Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
La casa de papel de afgelopen tijd gekeken. Erg verslavende serie.
View on YouTube
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Begonnen met Peaky Blinders :drool:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Joey wrote:Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.
Hulu heeft ze
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Steffnov wrote:
Joey wrote:Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.
Hulu heeft ze
Is niet in Nederland beschikbaar toch? Zie veel series op Hulu die ik wil kijken, maar wil het dan wel via mijn smart tv kunnen. En via zo'n dns heb ik het nooit langer dan 3 dagen werkende gekregen (Netflix USA o.a.).
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
En anders gewoon downloaden :whistle: Staat genoeg online en via Plex makkelijk op je tv te krijgen
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Mijn smart-tv is niet smart genoeg voor Plex, helaas. Zou eigenlijk nog een chromecast moeten kopen aangezien vlc tegenwoordig chromecast support, maar dat is eigenlijk nog te veel moeite, moet ik alsnog alles via mijn pc afspelen. Netflix heeft me lui gemaakt. :P
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
The 100 maar gelaten voor wat het is. Begonnen met The Punisher en twee afleveringen gekeken en bevalt tot nu toe erg goed! :)
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
The Punisher :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Helaas maar 1 seizoen van The Punisher online nu :(
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Net seizoen 1 afgekeken van La Casa de Papel.
Erg vette serie :D , seizoen 2 begint 6 April op netflix :D
Nu maar is beginnen met The Punisher :)

Laatst heb ik ook Narcos tot het einde gekeken van seizoen 2.
Kan iemand mij vertellen of El Chapo ongeveer hetzeflde aanvoelt als Narcos (kwa beleving enzo ?)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Ja best wel :thumbup: het enige grote verschil is de aanwezigheid van een narrator in Narcos.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Laatste aflevering van seizoen 4 van Peaky Blinders gezien :worship:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter :thumbsup:
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Firetrap wrote:O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter :thumbsup:
Is het al ergens te downloaden/bekijken. Ik kan het niet vinden
F
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Hunto wrote:
Firetrap wrote:O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter :thumbsup:
Is het al ergens te downloaden/bekijken. Ik kan het niet vinden
Te downloaden via Torrents ja
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Kleine spoiler voor iedereen die Designated Survivor kijkt. Nu begint het echt 24 3.0 te worden hoor! :lol:
Spoiler
In 24 was Audrey Raines (Kim Raver) de vrouw van Jack Bauer (Kiefer Sutherland). In Designated Survivor speelt Kiefer Sutherland de president (Tom Kirkman) en Kim Raver een of andere dokter (Dr. Andrea Frost). Lijkt er nu op dat die twee binnenkort samen een beschuitje gaan eten. :lol:

Kijk normaal zelden onder het kopje 'trivia' op IMDb, moet ik blijkbaar toch vaker doen. Bovenstaande is dus niet alles wat met 24 te maken heeft.

Spoiler
- In episode 1.2, Designated Survivor: The First Day (2016), in the White House corridors, we can hear the 24 (2001)'s office ringtone.
- This is the second collaboration between Kal Penn and Kiefer Sutherland since 24 (2001).
- President Tom Kirkman has used the term "Damn it" 2 times in the first 5 episodes ofDesignated Survivor (2016). That was a go to line for Jack Bauer in every season of 24 (2001).
- Geoff Pierson, who plays former President Moss, played President Keeler on 24 (2001). Keeler was the president who beat Palmer in the election, but ultimately died in Season 4 and his VP, Charles Logan, was sworn in. Pierson and Kiefer Sutherland's characters barely interacted on 24 (2001). (Weer een copy paste karakter uit 24)
- S1 E12, Designated Survivor: The End of the Beginning (2017), President Kirkman utters the statement, "What a monster," upon learning that Vice President MacLeish is part of the conspiracy. The same phrase is used by each President portrayed in the series 24 (2001).

Misschien is dit toch een teken dat ik gewoon naar te veel series kijk. :innocent: Of zijn die scriptschrijvers gewoon heel erg lui? :P

PS:
Spoiler
vond het wel erg jammer dat de vrouw van de president dood ging. Erg mooie vrouw die Natascha McElhone!
Last edited by Solis on 05 Apr 2018 23:51, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
188 posts member since 2017
last seen Feb 2021
Ben nu net begonnen met seizoen 7 van SOA op netflix. Series zijn niet goed voor mij aangezien ik er 3 weken geleden aan begonnen ben maar goed.. :D
Hierna maar eens beginnen met Homeland denk ik.
Ik zal je spoilers trouwens niet lezen, Designated survivor volg ik ook nog tussendoor. Zitten alleen zoveel tussen-pauzes tussen vind ik..
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Zit nu One Punch Man op Netflix te kijken. Een anime over een superheld die zijn vijanden met 1 slag kan verslaan, beetje alsof je te hard bent geleveled in een game. Bizarre shit dit :lol:
Hardtraxxer
188 posts member since 2017
last seen Feb 2021
Ja kijk, op zo'n moment heb ik dan weer het idee dat ik wel betere dingen te doen heb met mijn leven.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Emiel wrote:Ben nu net begonnen met seizoen 7 van SOA op netflix. Series zijn niet goed voor mij aangezien ik er 3 weken geleden aan begonnen ben maar goed.. :D
Lekker tempo xd
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Gisteren The Punisher afgekeken, ontzettend gave serie! Voor mijn gevoel kwam het allemaal wat langzaam op gang, maar per afleveringen werd het steeds vetter. Vooral de laatste twee afleveringen waren ongekend vet! :drool:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Indy wrote:Gisteren The Punisher afgekeken, ontzettend gave serie! Voor mijn gevoel kwam het allemaal wat langzaam op gang, maar per afleveringen werd het steeds vetter. Vooral de laatste twee afleveringen waren ongekend vet! :drool:
:yes:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
CASA DEL PAPEL seizoen 2 online :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Emiel wrote:Ja kijk, op zo'n moment heb ik dan weer het idee dat ik wel betere dingen te doen heb met mijn leven.
Mag je vinden, maar ik vind het wel bizar op een geniale manier xd En ik ben schijnbaar niet de enige.