Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Steffnov wrote:
Emiel wrote:Ja kijk, op zo'n moment heb ik dan weer het idee dat ik wel betere dingen te doen heb met mijn leven.
Mag je vinden, maar ik vind het wel bizar op een geniale manier xd En ik ben schijnbaar niet de enige.
One Punch Man is echt bizar populair! Volgens mij een van de populairste lopend anime series op dit moment.
Geweldige serie :lol:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Kevin-Raw wrote:CASA DEL PAPEL seizoen 2 online :clap:
Al bij aflevering 8 :whistle:
Lijkt er wel op dat het na 2 seizoenen/delen afgelopen is
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Intervention wrote:
Steffnov wrote:
Emiel wrote:Ja kijk, op zo'n moment heb ik dan weer het idee dat ik wel betere dingen te doen heb met mijn leven.
Mag je vinden, maar ik vind het wel bizar op een geniale manier xd En ik ben schijnbaar niet de enige.
One Punch Man is echt bizar populair! Volgens mij een van de populairste lopend anime series op dit moment.
Geweldige serie :lol:
Als je het niet kent en je leest dit kan ik best begrijpen dat je zo iets hebt van tja lekker leuk enzo. Maar het is idd echt super grappig om naar te kijken, die humor is ook echt te droog voor woorden.
Steffnov wrote:Zit nu One Punch Man op Netflix te kijken. Een anime over een superheld die zijn vijanden met 1 slag kan verslaan, beetje alsof je te hard bent geleveled in een game. Bizarre shit dit :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
[+_+] wrote:Als je het niet kent en je leest dit kan ik best begrijpen dat je zo iets hebt van tja lekker leuk enzo. Maar het is idd echt super grappig om naar te kijken, die humor is ook echt te droog voor woorden.
Tja, ik weet ook geen betere omschrijving zonder een aantal verrassingen weg te geven :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Vrijdag een aflevering gekeken van La Casa de Papel, die erg goed bevallen is. Ik hoop dat de rest van de afleveringen me net zo gaan bevallen als de eerste! :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Kevin-Raw wrote:CASA DEL PAPEL seizoen 2 online :clap:
Viel mij toch een beetje tegen, de laatste 3 afleveringen zijn wel weer goed maar het begin was wel erg langzaam.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik heb inmiddels zes afleveringen van La Casa de Papel gekeken, erg toffe serie. Kijkt lekker weg, enorm goede verhaallijn. :)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Casa de Papel afgekeken. Begin heel sterk, daarna toch wat langdradig. Seizoen 2 begint matig maar het einde wel heel sterk. Leuke serie maar er had zeker meer ingezeten :cool:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
DonnyD wrote:Casa de Papel afgekeken. Begin heel sterk, daarna toch wat langdradig. Seizoen 2 begint matig maar het einde wel heel sterk. Leuke serie maar er had zeker meer ingezeten :cool:
Vind het een beetje abrupt eindigen eerlijk gezegd
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
JeroenB93 wrote:Vind het een beetje abrupt eindigen eerlijk gezegd
Ja dat sowieso! Ze hadden de serie ook wel in kunnen korten en een 3e seizoen maken. Lijkt me juist vet om te zien hoe het verder gaat vanaf nu :D
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
laatst weer verder gegaan met de laatste seizoenen van arrow/supergirl/the flash/legends of tomorrow

zijn wel weer vermakelijke afleveringen :D
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
DonnyD wrote:
Ja dat sowieso! Ze hadden de serie ook wel in kunnen korten en een 3e seizoen maken. Lijkt me juist vet om te zien hoe het verder gaat vanaf nu :D
Ja precies, al is het maar 1 aflevering xD gewoon benieuwd wat er voor hun in het verschiet zou liggen
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
The Alienist :oh:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
JeroenB93 wrote:
DonnyD wrote:
Ja precies, al is het maar 1 aflevering xD gewoon benieuwd wat er voor hun in het verschiet zou liggen
Seizoen 3 confirmed. :cool:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
La Casa De Papel aflevering 5 (2e deel) was echt supervet weer! :woot:
Spoiler
Prima dat Tokio terug is. Lekker wijf. :cool:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Westworld s2 begonnen :thumbsup:

Hier nog een prima verhaal recap:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
Solis wrote:La Casa De Papel aflevering 5 (2e deel) was echt supervet weer! :woot:
Spoiler
Prima dat Tokio terug is. Lekker wijf. :cool:
Spoiler
Ik ging echt heerlijk op Tokio. Beetje psycho en dat temperament, love it.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Begonnen aan Tabula Rasa. Wat een mindfuck serie is dat zeg. Amper kunnen slapen ervan.
View on YouTube
Dit is de trailer van het seizoen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Aan Homeland en 24 begonnen.

Beetje soortgelijke series dus gaat lekker samen op, vroeger alleen losse afleveringen gezien dus nu het geheel maar.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ik ben na 2 seizoenen afgehaakt van Homeland. ben benieuwd hoe lang je het volhoudt haha
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb stukjes van S3 en S5 gezien en vond het vet. Dus zou wel goed moeten komen.
Hardtraxx Veteran
Vind Homeland echt een toffe serie! Zodra het nieuwe seizoen in z'n geheel beschikbaar is ga ik die maar eens kijken.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Same, huidige seizoen is ook weer prima.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Begonnen met Teen Wolf, erg toffe serie! Nu drie afleveringen gekeken en kijkt lekker weg. ^^
4 posts member since 2018
last seen Dec 2021
Lucifer :worship: