La casa de papel de afgelopen tijd gekeken. Erg verslavende serie.
View on YouTube
View on YouTube
Hulu heeft zeJoey wrote:Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.
Is niet in Nederland beschikbaar toch? Zie veel series op Hulu die ik wil kijken, maar wil het dan wel via mijn smart tv kunnen. En via zo'n dns heb ik het nooit langer dan 3 dagen werkende gekregen (Netflix USA o.a.).Steffnov wrote:Hulu heeft zeJoey wrote:Weet iemand of er een streamingdienst is in Nederland die alle seizoenen van Scrubs aanbiedt? Netflix heeft ze helaas niet.
Is het al ergens te downloaden/bekijken. Ik kan het niet vindenFiretrap wrote:O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter
Te downloaden via Torrents jaHunto wrote:Is het al ergens te downloaden/bekijken. Ik kan het niet vindenFiretrap wrote:O wut The Bridge heeft al een vierde seizoen achter de rug, beter
Lekker tempoEmiel wrote:Ben nu net begonnen met seizoen 7 van SOA op netflix. Series zijn niet goed voor mij aangezien ik er 3 weken geleden aan begonnen ben maar goed..
Indy wrote:Gisteren The Punisher afgekeken, ontzettend gave serie! Voor mijn gevoel kwam het allemaal wat langzaam op gang, maar per afleveringen werd het steeds vetter. Vooral de laatste twee afleveringen waren ongekend vet!
Mag je vinden, maar ik vind het wel bizar op een geniale manierEmiel wrote:Ja kijk, op zo'n moment heb ik dan weer het idee dat ik wel betere dingen te doen heb met mijn leven.