 3 komt :cry:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Moet zeggen dat ik Homeland wel vet vind, maar dat ik de hoofdpersoon, Carrie, echt moeilijk irritant en dom vind. De grootste plothole is gewoon dat een persoon als haar nimmer in de CIA terecht zou komen,
Spoiler
Vooral door al die domme acties die ze doet tegen alle logica in zelfs voor iemand met een stoornis. Ze kan veel te weinig 1 + 1 is 2 denken wat al haar collega's wel kunnen
.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 43 minutes ago
Broken Balance wrote:Moet zeggen dat ik Homeland wel vet vind, maar dat ik de hoofdpersoon, Carrie, echt moeilijk irritant en dom vind. De grootste plothole is gewoon dat een persoon als haar nimmer in de CIA terecht zou komen,
Spoiler
Vooral door al die domme acties die ze doet tegen alle logica in zelfs voor iemand met een stoornis. Ze kan veel te weinig 1 + 1 is 2 denken wat al haar collega's wel kunnen
.
Dit dus, had er echt moeite mee om naar te kijken
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Dom? Nee. Maar dr stoornis helpt niet mee nee. Ik vind het bovenal gewoon verschrikkelijk goed geacteerd, waardoor ik me er denk ik ook niet aan stoor.
Hardtraxx Veteran
Dat acteerwerk is wel heel goed inderdaad. Je zou bijna denken dat de actrice zelf een stoornis heeft, zo echt lijkt het.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Eerste 2 afleveringen gekeken van The 100 seizoen 5.

Hoop dat het nog beter wordt, want vind het nu echt helemaal nergens meer over gaan.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Net klaar met S4 Peaky Blinder, wat een geniale serie is het toch!

Ook maar meteen begonnen met La Casa De Papel, ben benieuwd!
Hardtraxx Veteran
zeke wrote:Eerste 2 afleveringen gekeken van The 100 seizoen 5.

Hoop dat het nog beter wordt, want vind het nu echt helemaal nergens meer over gaan.
Maak je een grap? Ik vind dit echt een geweldige start van het seizoen. Iedereen trouwens die ik er over spreek.

Net aflevering 3 gekeken, weer enorm goed. Als ze deze lijn doorzetten wordt dit met gemak het beste seizoen tot nu toe. :worship:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Echt, Westworld blijft me maar verbazen. Echt deze hele serie is 1 groot WTF moment xd
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
TSFH wrote:Echt, Westworld blijft me maar verbazen. Echt deze hele serie is 1 groot WTF moment xd
Ik ga eerst seizoen 1 nog een keer meoten kijken vrees ik, anders volg ik er waarschijnlijk geen hol van :lol:

Eerste aflevering The 100 vond ik echt tering goed. Benieuwd naar de rest van het seizoen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Er komen 70 nieuwe Rick & Morty afleveringen :yay:

Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Exterkate wrote:
TSFH wrote:Echt, Westworld blijft me maar verbazen. Echt deze hele serie is 1 groot WTF moment xd
Haha eerste 3 afleveringen goud idd. Het blijft je verbazen. Op welke dag wordt er telkens een nieuwe aflevering uitgezonden?

Spoiler aflevering 3:
Spoiler
ook echt vet dat nu ook andere parken in het verhaal voorkomen
Maandag (Zondagavond in de VS)
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Pfff Designated Survivor krijgt geen 3e seizoen... Dus volgende week de laatste aflevering op Netflix. :cry: