Wat heeft Broken Balance hier nou weer mee te maken
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Pas de eerste twee afleveringen gezien en het bevalt goed! Vlot tempo ook.JeroenB93 wrote:Nou mij aan het begin wel, want ik laat me nog wel eens afleiden door m'n telefoon. Normaal gesproken luister ik dan wel door omdat het Engels is, maar nu moet ik dus constant de ondertiteling lezen hahaHard4Us wrote:Ga ik ook aan beginnen, benieuwd of dat Spaans mij gaat storen.JeroenB93 wrote:Casa de Papel, zieke serie
Maar daar wen je aan. Heb seizoen 1 nu al af helaas, maar is zeker het kijken waard.
Meen gelezen te hebben dat seizoen 2 pas in december op Netflix komt
Spaans heb ik geen problemen mee, maar Portugees beviel niet zo goed. Kwam waarschijnlijk ook omdat die serie ruk was (3%).
Zie het nut er niet van in om een serie of film kijken als je meer met je telefoon bezig bent dan naar de serie of film te kijken, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.
Omdat er inmiddels ook een tweede seizoen van Designated Survivor is even opnieuw begonnen aan het eerste seizoen om het geheugen op te frissen en omdat het gewoon een gruwelijk vette serie is. Vind al die complotten briljant 
Over Peaky Blinders
*Spoiler*
Bezinga.
*Spoiler*
Spoiler
Ik hoop eigenlijk dat Alfie Solomons niet dood is, vind dat echt een geweldig karakter en misschien wel het beste geacteerd van de hele serie door Tom Hardy. Zo terugkijkende.
Volgens mij ga ik juist te diep in op dingen.ULTIMO wrote:Die is ook oppervlakkig.
Bezinga.
Ben nu ergens halverwege seizoen 2 met peaky blinders, geraak er nu wel een stuk beter in als seizoen 1. Je ziet nu echt personages ontwikkelen, en het verhaal is gewoon een stuk spannender. Gelukkig vind ik de setting gewoon ontzettend vet, wat me wel door seizoen 1 heeft gesleept.
Ik durf jullie spoilers niet te lezen, dus ga jullie maar gewoon geloven dat het de moeite is om te blijven kijken.
Ik durf jullie spoilers niet te lezen, dus ga jullie maar gewoon geloven dat het de moeite is om te blijven kijken.
Heb gewoon niet de concentratie om me langdurig te focussen, denk mede doordat er niet bijzonder veel actie in de serie zit. Ga dan vaak spelletje doen of voetbalnieuws lezen en dan ook de serie erbij volgen. Maakt me niet meteen verslaafd hoorzeke wrote:Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.
Telefoon staat hier altijd op stil. Trilt alleen als iemand me belt.zeke wrote:Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.
Toffe serie inderdaad! Toch blijft Kiefer Sutherland voor mij Jack Bauer. Alle rollen die hij speelt na 24 lijken ook allemaal op dat karakter.Fantazoo wrote:Omdat er inmiddels ook een tweede seizoen van Designated Survivor is even opnieuw begonnen aan het eerste seizoen om het geheugen op te frissen en omdat het gewoon een gruwelijk vette serie is. Vind al die complotten briljant
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Wel als het concentratieverlies komt doordat je jezelf die prikkels niet meer geeftJeroenB93 wrote:Heb gewoon niet de concentratie om me langdurig te focussen, denk mede doordat er niet bijzonder veel actie in de serie zit. Ga dan vaak spelletje doen of voetbalnieuws lezen en dan ook de serie erbij volgen. Maakt me niet meteen verslaafd hoorzeke wrote:Dat is verslaafd zijn aan je telefoon en de enorme drang om te kijken zodra dat ding een geluidje maakt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Laatste seizoen is het beste so far, dus zeker blijven kijken danMeneerEend wrote:Ben nu ergens halverwege seizoen 2 met peaky blinders, geraak er nu wel een stuk beter in als seizoen 1. Je ziet nu echt personages ontwikkelen, en het verhaal is gewoon een stuk spannender. Gelukkig vind ik de setting gewoon ontzettend vet, wat me wel door seizoen 1 heeft gesleept.
View on FacebookJoey wrote:24 april gaat The 100 eindelijk weer verder!
Trailer seizoen 5. Heel erg benieuwd. Zal waarschijnlijk wel per week worden ge-update. Dus even wachten tot alles online staat.
Pak bij sommige series/films ook m'n telefoon er bij, is inderdaad gewoon puur omdat ik m'n aandacht er niet bij kan houden. Is ook vaak omdat er dan zo'n moment in de film zit waarvan je denkt "who cares".
Gaat natuurlijk niet op voor films zoals Memento, A Cloud Atlas e.d.
Nice.Joey wrote:24 april gaat The 100 eindelijk weer verder!
Kijkt wel lekker weg die serie
Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken? 
Inmiddels al vier keer gestart met Memento, maar nog nooit af gekeken. Laatst tijdens een date weer een poging gewaagd, maar het serieuze kijken was na 20 minuten klaarBroken Balance wrote:Pak bij sommige series/films ook m'n telefoon er bij, is inderdaad gewoon puur omdat ik m'n aandacht er niet bij kan houden. Is ook vaak omdat er dan zo'n moment in de film zit waarvan je denkt "who cares".
Seizoen 3 was inderdaad best ruk. Maar ik vond seizoen 4 wel weer goed te doen.Indy wrote:Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken?
Ik heb ook heel veel moeite gehad bij seizoen 3. Was er 2x mee gestopt voor ik er doorheen kwam. Seizoen 4 is al weer een stuk interessanter en was t zeker waard!Indy wrote:Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken?
Wordt later wel leuker. Ik vond City of Light nog best interessant.Indy wrote:Hmm interessant, ben na een lange pauze weer begonnen aan The 100 en ben inmiddels de eerste drie afleveringen gezien van seizoen 3, maar deze pakt me wel al gelijk een stuk minder dan de eerste twee seizoenen. Is het de moeite waard om verder te kijken?
Top, zal wel even op de tanden bijten dan. Bedankt! 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Seizoen 1 en 2 waren inderdaad volop genieten, 3 vond ik ook minder. Dat vage CoL gedoe. Seizoen 4 daarentegen vond ik weer top. Heel benieuwd naar 5.Indy wrote:Top, zal wel even op de tanden bijten dan. Bedankt!
Zag gisteravond dat Flash Season 4 online staat