hallo ben jij dat zelf op je avatar???
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand het tweede gedeelte van seizoen 8 van The Walking Dead al gezien? Kijkcijfers van de seizoensfinale in Amerika schijnen tegen te vallen.
PS: The 100 & Westworld zijn weer begonnen
PS: The 100 & Westworld zijn weer begonnen
Yes. Vind het opzich wel boeiend genoeg om te blijven kijken.Solis wrote:Iemand het tweede gedeelte van seizoen 8 van The Walking Dead al gezien? Kijkcijfers van de seizoensfinale in Amerika schijnen tegen te vallen.
Op dit moment aan het kijken:
Babylon Berlin S2
Homeland S7
The Alienist S1
Deep State S1
Als iemand nog een toffe (recent gestarte) serie weet met niet al te veel eps in een seizoen is dat zeer welkom!
Ben weer op zoek naar iets nieuws, maar de grote namen ken ik zegmaar wel.
Babylon Berlin S2
Homeland S7
The Alienist S1
Deep State S1
Als iemand nog een toffe (recent gestarte) serie weet met niet al te veel eps in een seizoen is dat zeer welkom!
La Casa de Papel is een aanrader.
Jessica Jones. Seizoen 1 was heel dik en seizoen 2 staat net een paar weken online. Geen 'standaard' Marvel.Oxbow wrote:Als iemand nog een toffe (recent gestarte) serie weet met niet al te veel eps in een seizoen is dat zeer welkom!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
The Bridge, Strike BackOxbow wrote:Op dit moment aan het kijken:
Babylon Berlin S2
Homeland S7
The Alienist S1
Deep State S1
Sons Of AnarchyFiretrap wrote:The Bridge, Strike BackOxbow wrote:Op dit moment aan het kijken:
Babylon Berlin S2
Homeland S7
The Alienist S1
Deep State S1
Sons of Anarchy ja. Heb het een poging gegeven en ben er helemaal weg van. Het moet je wel liggen.
Hmm... Ik twijfel nog steeds of ik wel verder wil kijken...Helicaze wrote:Yes. Vind het opzich wel boeiend genoeg om te blijven kijken.Solis wrote:Iemand het tweede gedeelte van seizoen 8 van The Walking Dead al gezien? Kijkcijfers van de seizoensfinale in Amerika schijnen tegen te vallen.
Rita vind ik echt supervet hahaha! Laatste seizoen staat nu een maandje (of twee) op Netflix. Acht afleveringen per seizoen.Oxbow wrote:Op dit moment aan het kijken:
sei
Babylon Berlin S2
Homeland S7
The Alienist S1
Deep State S1
Heb het idee dat het zich allemaal binnen dat gebouw afspeelt en dat spreekt me niet zo aan. Maar als dit niet zo moet je me corrigeren hoor. Daarom ook niet aan begonnen, ondanks alle lovende recensies (/hype hah)chas1n wrote:La Casa de Papel is een aanrader.
Beide al gezien, erg tof jaFiretrap wrote:The Bridge, Strike Back
Goede verhalen over gehoord alleen ben beetje Marvell/DC moe. Ik houd het tegenwoordig maar bij de films.patrickjeb wrote:Jessica Jones. Seizoen 1 was heel dik en seizoen 2 staat net een paar weken online. Geen 'standaard' Marvel.
Vaak overwogen, misschien als ik echt veel tijd heb eens aan beginnen.AniThing wrote:Sons Of Anarchy
Klinkt tof, ben alleen niet zo van de komedie/dramaSolis wrote:Rita vind ik echt supervet hahaha! Laatste seizoen staat nu een maandje (of twee) op Netflix. Acht afleveringen per seizoen.
Pff die eerste twee afleveringen van The 100 seizoen vijf. 
Dit belooft echt heel veel voor de rest van het seizoen.
Inmiddels vier afleveringen van The Terror gezien, best vet! Productiewaarde kan helaas niet op tegen de knallers van HBO tegenwoordig, maar zeker een interessant verhaal.
Ik ben verliefd op ClarkeJoey wrote:Pff die eerste twee afleveringen van The 100 seizoen vijf.
Wat vond ik de seizoensopener goed zeg. ClarkeJoey wrote:Pff die eerste twee afleveringen van The 100 seizoen vijf.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Pohhhh lekkaaJoey wrote:Octavia.
Met 28 jaar nog zo goed en jong eruit ziet is wel nice, oke, make-up doet wonderen.
By far.. alycia debnam Carey droomvrouwFluxion wrote:Lexa > Clarke
gr
Homeland kijken maar de hoofdpersoon tievus irritant vinden.
Weer een behoorlijk hoog wtf gehalte in eerste aflevering van seizoen 2 van Westworld
. Ben echt benieuwd wat er verder gaat gebeuren nog. Deze week ook maar even aflevering 2 bekijken.
Carrie kan inderdaad goed irritant zijn ja.Broken Balance wrote:Homeland kijken maar de hoofdpersoon tievus irritant vinden.
Vind ik echter wel de charme van de serie.
torrentExterkate wrote:Waar kijk jij Westworld? HBO account?TSFH wrote:Weer een behoorlijk hoog wtf gehalte in eerste aflevering van seizoen 2 van Westworld. Ben echt benieuwd wat er verder gaat gebeuren nog. Deze week ook maar even aflevering 2 bekijken.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
Kijk op dit moment deze serie: https://m.imdb.com/title/tt2094220/
Erg interessant als je jezelf een beetje wilt verdiepen in de 2e wereldoorlog.
Erg interessant als je jezelf een beetje wilt verdiepen in de 2e wereldoorlog.