Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Kijk op dit moment deze serie: https://m.imdb.com/title/tt2094220/

Erg interessant als je jezelf een beetje wilt verdiepen in de 2e wereldoorlog.


Worst timing ever :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Appelsapman schreef:
Kijk op dit moment deze serie: https://m.imdb.com/title/tt2094220/

Erg interessant als je jezelf een beetje wilt verdiepen in de 2e wereldoorlog.


Worst timing ever :lol:


Het is opzich ook wel gewoon 4/5 mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige week Atypical in 1 avond gekeken, kort maar wel leuk. Nog even Friends seizoen 10 afkijken, en dan eindelijk beginnen met Game of Thrones
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TSFH schreef:
torrent :x


Haha duidelijk. Vandaag maar eens met episode 1 beginnen. Gruwelijk serie :D


Ja echt heel vet! Na aflevering 1 echt benieuwd geraakt waar het verhaal verder naartoe gaat.
Las net ook dat er ook een seizoen 3 komt. Helemaal top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Westworld begint ook weer heel vet, maar ben wel bang voor welke kant t opgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb een theorie gelezen dat SPOILER het zoals de tweede film zal gaan, iets in de lijnen van dat ze belangrijke mensen in de wereld doden en er hosts van maken die ze dus kunnen besturen. Weet nog niet wat ik daar van moet vinden als het zo zal zijn, maar heb wel vertrouwen in de makers van de serie.

Vind de eerste twee afleveringen in ieder geval wel al tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begonnen met Homeland, op zich een leuke serie maar het is allemaal wel erg traag :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verslaafd aan Gotham. Misschien niet het beste acteerwerk, maar de personages zijn goed bedacht en worden goed vertolkt. En het hele sfeertje van de stad Gotham is mooi neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Begonnen met Homeland, op zich een leuke serie maar het is allemaal wel erg traag :sleep:

Vond ik ook toen ik begon, maar dat verandert relatief snel imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Verslaafd aan Gotham. Misschien niet het beste acteerwerk, maar de personages zijn goed bedacht en worden goed vertolkt. En het hele sfeertje van de stad Gotham is mooi neergezet.


Je weet dat de personages uit de Batman strips komen he ;) Wel echt een hele toffe serie btw :D
Voor mij was het een feest der herkenning en voor mijn vriendin een leuke politieserie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Peaky Blinders.
Erg tof tot nu toe (begin s2) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
klapstoel schreef:
Verslaafd aan Gotham. Misschien niet het beste acteerwerk, maar de personages zijn goed bedacht en worden goed vertolkt. En het hele sfeertje van de stad Gotham is mooi neergezet.


Je weet dat de personages uit de Batman strips komen he ;) Wel echt een hele toffe serie btw :D
Voor mij was het een feest der herkenning en voor mijn vriendin een leuke politieserie


Uiteraard :P vind het echt tof om te zien waar al die personages vandaan komen. En ik heb precies hetzelfde haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen 1 en 2 van Casa de Papel in 6 dagen gekeken. Nu zit ik in een zwart gat tot seizoen 3 komt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 22:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik Homeland wel vet vind, maar dat ik de hoofdpersoon, Carrie, echt moeilijk irritant en dom vind. De grootste plothole is gewoon dat een persoon als haar nimmer in de CIA terecht zou komen, Vooral door al die domme acties die ze doet tegen alle logica in zelfs voor iemand met een stoornis. Ze kan veel te weinig 1 + 1 is 2 denken wat al haar collega's wel kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Moet zeggen dat ik Homeland wel vet vind, maar dat ik de hoofdpersoon, Carrie, echt moeilijk irritant en dom vind. De grootste plothole is gewoon dat een persoon als haar nimmer in de CIA terecht zou komen, Vooral door al die domme acties die ze doet tegen alle logica in zelfs voor iemand met een stoornis. Ze kan veel te weinig 1 + 1 is 2 denken wat al haar collega's wel kunnen.

Dit dus, had er echt moeite mee om naar te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dom? Nee. Maar dr stoornis helpt niet mee nee. Ik vind het bovenal gewoon verschrikkelijk goed geacteerd, waardoor ik me er denk ik ook niet aan stoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat acteerwerk is wel heel goed inderdaad. Je zou bijna denken dat de actrice zelf een stoornis heeft, zo echt lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste 2 afleveringen gekeken van The 100 seizoen 5.

Hoop dat het nog beter wordt, want vind het nu echt helemaal nergens meer over gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 23:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net klaar met S4 Peaky Blinder, wat een geniale serie is het toch!

Ook maar meteen begonnen met La Casa De Papel, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Eerste 2 afleveringen gekeken van The 100 seizoen 5.

Hoop dat het nog beter wordt, want vind het nu echt helemaal nergens meer over gaan.

Maak je een grap? Ik vind dit echt een geweldige start van het seizoen. Iedereen trouwens die ik er over spreek.

Net aflevering 3 gekeken, weer enorm goed. Als ze deze lijn doorzetten wordt dit met gemak het beste seizoen tot nu toe. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt, Westworld blijft me maar verbazen. Echt deze hele serie is 1 groot WTF moment xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 08:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Echt, Westworld blijft me maar verbazen. Echt deze hele serie is 1 groot WTF moment xd


Ik ga eerst seizoen 1 nog een keer meoten kijken vrees ik, anders volg ik er waarschijnlijk geen hol van :lol:

Eerste aflevering The 100 vond ik echt tering goed. Benieuwd naar de rest van het seizoen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komen 70 nieuwe Rick & Morty afleveringen :yay:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TSFH schreef:
Echt, Westworld blijft me maar verbazen. Echt deze hele serie is 1 groot WTF moment xd


Haha eerste 3 afleveringen goud idd. Het blijft je verbazen. Op welke dag wordt er telkens een nieuwe aflevering uitgezonden?

Spoiler aflevering 3: ook echt vet dat nu ook andere parken in het verhaal voorkomen


Maandag (Zondagavond in de VS)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff Designated Survivor krijgt geen 3e seizoen... Dus volgende week de laatste aflevering op Netflix. :cry:
Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic